home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177511 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3240: 05 Mar 2009, 22:27 »

Riera gør det godt. Jeg synes han har gjort et godt indtryk og det vil være en stor fejl at skaffe sig af med Babel. Manden er 22 år gammel, og besidder et stort talent.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

verdenskrig
Manager

« Svar #3241: 05 Mar 2009, 23:04 »

LFC, tag dig da lige sammen og respekter drengens holdning.
 Vedrørende Riera er jeg, ligesom mange andre liverpool fans, ganske godt tilfreds med ham. Du kan evt. læse lidt omkring på diverse fansider... Han er ikke nogen verdensklassespille r, og bliver det nok heller aldrig, men han er bestemt heller ikke det svageste led på holdet. At købe en ny venstrekant nu, hvor vi så akut mangler en klasse højre wing, ville da være fuldstændig hovedløst. Vi har trods alt både Riera og Babel til den position.

Men skal du ikke respektere LFC's holdning Rullende Øjne... Og sådan kan man blive ved, hvis man kommer med et udsagn må man også kunne tåle at folk bliver forundret over det som LFC bliver her.. Specielt når der ikke engang foreligger et argument for hvorfor han mener det om riera...

Ellers er jeg faktisk ret enig i alt det andet du skriver.. Det er højre og ikke venstre at vi skal forstærkes Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #3242: 05 Mar 2009, 23:09 »

Men skal du ikke respektere LFC's holdning Rullende Øjne... Og sådan kan man blive ved, hvis man kommer med et udsagn må man også kunne tåle at folk bliver forundret over det som LFC bliver her.. Specielt når der ikke engang foreligger et argument for hvorfor han mener det om riera...

Ellers er jeg faktisk ret enig i alt det andet du skriver.. Det er højre og ikke venstre at vi skal forstærkes Peace
Hvis måske LFC havde argumenteret lidt for, hvorfor han mener, at Riere er en skodspiller, så kan det være, at det ikke var nødvendigt med en 'irettesættelse'.

verdenskrig
Manager

« Svar #3243: 05 Mar 2009, 23:11 »

Hvis du nu følger med så har LFC argumenteret for hvorfor han ikke kan lide Riera... Manglende tempo, dårlig teknik, og for upræcis på langskud mener jeg var det han skrev...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3244: 05 Mar 2009, 23:13 »

Måske, men jeg ser Riera som en decideret stopklods for Liverpools spil. Han er ikke specielt hurtig, hans teknik er ikke god også kan han godt li' at afslutte.. han kan bare ikke rammet målet. Jeg ved godt han scorede et fornuftigt langskud mod PSV tror jeg det var, men jeg er ikke imponeret, mod Sunderland brændte han også for meget.

Skrevet af den gode LFC så sent som kl 5 i dag Smiley

Cool

alek9000
Manager

« Svar #3245: 05 Mar 2009, 23:14 »

Hvis du nu følger med så har LFC argumenteret for hvorfor han ikke kan lide Riera... Manglende tempo, dårlig teknik, og for upræcis på langskud mener jeg var det han skrev...
Jeg læste bare, at han skrev: det mener du vel ikke seriøst? (eller lign.), og det var det, jeg kommenterede på.

verdenskrig
Manager

« Svar #3246: 05 Mar 2009, 23:16 »

Ja men der findes ik mange brugere der gider skrive deres argumenter igen og igen, hver gang en anden bruger ikke gider at give modargumentet for at han mener det modsatte! .. Sååå Peace

Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #3247: 05 Mar 2009, 23:52 »

Hvor er det da lige, at jeg ikke gør det? Jeg blev bare en smule forundret over tonen i indlægget, der for mig får det til at lyde som om, at der kun findes en sandhed vedrørende Riera, og alle der mener andet er forygte.

verdenskrig
Manager

« Svar #3248: 06 Mar 2009, 07:33 »

Ja men hvis det er LFC's holdning og han så ser en der skriver det komplet modsatte uden at argumentere for det så kan jeg da godt forstå han lige taber underkæben engang...

Det var måske også forkert sagt af mig, for det gør du vel nok, jeg mener bare det er latterligt at blande sig i... Og hvorfor skal man i øvrigt have respekt for en holdning der ikke foreligger et argument for hvis man er dybt uenig.. Det er jo slet ikke til at forholde sig til.. Havde nok reageret på nogenlunde samme måde hvis en havde skrevet det samme om ericsson eller howard dengang de var hos os Smiley

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3249: 06 Mar 2009, 10:34 »

Lad os da endelig købe en masse nye spaniere, til den flok vi allerede har. Så kan vi jo også opfylde den kvote som UEFA har der hedder 4/8, altså 4 fra klubben og 8 trænet i landet... Problemmet er altså bare at at Liverpool er en engelsk klub og ikke en spansk som man vist skal tro flere tror...

Vi har da ganske enkelt ikke plads til alle disse spaniere i truppen, hvis der også skal være plads til min 8 engelske registret spillere...
Og det bliver da ikke bedre når 6/5 systemmet træder i kraft, selv EU ser jo positivt på sagen så mon ikke det bliver vedtaget inden for ganske kort tid...

Vi skal ganske enkelt til at købe engelsk så vi kan opfylde diise krav...

Hvis Benitez er så gald for disse spanske spillere, jamen så smut da tilbage til Spanien og træn dem derned!!

Desuden har de spanske spillere jo en fin teknik, men de har ikke fysik til PL og de fleste kan max holde til 60-65 min i det tempo en normal PL kamp kører i... Hvis vi pludselig har en stamme bestående af 5-6-7 spaniere, så kører vi jo død til sidst og mig bekendt er der ikke lavet regler om at der må skiftes mere end de 3 gange som man må på nuværende tidspunkt... Så kan vi jo slet ikke følge med Man U osv

Og hvor mange spaniere er det også lige der har slået igennem i PL?? Cesc vil jeg ikke nævne da han jo har haft lang tilvænding periode hos Arsenal og vel er blevet fostret op med det i de sidste år af hans ungdomsperiode.
Torres, ja måske. Men det er ikke tit han spiller en hel kamp, plus han har fået flere skader siden han kom til Liverpool og PL. Alonso, skulle også have en del tid til at vende sig til den måde der bliver spillet i PL.
Derudover er det vist ikke mange der har slået igennem i PL, hvorfor skulle vi dog så hente en ny hær der skal bruge både halve og hele år til at blive tilvændet??

JKJ
Gæst

« Svar #3250: 06 Mar 2009, 10:39 »

Hmm.. jeg synes bare, at han er pisseringe. Jeg jublede ligefrem, da han fik det gule i Madrid. Synes ihf. at Babel er bedre.

Må være helt enig her. Magen til dårlig kantspil skal man da lede længe efter. Alt for tit falder han over over bolden eller fødderne, vel og mærke sine egne og ligner så en der lige er blevet begået det største justitsmord imod da han ikke får frispark. Man snakker tit om at feks Messi kan drible rundt om 20 mennesker i en telefonboks, Reira kan ikke drible omkring 20 kegler fordelt på en fodboldbane uden at løbe ind i mindst den ene havldel mens han så falder over den anden halvdel... Selv Bambi har mere styr på benene end han har...
« Seneste Redigering: 06 Mar 2009, 11:02 af JKJ » Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3251: 06 Mar 2009, 11:11 »

Lad os da endelig købe en masse nye spaniere, til den flok vi allerede har. Så kan vi jo også opfylde den kvote som UEFA har der hedder 4/8, altså 4 fra klubben og 8 trænet i landet... Problemmet er altså bare at at Liverpool er en engelsk klub og ikke en spansk som man vist skal tro flere tror...

Vi har da ganske enkelt ikke plads til alle disse spaniere i truppen, hvis der også skal være plads til min 8 engelske registret spillere...
Og det bliver da ikke bedre når 6/5 systemmet træder i kraft, selv EU ser jo positivt på sagen så mon ikke det bliver vedtaget inden for ganske kort tid...

Vi skal ganske enkelt til at købe engelsk så vi kan opfylde diise krav...

Hvis Benitez er så gald for disse spanske spillere, jamen så smut da tilbage til Spanien og træn dem derned!!

Desuden har de spanske spillere jo en fin teknik, men de har ikke fysik til PL og de fleste kan max holde til 60-65 min i det tempo en normal PL kamp kører i... Hvis vi pludselig har en stamme bestående af 5-6-7 spaniere, så kører vi jo død til sidst og mig bekendt er der ikke lavet regler om at der må skiftes mere end de 3 gange som man må på nuværende tidspunkt... Så kan vi jo slet ikke følge med Man U osv

Og hvor mange spaniere er det også lige der har slået igennem i PL?? Cesc vil jeg ikke nævne da han jo har haft lang tilvænding periode hos Arsenal og vel er blevet fostret op med det i de sidste år af hans ungdomsperiode.
Torres, ja måske. Men det er ikke tit han spiller en hel kamp, plus han har fået flere skader siden han kom til Liverpool og PL. Alonso, skulle også have en del tid til at vende sig til den måde der bliver spillet i PL.
Derudover er det vist ikke mange der har slået igennem i PL, hvorfor skulle vi dog så hente en ny hær der skal bruge både halve og hele år til at blive tilvændet??

Først: Angående 6+5 reglen, så er det ikke EU, som ser positivt på reglen, men en ekspert, som er betalt af FIFA for at foretage en undersøgelse. Spørgsmålet er så om han ved mere om EU-ret end de folk, som sidder i EU og tidligere har afvist forslaget. Det kan vi kun gisne om.

En sådan regel er efter min opfattelse dødfødt, da den strider mod helt grundlæggende principper i EU-lovgivningen, som jeg anser for helt usandsynligt at man fraviger. Det er mit indtryk, at EU vil gøre alt, hvad de kan, for at forhindre sådanne tiltag, der ”diskriminerer” på baggrund af nationalitet. Men lad os nu se, hvad der sker.

Dernæst: Jeg er helt enig i, at man bør holde øje med 4/8-reglen, men når det så er sagt, så tror jeg egentlig ikke at Rafa automatisk foretrækker spanske spillere. Han fravælger mange gange de engelske, fordi priserne på disse er helt vanvittige (og i øvrigt ville blive endnu mere vanvittige med en 6+5-regel).

Jeg så da også helst, at vi hentede engelske spillere, men så længe, der er en prisforskel, så er der god logik i at handle der, hvor det er billigst. Specielt hvis vi skal fange Chelsea og United. Vi har trods alt begrænsede midler. Skeler man derudover til det spanske landshold, så ser man at spillerne holder at rigtig højt niveau lige pt. Uden tvivl et af verdens bedste hold.

Og det er da heller ikke fordi Liverpool har haft den store succes med de få englændere, som de har købt gennem de seneste år.

JKJ
Gæst

« Svar #3252: 06 Mar 2009, 11:18 »

Nu husker jeg desværre ikke hvor jeg har læst det, men der er faktisk en EU-jurist (tror jeg nok det var) der så positivt på denne 6/5 regel, så den er ikke helt banket i jorden...

Og er da enig i at flere af de engelske spillere vi har henet måske ikke lige har været den største succes. Men de er nu engang vandt til  PL og skal ikke bruge ½-1 år på at tilvende sig til tempoet osv. Og ja de er dyrer også, men det er vel også snart på tide at vi begynder at købe kvalitet fremfor kvantitet. Vi har allerede nu rigeligt med spillere som vel er gode nok i midterklubber i PL men ikke har det sidste til at få os helt i front. De kan så evt være gode reserver i enkelte kampe, men det vi mangler er spillere som kan gøre en forskel når Gerrard og Torres ikke er med og dem har vi bare ikke pt. SSå istedet for at købe 6-7 nye spillere som vi plejer vil jeg heller nøjes med 2-3 kvalitets spillere til næste sæson...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3253: 06 Mar 2009, 11:34 »

Nu husker jeg desværre ikke hvor jeg har læst det, men der er faktisk en EU-jurist (tror jeg nok det var) der så positivt på denne 6/5 regel, så den er ikke helt banket i jorden...

Ja, en jurist, men afgørende er det, at han (Jürgen Gramke) ikke er tilknyttet EU. Han og hans kollegaer sidder i et uafhængigt organ kaldet INEA. Derfor ændrer hans udtalelser ikke ved den holdning, at EU har afvist forslaget. Jürgen Gramke og INEAs rapport skal blot danne grundlag for samtaler mellem FIFA og EU. EUs holdning til reglen har ikke ændret sig og personligt tror heller ikke at den gør det.

Vi har allerede nu rigeligt med spillere som vel er gode nok i midterklubber i PL men ikke har det sidste til at få os helt i front. De kan så evt være gode reserver i enkelte kampe, men det vi mangler er spillere som kan gøre en forskel når Gerrard og Torres ikke er med og dem har vi bare ikke pt. SSå istedet for at købe 6-7 nye spillere som vi plejer vil jeg heller nøjes med 2-3 kvalitets spillere til næste sæson...

Dit forslag til indkøbspolitik er jeg enig i. Nationaliteten på disse spillere er dog ikke afgørende for mig.

patrick J
Manager

« Svar #3254: 06 Mar 2009, 12:02 »

JKJ@
Jeg er helt enig i at vi skal hente flere spillere fra England, også gerne talenter istedet for at de spillere som man henter i hele Europa ( pånær England ) men jeg mener stadigvæk at hvis vi kunne få Silva og Villa, især Villa til en forholdsvis billig pris ville det være dumt ikke at slå til. Silva er efter min holdning 100 gange bedre end Riera, hvor jeg er helt enig i at manden er alt for langsom og ingen teknik har. Men engelske spillere ville være meget bedre, men hvem? Lennon? Downing? hvem syntes i kunne være en god idé at hente Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010