home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968672 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1845: 27 Aug 2008, 23:54 »

Hvad er det du ikke selv lige forstår. Når noget er gået overtiden, så kan det sagtens hedde overtid. Det kan OGSÅ hede forlænget spilletid. Det er ganske simpelt egentligt...

Men ogsåe vanvittigt ligegyldig diskussion, du startede...  Shockeret

Den er vel ikke ligegyldig, da der er forskel... Men at ManU fans, Arsenal fans skal skrive blamager i denne tråd... Dertil skal der henvises til deres klubtråd. Så kan de klappe hinanden på skuldrene så jeg slipper for at se på at de har ondt i r****

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1846: 27 Aug 2008, 23:57 »

Nu snakker du dig udenom, ved at påstå at Manchester United gjorde det for nogle år siden..
Men jeg kan stadig ikke fatte at man kan vinde med det spil de præsterer.. Jeg ville sandelig ikke være særlig glad for at være Liverpool fan for tiden  Forseglede Læber

Enig.. De har ikke spillet godt... Og derfor er det da en sur/sød følelse... Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange gange Liverpool har blæst et hold ud af Anfield og er blevet spist af med 0-0 eller 1-1... Eller tabt til et eller andet latterligt heldigt mål Wink Så må der også være lidt at hente den anden vej...

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1847: 27 Aug 2008, 23:59 »

Hvorfor er Alonso så ringe? Jeg synes ikke at han skiller sig ud på en negativ måde, som f.eks. Babel, der var MEGET  skuffende. Grunden til at han startede ude har jo nok noget med hans OL-deltagelse at gøre.

Utroligt så meget at Alonso skal udsættes for, bare fordi han har været linket væk i længere tid.

Alonso gjorde det godt... Svære vilkår når de står så dybt.

Babel gjorde dén forskel der skulle til for at vinde kampen (assist)... Giv ham lidt tid til at komme igang igen...

You'll Never Walk Alone.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1848: 28 Aug 2008, 00:03 »

Den er vel ikke ligegyldig, da der er forskel... Men at ManU fans, Arsenal fans skal skrive blamager i denne tråd... Dertil skal der henvises til deres klubtråd. Så kan de klappe hinanden på skuldrene så jeg slipper for at se på at de har ondt i r****

Så du kan åbenbart ikke indse eller forstå, at Liverpool spiller som en sæk lort ærlig talt?
Og du må sandelig være følsom, vis du skal cencorere "røven"  Rullende Øjne

19-18!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1849: 28 Aug 2008, 00:03 »

Nu er jeg hverken Man Utd eller Arsenal-fan, så hav du bare ondt i røven... Det må du selv om. Og hvorfor det gør ondt, vil jeg slet ikke blande mig i  Cool

God nat.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1850: 28 Aug 2008, 00:05 »

Så du kan åbenbart ikke indse eller forstå, at Liverpool spiller som en sæk lort ærlig talt?
Og du må sandelig være følsom, vis du skal cencorere "røven"  Rullende Øjne

Læs tråden igen... to indlæg længere oppe...

You'll Never Walk Alone.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1851: 28 Aug 2008, 00:10 »

så jeg skal latså læse mit eget indlæg?.. okay, men hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet?

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #1852: 28 Aug 2008, 00:14 »

Hvorfor er Alonso så ringe? Jeg synes ikke at han skiller sig ud på en negativ måde, som f.eks. Babel, der var MEGET  skuffende. Grunden til at han startede ude har jo nok noget med hans OL-deltagelse at gøre.

Utroligt så meget at Alonso skal udsættes for, bare fordi han har været linket væk i længere tid.
Jeg ville hade, hvis Alonso røg væk. Når han er på toppen er han jo fantastisk, men han har jo spillet ringe og man skal ikke bruge 2 øjne for, at se, at Alonsos procent på fejlafleveringer er uhørt høj indtil videre...

Szczesny
Manager

« Svar #1853: 28 Aug 2008, 01:44 »

Jeg ville hade, hvis Alonso røg væk. Når han er på toppen er han jo fantastisk, men han har jo spillet ringe og man skal ikke bruge 2 øjne for, at se, at Alonsos procent på fejlafleveringer er uhørt høj indtil videre...

Lad mig spørge på en anden måde. Hvilke Liverpool-spillere var så fantastiske at de ikke skulle kritiseres for aftenens præstation? Alle havde jo en høj fejlafleveringsproc ent. Defensiven klarede sig fint, Reina ingen problemer, men resten var da ringe. Så jeg spørger bare hvorfor Alonso bliver singlet ud hver gang. Mange var på lignende niveau, eller under idag!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #1854: 28 Aug 2008, 07:33 »

Arghhhhhhhhhhhhhhhh hold nu k... for pokker i fanden da også ticked off ticked off crazy

Hvor vil jeg give a shit på om vores sejre kommer i hus ved hjælp af totalfodbold, eller på scoringer i sidste min, hvor vi forinden har spillet som røv og nøgler...

Jeg er simpelthen så træt af at hører de man u, og aarsenal fans der kommer herind og tuder os ørene fulde om hvor elendige, heldige osv vi er... få jer et forbandet liv... Så længe vi vinder vores kampe, og får de point vi skal bruge, kan det da være fucking ligemeget om vi kører den rundt i trekanter i det øvrige af kampen....

Hvis i har så ondt i røven over liverpool, hvorfor fanden sætter i jer så og ser dem..

Det er ikke os der taber til fulham, fordi vi i hele kampen ikke bestiller andet end at kører trekanter på midten, men ikke kommer til noget når det virkelig gælder... Så hellere spille en dårlig kamp, og få skrabet de 3 point i hus på held, tro, moral, eller hvad i nu vælger at kalde det...

Vi har fået en kanon start i pl, og vi er med i cl... Så kan vi have spillet nok så dårligt, og det gør sku ikke mig til mindre liverpool fan ( hvad dælen er det i øvrigt for en gang l... at lukke ud crazy )...

Vi har på trods af vores elendige spil, fået flere point end arsenal, og man u i starten... Held eller ej... DET ER FAKTA!!!!!!! Og så længe vi gør det, må vi gerne spille serie 3 fodbold i resten af kampen!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #1855: 28 Aug 2008, 07:49 »

Har man fået det forkerte ben ud af sengen? Ej, jeg er meget enig med hvad du siger jeg behover ikke at hører at vi spiller l*** når jeg godt kan se det selv.
Men 6 point er 6 point Hævet Øjenbryn

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1856: 28 Aug 2008, 11:29 »

så jeg skal latså læse mit eget indlæg?.. okay, men hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet?

Med yderst stor fare for at gentage mig selv...

"Enig.. De har ikke spillet godt..."

You'll Never Walk Alone.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1857: 28 Aug 2008, 12:18 »

Nå, for at dreje diskussionen væk fra det fnidder-fnadder der har været på det sidste så...

...bare send Alonso over til os, hvis I ikke er tilfredse med ham! Cool

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1858: 28 Aug 2008, 13:11 »

Nå, for at dreje diskussionen væk fra det fnidder-fnadder der har været på det sidste så...

Han ska ingen steder, han ska nok komme op i omdrejninger igen, men det vil stadig blive svært for ham i konkurrence med Gerrard og Mascherano

JKJ
Gæst

« Svar #1859: 28 Aug 2008, 13:19 »

Nej tak... han bliver i den røde trøje, den rigtige vel og mærke Wink

Nå ja, men hvem er ikke pivringe lige pt??

Og til dem der bliver ved med at svine Alonso: Det er sgu for tyndt at han gang på gang skal have skylden for stort set alt... Se det nu i øjnene at vi efter 4 kampe i denne sæson har været særdeles heldige med at have 6 point i PL og i det hele taget komme videre til CL, men det er IKKE Alonso der er skyld i at det ikke kører, det er et holdspil hvis der er nogen der er i tvivl...

Hvorfor er der ingen der kritisere Benayoun for hans måde at spille fløj, eller Keane for ikke at have sat en fod rigtig, Torres for ikke at score nogle mål eller i det mindste bare at komme frem til en chance osv... Nej det er vel også Alonsos skyld...

Det positive efter aftenens kamp er at vi er videre som det eneste...

Det negative, der er en del, men det vigtigste som jeg ser det er at vi overhovedet IKKE har nogle fløje, både Benayoun og Kuyt har ikke fattet at når man er fløj så er det på sidderne man skal spille, ikke mere centralt end de centrale midtbanespillere vi allerede har...
Skrtel, er sikker en ok forsvarsspiller, men han kan ikke fører bolden frem og selv gå med i hullerne, hvor er Agger? Vores angribere kan slet ikke finde ud af hinanden, der var vel ikke noget som helst dwer lykkes for dem

Arbeloa gjorde det dog overraskende godt, alt det snak om at han ikke er offensiv nok må da holde op efter denne kamp hvor han spillede både back ving og fløj uden nogen som helst hjælp fra Kyut eller Benayoun...

Men spilles skal forbedres MEGET, ellers kommer vi ikke langt i hverken PL eller CL...

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010