home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955200 gange)
Suicide
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #495: 06 Jan 2008, 18:45 »

Konklusion med henblik på Rafa!

Jeg synes ikke Benitez skal ud. Det er efterhånden blevet en utrolig idiotisk dille at skifte trænere lige så snart det ikke går efter bestyrelsens hoved, hvilket er utroligt latterligt. Fordi Liverpool ikke har vundet PL i den tid Rafa har været der så skal manden sgu ikke skiftes ud! Han har vundet utallige sejre med sit rotationssystem og det er en genial idé. Rafa har ikke mindst fået os i CL finaler 2 gange ud af 3 mulige hvilket er en kæmpe præstation i sig selv. Derudover har han vundet Charity Shield og FA Cuppen med os. Dette er bevis nok for mig om at han er manden der kan få Liverpool til at vinde CL, PL og FA, jah hele lortet!

Han har købt spillere som er forudset en stor fremtid, her tænker jeg på Lucas Leiva, Ryan Babel, Sebastián Leto og ikke mindst Torres!

PL skal nok komme hvis man giver manden en chance. Det er de færreste manangere der laver sådanne mirakler som Rafa har gjort på så kort tid.

Jeg vil derfor bede folk om at se bort fra den latterlige dille og ekstremt dårlige vane andre klubber har med at fyre deres managere.

Syntes også at han er dygtig, og at han skal blive. Indeed han er meget bedre en Houllier var i Liverpool.

Men jeg ville gerne se flere engelske indkøb af ham, i stedet for alle de spanske og sydamerikanske! Vi er et engelsk hold, og vi har stjerner som Paul Anderson, Jack Hobbs osv. der med tiden vil kunne blive lige så vigtige som Carra og Gerrard, men Rafa, er nødt til at vise dem tillid Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #496: 06 Jan 2008, 18:49 »

Syntes også at han er dygtig, og at han skal blive. Indeed han er meget bedre en Houllier var i Liverpool.

Men jeg ville gerne se flere engelske indkøb af ham, i stedet for alle de spanske og sydamerikanske! Vi er et engelsk hold, og vi har stjerner som Paul Anderson, Jack Hobbs osv. der med tiden vil kunne blive lige så vigtige som Carra og Gerrard, men Rafa, er nødt til at vise dem tillid Smiley

Og det gør han på ingen måde, han mener jo det er langt bedre at bare købe nye spanske og sydamerikanske spillere fremfor vores egen der ikke koster noget som helst...
Hvis han gjorde dette  havde han jo pludselig også flere penge at gøre godt med når de virkelige forstærkninger skulle hentes...
Og hvorfor vil han ikke sælge, vi har feks 5 mand til den centrale midtbane og det er da mindst 1 for meget, men nej lad os beholde dem alle og købe endnu flere spillere så vi får en endnu større trup så vi kan få endnu felre utilfredse spillere og dermed endnu mere uro...

Desuden kan jeg ikke bruge den tid og tillid til noget som helst, vi skal vel ikke bruge 3-4 år på at spille et hold sammen og dermed nå feks Arsenal, Chelsea og Man U, den gik i den første sæson derefter er i jo ikke kommet videre overhovedet i PL, vi står i bedste fald i stampe hvis vi ikke oven i købet er faldet til tilbage i forhold til de 3 hold...
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 18:52 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #497: 06 Jan 2008, 18:55 »

1-1 ude mod Luton efter 2 scoringer!!

Tja da vi jo er ude af "Den Lille Cup" så gør en ekstra kamp vel ikke alverden!!!  Ubeslutsom

Ved efterhånden ikke om man skal græde eller grine mere... for det er ved at være ret sørgeligt efterhånden eller tragiskkomisk om man vil...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #498: 06 Jan 2008, 18:59 »

Og det gør han på ingen måde, han mener jo det er langt bedre at bare købe nye spanske og sydamerikanske spillere fremfor vores egen der ikke koster noget som helst...
Hvis han gjorde dette  havde han jo pludselig også flere penge at gøre godt med når de virkelige forstærkninger skulle hentes...
Og hvorfor vil han ikke sælge, vi har feks 5 mand til den centrale midtbane og det er da mindst 1 for meget, men nej lad os beholde dem alle og købe endnu flere spillere så vi får en endnu større trup så vi kan få endnu felre utilfredse spillere og dermed endnu mere uro...

Desuden kan jeg ikke bruge den tid og tillid til noget som helst, vi skal vel ikke bruge 3-4 år på at spille et hold sammen og dermed nå feks Arsenal, Chelsea og Man U, den gik i den første sæson derefter er i jo ikke kommet videre overhovedet i PL, vi står i bedste fald i stampe hvis vi ikke oven i købet er faldet til tilbage i forhold til de 3 hold...

Han gør det bedre en Houllier.
Men, hvis det ender med at Rafa og Liverpool tager afsked med hinanden håber jeg i sandhed at det bliver en englænder der overtager, eller i hvert fald en britte.

1-1 ude mod Luton efter 2 scoringer!!

Tja da vi jo er ude af "Den Lille Cup" så gør en ekstra kamp vel ikke alverden!!!  Ubeslutsom

Ved efterhånden ikke om man skal græde eller grine mere... for det er ved at være ret sørgeligt efterhånden eller tragiskkomisk om man vil...

Det er så absolut ikke et accepteret resultat! Men hvad skal vi gøre? Vi skal støtte dem fortsat!

JKJ
Gæst

« Svar #499: 06 Jan 2008, 19:00 »

Følgende er simpelthen en om'er af Liverpool. Jeg ved godt at Luton selv har ført sig i økonomisk uføre, men helt ærlig de penge som Liverpool tjener på den her kamp kan de sagtens undvære... Synes simpelthen det er så ringe!

Luton går tiggergang hos Liverpool

League One-klubben Luton beder Liverpool vise storsind og donere sin halvdel af billetindtægterne fra det indbyrdes FA Cup-møde til den økonomisk trængte klub.
Luton blev tidligere på sæsonen fratrukket ti point i ligaen, fordi klubben kom under administration og er i overhængende fare for en konkurserklæring, hvis der ikke snart findes nye investorer.

Forud for holdets FA-slag mod Liverpool tager man derfor en alternativ fremgangsmåde i brug. Luton har således henvendt sig til Liverpool og spurgt om lov til at beholde alle indtægterne fra kampen på Lutons hjemmebane Kenilworth Road. I den traditionsrige engelske pokalturnering deler hjemme- og udehold altid billetindtægterne imellem sig.

Ifølge engelske aviser har Liverpool afvist Luton, hvilket også var forventet i klubben fra den tredjebedste engelske række.

- De har sikkert sagt ’vi skal betale visse spillere en million om ugen, så hvis vi leger julemand, ender vi som jer’. Man er bare nødt til at acceptere det. Visse mennesker har en Rolls Royce, mens andre kører rundt i en Morris Mascot. I Luton kører vi i Morris Mascot, filosoferer Luton-manager Kevin Blackwell ifølge Sporting Life.

Luton og Liverpool mødes i morgen kl. 17.00 i FA Cuppens tredje runde.

Tjaaa er lidt både og... vi kommer helt sikkert ikke til og mangle de penge så hvorfor ikke lade Luton få dem...
Men på den anden side, hvis de så begynder og så ja her skal de så også sige ja til de næste og de næste igen?? Så et eller andet sted kan jeg sagtens forstå de siger nej...

Og nu tjener Luton jo så også lige en ekstra skilling da de jo desværre skal spille Retur på Anfield senere...  ticked off

-LFC-
Manager

« Svar #500: 06 Jan 2008, 19:03 »

Jeg er satme ved at være godt træt af dig... hvis du ikke kan få tiden til at gå med andet end at svine Liverpool til så siger det mere om dig end om Liverpool...
Smut pomfrit, vi gider ikke hører på dit lort mere herinde!!!
Kan ikke andet end at være enig. Det eneste jeg har set fra dig i denne tråd er lort. Vi går jo heller ikke ind og generer Manchesters spillere. Så hold dig ude af denne tråd du har alligvel ikke noget at komme med...

Nå, men jeg har ændret min mening, Det er simpelthen lavpunktet med 1-1 mod Luton. Ud med Rafa, men samtidig et stort tak og ind med en britisk manager. Men som Suicide siger: Vi skal støtte dem fortsat!

YNWA

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #501: 06 Jan 2008, 19:04 »

Hvem er jeres bud så på en evt. ny manager?

JKJ
Gæst

« Svar #502: 06 Jan 2008, 19:05 »

Han gør det bedre en Houllier.
Men, hvis det ender med at Rafa og Liverpool tager afsked med hinanden håber jeg i sandhed at det bliver en englænder der overtager, eller i hvert fald en britte.

Det er så absolut ikke et accepteret resultat! Men hvad skal vi gøre? Vi skal støtte dem fortsat!

Måske men GH vandt altså flere titler på 1 sæson end Benitez har gjort tilsammen indtil nu, og når det kommer tilstykket så er det altså dem der tæller...

Og ja selvfølgelig støtter jeg dem da videre, har jeg da trods alt gjort i næsten 31 år efterhånden, men både klubben og Benitez har nu de seneste 2 år  meldt ud at nu skal det være, og vi er da ikke ligefrem i nærheden af noget som helst og hvor længe gider man så hører om at nu skal det værer!!

-LFC-
Manager

« Svar #503: 06 Jan 2008, 19:06 »

Hmmm, det er egenligt rimlig svært, kan ikke komme på nogen lige nu.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #504: 06 Jan 2008, 19:08 »

Ny manager; http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article374560.ece

Jeg, som gammel Chelsea-fan, håber for jer at Mourinho bliver manden der overtager sæddet. Verdens bedste træner.

JKJ
Gæst

« Svar #505: 06 Jan 2008, 19:10 »

Tjaaa hvis han skal være britte så kunne Martin O'Neill vel være et godt bud...

Lippi går også rundt og har meldt ud at han gerne vil igang igen, plus tror jeg altså at en Mourinho kunne være god for truppen til at sparke lidt liv og galskab ind i holdet igen...
For lige meget om man kan li ham eller ej, så kan man ikke atge fra ham at han er en sulens god træner som har skabt og vundet en del...

ManUtd83
Manager

« Svar #506: 06 Jan 2008, 19:10 »

Martin O'neil gør det fremragende for Aston Villa. Han ville dog ikke tage det varme sæde som engelsk landstræner, så det er muligvis samme situation med Liverpool.

JKJ
Gæst

« Svar #507: 06 Jan 2008, 19:13 »

Ny manager; http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article374560.ece

Jeg, som gammel Chelsea-fan, håber for jer at Mourinho bliver manden der overtager sæddet. Verdens bedste træner.

Jeg ville ikke sige nej tak hvis det kom på tale...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #508: 06 Jan 2008, 19:14 »

Har også selv tænkt O'Neill, det er man jo nødt til, når man også støtter Celtic Peace
Er dog bange for at O'Neill ikke sådan bare flytter fra Villa Park!

Men Mourinho, kunne også være spændende, han er en god manager, men er han den rette i Liverpool

-LFC-
Manager

« Svar #509: 06 Jan 2008, 19:17 »

Ja O'Neill ville være fremragende, gør det godt med Aston Villa og har var fantastisk for Celtic. Mourinho er nok rimlig usandsynligt da han vist har udtalt at han ikke gider være manager i andre engelske klubber, men hvis det skulle ske vil han nok tilføre Liverpool en helt  ny form for omtale i medierne. Jeg vil absolut ikke sige nej tak til Mourinho.

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010