home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1968383 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1710: 05 Aug 2008, 19:49 »

1-0 til Liverpool over Vålerenga ved pausen. Man kan godt se på kampen, at Vålerenga har spillet rigtige kampe de sidste stykke tid. Nordmændene er lige det lidt mere i form.

-LFC-
Manager

« Svar #1711: 05 Aug 2008, 20:02 »

1-0 til Liverpool over Vålerenga ved pausen. Man kan godt se på kampen, at Vålerenga har spillet rigtige kampe de sidste stykke tid. Nordmændene er lige det lidt mere i form.
Fint nok. Irriterende, at jeg ikke har norsk TV2. Skuffet
Håber dog ikke det er noget alvorligt med Gerrard. Skuffet
Hvor mange kampe har vi egenligt spillet udover 0-0 med Villarreal den 30. juli? Smiley Jeg så forresten en lille video fra kampen som viste, at det var en meget lige kamp med et lille overtag til hjemmeholdet!

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1712: 05 Aug 2008, 20:13 »

Tror ikke det var noget alvorligt med Gerrard. Han gik selv fint fra banen. Så tror bare det var et lille slag han fik.

Hvor mange kampe har vi egenligt spillet udover 0-0 med Villarreal den 30. juli? Smiley Jeg så forresten en lille video fra kampen som viste, at det var en meget lige kamp med et lille overtag til hjemmeholdet!

Liverpool har også spillet en træningskamp mod Rangers forleden som Liverpool vandt 4-0. Liverpool har også spillet en mod Tranmere som endt 1-1, hvis jeg ikke husker forkert.

Tror ikke det var noget alvorligt med Gerrard. Han gik selv fint fra banen. Så tror bare det var et lille slag han fik.

De første 8 minutter af spillet af kampen, og der er allerede faldt 2 mål. Vålerenga scorede hurtigt til 1-1, men kort efter lynede Torres til 2-1 Opstemt

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1713: 05 Aug 2008, 20:20 »

Liverpool har scoret til til 3-1. Målscore Yossi, som efter en flot løb med bolden med et flot skud ligger bolden over den norske målmand og ind i kassen.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1714: 05 Aug 2008, 20:43 »

4-1 til Liverpool. Hvem der scorede fik jeg ikke fat i Smiley

4-1 blev også kampens resultat.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 20:55 af Kimu » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #1715: 05 Aug 2008, 20:54 »

Det var vores nye unge franskmand David N'Gog. Klasse med sådan en sejr mod et hold i bedre form! Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1716: 05 Aug 2008, 20:56 »

Det var vores nye unge franskmand David N'Gog. Klasse med sådan en sejr mod et hold i bedre form! Thumbs Up

Lige præcis. Det tegner godt her op til sæson start. Spændende, hvordan det kommer til, at gå mod Lazio...

Ellers synes jeg mange af de unge spillere der var på banen i dag gjorde en flot figur.

-LFC-
Manager

« Svar #1717: 05 Aug 2008, 20:57 »

Lige præcis. Det tegner godt her op til sæson start. Spændende, hvordan det kommer til, at gå mod Lazio...

Ellers synes jeg mange af de unge spillere der var på banen i dag gjorde en flot figur.
Dejligt at høre! Thumbs Up

Vi tæver da også lige Lazio. Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #1718: 05 Aug 2008, 20:59 »

Dejligt at høre! Thumbs Up

Vi tæver da også lige Lazio. Thumbs Up

Hehe Smiley Jeps, vi køre dem over. Ingen tvivl om det da Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #1719: 06 Aug 2008, 10:10 »

Fint nok. Irriterende, at jeg ikke har norsk TV2. Skuffet

Her er kampprogrammet også med de træningskampe der er spillet indtil nu... http://www.liverpoolfc.tv/match/season/

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1720: 06 Aug 2008, 10:32 »

Hvilke hold har vi stillet med til de kampe...? Bedste eller har vi eksperimenteret lidt? Smiley

-Håber fandme gutterne er klar til CL kampe Wink Vi har jo lige set et litauensk hold Kaunas vinde over Glasgow Rangers Smiley

Liverpool !!!

Brøndby !!!

JKJ
Gæst

« Svar #1721: 06 Aug 2008, 12:34 »

Hvilke hold har vi stillet med til de kampe...? Bedste eller har vi eksperimenteret lidt? Smiley

-Håber fandme gutterne er klar til CL kampe Wink Vi har jo lige set et litauensk hold Kaunas vinde over Glasgow Rangers Smiley

Hvis du trykker på det link ovenover og så på resultatet af kampen vil du se opstillingen og resten af truppe Wink

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1722: 06 Aug 2008, 14:20 »

Cool tak Wink

Liverpool !!!

Brøndby !!!

-LFC-
Manager

« Svar #1723: 07 Aug 2008, 03:30 »

Aaarh jeg ledt efter kampprogrammet, men har ikke kunnet finde det. Typisk mig ikke at kigge på den officielle side. Spændende program vi har. Hvis vi skal blive mestre SKAL vi slå United på Anfield den 13. september - Hvilket jeg også håber da jeg skal se det Opstemt - Ellers tror jeg ikke vi kan gøre det. Skuffet

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1724: 07 Aug 2008, 03:55 »

Aaarh jeg ledt efter kampprogrammet, men har ikke kunnet finde det. Typisk mig ikke at kigge på den officielle side. Spændende program vi har. Hvis vi skal blive mestre SKAL vi slå United på Anfield den 13. september - Hvilket jeg også håber da jeg skal se det Opstemt - Ellers tror jeg ikke vi kan gøre det. Skuffet
hehe, ja det bliver en spændende kamp Opstemt

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010