home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968544 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1785: 23 Aug 2008, 18:14 »

Men igen skræmmende dårlig kamp af Xabi Alonso må jeg sige.. Vi mangler i den grad kreativitet, og jeg har sjældent set os spille så ringe i PL. Men alligevel står vi med en af de bedste sæsonstarter for os i nyere tid, rent resultatmæssigt Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1786: 23 Aug 2008, 18:16 »

Lidt skræmmende at I kan stå med to lorte kampe (3 hvis man tæller Liege med) og 6 point på kontoen, og så er det endda en af jeres bedste sæsonstarte i nyere tid.. Man kan godt høre at de ikke er vant til success i Liverpool Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #1787: 23 Aug 2008, 18:20 »

Men igen skræmmende dårlig kamp af Xabi Alonso må jeg sige.. Vi mangler i den grad kreativitet, og jeg har sjældent set os spille så ringe i PL. Men alligevel står vi med en af de bedste sæsonstarter for os i nyere tid, rent resultatmæssigt Opstemt
Ja lad os håbe han tager sig sammen. Masch er nok rimlig sikker på pladsen lige pt. Men igen, så er det fantastisk at stå med 6 point efter sådan en sæsonstart rent spillemæssigt. Det kunne være nice, hvis holdet også spillede godt og vandt. Så skal vi nok give United, Chelskij og Arsenal baghjul. Opstemt Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #1788: 23 Aug 2008, 18:22 »

Bah, tabellen taler for sig selv Wink

Ej, hvis vi forsætter med dette spil tror jeg dog vi skal kigge længe efter nr. 19...
Kuyt kan ikke tæmme en bold, Benayoun tror han er central midt, selv når han spiller kant og Xabi's hjørnespark rammer modstandere 9/10 gange. Det er altså et utroligt bundniveau vi har.

-LFC-
Manager

« Svar #1789: 23 Aug 2008, 18:34 »

Bah, tabellen taler for sig selv Wink

Ej, hvis vi forsætter med dette spil tror jeg dog vi skal kigge længe efter nr. 19...
Kuyt kan ikke tæmme en bold, Benayoun tror han er central midt, selv når han spiller kant og Xabi's hjørnespark rammer modstandere 9/10 gange. Det er altså et utroligt bundniveau vi har.
Jeg håber der er noget om, at der er en ny højrekant på vej. Jeg forstår ikke, at Kuyt eller Benayoun gang på gang spiller den. Ubeslutsom

Forresten, nogen der ved, hvordan det står til med Agger? Han var jo heller ikke med idag. Skuffet

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #1790: 23 Aug 2008, 18:41 »

Sådan, 3 point igen i en kamp hvor vi spillede som bæ igen. Couldnt be happier.

United-styrer
Gæst

« Svar #1791: 23 Aug 2008, 18:41 »

Forresten, nogen der ved, hvordan det står til med Agger? Han var jo heller ikke med idag. Skuffet

Der er vel to muligheder. Enten mener Benitez ikke, at Agger er klar til to kampe på én uge, eller også mener han, at Skrtel og Carragher er bedre. I tilfælde af det første, havde han vel bedt Morten Olsen om at skåne ham, så mon ikke nummer to er mest sandsynlig. I så fald er jeg enig med ham. Jeg synes, de danske medier og fans har det med at overvurdere Agger. Carragher er vel mere eller mindre selvskrevet til Liverpools startopstilling, og i mine øjne er Skrtel en bedre forsvarsspiller end Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #1792: 23 Aug 2008, 18:45 »

Der er vel to muligheder. Enten mener Benitez ikke, at Agger er klar til to kampe på én uge, eller også mener han, at Skrtel og Carragher er bedre. I tilfælde af det første, havde han vel bedt Morten Olsen om at skåne ham, så mon ikke nummer to er mest sandsynlig. I så fald er jeg enig med ham. Jeg synes, de danske medier og fans har det med at overvurdere Agger. Carragher er vel mere eller mindre selvskrevet til Liverpools startopstilling, og i mine øjne er Skrtel en bedre forsvarsspiller end Agger.
Den sidste mulighed giver alligevel ikke så meget mening alligevel, da Hyypiä var foretrukket af Benitéz mod Sunderland. Desuden er Agger 10 gange bedre til at føre bolden videre, hvilket Liverpool har savnet.

MaddYHansen
Juniorspiller
**

« Svar #1793: 23 Aug 2008, 23:34 »

altså jeg så desværre ikke kampen her i dag :S
Men har set highlights!
xabi er i mine øjne med i begge vores mål :S
Hvordan var keane?
Latterligt at havde Kuyt og Benayoun med fra start, de skal begge være resvere! de trakker også begge ind i banen i stedet for at tage baglinien!
Babel og ny fløj tak, fra start!

og til jer fans af andre hold tabellen lyder aldrig?
bare fordi at arsenal tabte er man lidt bitter! eller 1-1 for jeg man. u fans!

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

ZhotLog
Gæst

« Svar #1794: 24 Aug 2008, 12:38 »

Den sidste mulighed giver alligevel ikke så meget mening alligevel, da Hyypiä var foretrukket af Benitéz mod Sunderland. Desuden er Agger 10 gange bedre til at føre bolden videre, hvilket Liverpool har savnet.
Hyypia var foretrukket mod Sunderland fordi de spiller med mange lange bolde, og i luften er han altså forsvarets bedste. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #1795: 24 Aug 2008, 12:41 »

Lidt skræmmende at I kan stå med to lorte kampe (3 hvis man tæller Liege med) og 6 point på kontoen, og så er det endda en af jeres bedste sæsonstarte i nyere tid.. Man kan godt høre at de ikke er vant til success i Liverpool Wink

Ved jeg nu ikke Grin

Siden årtusindskiftet har vi vundet

fa cuppen
Liga cuppen
Uefa cuppen
Super cuppen
Champions league

Det er vel ikke heeelt skidt enda...  Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #1796: 24 Aug 2008, 13:00 »

Ved jeg nu ikke Grin

fa cuppen
Liga cuppen
Uefa cuppen
Super cuppen
Champions league

Jo jeg vil sige det er ret skidt - Liverpool har ikke engang vundet Premier League endnu.

Men de to sidste ligakampe har da udemærket vist, hvor Liverpool ville være uden Torres, Gerrard, lange bolde og selvmål.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1797: 24 Aug 2008, 13:06 »

Ved jeg nu ikke Grin

fa cuppen
Liga cuppen
Uefa cuppen
Super cuppen
Champions league

Det eneste der er tilnærmelsesvis værd at samle på er Champion League. Fuck resten. En PL-titel er det altoverskyggende mål. Jeg tror desværre ikke, at vi kommer til at opleve den succes i den nærmeste fremtid.

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #1798: 24 Aug 2008, 13:12 »

Jo jeg vil sige det er ret skidt - Liverpool har ikke engang vundet Premier League endnu.

Men de to sidste ligakampe har da udemærket vist, hvor Liverpool ville være uden Torres, Gerrard, lange bolde og selvmål.

Samme kan vel siges om Man utd og Ronaldo.

ManUtd83
Manager

« Svar #1799: 24 Aug 2008, 13:39 »

Samme kan vel siges om Man utd og Ronaldo.

Sødt at du lige vil ramme United i den tråd der handler om Liverpool.

Og i sidste kamp manglede united, som du helt sikkert ikke ved Anderson, Nani, Tevez, Ronaldo og Carrick blev skadet kort inde i kampen.

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010