home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1967705 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1380: 30 Maj 2008, 12:04 »

Helt enig, Barry kommer ganske givet ikke til at gå direkte ind i startopstillingen. Men synes tilgengæld også vi mangler et par fløje, som det også bliver nævnt, i den forbindelse sys jeg at vi sq følge op på sidste sommers rygter om at hente Manchini i Roma, han har gjort det rigtigt godt, hvilket nok bare vil bringe prisskiltet en del i vejret, desværre

Men det vil da helt klart være en idé Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #1381: 30 Maj 2008, 12:36 »

Nogen der har andre bud på en eller flere fløje vi måske kunne købe i løbet af sommeren? Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1382: 30 Maj 2008, 13:44 »

Nogen der har andre bud på en eller flere fløje vi måske kunne købe i løbet af sommeren? Peace

Ja da, stort set alle fløje, for vores kan stort set kun blive bedre  Grin

Men sys da godt at man kunne give en Vicente chancen, og han kan tilmed skaffes billigt, ssamtidig vil han ikk havde tilvendings problemer, i hvert fald ikk med kulturen, da der allerede er en del Spanier at finde i Liverpool's trup

Derudover Mancini som du selv nævner, har den kreativitet vi mangler

Men sys næsten at vi burde finde en højrefløj, da Babel, nå han bliver brugt, er en fantastisk spiller,
hvor Pennant derimod er god, men lige mangler der aller sidste,

Så ellers Joaquin, hvis det kan lykkes at lokke denne fantastiske spiller til Peace

Jesus Navas Han har hurtigheden og driblingerne,

Ellers skulle man give Di Natale chancen, han har også gjort det godt, men er bare bange for at han ikk har niveauet Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1383: 30 Maj 2008, 13:49 »

Eller også skal man give Aston Villa's Ashley Young chancen, han har jo haft en super sæson, og så er han tilmed Englænder Peace

bøvle
Manager

« Svar #1384: 30 Maj 2008, 13:51 »

Ja da, stort set alle fløje, for vores kan stort set kun blive bedre  Grin

Men sys da godt at man kunne give en Vicente chancen, og han kan tilmed skaffes billigt, ssamtidig vil han ikk havde tilvendings problemer, i hvert fald ikk med kulturen, da der allerede er en del Spanier at finde i Liverpool's trup

Derudover Mancini som du selv nævner, har den kreativitet vi mangler

Men sys næsten at vi burde finde en højrefløj, da Babel, nå han bliver brugt, er en fantastisk spiller,
hvor Pennant derimod er god, men lige mangler der aller sidste,

Så ellers Joaquin, hvis det kan lykkes at lokke denne fantastiske spiller til Peace

Jesus Navas Han har hurtigheden og driblingerne,

Ellers skulle man give Di Natale chancen, han har også gjort det godt, men er bare bange for at han ikk har niveauet Peace

Hvad med en spiller som Quaresma? Synes personligt at han er en fantastisk spiller, og er meget uforstående overfor hvorfor han stadig kun spiller i Porto

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1385: 30 Maj 2008, 13:59 »

Hvad med en spiller som Quaresma? Synes personligt at han er en fantastisk spiller, og er meget uforstående overfor hvorfor han stadig kun spiller i Porto

Ja da Peace

Ham havde jeg lige glemt, men ja, en fantastisk spiller, og så er han Portugiser Peace
Garant for Teknik Peace hehe,

Men han bliver svær at få fat i, hvis rygterne om Chelsea's interesse holder

bøvle
Manager

« Svar #1386: 30 Maj 2008, 14:01 »

det gør de heller ikke, har i hvert fald ikke hørt dem endnu Peace

de er åbenbart ikke nået til nordjylland endnu. Men har hørt Real er ude efter ham, eller var Peace

Men de snakker om et prisskilt på 200 mio

bøvle
Manager

« Svar #1387: 30 Maj 2008, 14:02 »

Ville ellers være et vildt hold, hvis vi så således ud i næste sæson: Peace

Torres

Mancini     Gerrard     Quaresma

Barry      Macherano

Dossena   Agger   Carragher   Degen

Reina
« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 14:04 af bøvle » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1388: 30 Maj 2008, 14:04 »

Nå Okay,

Mener ellers også at Chelsea var på et Tidspunkt,
Og prisskilt på 200 mio!
Så spiller han da ikk på Anfield næste sæson, hvis rygterne og Rafa's 200 mio transfer budget passer

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1389: 30 Maj 2008, 14:08 »

Ville ellers være et vildt hold, hvis vi så således ud i næste sæson: Peace

Torres

Mancini     Gerrard     Quaresma

Barry      Macherano

Dossena   Agger   Carragher   Degen

Reina

Ja !
Det ville jeg i hvert fald ikk havde noget imod Peace

Tror bare at Queresma handlen bliver for urealistisk, da Rafa virker mere interesseret i de andre, og ikk har penge til alle dem der Peace

Håber dog på at man cutter Barry fra, og så spiller 4-4-2 med Villa og Torres helt i front Peace

bøvle
Manager

« Svar #1390: 30 Maj 2008, 14:13 »

Ja !
Det ville jeg i hvert fald ikk havde noget imod Peace

Tror bare at Queresma handlen bliver for urealistisk, da Rafa virker mere interesseret i de andre, og ikk har penge til alle dem der Peace
Citat

Hvem er "alle dem der"? Har jo allerede Degen, plus de regner med at få cirka 450 ind for spiller salg? Opstemt

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1391: 30 Maj 2008, 14:28 »

Hvem er "alle dem der"? Har jo allerede Degen, plus de regner med at få cirka 450 ind for spiller salg? Opstemt

Ja, hvis Crouch bliver solgt, og han er jo gået i "Strejke"

Men hvis det du siger er sandt, så er der andre spillere jeg hellere ser til Klubben end de nævnte,
Håber faktisk lidt på Deco, desværre tror jeg han følger Mourinho til Inter,
Citat
« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 14:31 af Nemeth » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #1392: 30 Maj 2008, 15:50 »

Jeg kunne godt tænke mig at Liverpool så nogenlunde sådan her ud.

Reina
Degen - Carragher - Agger - Dossena
Mascherano - Barry
David Bentley - Gerrad - Babel
Torres

Skidt med alle de der stortalenter osv. Jeg har brugt dette eksempel før. Evra spillede i en klub på nogenlunde samme størrelse som Dortmund (Degen) og Udinese (Dossena). Han var heller ikke nogen verdensstjerne da han kom til United og det er Dossena og Degen heller ikke, men de har potentiale så de kan sagtens blive gode. Hvorfor jeg har Bentley med er der masser af grunde til. Han er ung, han er englænder og han har potentiale. At nogle af jer vil udskifte Babel forstår jeg ikke. Om nogle få år er han en af vores allerstørste profiler.

Jeg kunne godt tænke mig at disse spillere forlader klubben:
Riise - Tak for alt Riise, men jeg tror du har bedre af at søge til et andet sted.
Fabio Aurelio - Bruger mere tid på skadeslisten end på banen. Solid spiller, men alt for skadet.
Dermed har vi Degen og næsten sikkert Dossena. Arbeloa, Insúa og Finnan som backups, det er fint nok.
Harry Kewell - Alt for skadet
Voronin - Ud ud ud og det kan ikke gå stærkt nok
Xabi Alonso - Jeg synes han er en god spiller, men umiddelbart kunne pengene fra et salg af ham være godt.
Peter Crouch - Benitez har desværre ikke fidus til ham, hvilket er lidt ærgeligt, men så lad os få penge ud af ham.

Jeg har tidligere udtrykt mig meget kritisk overfor Kuyt og Benayoun, men de er fine som backups så dem er jeg lidt ligeglad med.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1393: 30 Maj 2008, 21:20 »

Jeg kunne godt tænke mig at Liverpool så nogenlunde sådan her ud.

Reina
Degen - Carragher - Agger - Dossena
Mascherano - Barry
David Bentley - Gerrad - Babel
Torres

Skidt med alle de der stortalenter osv. Jeg har brugt dette eksempel før. Evra spillede i en klub på nogenlunde samme størrelse som Dortmund (Degen) og Udinese (Dossena). Han var heller ikke nogen verdensstjerne da han kom til United og det er Dossena og Degen heller ikke, men de har potentiale så de kan sagtens blive gode. Hvorfor jeg har Bentley med er der masser af grunde til. Han er ung, han er englænder og han har potentiale. At nogle af jer vil udskifte Babel forstår jeg ikke. Om nogle få år er han en af vores allerstørste profiler.

Jeg kunne godt tænke mig at disse spillere forlader klubben:
Riise - Tak for alt Riise, men jeg tror du har bedre af at søge til et andet sted.
Fabio Aurelio - Bruger mere tid på skadeslisten end på banen. Solid spiller, men alt for skadet.
Dermed har vi Degen og næsten sikkert Dossena. Arbeloa, Insúa og Finnan som backups, det er fint nok.
Harry Kewell - Alt for skadet
Voronin - Ud ud ud og det kan ikke gå stærkt nok
Xabi Alonso - Jeg synes han er en god spiller, men umiddelbart kunne pengene fra et salg af ham være godt.
Peter Crouch - Benitez har desværre ikke fidus til ham, hvilket er lidt ærgeligt, men så lad os få penge ud af ham.

Jeg har tidligere udtrykt mig meget kritisk overfor Kuyt og Benayoun, men de er fine som backups så dem er jeg lidt ligeglad med.

Ved ikk med Bentley, men okay, det er bare min mening Peace

Angående at vi ville sætte Babel af, så er det ikk helt rigtigt, da vi talte om at skaffe en højrefløj, da Babel, nå han spiller,
er og bliver en helt fantatisk spiller Peace

Men jeg sidder bare mere og håber på Jesus Navas eller Joaquin som vores nye højre fløj Peace

-LFC-
Manager

« Svar #1394: 30 Maj 2008, 21:25 »

Bebel har da altid spillet venstre fløj Smiley. Tjaah Navás og Joaquin er også fantastiske spillere, men nu hvor der er en talentfuld englænder symes jeg vi skulle udnytte det. Peace

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010