home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1973686 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2505: 07 Dec 2008, 19:17 »

Sådan  Thumbs Up

3 mål i en kamp er jo ganske uhørt fra vores side, 5. gang i år... Thumbs Up
Men hvorfor i alverden kan vi ikke vinde med feks bare 2-1 og så have scoret en enekelt pind i de forrige kampe?? Vores mål skal åbenbart altid komme i stimer!!

Desuden er Keane åbenbart ude i kuldnen og tålmådigheden er vist brugt op... Rygterne om et tilbage køb fra Spurs side er i hvert fald begyndt at poppe op... Personligt er jeg lidt splittet,han giver sig altid 110% men på den anden side så har han bare ikke leveret varen siden vi købte ham og så er 200 mio dkr altså mange penge at spilde på et flop...

Så hvis der kommer et bud mener jeg bestemt vi skal sige ja tak og så prøve at få fat i feks Villa i Valencia som vist er i store problemmer, både på og uden for banen... Og hvis man kan få fat i Spaniens frontduo så bør de da kende hinanden og blive en frygtet duo i PL...

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/94236/SPURS-WANT-ROBBIE-KEANE-Harry-Redknapp-launches-bid-to-bring-back-Liverpool-striker.html

-LFC-
Manager

« Svar #2506: 07 Dec 2008, 19:20 »

Valencia klarer sig fint på banen og ligger 3 eller 4, men tabte ganske vidst 4-0 til Barca i går. Men okay, det er der få hold der ikke gør... Tunge  Men kan vi slippe af med Keane og få Villa istedet, så siger jeg ja tak! Opstemt Thumbs Up

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #2507: 08 Dec 2008, 14:11 »

Tottenham vil byde godt 40 millioner kroner plus Aaron Lennon og Jamie O’hara – vurderet til henholdsvis 85 og 40 millioner kroner – for at friste Liverpool til at sælge Robbie Keane tilbage til klubben. (Daily Mirror)

Hvad siger i til dette rygte ?,
så får vi da en ordentlig højrefløj Peace hehe

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/12/08/spurs-to-offer-aaron-lennon-jamie-o-hara-and-5m-for-robbie-keane-115875-20955055/
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 14:14 af Nemeth » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #2508: 08 Dec 2008, 15:42 »

Tottenham vil byde godt 40 millioner kroner plus Aaron Lennon og Jamie O’hara – vurderet til henholdsvis 85 og 40 millioner kroner – for at friste Liverpool til at sælge Robbie Keane tilbage til klubben. (Daily Mirror)

Hvad siger i til dette rygte ?,
så får vi da en ordentlig højrefløj Peace hehe

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/12/08/spurs-to-offer-aaron-lennon-jamie-o-hara-and-5m-for-robbie-keane-115875-20955055/

Jeg kender ikke ham O'hara, hvor spiller han på banen??

Men ellers vil jeg også pænt sige nej tak. Hvis vi ender med at sende Keane retur igen mener jeg da absolut vi skal have nogle kontanter så vi kan få fat i en ny angriber... Ellers har vi jo kun Torres og Kuyt tilbage, og så tildels Gerrard og Babel, det er jo slet ikke godt nok...

patrick J
Manager

« Svar #2509: 08 Dec 2008, 15:44 »

O'Hara skulle eftersigende være et stort talent og ja han er kantspiller Opstemt Efter min mening skal Liverpool bare acceptere det tilbud og så hente David Villa til sommer Opstemt (Helst Vinter)

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #2510: 08 Dec 2008, 15:48 »

O'Hara skulle eftersigende være et stort talent og ja han er kantspiller Opstemt Efter min mening skal Liverpool bare acceptere det tilbud og så hente David Villa til sommer Opstemt (Helst Vinter)

Og så ender det med at vi ingen angribere har?? Torres ser jo ud til at have fået et Kewell syndrom i øjeblikket så ham har vi jo ikke meget glæde af pt... Kuyt kan ikke score mål og N'gog er bare ikke moden endnu...

Og vi har mere end svært ved at score i forvejen men hvis vi så slet ikke har en på toppen bliver det da for alvor svært...

JKJ
Gæst

« Svar #2511: 08 Dec 2008, 17:20 »

Lidt positivt er der da idag, Agger er i forhandlinger om en forlængelse af kontrakten nu, og det vile han jo kun hvis han kunne garanteres en mere sikker plads...
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-og-Agger-i-dialog

Man begynder efterhånden at tvivle på om Benitez og Liverpool overhovedet har lyst til at beholde ham... Han vil have fast spille tid, Benitez siger at han meget gerne vil forlænge og så sætter han ham på bænken fremfor en gammel træt finne!!

Det er efterhånden ikke første gang Benitez er ude og rose en spiller, Babel og Agger har ført blevet rost til det helt store og hvad ved jeg for derefter at placere dem på bænken hvis de overhovedet er det...

Nu bliver det så spændene at se hvad der sker når Skrtel kommer tilbage, hvis han bare går direkte ind og tager sin plads tilbage tror jeg Agger er færdig i klubben...

-LFC-
Manager

« Svar #2512: 08 Dec 2008, 17:37 »

Hyypiä spillede nu en fremragende kamp mod Blackburn såvidt som jeg kunne høre kommentatorne. Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #2513: 08 Dec 2008, 17:43 »

Hyypiä spillede nu en fremragende kamp mod Blackburn såvidt som jeg kunne høre kommentatorne. Smiley

Det var sgu da noget nyt? Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2514: 08 Dec 2008, 17:46 »

Det var sgu da noget nyt? Wink
Må siges. Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #2515: 10 Dec 2008, 10:26 »

Så blev arbejdet lige gjort færdig med en sikker 3-1 sejr over PSV...

Jeg så ikke hele kampen, men det jeg så var ikke særligt ophidsende, PSV magtede slet ikke at presse os selv om de var i stærkeste opstilling og vi gjorde i store træk som det passede os uden at bruge for mange kræfter...

Den udskældte Reira scorede vel et af de bedste mål i denne runde, men det var i store træk også hvad man så til ham af det jeg så...

Keane var lidt pinlig at kigge på, han havde et hav af boldtab, skældte ud til højre og venstre - af både LFC og PSV spillere og dommertrion - han havde dog en flot aflevering til N'gog ved hans 3-1 scoring...
Men han ligner ikke en mand der har nogen stor fremtid i klubben mere...

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #2516: 10 Dec 2008, 10:28 »

Keane var lidt pinlig at kigge på, han havde et hav af boldtab, skældte ud til højre og venstre - af både LFC og PSV spillere og dommertrion - han havde dog en flot aflevering til N'gog ved hans 3-1 scoring...
Men han ligner ikke en mand der har nogen stor fremtid i klubben mere...

Var det ikke babel der lavede assisten??  Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2517: 10 Dec 2008, 10:30 »

Var det ikke babel der lavede assisten??  Smiley

Ikke efter det jeg så og hørte... plus har læst :
76:59 GOAL - David Ngog
PSV Eindhoven 1 - Liverpool 3
David Ngog finds the net with a goal from the edge of the penalty box low into the middle of the goal. PSV 1-3 Liverpool.The assist for the goal came from Robbie Keane

Citat taget fra BBC Wink

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #2518: 10 Dec 2008, 10:34 »

Ikke efter det jeg så og hørte... plus har læst :
76:59 GOAL - David Ngog
PSV Eindhoven 1 - Liverpool 3
David Ngog finds the net with a goal from the edge of the penalty box low into the middle of the goal. PSV 1-3 Liverpool.The assist for the goal came from Robbie Keane

Citat taget fra BBC Wink

Var også rimelig træt da jeg så kampen så det er nok min fejl Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2519: 10 Dec 2008, 14:51 »

Det er kun rygter, og rygtesæsonen er på vej ind i sin 2. omgang i denne sæson...

Men den tidligere FCK'er  Hangeland rygtes nu til Liverpool...
http://www.onside.dk/node/22575

Og det nu samtidig med at Milan officielt meklder ud at Agger er en mulighed...
http://www.onside.dk/node/22571

Jeg tror efterhånden ikke på at Agger har en fremtid i klubben mere, der er alt for meget der tyder på at Benitez ikke har den fulde tillid til Agger mere, selvom han siger en ting gør han jo altid det modsatte...

Og netop Benitez ser ud til inden for ganske kort tid at kunne sætte sin underskrift på en ny kontrakt der binder ham til klubben til 2013...
Jeg ville nu godt lige have ventet til efter sæsonen...
Men som tidligere skrevet, det virker lidt forkert at brokke sig over et hold og en træner der har vundet deres CL pulje og ligger nr 1 i PL  Peace
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 14:57 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010