home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954979 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #480: 03 Jan 2008, 11:37 »

det kan godt være du ikke bryder dig om ham, men derfor bedes du alligevel snakke pænt om ham, ellers synes jeg du skal finde en anden trd at debattere i!!!

Åååårh undskyld. Men skal da nok slette det beskidte ord i mit indlæg, hvis det kan gøre dig glad.

JKJ
Gæst

« Svar #481: 03 Jan 2008, 12:02 »

Åååårh undskyld. Men skal da nok slette det beskidte ord i mit indlæg, hvis det kan gøre dig glad.

Jeg kan jo hoppe ind i Man U tråden og begynde og kalde jeres spillere de mest underlige navne, så er jeg nu ret sikker på at jeg ret hurtigt vil få kærligheden og føle...

Og hvis du har læst retningslinierne vil du opdage at man skal respektere andre folks klubber og dermed og deres spillere...

-LFC-
Manager

« Svar #482: 03 Jan 2008, 18:26 »

Benayoun er da en *Censur*. Hvornår er han nogensinde kommet til noget på egen hånd eller været med til at afgøre kampe ?
Og lad nu vær med at nævne hans hattrick mod Besiktas - jeg kunne have scoret på de chancer.
Hold dig ude af denne tråd, du har ikke noget at komme med!

-LFC-
Manager

« Svar #483: 03 Jan 2008, 18:30 »

Mascherano på vej væk??
http://indkast.dk/index.php?nyhed=31635

Kan nu godt forstå hans frustrationer, han vil gerne, Benitez vil også gerne beholde ham men alligevel sker der intet fra dem der sidder på pengene...
Men måske man venter på et salg af feks Sissoko, for alt andet lige så har vi altså mindst 1 mand for meget til den centaler midtbane når der også skal være plads til Gerrard, Alonso, Lucas og de 2 førnævnte...

Så ja forstår ham godt men er lidt i tvivl om vi skal beholde ham da vi har masser af alternativer...
Det siges at vi vil gå så langt som at sende Alonso ud for at beholde Mascherano

Red love
Gæst

« Svar #484: 03 Jan 2008, 22:30 »

Og til Red love... af de nævnte spillere var bla Cisse ikke en Benitez opfindelse, han blev købt af GH Wink
Når ja, ændrer ikke min pointe, men det har du naturligvis ret i... Smiley

Du glemmer så at nævne klassespillerne der er kommet mens han har været der: Agger, Alonso, Reina, Mascherano, Torres vil jeg alle kalde klassekøb, selvom alle måske ikke har slået så meget igennem så er de jo i toppen på deres pladser eller har evnerne til og blive det Smiley
Mascherano er på lån, alonso er jo ikke engang på, reina er middelmådig, torres er rigtig god, og har været bedre end jeg havde forventet. Og ja, agger det var et godt køb, den skal han have.. Men de er i undertal...

JKJ
Gæst

« Svar #485: 04 Jan 2008, 08:06 »

Mascherano er på lån, alonso er jo ikke engang på, reina er middelmådig, torres er rigtig god, og har været bedre end jeg havde forventet. Og ja, agger det var et godt køb, den skal han have.. Men de er i undertal...

Alonso har været langtidskadet... det er vel det samme som når det er underligt at feks Scholes heller ikke er på holdet pt...

Reina har holdt 0-let i 49 kampe i lige knap 90 kampe, kan ikke lige huske det præcist, og er dermed tæt  på at kunne slå legendariske Ray Clemens rekord med flest CS... Han er desuden på den spanske landshold så nej han er ikke middelmådig Wink

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #486: 04 Jan 2008, 22:43 »

Hejsa...

Kan se i et par af de seneste indlæg at snakken om Benitez skal have fyreseddelen eller ej er dukket op igen. Derfor synes JKJ og jeg at vi skal have en afstemning i gang om hvad i synes her på siden.

Synes i at Benitez er en færdig mand i Liverpool, at han intet har at komme med mere til klubben, at under ham kommer vi aldrig til at vinde mesterskabet - som Liverpool ikke har vundet siden 1990 -  og at han skal ud af vagten. Ja, så skal du stemme: Ja, Benitez Ud!

Synes du at Rafa er manden der føre Liverpool til deres 19 engelske mesterskab i England, og han har mere at tilbyde klubben. Ja, så skal du stemme: Nej, In Rafa We Trust!

Når du har stemt må du meget gerne komme med en begrundelse om hvorfor du har stemt som du har, men der er ikke noget tvang om det.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #487: 04 Jan 2008, 23:01 »

Hejsa!

Ja, så har jeg lige stemt, og efter at have tænkt over samme spørgsmål i et par dage efter resultatet mod Wigan, er jeg kommet frem til at Rafa skal ud.

Der er ingen tvivl om at Rafa Benitez er en fantastisk træner og som kan skabe resultater med et hold. Det så vi da han var i Valencia, men også i hans tid som Liverpool træner. 3 titler er det blevet til i hans tid som manager for Liverpool, Champions League, FA Cuppen og Community Shield.
Det skal Benitez også have stor anerkendelse for. For med de 3 trofæer i bagagen har den spanske manager fået sat Liverpool tilbage på europakortet som en af Europas allerbedste klubber. Det kan bl.a. ses på at han har fået Liverpool i Champions League finalen 2 gang i de seneste 3 finaler.

Men desværre går det ikke for godt i Premier League. Ganske vist ligger vi bedre i år antal point mæssigt i forhold til de andre tophold end vi har gjort de seneste par sæsoner, og det er en stor fremgang. Men for mig er det engelske mesterskab der er vigtigst. Derfor går det mig rigtig meget på at vi ikke er bedre med i kampen om det. Det er det vi vil vinde mest respekt på at vinde over for fans af andre engelske klubber. Vi kan komme med ligeså mange CL trofæer vi vil, men det tæller ikke så meget som et mesterskab. Et mesteskab vi ikke har vundet siden 1990.

Rafa har løftet Liverpool meget siden han overtog truppen tilbage i 2004. Men jeg er bange for at han er ved at løbe tør for ideer, og at det derfor vil være godt med et frisk pust på managersædet. En med nogen nye tanker som kan give os det sidste løft, og hiver det engelske mesterskab hjem til Liverpool igen. Hvem denne mand skulle være ved jeg så ikke lige nu. Jeg tvivler bare på at Benitez er manden til det.

Rafa skal selvfølgelig have lov til at spille den her sæson færdig, for som han selv siger der er mange kampe tilbage, så der kan ske en masse endnu, og så kan jeg gå med til at han for en sæson mere i spidsen for Liverpool hvis det glipper den her sæson også, men så kan det heller ikke gå længere.

-LFC-
Manager

« Svar #488: 04 Jan 2008, 23:16 »

Argh jeg er delt, i sær efter vores fremragende sidste 3 kampe i gruppespillet i CL, men man skulle måske give Rafa næste sæson med, også håber jeg at han vil købe lidt bedre ind, også må han prøve at skabe kampen mod defensive orienterede hold, hvilket jeg synes har manglet, men nogle gode indkøb nu og til sommer og en lille ændring på taktikken også er vi engelske mestre i maj om 2 år Wink. In Rafa we trust til næste sommer og hvis der ikke er sket noget der så er det ud.

JKJ
Gæst

« Svar #489: 05 Jan 2008, 11:15 »

Argh jeg er delt, i sær efter vores fremragende sidste 3 kampe i gruppespillet i CL, men man skulle måske give Rafa næste sæson med, også håber jeg at han vil købe lidt bedre ind, også må han prøve at skabe kampen mod defensive orienterede hold, hvilket jeg synes har manglet, men nogle gode indkøb nu og til sommer og en lille ændring på taktikken også er vi engelske mestre i maj om 2 år Wink. In Rafa we trust til næste sommer og hvis der ikke er sket noget der så er det ud.

Jeg er ikke enig... han har fået stort set de spillere han har bedt om, eller i bedste fald nr 2 efter den foretrukne...
Vi kan heller ikke blive ved med at sige at han skal have en chance mere, han har efterhånden fået en del af dem uden at han på nogen måde har udnyttet dem...
Vi har indtil hu heller ikke vundet over hverken Man U, Chelsea eller Arsenal i hans tid i PL - såvidt jeg lige husker men hæng mig ikke 100% op på det - i hans regeringstid på Anfield og det er imo slet ikke i nærheden af godkendt...
Desuden er der jo det efterhånden berømte/berygtede rotationssystem som jo efterhånden vel har bevist at det bare ikke fungere - igen kan man se at i andre store klubber har de altså i stamme på 6-8 mand som spiller hver gang mens vi vel har 3-4 stykker max - og på den måde får man altså aldrig noget rytme ind på holdet...

Så nej han skal ikke have flere chancer, hvis vi ligger som vi gør nu til sommer skal han ud og så må vi finde en ny som kan gøre det bedre...

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #490: 05 Jan 2008, 17:05 »

Følgende er simpelthen en om'er af Liverpool. Jeg ved godt at Luton selv har ført sig i økonomisk uføre, men helt ærlig de penge som Liverpool tjener på den her kamp kan de sagtens undvære... Synes simpelthen det er så ringe!

Luton går tiggergang hos Liverpool

League One-klubben Luton beder Liverpool vise storsind og donere sin halvdel af billetindtægterne fra det indbyrdes FA Cup-møde til den økonomisk trængte klub.
Luton blev tidligere på sæsonen fratrukket ti point i ligaen, fordi klubben kom under administration og er i overhængende fare for en konkurserklæring, hvis der ikke snart findes nye investorer.

Forud for holdets FA-slag mod Liverpool tager man derfor en alternativ fremgangsmåde i brug. Luton har således henvendt sig til Liverpool og spurgt om lov til at beholde alle indtægterne fra kampen på Lutons hjemmebane Kenilworth Road. I den traditionsrige engelske pokalturnering deler hjemme- og udehold altid billetindtægterne imellem sig.

Ifølge engelske aviser har Liverpool afvist Luton, hvilket også var forventet i klubben fra den tredjebedste engelske række.

- De har sikkert sagt ’vi skal betale visse spillere en million om ugen, så hvis vi leger julemand, ender vi som jer’. Man er bare nødt til at acceptere det. Visse mennesker har en Rolls Royce, mens andre kører rundt i en Morris Mascot. I Luton kører vi i Morris Mascot, filosoferer Luton-manager Kevin Blackwell ifølge Sporting Life.

Luton og Liverpool mødes i morgen kl. 17.00 i FA Cuppens tredje runde.

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #491: 05 Jan 2008, 19:00 »

Konklusion med henblik på Rafa!

Jeg synes ikke Benitez skal ud. Det er efterhånden blevet en utrolig idiotisk dille at skifte trænere lige så snart det ikke går efter bestyrelsens hoved, hvilket er utroligt latterligt. Fordi Liverpool ikke har vundet PL i den tid Rafa har været der så skal manden sgu ikke skiftes ud! Han har vundet utallige sejre med sit rotationssystem og det er en genial idé. Rafa har ikke mindst fået os i CL finaler 2 gange ud af 3 mulige hvilket er en kæmpe præstation i sig selv. Derudover har han vundet Charity Shield og FA Cuppen med os. Dette er bevis nok for mig om at han er manden der kan få Liverpool til at vinde CL, PL og FA, jah hele lortet!

Han har købt spillere som er forudset en stor fremtid, her tænker jeg på Lucas Leiva, Ryan Babel, Sebastián Leto og ikke mindst Torres!

PL skal nok komme hvis man giver manden en chance. Det er de færreste manangere der laver sådanne mirakler som Rafa har gjort på så kort tid.

Jeg vil derfor bede folk om at se bort fra den latterlige dille og ekstremt dårlige vane andre klubber har med at fyre deres managere.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

JKJ
Gæst

« Svar #492: 06 Jan 2008, 18:33 »

Ej et åndsvagt mål..

EDIT: HAHAHAHA

Jeg er satme ved at være godt træt af dig... hvis du ikke kan få tiden til at gå med andet end at svine Liverpool til så siger det mere om dig end om Liverpool...
Smut pomfrit, vi gider ikke hører på dit lort mere herinde!!!

7kfum
Gæst

« Svar #493: 06 Jan 2008, 18:34 »

Jeg er satme ved at være godt træt af dig... hvis du ikke kan få tiden til at gå med andet end at svine Liverpool til så siger det mere om dig end om Liverpool...
Smut pomfrit, vi gider ikke hører på dit lort mere herinde!!!

Jeg er fuldstændig enig. Det er virkelig lavt at prokokerer andre folks tilhængere, i stedet for at være en ægte fan og støtte sit eget hold.

ManUtd83
Manager

« Svar #494: 06 Jan 2008, 18:44 »

Sorry sorry - det var nu ikke direkte hånligt ment. Synes bare det er et dårligt resultat.

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010