home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1113 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956438 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #660: 11 Feb 2008, 14:15 »

Det kunne havet været rigtig rart med en sejr, vi manglede en kamp i forhold til Chelsea og havde vi vundet den i går, og den i overskud så kunne vi være 6 point tættere, men målet for Liverpool må nu være 4. plads og en fornuftig indsats i Champions League og FA Cup. Også skal vi lave nogle gode indkøb til sommer.

Køb eller ej så skal rafa først på porten. Så længe manden ikke indser at hårdarbejdende spillere( kuyt) frem for kreative spillere ikke skaber titler, så vinder Liverpool aldrig pl Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #661: 13 Feb 2008, 12:50 »

Køb eller ej så skal rafa først på porten. Så længe manden ikke indser at hårdarbejdende spillere( kuyt) frem for kreative spillere ikke skaber titler, så vinder Liverpool aldrig pl Sur

Rafa skal ikke ud, synes stadig at det er at hoppe med på en hjernelam dille der er opstået, med at fyre trænere ligeså snart det ikke går godt. Han har ihvertfald 2 år endnu, så kan man begynde at vurdere ham.

Kuyt er både kreavtiv og hårdtarbejdende, og er en meget værdifuld spiller at have på holdet, men det duer ikke at det kun er Kuyt, Gerrard, Pennant og Mascherano der skal stå for det kreative.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #662: 13 Feb 2008, 12:55 »

in Rafa we trust

ManUtd83
Manager

« Svar #663: 13 Feb 2008, 12:58 »

Rafa skal ikke ud, synes stadig at det er at hoppe med på en hjernelam dille der er opstået, med at fyre trænere ligeså snart det ikke går godt. Han har ihvertfald 2 år endnu, så kan man begynde at vurdere ham.

Kuyt er både kreavtiv og hårdtarbejdende, og er en meget værdifuld spiller at have på holdet, men det duer ikke at det kun er Kuyt, Gerrard, Pennant og Mascherano der skal stå for det kreative.

Kuyt kreativ - det er da det dummeste jeg længe har hørt. Kuyt løber og scorer på straffe når Gerrard ikke er på banen.

JKJ
Gæst

« Svar #664: 13 Feb 2008, 14:28 »

Hvis der ikke kommer titler eller  den krævende 4. plads hjem i år har han fået alle de chancer han skal have...
Og da slet ikke 2 år mere, han har været hos os i 3 år snart og han har ikke været i nærheden af og give os titlen endnu så hvorfor give ham felre chancer??

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #665: 16 Feb 2008, 00:05 »

Hvis der ikke kommer titler eller den krævende 4. plads hjem i år har han fået alle de chancer han skal have...
Og da slet ikke 2 år mere, han har været hos os i 3 år snart og han har ikke været i nærheden af og give os titlen endnu så hvorfor give ham felre chancer??

Synes jeg han fortjener, han har forbedret meget ved klubben og omkring klubben. Derudover holder klubben stadig højt niveau.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #666: 16 Feb 2008, 00:07 »

Kuyt kreativ - det er da det dummeste jeg længe har hørt. Kuyt løber og scorer på straffe når Gerrard ikke er på banen.

Ja klart. Han servere konstant perler for både Crouch og de andre, det er dem der ikke udnytter det han laver, han er yderst kreativ efter min mening.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

JKJ
Gæst

« Svar #667: 16 Feb 2008, 10:25 »

Ja klart. Han servere konstant perler for både Crouch og de andre, det er dem der ikke udnytter det han laver, han er yderst kreativ efter min mening.

Han knokler fra start til slut ja... Men han er altså angriber og han har scoret 3 mål i år i PL heraf 2 på straffe i den samme kamp... så er jeg ligeglad med hvor kreativ han er, han er altså købt til og score mål og det er vel det eneste han ikke gør...

7kfum
Gæst

« Svar #668: 16 Feb 2008, 17:54 »

Ja nu må det være nok.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #669: 16 Feb 2008, 18:02 »

fandme en skidt kamp i dag, nu må det snart være slut for Rafa, det er satme pinligt at ryge ud til Barnsley.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #670: 16 Feb 2008, 18:09 »

Jeres skyld jeg tabte 2200 på Fmfreaks

Årest lamer 2010

-LFC-
Manager

« Svar #671: 16 Feb 2008, 18:20 »

Nej nej nej, forhelvede Rafa nu gider jeg ikke se på dig mere... pinligt Græder Græder Græder.

Tobi: Dit eget problem

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #672: 16 Feb 2008, 18:26 »

helt seriøst jeg er fandme træt af at høre på dine skide fm point.
det var ok hvis du havde 300k og havde mistet dem alle så ok at sige det. men du har de 2k om et par uger.
tak.

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #673: 16 Feb 2008, 18:28 »

Helt sørgeligt at se en så uinspireret indsats. For en mand, der husker 70'ernes Liverpool, gør det - trods andet tilhørsforhold - næsten lidt ondt i hjertet.  Skuffet Der mangler virkelig vilje, lader det til, eller også var spillerne allerede igang med tirsdagens kamp...
At det så er fint, generelt set, med disse skøre cupresultater, er i denne forbindelse ligegyldigt.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #674: 16 Feb 2008, 19:08 »

Uha, sikke et nederlag vi rendte ind i dag. Det gjorde virkelig ondt i hjertet. Var slet ikke i tvivl om at da Barnsley kom på 1-1 at det ville ende med de også ville vinde kampen.

Man kan ikke komme uden om at Liverpool sad på hele kampen mod Barnsley, men det var en uinspirende indsats holdet leverede. De kæmpede ikke hårdt nok for det, og det betalte vi for mod et hold som ville det mere end os.

Rafa havde slet ikke fået dem motiveret nok til denne kamp, som vil alle ellers havde sagt inden, at den skulle vindes da denne turnering nok blev vores eneste chance for at vinde noget i år. Forstår stadigvæk ikke hvordan Benitez kan få holdet til at spille gude bold i CL, men når det kommer til de engelske kampen så halter holdet hele tiden.

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010