home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973801 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2580: 28 Dec 2008, 15:10 »

Fantastisk kamp i dag, vi viser at vi er store favoritter til mesterskabet, høj høj klasse over hele linien. Desværre scorer vi "kun" 5 mål, vi kunne have scoret 10 Opstemt, og så lukker vi desværre et mål ind, men fuldt fortjent at vi vinder.

Nej nej og nej! Hvis vi kommer til det punkt, hvor vi anser os selv som store favoritter, så har vi allerede et ben ude af top fire. Styrken ved vores hold nu ligger delvist, også i at vi er "the underdogs" i mesterskabs fejden. Vi er på nuværende tidspunkt ikke et stort hold, som United og Chelsea er, og selvom vi har fået det til at fungere, her i efteråret betyder det ikke, at vi er storfavoritter. Vi har været rigtig dygtige til at udnytte vores position i det engelske fodbold hierarki. Og vi har selv sagt derfor en højere position i dette hierarki efter nytår. Og derfor går vi et svært forår i møde.

verdenskrig
Manager

« Svar #2581: 28 Dec 2008, 15:14 »

STOP DOG!!!!! crazy

Vi har lige kørt nwecastle ud af banen med 5-1 på deres bane, og har endnu ikke tabt til et af topholdende, vi har næsten ingen skader, vores million indkøb er begyndt at score, og vi har det helt et mesterhold skal have plus at vi har fundet noget flot spil frem...

Jeg ved ikke hvad spillernes indstilling er, men min er klar: STORTfavoritter til mesterskabet!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2582: 28 Dec 2008, 15:18 »

STOP DOG!!!!! crazy

Vi har lige kørt nwecastle ud af banen med 5-1 på deres bane, og har endnu ikke tabt til et af topholdende, vi har næsten ingen skader, vores million indkøb er begyndt at score, og vi har det helt et mesterhold skal have plus at vi har fundet noget flot spil frem...

Jeg ved ikke hvad spillernes indstilling er, men min er klar: STORTfavoritter til mesterskabet!

Hvis vi stiller vores trup op mod Uniteds og Chelseas, så har vi by far det svageste hold.

verdenskrig
Manager

« Svar #2583: 28 Dec 2008, 15:21 »

Jeg er totalt ligeglad, for så længe vi spiller bedre, rager det mig en høstak hvem der har den bedste trup..

Det er ikke på papiret det skal fungere, det er på banen Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2584: 28 Dec 2008, 15:23 »

Jeg er totalt ligeglad, for så længe vi spiller bedre, rager det mig en høstak hvem der har den bedste trup..

Det er ikke på papiret det skal fungere, det er på banen Thumbs Up

Men favoritterne bliver afgjort på papiret. Hvis Hul lå nummer 1 lige nu, ville du så også kalde dem store favoritter?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2585: 28 Dec 2008, 15:24 »

Tænk på, at Chelsea og Liverpool har meget sværre kampporgram tilbage. United har mødt sidste sæsons top 9 på udebane.

verdenskrig
Manager

« Svar #2586: 28 Dec 2008, 15:26 »

Ja, men indtil videre, har ingena f topholdend ehaft det godt med bunden Rullende Øjne.. Så hvorfor sku det ændre sig?

Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2587: 28 Dec 2008, 15:27 »

Du svarer jo slet ikke på mit spørgsmål Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2588: 28 Dec 2008, 15:31 »

Ja, men indtil videre, har ingena f topholdend ehaft det godt med bunden Rullende Øjne.. Så hvorfor sku det ændre sig?

lige så godt, som det ikke skulle ændre sig. Jeg tror kampen om mesterskabet bliver afgjørt i de indbyrdes kampe, og der har United en fordel af hjemmebane!

verdenskrig
Manager

« Svar #2589: 28 Dec 2008, 15:32 »

Men favoritterne bliver afgjort på papiret. Hvis Hul lå nummer 1 lige nu, ville du så også kalde dem store favoritter?

Det burde jeg for din skyld nok have blevet ved med at overse crazy funny

Hvad dælen er det for et håbløst eksempel... Vi taler ikke Hull, men Liverpool, og så langt er liverpool sku ikke fra Man u samt Chelsea, og når de alligevel spiller langt bedre end de to hold, så kan jeg slet ikke se hvorfor diverse Man u fans KONSTANT skal snakke om deres fantastiske trup, for de udnytter den jo ikke Grin

Og hvis Hull lå nr 1, og spillede som vi gør nu(sker nok ik) så kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan kalde dem storfavoritter til mesterskabet!

Selvfølgeligt er det vigtigt at have et godt hold på papiret, men hvis det ikke fungere på banen, er det jo irrelevant at bruge det argument!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #2590: 28 Dec 2008, 15:35 »

lige så godt, som det ikke skulle ændre sig. Jeg tror kampen om mesterskabet bliver afgjørt i de indbyrdes kampe, og der har United en fordel af hjemmebane!

Altså i skal da møde chelski ude, hvis jeg ikke tager meegt fejl Opstemt?

Ja men det behøver jo ikke at betyde alverdens.. Chelsea vandt da ikke over os på deres bane, og med alt respekt vil jeg kalde chelsea hold bedre en uniteds pt!

Lad os nu se Smiley

Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2591: 28 Dec 2008, 15:37 »

Det burde jeg for din skyld nok have blevet ved med at overse crazy funny

Hvad dælen er det for et håbløst eksempel... Vi taler ikke Hull, men Liverpool, og så langt er liverpool sku ikke fra Man u samt Chelsea, og når de alligevel spiller langt bedre end de to hold, så kan jeg slet ikke se hvorfor diverse Man u fans KONSTANT skal snakke om deres fantastiske trup, for de udnytter den jo ikke Grin

Og hvis Hull lå nr 1, og spillede som vi gør nu(sker nok ik) så kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan kalde dem storfavoritter til mesterskabet!

Selvfølgeligt er det vigtigt at have et godt hold på papiret, men hvis det ikke fungere på banen, er det jo irrelevant at bruge det argument!

Jeg synes stadig, at der er langt fra, at vi spiller forrygende fodbold, og ligger nummer 1, til at vi kalder os selv for storfavoritter.

Hovmod står for fald.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2592: 28 Dec 2008, 15:38 »

Nej. Vi spillede 1-1 på broen, så vi skal have dem på OT her den 11 januar.

verdenskrig
Manager

« Svar #2593: 28 Dec 2008, 15:39 »

Men hvorfor.. Et hold der ligger nr 1, og spiller flot fodbold så langt henne i sæsonen, må da kaldes storfavoritter... Alt andet er da tåbeligt crazy?

Det har intet med hovmod at gøre, det har noget at gøre med tro på egne evner!

Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2594: 28 Dec 2008, 15:40 »

Men hvorfor.. Et hold der ligger nr 1, og spiller flot fodbold så langt henne i sæsonen, må da kaldes storfavoritter... Alt andet er da tåbeligt crazy?

Det har intet med hovmod at gøre, det har noget at gøre med tro på egne evner!

Fordi vi ikke har vundet mesterskabet i langt over ti år!

Sider: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010