home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967896 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1470: 25 Jun 2008, 00:06 »

Marin er ikk god nok, han bliver det måske, men han skal ikk hentes i denne sæson, da vi ikk har så mange penge, og så har han spillet 2. bundesliga sidste sæson, så hans niveau er ikk på tophold i Premier League,

Nogle der ved om Dossena handlen er fastlagt ?

ZhotLog
Gæst

« Svar #1471: 25 Jun 2008, 13:05 »

Silva ville være en særdeles lykkelig tilføjelse, hvorimod jeg er mere afventede med de andre, udover Villa der dog efterhånden virker lidt urealistisk. Smiley

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1472: 25 Jun 2008, 13:16 »

Dossena handlen skulle være fastlagt, men der er ingenting officielt fra siden. Men alle har været ude og snakke om ham så mon ikke den er færdig. Smiley Efter hvad jeg har set og hørt skulle han være stabil og meget styrende full back.

Marin ønsker jeg ikke i klubben før han har vist sit værd. Inden EM startede jeg prøvede jeg og se bort fra den Silva vi har set i FM. Mit første håndsindtryk var heller ikke det bedste af ham, men i den sidste kamp mod Italien overbeviste han mig at han har klassen til en klub som vores. Gang på gang snød han Grosso der var alt for langsom til ham. Silva er lille, men hurtig og teknisk dygtig, så med lidt tilvendig bliver han en fremragende tilføjelse.

David Villa vil jeg bestemt også gerne se i truppen, endda meget hellere end Barry. Vores 4-2-3-1 system kunne fungere perfekt med Masch og Gerrard på midten, Babel, Silva, Torres og Villa der roterer helt i front lydernæsten for godt til at være sandt.
Men jeg er rigtig spændt på dette vindue og håber det bedste.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

-LFC-
Manager

« Svar #1473: 25 Jun 2008, 23:57 »

Dossena handlen skulle være fastlagt, men der er ingenting officielt fra siden. Men alle har været ude og snakke om ham så mon ikke den er færdig. Smiley Efter hvad jeg har set og hørt skulle han være stabil og meget styrende full back.

Marin ønsker jeg ikke i klubben før han har vist sit værd. Inden EM startede jeg prøvede jeg og se bort fra den Silva vi har set i FM. Mit første håndsindtryk var heller ikke det bedste af ham, men i den sidste kamp mod Italien overbeviste han mig at han har klassen til en klub som vores. Gang på gang snød han Grosso der var alt for langsom til ham. Silva er lille, men hurtig og teknisk dygtig, så med lidt tilvendig bliver han en fremragende tilføjelse.

David Villa vil jeg bestemt også gerne se i truppen, endda meget hellere end Barry. Vores 4-2-3-1 system kunne fungere perfekt med Masch og Gerrard på midten, Babel, Silva, Torres og Villa der roterer helt i front lydernæsten for godt til at være sandt.
Men jeg er rigtig spændt på dette vindue og håber det bedste.
Jeg synes sgu det er lidt mærkeligt, at Liverpoolfc.tv intet har meldt ud endnu Skuffet? Nå, men det skal nok gå i orden og jeg forventer en del fra ham. Nå, men spændende rygter omend jeg ser dem som en anelse urealistiske! Alves er allerede gået i orden og han er fotograferet flere gange med en Barca trøje osv. Wink

Silva ville være fremragende! Han er ganske vist ikke den uovervindelige spiller som i FM, men han er lynhurtig, teknisk meget stærk og har et godt skud, men der skal nok et temmeligt højt bud til før Valéncia siger ja. Skuffet

Så er der Villa som jeg ikke ser vi har brug for. Jeg ser ham faktisk som en rimlig god spiller der også sparker gode frispark (Bare ikke ved EM i år Wink) og han har et fint skud udefra også, tilgengæld er han ikke ligeså god med hovedet. Men med vores system har vi vel ikke brug for ham, for jeg gætter. at hverken Torres eller Villa er ret meget for rotation. Marin har imponeret i 2. Bundesliga, men der er en verden til forkskel derfra og til Premier League. Smiley

Ser helst Silva handlen gå i orden, da han kan benyttes stortset overalt i offensiven. Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #1474: 26 Jun 2008, 00:26 »

Får vi villa er det vel mere et udtryk for at vi går over til 4-4-2...

Hvilket jeg i øvrigt syntes vi burde Thumbs Up...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1475: 26 Jun 2008, 14:08 »

Nikola Saric skifter fra Herfølge til Liverpool på en treårig kontrakt. Kun lægetjekket mangler, før Saric skriver under.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85572

Kender ham ik, men vil da være stort hvis knægten ku slå igennem i LFC

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #1476: 26 Jun 2008, 14:14 »

Hvis Silva kommer ind, så vil det hæmme Babels udvikling, og det vil Benitez jo ikke have. Jeg tror, at Babel går hen og bliver vild tbh.

Liverpool mangler en på højre til gengæld, synes jeg. Pennant og Kuyt er ikke lige mig. Quaresma nævnes jo.

ManUtd83
Manager

« Svar #1477: 26 Jun 2008, 15:03 »

Nikola Saric skifter fra Herfølge til Liverpool på en treårig kontrakt. Kun lægetjekket mangler, før Saric skriver under.

Tjah jeg har aldrig set ham spille, men et direkte skifte til Liverpool må da sige et eller andet om hans kvaliteter. Håber da for ham at han slår igennem - man er vel dansker.

verdenskrig
Manager

« Svar #1478: 26 Jun 2008, 15:06 »

KLasse Thumbs Up... Tror at samtlige storklubber i europa har været efter ham, og så er det jo helt på sin plads at the real reds får ham Thumbs Up Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #1479: 26 Jun 2008, 15:08 »

Han skulle være et af DK's største talenter, og er jaget af mange storklubber. Et rigtig spændende køb, som jeg glæder mig til at se mere til i fremtiden Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #1480: 26 Jun 2008, 15:16 »

Kender heller ikke det mindste til ham... Men han har da vel lidt talent da han springer direkte ind i reserve truppen og skal også træne med 1. holdet et par gange om ugen...

Men må desværre at jeg er bange for at han er endnu et "kæmpe talent" der vil blive købt for så efter et stykke tid at gå i glemmebogen hos os...
Det er desværre mere en regel end en undtagelse hos os og vores talent indkøbspolitik...

ManUtd83
Manager

« Svar #1481: 26 Jun 2008, 15:36 »

Havde der egentlig ikke også været snak om, at han ikke ville spille for det danske landshold, men for det serbiske/montenegrinske/makedonske (et eller andet derhenne fra Smiley ) ?

JKJ
Gæst

« Svar #1482: 26 Jun 2008, 19:24 »

Så er der nyt i Dossena handlen... Den skulle blive lukket i næste uge iflg LFC officielle hjemmeside http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N160322080626-1526.htm

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1483: 27 Jun 2008, 08:36 »

Saric-handlen lyder interessant. Han er et af Danmarks pt. største talenter og vandt Arlas talentpris i 2007, så han har helt sikkert potentiale. De her talentprisvindere er dog nærmest berygtet for at floppe. Umiddelbart har jeg dog fornemmelsen af, at Saric er anderledes. Det lader til, at han bliver pacet lidt mere af sit bagland (lidt på samme måde, som man ser med Caroline Wozniacki), og det kan godt have en gavnlig effekt. Jeg tror, at hvis man skal nå rigtig langt i sportsverdenen, så kræver det ofte, at der står en og giver dig et los i røven i ny og næ.

Han har dog tidligere udtalt, at han er meget interesseret i at spille landsholdsfodbold, og han har både muligheden for at spille på det danske, serbiske og bosniske landshold. Så hvis han viser gode takter, så må vi håbe, at Olsen ikke er for længe om at hive ham ind i A-landsholdstruppen.

Om han vil få succes i Liverpool er svært at spå om. Det er ikke meget der er kommet igennem nåleøjet til startopstillingen i Rafas tid. Desværre. Man burde ellers begynde at kunne se frugten af hans første signings nu, men der sker ikke det vilde.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1484: 27 Jun 2008, 09:31 »

Hvis Silva kommer ind, så vil det hæmme Babels udvikling, og det vil Benitez jo ikke have. Jeg tror, at Babel går hen og bliver vild tbh.

Liverpool mangler en på højre til gengæld, synes jeg. Pennant og Kuyt er ikke lige mig. Quaresma nævnes jo.
Quaresma er et mulehår fra at skifte til Inter efter mine informationer. Tror i skal håbe på at Babel får tilliden på denne kant, hvor han imo er en god udfordrende spiller, der kan skabe noget uventet. Netop at skabe det uventede synes jeg ikke i har mange der kan Smiley

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010