home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 1009 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1972744 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #2115: 24 Okt 2008, 19:09 »

Hvis jeg skal være helt ærlig syntes jeg slet ikke arbeloa og kuyt er gode nok til at starte inde på et hold, med de ambitioner som os..

Det er det jeg hele tiden snakker om.. Vi har simpelthen for få verdensklasse spillere i stil med Gerrard, og Torres.. Det kan være det som bliver fatalt i vores kamp om mesterskabet ( i år skal det altså hjem!!!) da man u, og chelsea har røven fuld af disse spillere som vi i liverpool så hårdt trænger til... Nemlig dem som kan holde en hel sæson på et højt stabilt niveau, og til sidst ender med at afgører det hele for os!

Men så længe vi bliver ved med at score og afgøre kampene til sidst, og dermed får de tre point, kan man vel ikke klage.. Jeg forudser dog problemer, med den slags spillere, som vores trup mest af alt består af! Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #2116: 24 Okt 2008, 19:16 »

Árbeloa plejer nu at være god nok. Peace Glemmer aldrig hans første kampe mod Barca. Messi go home! Opstemt Fuck han var klasse mod Barca i de første kampe! Opstemt Han har også spillet meget stabilt både offensivt og defensivt for os indtil videre, hvor han har været fast på højrebacken. Men jeg vil give dig ret. De eneste spillere jeg indtil videre mener at vi burde holde fast ved/Er gode nok til os er Reina, Cavalieri (Fin reserve), Arbeloa (Helst som reserve, men har ingen problemer med ham i startopstillingen), Carragher (Legender skal man holde fast ved, Agger (Kan stadig udvikle sig), Mascherano, Lucas, Xabi Alonso, Babel, Gerrard og Torres. Kunne godt sikre mig en 3 mands midtbane med Masch bagerst og Gerrard-Alonso lige foran også Babel til venstre og en eller anden klassekant til højre. Vi burde også få fat i en ordentlig venstreback. Dossena gjorde det fint mod Atlético, men har endnu ikke overbevist mig helt, mens Aurelio er helt til skraldespanden imo.

verdenskrig
Manager

« Svar #2117: 24 Okt 2008, 19:26 »

Ja det er han sikkert, men savner virkelig at vi har 11 navne som får modstanderne til at ryste i bukserne.. Benayoun, får vel snarere folk le, for at drage et eksempel Skuffet.. GUD hvor er den mand elendig med stort E!!

HAHA men du har ret, han var alt alt for syg i de kampe, og det var ikke meget man så til mr. messi Thumbs Up.. Kunne han opretholde det niveau i hver kamp, ville jeg heller ikke se problemer, men kunne godt tænke mig at vi virkelig hentede et par verdensklasse spillere..

Er dog ret enig i dem du gerne vil beholde Peace.. Syntes dog også at Robbie keane burde hører under her, da han virker til at være ved at komme i gang Opstemt.. Tror manden bliver vild, jo længere vi når hen i sæsonen.. Dermed sagt, virker din 3 mands midtbane god, men den spærrer desværrer for at vi kan have keane oppe ved siden af torres, så han ikke bliver for isoleret.. Ingen tvivl om at Torres sagtens kan sætte en mand af både hurtighedsmæssigt, og teknisk ( ses lahm/ Lehmann, under em finalen Grin ), men det ville gavne både ham og holdet med 2 angribere så vi har noget at sigte efter derinde... I hvert fald i de kampe, som vi skal dominerer !

Og giv mig så venligst en klasse kant!!! Så vi kan have babel i den ene side, og ham i den anden.,. Vi mangler seriøst kant alternativer, som man kan stole på, og det har vi faktisk gjort i nogle år nu.. Syntes det er utroligt at klubben ikke kan se dette problem, og går ud og henter en i Torres prisklassen, for at lukke det hul ticked off

Må dog sige at jeg syntes din midtbane konstelation virker god på udebane, hvis vi skal kontrollerer kampen.. Som f. eks i weekenden mod cska london Wink... De har en klasse midtbane, og det kræver en massiv en af slagsen fra os, for at holde dem stangen.. Plus at Torres er klasser over Anelka.. Så angrebs duellen vinder vi...

Men for dælen det bliver svært, og tror med glæde igen at vi skal sælge den for et x, og så nakke dem på Anfield Djævel!!!

Guldet skal hjem, til mersyside igen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #2118: 24 Okt 2008, 21:05 »

VK: Vi har jo ikke en bundløs konto, vi skal godt nok også være realistiske med vores indkøb. Men pengene til diverse spillere kunne sagtens være brugt bedre, meget bedre.
Benayoun er jeg uenig i er så ringe som I gør ham til, jovist, han er ikke en verdensklasse kant men IMO en ganske fin reserve. Hvis han kan finde West Ham niveauet igen så skal man ikke kimse af ham. Der med ikke sagt at han ikke har nogle yderst ringe præstationer ind i mellem, og ikke er god nok til Liverpool (i hvert fald ikke som første valg), men ringe er manden ikke.

Jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke bruger Jermaine Pennant, han er altså en god spiller, i hvert fald når han er i form. Han kæmper røven ud af bukserne, desuden scorede han hans første LFC mål mod netop Chelsea, så det kan han passende gøre igen, hvis han kommer med. Dog så jeg også gerne en kant med virkelig klasse over, men det er ikke muligt pt. hvorfor vi må vælge klogest i vores muligheder.

Jeg forstår stadig ikke salget af Peter "Pikfjæs" Crouch (ELSKER spilleren, men Gud, hvor er han grim), han var et ordentligt skideskur, der gjorde det rigtig godt når han, alt for sjældent, fik chancen. Der ud over kan jeg kun blive ved med at sætte "?" ved Rafa's indkøbs/salgspolitik, hvor der har været flere gange, hvor jeg havde handlet anderledes. Nogen gange er det godt, kun at hente meget FÅ spillere, mens man beholder stort set alle, så spillerne er spillet sammen, og vi ved det fungere. Der er ingen grund til at skifte 30 spillere ud, hver sommer. 

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #2119: 24 Okt 2008, 21:41 »

Jeg savner Crouchinho rigtigt meget. Skuffet Benayoung er bare ringe som bare fanden. Han er langsom, teknisk rimeligt dårlig endda, og så er han en splejs som kan fjernes med en let skuldertackling. Han er bare alt for ringe efter min mening. Pennant vil jeg gerne se få chancen, men det er bare det, at jeg synes han spiller meget ustabilt når han får chancen.

Pronk
Gæst

« Svar #2120: 26 Okt 2008, 11:03 »

Så er der jo storkamp idag, Chelsea - Liverpool. Hvad tror i den ender? gætter selv på en 1-2 til Liverpool, med Gerrard og Kuyt som målscorere. 
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 11:24 af Pronk » Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2121: 26 Okt 2008, 11:20 »

Det er ulovligt at skrive de hjemmesider her på siden, skynd dig at få den slettet.

-LFC-
Manager

« Svar #2122: 26 Okt 2008, 12:54 »

I dag skal Chelsea dø på deres egen lille grimme bro!

Vi har fået alt foræret af Neverton der spillede uafgjort med United i går, så vi stadig vil have hele 5 point ned til dem selvom vi skulle tabe i dag. Men hvis vi vinder så kan vi ligge afstand til dem med hele 8 point og så ser det sgu godt ud, selvom sæsonen stadig er ung. Chelsea har jo fået en fremragende sæsonstart både spillemæssigt og resultatmæssigt og er pt. Premier Leagues stærkeste hold, men efter vores sæsonstart, hvor de kampe der tidligere endte uafgjort for os, er blevet vundet, så burde optimismen være tilstede hos drengene, som jeg håber virkeligt vil give alt for at vi kan vinde i dag. En 3 points føring til Chelsea så langt inde i sæsonen vil jo være uhørt. Også endnu flere point ned til United og Arsenal.. Men jeg tror på uafgjort, håber inderligt på sejren, men kan nok godt leve med et nederlag i den sidste ende... Wink

YNWA! Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #2123: 26 Okt 2008, 13:05 »

Jeg har lidt svært ved at tage alvorligt at Arbeloa lige pludselig ikke er god nok fordi han spiller 1 dårlig kamp... Kampen i Madrid var ikke hans bedste, korrekt, men fordi man lave en dårlig kamp bør man altså ikke smides af holdet. Han spiller trods alt for de spanske europamestre, og det gør man altså kun hvis man har en smule klasse...

Men skægt at se at lige så snart en "mindre" spiller har en dårlig dag så er han nul og niks, det hører man aldrig om Torres selv om han ikke scorer i 3-5 kampe i træk, Gerrard hvis han spiller som en sæk nøder eller Carra laver et kiks i forsvaret, hvorfor dog ikke??

Jeg har ikke set alle Liverpool's kampe i denne sæson, men i dem jeg har set har jeg set en Arbeloa der har været yderst sikker i defensiven og har haft stor lyst til også at bidrage nogen i offensiven med en masse ryk fremad af banen...
Han afdribler ikke 2-3 mand og laver den giftige aflevering, men han har altså imo et yderst højt bundniveau og falder yderst sjældent igennem.

Benayoun kan jeg derimod godt forstå får kritik, han kan jo intet... Som en nævner så skal der jo feks bare komme et lille vindpust så flyver han jo væk, hans driblinger lykkes vel 1 ud af 100, han kan vel ikke løbe 100m under 15 sek, når han får at vide han skal spille fløj er han jo mere central end vores mest centrale spiller osv osv... Det kan undre at han får chancen så tit når nu Benitez så mange gange har rsot Babel og sagt hvor vigtig han er for holdet, det har vi aldrig hørt om Benayoun...

Kuyt er IKKE fløj, eller jo det er han hos os, men med den teknik han har så burde han bestemt ikke være det... Jeg går rundt med en lille ide om at man måske kunne bruge ham på den centrale midtbane, lidt som da Augu blev omskolet i AaB efter han karriere som angriber jo heller aldrig blev til det store... De har begge et kæmpe løbepensum, de figther til de falder de har yderst svært ved at finde nettet på selv de største muligheder... Problemmet for Kuyt er bare at vi er yderst godt besat på de pladser så det rigtige imo vil være at sælge ham til feks HSV som jo efter div rygter gerne vil hoste om med et 3-cifret million beløb...

Men han er Benitez mand, altid loyal og løber og frigther som sagt til han falder så det bliver nok ikke før Benitez også er fortid i klubben...

« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 13:18 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #2124: 26 Okt 2008, 13:22 »

Jeg har selv flere ganget leget med den samme idé om Kuyt som def/central midtbanespiller. Han viser jo tit, at han sagtens kan tackle igennem og han er først færdig når dommeren har fløjet til sidst, ligesom han er stærk fysisk trods han ikke ser ud af så meget. Men at sælge ham til HSV for et 3-cifret million beløb ville bestemt være at foretrække, selvom jeg nu godt kan li' ham! Det er nu bare som om, at vi ikke helt har brug for ham når Torres og Keane er klar og højrefløj er han bare ikke..

JKJ
Gæst

« Svar #2125: 26 Okt 2008, 13:27 »

I dag skal Chelsea dø på deres egen lille grimme bro!

Vi har fået alt foræret af Neverton der spillede uafgjort med United i går, så vi stadig vil have hele 5 point ned til dem selvom vi skulle tabe i dag. Men hvis vi vinder så kan vi ligge afstand til dem med hele 8 point og så ser det sgu godt ud, selvom sæsonen stadig er ung. Chelsea har jo fået en fremragende sæsonstart både spillemæssigt og resultatmæssigt og er pt. Premier Leagues stærkeste hold, men efter vores sæsonstart, hvor de kampe der tidligere endte uafgjort for os, er blevet vundet, så burde optimismen være tilstede hos drengene, som jeg håber virkeligt vil give alt for at vi kan vinde i dag. En 3 points føring til Chelsea så langt inde i sæsonen vil jo være uhørt. Også endnu flere point ned til United og Arsenal.. Men jeg tror på uafgjort, håber inderligt på sejren, men kan nok godt leve med et nederlag i den sidste ende... Wink

YNWA! Thumbs Up

Jeg sælger den mere end gerne for en uafgjort, en sejr vil være helt fantastisk og endda lidt af en sentation, mens et nederlag ikke vil være en katastrofe, jeg vil kunne leve med det hvis det ikke bliver alt for stort...

Vi må jo indrømme, lige emegt om vi kan li det eller ej, at Chelsea pt er PL's suverænt bedste hold og det siger vel også lidt at de ikke har tabt hjemme i 86 kampe i træk nu, det skal dog ende på et eller andet tidspunkt og hvorfor ikke idag, jeg må bare indrømme at jeg har lidt svært ved selv at tro på det...

Jeg håber vi stiller op i en opstilling der vil gøre at vi vil fremad banen fremfor den opstilling Benitez før har vist mod Chelsea som er meget defentivt orienteret, hvis vi bare står og venter på dem får vi det altså svært for så har de så mange gode offensive kræfter at vi får mere end svært ved at få vendt spillet og komme frem til nogen afslutninger...

JKJ
Gæst

« Svar #2126: 26 Okt 2008, 13:55 »

Opstillingen er som følger:
Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Agger, Mascherano, Alonso, Gerrard, Keane, Riera, Kuyt.
Subs: Cavalieri, Hyypia, Babel, Lucas, Pennant, Keane, Dossena

Der er vel ikke de store ting at sige til det, Aurelio og Dossena ser ud til at skiftes til at atge den venstreback så det er vel Aurelios tur åbenbart...

-LFC-
Manager

« Svar #2127: 26 Okt 2008, 13:59 »

Jeg er sgu ikke vild med Aurélio. Dossena gjorde det flot mod Atlético og burde have fået pladsen igen. Ellers en fornuftig opstilling, selvom jeg gerne havde set Babel inde..

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2128: 26 Okt 2008, 14:44 »

JAAAAAAAAAAA!

Gerrard!!!!

EDIT: Det var Alonso Opstemt

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #2129: 26 Okt 2008, 15:41 »

Nu skal den bare forsvares i 2. halvleg

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010