home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177220 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3315: 13 Mar 2009, 21:47 »

Så er det jo i morgen, at verdens klammeste lortehold (Scum) skal bombes ud af deres eget hul, nemlig det berygtede Old Tractor. Jeg ved ikke hvad mine forventninger til kampen, men jeg har en idé om, at det bliver United der presser, hvor vi skal nakke dem på tilfældigheder. Selvtilliden må være stor, det er jo ikke hverdag, at man slår Real Madrid 4-0, så jeg forventer en helhjertet indsats modsat sidste år, hvor fejl og brok til dommeren kostede. Dropper Reina og får Mascherano ikke en udvisning, havde United "kun" vundet 1-0. Jeg har en drøm om, at vi vinder 1-0 på et drømmehug fra Gerrard, men uafgjort vil være tilfredsstillende. Uniteds defensiv er skræmmende stærk, det er vores offensiv ikke kendt for at være så alle skal spille op til deres bedste. Og tag nu for guds skyld Babel med istedet for ELENDIGE Riera. Det ville gavne os. Nu var det også ham der blev matchvinder i den omvendte kamp. Smiley

Mit håb til startopstillingen

Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Insuá
Kuyt - Monster Masch - Alonso - Babel
Gerrard
Torres

Mit bud:
Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio
Kuyt - Monster Masch - Alonso - Riera (Fandens!)
Gerrard
Torres

Bud på resultat: 0-1!

Boier
Ynglingespiller

« Svar #3316: 13 Mar 2009, 22:19 »

Så er det jo i morgen, at verdens klammeste lortehold (Scum) skal bombes ud af deres eget hul, nemlig det berygtede Old Tractor. Jeg ved ikke hvad mine forventninger til kampen, men jeg har en idé om, at det bliver United der presser, hvor vi skal nakke dem på tilfældigheder. Selvtilliden må være stor, det er jo ikke hverdag, at man slår Real Madrid 4-0, så jeg forventer en helhjertet indsats modsat sidste år, hvor fejl og brok til dommeren kostede. Dropper Reina og får Mascherano ikke en udvisning, havde United "kun" vundet 1-0. Jeg har en drøm om, at vi vinder 1-0 på et drømmehug fra Gerrard, men uafgjort vil være tilfredsstillende. Uniteds defensiv er skræmmende stærk, det er vores offensiv ikke kendt for at være så alle skal spille op til deres bedste. Og tag nu for guds skyld Babel med istedet for ELENDIGE Riera. Det ville gavne os. Nu var det også ham der blev matchvinder i den omvendte kamp. Smiley

Mit håb til startopstillingen

Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Insuá
Kuyt - Monster Masch - Alonso - Babel
Gerrard
Torres

Mit bud:
Reina
Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio
Kuyt - Monster Masch - Alonso - Riera (Fandens!)
Gerrard
Torres

Bud på resultat: 0-1!

Jeg er enig i klart størstedelen... Men BABEL? Hvad ser du i ham som vi andre ikke gør? Jeg ser Riera som en klart bedre spiller. Både i driblingerne OG pasninsspillet. Ja, Babel er hurtigere, men det er vel så også det.

-LFC-
Manager

« Svar #3317: 13 Mar 2009, 22:30 »

Så du Babel mod Real Madrid i tirsdags? Han ownede Real Madrid mange mange gange og spillede en fantastisk kamp, Babel er hurtig, dynamisk og en bedre dribler end Riera som jeg bare synes er en stor stopklods. Derfor fortjener han genvalg. Jeg har aldrig set noget i Riera, han har et godt skud og et godt pasningsspil, men han er langsom og kan slet ikke drible. Derfor Babel. Tilgengæld vil jeg gerne høre hvorfor du siger "vi andre"?

Boier
Ynglingespiller

« Svar #3318: 13 Mar 2009, 22:45 »

Så du Babel mod Real Madrid i tirsdags? Han ownede Real Madrid mange mange gange og spillede en fantastisk kamp, Babel er hurtig, dynamisk og en bedre dribler end Riera som jeg bare synes er en stor stopklods. Derfor fortjener han genvalg. Jeg har aldrig set noget i Riera, han har et godt skud og et godt pasningsspil, men han er langsom og kan slet ikke drible. Derfor Babel. Tilgengæld vil jeg gerne høre hvorfor du siger "vi andre"?

Kampen mod Madrid ahr så også været Babels eneste ordentlige kamp i sæsonen, men der var han god. Det giver jeg dig.
Og Riera kan da ved gud drible. Kan du huske i hans debut mod Scum, da han legede rundt med Wes Brown på højrebacken? tydeligvis ikke. Jeg er også rimelig sikker på at den overordnede forståelse omkring Babel og Riera,  er at sidstnævnte er bedst.

-LFC-
Manager

« Svar #3319: 13 Mar 2009, 23:06 »

Kampen mod Madrid ahr så også været Babels eneste ordentlige kamp i sæsonen, men der var han god. Det giver jeg dig.
Og Riera kan da ved gud drible. Kan du huske i hans debut mod Scum, da han legede rundt med Wes Brown på højrebacken? tydeligvis ikke. Jeg er også rimelig sikker på at den overordnede forståelse omkring Babel og Riera,  er at sidstnævnte er bedst.
Jeg synes ikke ligefrem, at Riera kørte rundt med Wes Brown, han havde et par halvhjertede driblinger, mens det første Babel gjorde, da han kom ind var at køre Wes Brown på røven fuldstændig. Jeg er bestemt ikke sikker på, at den generelle opfattelse er, at Riera er bedst, hvis den er det, så har jeg taget fejl, men uanset hvad så synes jeg ikke vores venstrekant er prangende og jeg så egenligt gerne Riera ryge på porten og en bedre komme ind. Babel er stadig ung og kan udvikle sig meget, det kan Riera ikke i samme stil.

verdenskrig
Manager

« Svar #3320: 13 Mar 2009, 23:06 »

Og da kampen mod Man U er lidt samme slags(vi skal ikke skabe kampen) så er det naturligt at give genvalg..

never change a winning team... Og kan du nævne andre vildt gode kampe fra riera..

Imo er de begge lige ringe!!... Men kan dog begge blive gode i fremtiden!

Og hvad mener du med den overordnede Huh... Hvad har Riera vist som babel ik har?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Boier
Ynglingespiller

« Svar #3321: 13 Mar 2009, 23:10 »

Og da kampen mod Man U er lidt samme slags(vi skal ikke skabe kampen) så er det naturligt at give genvalg..

never change a winning team... Og kan du nævne andre vildt gode kampe fra riera..

Imo er de begge lige ringe!!... Men kan dog begge blive gode i fremtiden!

Og hvad mener du med den overordnede Huh... Hvad har Riera vist som babel ik har?

Nu er Riera godt nok 27 år (mener jeg) så fremtiden er ikke ligeså lys for ham, som for Babel. Men hvis man kigger over hele sæsonen, så har Riera været bedre. Det er et faktum. Find en statistik over vellykkede pasninger hos LFC, og der vil du nok finde Babel i nærheden af bunden.

-LFC-
Manager

« Svar #3322: 13 Mar 2009, 23:11 »

Nu når jeg sidder og gennemser nogle af de gode ting som Riera har lavet for Liverpool, er min opfattelse, at han har egenligt lavet nogle gode ting, men synes han mangler at præstere fantastisk kampen igennem som Babel i tirsdags.

Til den med pasninger, kan du finde en statistik over hvor mange chanceskabende afleveringer han har lavet? Men nu er det heller ikke fordi Babel har vadet i hele kampe.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #3323: 13 Mar 2009, 23:14 »

Nu når jeg sidder og gennemser nogle af de gode ting som Riera har lavet for Liverpool, er min opfattelse, at han har egenligt lavet nogle gode ting, men synes han mangler at præstere fantastisk kampen igennem som Babel i tirsdags.

Til den med pasninger, kan du finde en statistik over hvor mange chanceskabende afleveringer han har lavet? Men nu er det heller ikke fordi Babel har vadet i hele kampe.

Jeg deler den opfattelse at Riera ofte falder ud af kampene. Han starter tit superbt ud, men daler derefter i niveau. Babel er dog utroligt inkonsistent. Nogen gange præsterer han suverænt, andre gange helt forfærdeligt. Jeg har desværre den opfattelse at sidstnævnte sker hyppigst. Mandens selvtillid er heller ikke stor. Der er tydeligt, når han kommer på banen.

-LFC-
Manager

« Svar #3324: 13 Mar 2009, 23:16 »

Derfor burde vi give ham flere chancer fra start, så han kan udfolde sit store talent og opbygge en selvtillid. Han har et stort potentiale den knægt.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #3325: 13 Mar 2009, 23:20 »

Derfor burde vi give ham flere chancer fra start, så han kan udfolde sit store talent og opbygge en selvtillid. Han har et stort potentiale den knægt.

Jeg er helt enig i at han har et stort potentiale. MEN det kræver altså at han præsterer når han så FÅR spilletid og derved bevise at han er god nok til at gøre krav på en startplads. Det gør han desværre ikke.

-LFC-
Manager

« Svar #3326: 13 Mar 2009, 23:25 »

En så god præstation, som den han leverede i tirsdags er en chance mere værd efter min mening. Peace Men jeg har den opfattelse, at Babel desværre kun præsterer når hele holdet præsterer. Skuffet Tilgengæld så præsterer han også for alvor, når holdet gør. Peace

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #3327: 13 Mar 2009, 23:25 »

Jeg er enig med LFC i at Babel burde få flere chancer. Efter min mening er han bedre end Riera, som jeg helst så langt væk fra Anfield. Babel er klart bedre ang. driblinger og hurtighed. Han har den hurtighed der kan lave ravage på kanten.

Boier
Ynglingespiller

« Svar #3328: 13 Mar 2009, 23:26 »

Jeg er enig med LFC i at Babel burde få flere chancer. Efter min mening er han bedre end Riera, som jeg helst så langt væk fra Anfield. Babel er klart bedre ang. driblinger og hurtighed. Han har den hurtighed der kan lave ravage på kanten.

En begrundelse for dit had om Riera ville gøre underværker.

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #3329: 13 Mar 2009, 23:32 »

Ja han har da et godt skud, men jeg mener bare han er for langsom, og mangler de drible egenskaber Babel til gengæld har.

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010