home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957860 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #885: 23 Mar 2008, 16:01 »

Hvad mener du med "skygge" Huh

Din avatar tror jeg, der menes.

Go you Gunners!

vesperGT
Manager

« Svar #886: 23 Mar 2008, 16:02 »

Din avatar tror jeg, der menes.

Nåååeeehh...... Det må han spørge Ghertesteas om

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #887: 23 Mar 2008, 16:07 »

Okay.. Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #888: 23 Mar 2008, 16:10 »

Nu kan jeg jo passende spørge dig. Hvordan har du fået lavet en "skygge" på det billede der!
Vil tro du kan få noget ligende med "Outer Glow" i PS under blending options.

-LFC-
Manager

« Svar #889: 23 Mar 2008, 16:11 »

Pepe Reina burde få 1 i det der "I Luften" stat, samtidig skal han have 20 i reflekser Rullende Øjne

-LFC-
Manager

« Svar #890: 23 Mar 2008, 22:32 »

Men fyfanden en ringe dag. Reina stod en mærkelig kamp, var pivringe i luften, hvilket kostede 2 mål, men samtidigt var hans reflekser og en mod en redninger ren klasse og reddede os for en decideret ydmygelse, tror det var en 3-4 gange med Rooney han reddede os sammen med en gang Ronaldo.

ManUtd83
Manager

« Svar #891: 23 Mar 2008, 22:41 »

Pepe Reina burde få 1 i det der "I Luften" stat, samtidig skal han have 20 i reflekser Rullende Øjne

Ja han så satme skidt ud.

Styrke i luften 1
Beherskelse af feltet 1
Reflekser 18
En-mod-en 20

JKJ
Gæst

« Svar #892: 24 Mar 2008, 12:36 »

Nederlaget kom nu ikke bag på mig, måske lidt størrelsen... Mener nemlig at vi stadig ikke med Bentiz som træner har vundet en kamp mod de andre 3 "store" Man U, Arsenal og Chelsea i PL... Og det er så derfor vi ikke vinder noget som helst i PL!!!

og den *CENSUUUUUUUUUUR* til en dommer smider Mascherano ud på mærkelig vis...jeg ved sgu ikke engang om jeg gider at se anden halvleg, troen på vi kan få noget ud af kampen er lig nul ticked off

Mascha kan jo bare lade være med at svine dommeren til og da slet ikke når han allerede har en advarsel, så er han i mo da for dum!!!

ManUtd83
Manager

« Svar #893: 24 Mar 2008, 12:42 »

Der var jo klart rødt kort. Efter han har fået det gule brokker han sig måske 4-5 gange til dommeren, som starter med at ignorere det. Til sidst vælger Mascherano, som bliver kaldt "the dumbest man in the world" i den store engelske avis The Sun, at tonse over en halv bane for at brokke sig over en kendelse, som intet havde med ham at gøre.

Klovn !

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #894: 24 Mar 2008, 12:45 »

Fjols- Det er 100% han egen skyld og alle søforklaringerne om at dommeren stinker, eller noget andet er  unødvendigt.

Viva Ronaldo ! §

JKJ
Gæst

« Svar #895: 24 Mar 2008, 12:46 »

Der var jo klart rødt kort. Efter han har fået det gule brokker han sig måske 4-5 gange til dommeren, som starter med at ignorere det. Til sidst vælger Mascherano, som bliver kaldt "the dumbest man in the world" i den store engelske avis
The Sun, at tonse over en halv bane for at brokke sig over en kendelse, som intet havde med ham at gøre.

Klovn !

Den der avis du hentuýder er jo så måske den mest Liverpool fjenske avis du nævner så med alt respekt at du nævner den så er de fulde af lort!!!

Men vi er enig i at det er dumt , endda meget dumt at han skal brokke sig til dommeren når han allerede har et kort...

ManUtd83
Manager

« Svar #896: 24 Mar 2008, 12:48 »

Den der avis du hentuýder er jo så måske den mest Liverpool fjenske avis du nævner så med alt respekt at du nævner den så er de fulde af lort!!!

Men vi er enig i at det er dumt , endda meget dumt at han skal brokke sig til dommeren når han allerede har et kort...

Det har jeg sgu aldrig hørt om før. Gik ud fra at en så stor avis i england ville være ret neutral.

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #897: 24 Mar 2008, 12:48 »

Ja. Tror heller ikke han skal regne med Benitez ros i den nærmeste fremtid.

Viva Ronaldo ! §

JKJ
Gæst

« Svar #898: 24 Mar 2008, 12:54 »

Det har jeg sgu aldrig hørt om før. Gik ud fra at en så stor avis i england ville være ret neutral.

Nu ved jeg ikke om du kender noget til ulykken på Hillsborough i 1989?? http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster

Men kan kort fortælle dig at der blev lukket alt for mange mennesker ind i et afsnit på stadion så skidtet braste sammen... Det var så kontrollørerne og politiet der mente at der skulle åbnes for alle sluser så alle, også dem uden billet bare kunne gå ind og se om de kunne finde en plads, det skulle gå galt og det gjorde det så også... 96 dræbte...
Den der avis har så lige siden kørt hadekampagne på Liverpool og deres tilhængere med at det var deres skyld...
Der har været nogle fjolser under ulykken fra Liverpool, ingen tvivl om det, men det var ikke dem der åbnede  for sluserne...

Men den dag i dag vil ingen fra klubben, hverken officielt eller uofficilet snakke med avisen og derfor finder de selv på en masse historier som flere gange kan pilles helt fra hinanden...

ManUtd83
Manager

« Svar #899: 24 Mar 2008, 12:57 »

Så er det vel ok. Synes Liverpool har fortjent den hetz de er udsat for. Måske skulle man abonnere på The Sun.

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010