Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 981 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
139
140
[
141
]
142
143
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1972734 gange)
ManUtd83
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #2100:
18 Okt 2008, 18:33 »
Nå sejr til Liverpool. Heldigvis har jeg brokket med nok i chatten, så i slipper for at høre på mig her.
Jeg kunne godt bare tænke mig at vide, hvordan den fine Daniel Agger gjorde det i sit comeback til Premier League fodbold. Selv er jeg ikke velsignet med alle de seje sportskanaler, men mon ikke en af jer Liverpool-fans kan give mig et kort resume af hans præstation? Var han god nok til at beholde pladsen når Skrtel kommer tilbage? Og nu skal i ikke have dansker-brillerne på
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #2101:
18 Okt 2008, 18:43 »
Goddag MU83
Agger startede vist skidt. Jeg så først kampen fra 36. minut. Men der havde Agger været skyld i et mål. Dog sagde kommentatorene at Reina bare skulle have losset den væk .. Men kort efter laver Agger noget genialt. Han tager bolden fra egen banehalvdel i vaskeægte Agger stil og løber op i angrebet spiller 1-2 og laver et flot indlæg til Kuyt som kan sende den i kassen. Resten af kampen stod han rimelig solidt.
Synes han gjorde det udemærket.
ManUtd83
Manager
«
Svar #2102:
18 Okt 2008, 18:45 »
Ok læste lige på bold.dk at han var skyld i 1-0 målet med en forfærdelig tæmning, og at han og Dossena så forvirrede ud ved 2-1 målet.
Dimma
Landsholdsspiller
«
Svar #2103:
18 Okt 2008, 18:49 »
Rigtig nok ved 2-1 scoringen. De var 2 mand ude ved fløjspilleren. Men han var nu mere heldig end god ham fløjspilleren..
-LFC-
Manager
«
Svar #2104:
18 Okt 2008, 19:01 »
Citat af: ManUtd83 18 Okt 2008, 18:45
Ok læste lige på bold.dk at han var skyld i 1-0 målet med en forfærdelig tæmning, og at han og Dossena så forvirrede ud ved 2-1 målet.
Det er rigtigt, at han lavede en dårlig tæmning ved 1-0 målet, men Reina skulle have losset den væk.
Highfarm
Førsteholdsspiller
«
Svar #2105:
18 Okt 2008, 19:02 »
Agger burde måske omskoles til defensiv midtbanespiller, tror det vil være godt med 2 forsvarsspillere bag ham
Men nej seriøst han ska nok bare have kamptræning som de så fint kalder det, selvom det virker underligt han ka spille godt på landsholdet uden egentlig kamptræning og så spille som vinden blæser på klubholdet..
Edit: mener ik Reina ka bebrejdes Aggers meget dårlige første berøring, han sparker den jo 1-1½ meter væk da han får den og derfor gør det sværere for sig selv at få den væk
JKJ
Gæst
«
Svar #2106:
18 Okt 2008, 19:03 »
Nu har jeg set et par klip fra kampen, og Agger er helt sikker skyld i deres første mål... Han begynder at drible med en bold han ikke har 100% føling med lige foran feltet, den bold skulle bare have en tåhyler ud af stadion og så havde det været det...
Men Kuyt må da om nogen være vores hotte angriber lige pt, 3 mål i 2 kampe i PL, er det sket før?? Men glemmer jo næsten vi ikke har Torres til rådighed i øjeblikket
Highfarm
Førsteholdsspiller
«
Svar #2107:
18 Okt 2008, 19:04 »
Citat af: JKJ 18 Okt 2008, 19:03
Men Kuyt må da om nogen være vores hotte angriber lige pt, 3 mål i 2 kampe i PL, er det sket før?? Men glemmer jo næsten vi ikke har Torres til rådighed i øjeblikket
Kuyt har jo på nuværende tidspunkt scoret flere PL mål end han gjorde i hele sidste sæson, så det er da ik så skidt
«
Seneste Redigering: 18 Okt 2008, 19:06 af Highfarm
»
ManUtd83
Manager
«
Svar #2108:
18 Okt 2008, 19:26 »
Har lige set målene, og jeg vil sige at 1-0 var udelukkende Aggers skyld. Den samme kan så til gengæld siges om 1-1, så det går vl op. Fantastisk spil af Agger!
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #2109:
19 Okt 2008, 08:28 »
Citat af: ManUtd83 18 Okt 2008, 19:26
Har lige set målene, og jeg vil sige at 1-0 var udelukkende Aggers skyld. Den samme kan så til gengæld siges om 1-1, så det går vl op. Fantastisk spil af Agger!
Enig. Klodset spil på det første mål, men han regner formodentlig med, at han har masser af plads. 1-1-målet er kanon. Man ser ikke mange centerforsvarere, der går med frem på den måde.
Glimrende af Kuyt også. Som jeg har forstået, så fik han lov et spille decideret angriber i går. Måske er det årsagen.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #2110:
21 Okt 2008, 13:27 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1073143.ece
Deprimerende læsning. Og ikke kun pga. de dårlige bil-metaforer.
Lige nu er ønskescenariet, at de to tosser kommer til fornuft og sælger til sheiken. Men så er Liverpool pludselig et stykke rigmandslegetøj som Chelsea og City. To klubber som langtfra har min sympati. Tværtimod. Øv altså.
-LFC-
Manager
«
Svar #2111:
21 Okt 2008, 13:51 »
Ualmindelig trist læsning, ja. Jeg synes dog bil-metaforen var meget god, men den blev dog overbrugt i artiklen.
Ja, de 2 amerikanske tosser har sgu ingen sympati hos mig. De har hverken hjerne, midler eller fodboldviden nok til at drive Liverpool F.C. så jeg håber sgu snart de letter røven og sælger klubben til en der vil dem godt. Desuden så hader de jo også hinanden og samarbejder skidt med Rafa, hvilket blot viser, hvor inkompente de er...Ud med dem hurtigt.
Johnson: Jeg kan se i dit indlæg, at du frygter, at Liverpool skulle blive et rigmandslegetøj, hvis Liverpool bliver solgt til Sheik Al-Matoum. Jeg er dog ikke enig for selvom muligheden er der for, at det skulle ske, så regner jeg den for lidt lille af én grund: Han er livslang Liverpool-fan - Ihvertfald ifølge artiklen, hvilket er en meget stor forskel på ham og Shitty's ejergruppe samt Abrahamovic, der næppe var City eller Chelsea-fans som unge. Det har jeg ihvertfald ikke hørt noget om. Iøvrigt så synes jeg egenligt ikke, at Chelsea er så slem en købeklub her som årene er gået siden Abrahamovic kom. I dag satser de jo meget på talentudvikling og selvom der er rygter, så ser man dem jo ikke bare gå ud og plukke de andre store engelske klubbers stjerner. Køber de Kaká for den lille milliard der har været rygter om, så ændrer jeg nok min holdning igen.
Men for at vende tilbage til sheiken, som EB jo skriver har været Liverpool-fan hele livet. Derfor kender han jo nok til Liverpool's ånd og vil nok ikke ændre den ved at købe alt og alle. Blot give Liverpool midler til mere, hvilket jo mangler. Jeg er glad for nogle af Benitéz's køb, men nogle af dem har også været elendige talentløse køb pga. for lidt penge. Samtidigt har han også hentet en del spillere. Måske ville flere penge mellem hænderne gøre hans indkøb mere overvejede. Gør det ikke skal han så self. ud. Vi kan ikke blive ved at leve på de køb han laver.
Jeg håber amerikanerne tager sig sammen og sælger Liverpool til sheiken, som endelig kan føre Liverpool helt tilbage til tops.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #2112:
21 Okt 2008, 14:15 »
Citat af: -LFC- 21 Okt 2008, 13:51
Ualmindelig trist læsning, ja. Jeg synes dog bil-metaforen var meget god, men den blev dog overbrugt i artiklen.
Ja, de 2 amerikanske tosser har sgu ingen sympati hos mig. De har hverken hjerne, midler eller fodboldviden nok til at drive Liverpool F.C. så jeg håber sgu snart de letter røven og sælger klubben til en der vil dem godt. Desuden så hader de jo også hinanden og samarbejder skidt med Rafa, hvilket blot viser, hvor inkompente de er...Ud med dem hurtigt.
Johnson: Jeg kan se i dit indlæg, at du frygter, at Liverpool skulle blive et rigmandslegetøj, hvis Liverpool bliver solgt til Sheik Al-Matoum. Jeg er dog ikke enig for selvom muligheden er der for, at det skulle ske, så regner jeg den for lidt lille af én grund: Han er livslang Liverpool-fan - Ihvertfald ifølge artiklen, hvilket er en meget stor forskel på ham og Shitty's ejergruppe samt Abrahamovic, der næppe var City eller Chelsea-fans som unge. Det har jeg ihvertfald ikke hørt noget om. Iøvrigt så synes jeg egenligt ikke, at Chelsea er så slem en købeklub her som årene er gået siden Abrahamovic kom. I dag satser de jo meget på talentudvikling og selvom der er rygter, så ser man dem jo ikke bare gå ud og plukke de andre store engelske klubbers stjerner. Køber de Kaká for den lille milliard der har været rygter om, så ændrer jeg nok min holdning igen.
Men for at vende tilbage til sheiken, som EB jo skriver har været Liverpool-fan hele livet. Derfor kender han jo nok til Liverpool's ånd og vil nok ikke ændre den ved at købe alt og alle. Blot give Liverpool midler til mere, hvilket jo mangler. Jeg er glad for nogle af Benitéz's køb, men nogle af dem har også været elendige talentløse køb pga. for lidt penge. Samtidigt har han også hentet en del spillere. Måske ville flere penge mellem hænderne gøre hans indkøb mere overvejede. Gør det ikke skal han så self. ud. Vi kan ikke blive ved at leve på de køb han laver.
Jeg håber amerikanerne tager sig sammen og sælger Liverpool til sheiken, som endelig kan føre Liverpool helt tilbage til tops.
Jeg giver dig ret i, at Chelseas profil er ændret en anelse de seneste år, hvilket er positivt.
Mit problem med de her ejerskifter er, at de fuldstændig smadrer den naturlige balance i ligaen. Det skal forstås på den måde, at de klubber som gør meget ud af talentudvikling og forsøger at drive en sund forretning bliver overhalet indenom af klub, hvor ejeren har uanede midler til rådighed. Hvor er incitamentet for dem, som står tilbage? De ender med at sidde i bundløs gæld eller også må de strække våben, og sætte en annonce i avisen: "Kære milliardær. Kom og køb os."
Det er trist synes jeg. Jeg klar over, at sådan er moderne (engelsk) fodbold nu engang, og det må man bare acceptere. Ikke desto mindre ville jeg ønske, at det var anderledes.
Det står klart for mig, at hvis Liverpool nogensinde skal vinde et mesterskab igen, så skal vi have sheiken på banen med blankochecken. Jeg tror bare, at jeg ville have lidt svært ved at glæde mig over et mesterskab, som blev købt på den måde.
JKJ
Gæst
«
Svar #2113:
24 Okt 2008, 17:53 »
Agger afventer stadig en kontraktforlængelse fra Liverpools side... Det er vel ikke noget at sige til at han er en smule frustreret... Synes da ellers at Benitez var ude at sige at det kun kunne gå for langsomt med at få forlænget med ham, det er altså 2-3 uger siden, men der sker åbenbart stadig intet...
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-17224731.html
Ellers et ok resultat mod A.M. , det ville jeg gerne have solgt den til på forhånd, og resultatat var vel ok, hvert hold havde deres halvleg i en imo ikke særlig ophidsende kamp, havde da i hvert fald svært ved at holde mig vågen
Gerrard og Alonso som åbenbart var en smule tvivlsomme til braget med Chlesea er blevet meldt klar, så nu er det kun Keane der er en smule tvivlsom. Torres skulle være helt ude, og heller lade ham blive lidt længere ude og få ham 100% tilbage fremfor at forcere noget så han får en ny skade, PL bliver ikke afgjort af den ene kamp alligevel...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N161813081024-1301.htm
-LFC-
Manager
«
Svar #2114:
24 Okt 2008, 18:13 »
Tjaah jeg mener, at Benitéz burde prøve med Kuyt alene på toppen. Riera til venstre og Babel til højre, for nuuuuuuuuuij, hvor var Benayoun dog pisseringe mod Atlético.
Fint nok med 1-1 i Spanien med et halvt reservehold, men nuuuij hvor havde Atlético dog aldrig scoret, hvis ikke Arbeloa kunne holde sin back. 2 gange scorer Simao fra en venstrekant, hvor Arbeloa hænger centralt. Ødelægger lidt mit indtryk af den ellers stabile back. Dårlig kamp fra hans side, men jeg håber, at han tager en revanche når Chelsea skal besejres når vi bobmer broen.
Sider:
1
...
139
140
[
141
]
142
143
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »