home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973713 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2520: 13 Dec 2008, 16:18 »

Nej nej nej nej nej NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! ticked off!

Hvad sker der i knolden på vores hold lige nu crazy.... Bagud hjemme mod fuckin Hull XD!!! Det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst, kom nu ind i kampen, overbetalte forkælede skodspillere, og vis lidt mandsmod, og lidt stolthed over at bære Liverpool trøjen ;(!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #2521: 13 Dec 2008, 17:59 »

Kom nu igang! 2-2 mod Hull (ser det ihvertfald ud til, da der er gået 3 minutter af overtiden) er simpelthen ikke godt nok!
Vi vinder aldrig PL med sådan nogle resultater. Endda på Anfield!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2522: 13 Dec 2008, 18:00 »

Ikke imponerende, at i nu har spillet de seneste 3 hjemmekampe uafgjort. Selv ikke jeres træner tror på det nu!

Pepe
Gæst

« Svar #2523: 13 Dec 2008, 18:01 »

Nånå. Vi ligger da stadig i toppen Smiley
Jeg tror godt, de fleste LFC-fans er klar over de seneste hjemmebane-resultater Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2524: 13 Dec 2008, 18:03 »

Nu skal Rafa ud. Han kan ikke motivere spillerne til at levere, så har han ikke noget at gøre i klubben, så må han ud. Fuck det, at vi ligger i toppen. Det er fuldkommen ubrugeligt for vi er der kun midlertidligt. RAFA RAUS!!!!!!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #2525: 13 Dec 2008, 18:03 »

Hvor jeres stolthed blevet af!!!! Hvor er jeres stolthed hvor er jeres stolthed, hvor er jeres stothed blevet af Huh!!!!

Rafa raus, rafa raus, rafa raus, rafa raus, rafa raus!!!! ticked off

LEEEEEEEEEEEJESVEND E lejesvende, i har svigtet, i har svigtet!!!!!!! ticked off!!!!

Spillerne vil åbenbart ikke vinde guld.. det vil åbenbart ikke glæde de mange mennesker som støtter dem, og de vil åbenbart ikke i det mindste levere en indsats hvor de kan se sig selv i spejlet...

Hvorfor kommer de overhoved til kampene... De kunne jo lige så godt ligge derhjemme og fise husleje af, og modateg deres cash...

DE GIDER JO IK SPILLE FOR LIVERPOOL!!!!!!!!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2526: 13 Dec 2008, 18:04 »

Nånå. Vi ligger da stadig i toppen Smiley
Jeg tror godt, de fleste LFC-fans er klar over de seneste hjemmebane-resultater Wink

Ja men pointen er også at jeres stime er brudt! Og næste kamp bliver også utrolig svær!

Pepe
Gæst

« Svar #2527: 13 Dec 2008, 18:05 »

Ja, nu må det efterhånden være på tide at få Rafa sendt hjem. Jeg er helt sikker på, vi ikke hiver trofæet (Premier League) hjem, så længe han er manager. Der er dog rygter om, at han vil forlænge sin kontrakt frem til 2013. Det ville jeg ikke blive glad for!
Ind med Guus Hiddink istedet!

Pepe
Gæst

« Svar #2528: 13 Dec 2008, 18:06 »

Ja men pointen er også at jeres stime er brudt! Og næste kamp bliver også utrolig svær!

Det ved jeg godt, det var også en lille smule for sjov, da de fleste vel godt er klar over, at det kun er midlertidigt med Rafa i front. Elendigt!

verdenskrig
Manager

« Svar #2529: 13 Dec 2008, 18:06 »

Og hvis ledelsen ikke inden for 24 timer, fyrer den klamme mongolske taber spanier, så ved jeg seriøst ikke hvad jeg gør...

Hold kæft en amatør han er, manden formår jo ikke engang at vinde over bundholdende, vinde mesterskaber, eller i det mindste være tæt på..

Ikke engang en spiller til 230 mio kan han få til at slå til, ikke engang det kan han finde ud af....

Jeg tror jeg vil forsøge mig som træner for en storklub, der skal åbenbart intet til i vore dage, for at træne en storklub...
Med mig på den bænk havde vi vundet sådan en kamp MINDST 3-0!!!!

Og hvis vi havde leveret samme indsats i første halvleg som vi gjorde i dag, havde jeg sku smidt med stole efter spillerne i omklædningsrummet ticked off

Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2530: 13 Dec 2008, 18:10 »

Hvor er det dumt point tab det der!!!
Nu er Manchester igen inde i kampen pågrund af lorte uafgjorte!

Ny træner tak? Smiley

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2531: 13 Dec 2008, 18:10 »

Hvorfor bruge alle de nedladende navne VK - det er så træls at se på.

Det er da fint at være utilfreds, men når du kører rundt i dine navne, så bliver dit indlæg bare tåbeligt at se på Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2532: 13 Dec 2008, 18:16 »

Alle navnene passer perfekt, hvis jeg undlod bare ET ville jeg lyve!!.. Og det går i mod min signatur!

Skulle jeg måske hylde Benitez/spillerne for at vi rent faktisk har fået et point.. Hurra, mand folkefest i liverpool /wee!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #2533: 13 Dec 2008, 18:21 »

Men okay, sagt på en mildere måde, så håber jeg spillerne tager sig væsentligt mere sammen i næste uge, og at Benitez giver dem en lidt bedre peptalk end i dag Smiley

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2534: 14 Dec 2008, 11:54 »

Hvor er det dumt point tab det der!!!
Nu er Manchester igen inde i kampen pågrund af lorte uafgjorte!

Ny træner tak? Smiley

Og det er de så ikke helt alligevel... Wink Tak til Tottenham for hjælpen  Thumbs Up

Hvadfor en stime?? Såvidt jeg ved har endnu ikke tabt på hjemmebane, så det er ikke den stime der er brudt... den 3 kamp i træk vi spillede uafgjort hjemme, så heller ikke der er brudt nogen stimmer...

Men ved sgu efterhånden ikke om man skal grine eller græde efterhånden...

Det der bekymre mig mest er nok at Agger er færdig i klubben, Hyypia har åbenbart overhalet ham da han spiller fast i PL efterhånden og da han ikke er spille berettiget i CL bliver Benitez jo nød til at bruge Agger... Han er vel kun 4. valg når Skrtel vender tilbage... Så er det altså ikke noget at sige til vores forsvar sejler når en gammel langsom finne kan komme så højt op i hirakiet!!

Vi vandt iøvrigt skud på mål med 23-10!! så sørme flot at vi igen klarede at få uavgjort!!
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/live_text/5260928.stm

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010