home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 841 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968468 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1740: 13 Aug 2008, 16:35 »

Du har fuldstændig ret LFC. Den bliver nemlig vist på TV3+ edter AAB kampen. Det ser vi frem til du Smiley

Kender heller ikke noget til denne polak. Der er ikke nogen der følger Bundesligaen tæt som kan give lidt info om ham?

Har også læst, at Liverpool sku være sat i forbindelse med Joe Cole fra Chelsea af. Rafa skulle være klar med et bud, hvis Cole vil væk fra Chelsea.
Ja, og du kan se den fra start via. nettet Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1741: 13 Aug 2008, 16:39 »

Det er rigtigt, men hvorfor så ikke prøve at gå efter en som Joaquin som bestemt vil gavne. Der er dog rygter om, at Scolari ikke ser det store i Joe Cole, hvorfor Benitez gerne vil ha' ham. Har altid set Joe Cole som en klassespiller så det ville da være lækkert. Peace

Kan kun være enig. Et køb af Cole ville være lækkert. Han er udentvivl en af Englands bedste dribler, og offer sig altid 100 % i de kampe han spiller. Han er desuden rigtig nærkampsdygtig. En stærk spiller, at få til klubben.

Spørgsmåle er mere om Chelsea vil sælge til Liverpool???

-LFC-
Manager

« Svar #1742: 13 Aug 2008, 16:40 »

Du har fuldstændig ret LFC. Den bliver nemlig vist på TV3+ edter AAB kampen. Det ser vi frem til du Smiley

Kender heller ikke noget til denne polak. Der er ikke nogen der følger Bundesligaen tæt som kan give lidt info om ham?

Har også læst, at Liverpool sku være sat i forbindelse med Joe Cole fra Chelsea af. Rafa skulle være klar med et bud, hvis Cole vil væk fra Chelsea.
Det er klasse ja! Thumbs Up

Og det kunne være nice med Cole. Godt nok har han været Chelskij spiller i mange år, men hvis han kommer til os og præsterer kan man vel sagtens glamme det. Cool

Og han er ikke bare nærkampsdygtig og en suveræn dribler. Han er hurtig og kan også skyde udefra. Jeg tror dog ikke, at Chelsea vil sælge til Liverpool. Skuffet

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1743: 13 Aug 2008, 16:56 »

Ja, og du kan se den fra start via. nettet Opstemt

Hehe Smiley Ja, det er da rigtigt. Det havde jeg da helt glemt Smiley

Det er klasse ja! Thumbs Up

Og det kunne være nice med Cole. Godt nok har han været Chelskij spiller i mange år, men hvis han kommer til os og præsterer kan man vel sagtens glamme det. Cool

Og han er ikke bare nærkampsdygtig og en suveræn dribler. Han er hurtig og kan også skyde udefra. Jeg tror dog ikke, at Chelsea vil sælge til Liverpool. Skuffet

Lige præcis LFC. Du nævner lige et par andre vigtige skills Cole han har, hvilket gør ham til en af de bedst wings i England. Derfor et super køb hvis Scolari og CSKA London ikke vil have noget med ham, at gøre. Klar forstærkning, især til vores kanter, hvor vi nogle gange mangler lidt power på.

-LFC-
Manager

« Svar #1744: 13 Aug 2008, 17:04 »

Kendetegnet på Liverpools manglende styrke i nogle år har været manglende hurtighed, teknik og gennembrudskræft, hvor det kun er Babel og tildels Pennant og Benayoun der rigtig kan noget. Det ville Cole rette op på. Smiley

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1745: 13 Aug 2008, 17:10 »

Kendetegnet på Liverpools manglende styrke i nogle år har været manglende hurtighed, teknik og gennembrudskræft, hvor det kun er Babel og tildels Pennant og Benayoun der rigtig kan noget. Det ville Cole rette op på. Smiley

Det kan jeg kun give dig ret. Det vil han rette meget op på. Så det er bare op med millionerne Rafa Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1746: 13 Aug 2008, 17:19 »

Jeg ville ik have noget imod hvis Benayoun blev solgt og Cole kom til, men lad os nu se, tror desværre ik rigtigt på det.

JKJ
Gæst

« Svar #1747: 13 Aug 2008, 18:36 »

Benayoun er da aldrig på kanten, han er da alle andre steder selv om han skal spille fløj, og synes nu heller ikke han  er specielt hurtig i forhold til så mange andre...

Så hvis han smutter vil jeg ikke bruge mange tårer på det...

en ok marginal spiller og så heller ikke mere...

-LFC-
Manager

« Svar #1748: 13 Aug 2008, 23:27 »

Hmmm...halvskidt præstation fra vores side i aften. Vi var endda heldige med 0-0. Skuffet

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #1749: 13 Aug 2008, 23:37 »

Liege... De overraskede mig.. De gjorde det sgu godt.

Der kom lidt mere gang i det da Stevie G kom på banen, Torres er et stykke fra topform og alt i alt så det ikke godt for godt ud.

Liege så potente ud og kan blive farlige på Anfield. Jeg er ikke sikker før den står 2-0 på Anfield...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1750: 14 Aug 2008, 01:56 »

Det var en dårlig præstation af LFC, og som -lfc- siger var de heldige med ik at tabe kampen, der ku nemt have stået både 1-0 og 2-0 til Liege, men ok 0-0 ka sagtens bruges, for jeg tror simpelthen ik på at Belgierne ka stille meget op på Anfield.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1751: 14 Aug 2008, 08:25 »

Rafa har efterhånden fået samlet en masse gode hårdtarbejdende holdspillere sammen. Konsekvensen er så (som det fremgik i går), at holdet i den grad mangler kreativitet. Vi mangler eneren, der kan lave overraskelserne og driblingerne der kan sætte 2-3 mand af. Det bliver vist ikke i år, vi skal op og lege med Man U og Chelsea.

Resultatet i går er jo ikke katastrofalt, og vi går da nok også videre. Og det er da også muligt, at niveauet bliver hævet. Jeg synes bare, at vi mangler spillere, der kan skabe noget på egen hånd.

JKJ
Gæst

« Svar #1752: 14 Aug 2008, 11:05 »

Rafa har efterhånden fået samlet en masse gode hårdtarbejdende holdspillere sammen. Konsekvensen er så (som det fremgik i går), at holdet i den grad mangler kreativitet. Vi mangler eneren, der kan lave overraskelserne og driblingerne der kan sætte 2-3 mand af. Det bliver vist ikke i år, vi skal op og lege med Man U og Chelsea.

Resultatet i går er jo ikke katastrofalt, og vi går da nok også videre. Og det er da også muligt, at niveauet bliver hævet. Jeg synes bare, at vi mangler spillere, der kan skabe noget på egen hånd.

Enig...

Men med en Garrard og evt også Babel tilbage  så kommer der altså lidt kreativitet ind på holdet...

Men ja, vi mangler helt sikkert den spiller der pludselig sætter 2-3 mand af og går direkte mod mål...

-LFC-
Manager

« Svar #1753: 14 Aug 2008, 16:22 »

Synes Xabi havde godt styr på pasningerne og havde flere gode afleveringer. Glæder mig til Gerrard og Babel kommer tilbage så vi kan få lidt drive i spillet. Derfor håber jeg, at rygterne med Joe Cole er en mulighed. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1754: 14 Aug 2008, 20:17 »

Så er Gareth Barry farcen ovre, han kommer IKKE til Liverpool før tidligst om et år...

Han spiller for AV i deres UEFA cup kamp i aften og er dermed spæret for andre hold indtil februar næste år...

Han har iøvrigt også allerede scoret for dem i aften...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/aston_villa/7561868.stm

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010