home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 863 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955013 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #450: 29 Dec 2007, 21:53 »

Jeg synes da netop ikke der var en brgrundelse? Han begrunder jo slet ikke sin holdning, så hvorfor synes du begrundelsen er perfekt? Det forstår jeg virkelig ikke.
Indlægget var da heller ikke godt, for der var intet reelt indhold. Hvorfor synes du det var godt?

EDIT: Benayoun spillede mindst et år i West Ham (kan ikke helt huske det), så han burde være vænnet til tempoet. Sagen er at han simpelthen er dårlig.
Nu tier du stille! crazy

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #451: 29 Dec 2007, 21:58 »

liverpool er et dårligt hold det syntes jeg og godt nytår til jeg alle sammen

HAHA, Fuldstændig enig. ohh Lars du trækker nærmest mine tanker ud af mit hoved.
Du er så dejlig lars. ILU ILU ILU
omg, slet hans bruger

7kfum
Gæst

« Svar #452: 29 Dec 2007, 22:20 »

Er det ikke på tide at fantrådene bliver fri for disse hade-indlæg, som bliver postet af rivalers fans. For det er ikke til at se på.

Jeg tror at vi går en 3'er sæson i møde, desværre. Reina har set meget stabil ud og nu hvor Itandje også har vist kræfter ser jeg ingen grund til forstærkninger der. På backerne har vi Riise og Finnan efterfulgt af en masse talentfulde mænd, efter min mening en suveræn backkæde. I central forsvaret har vi Agger og Cara, her ser jeg grund til bekymring da Hyypia har vist mere næse for selvmål end godt spil. Oppe på midtbanen har vi Mascherano, Gerrard, Alonso, Babel og Benayoun, alle spillere som jeg mener har klassen til fodbold på absolut topplan. Til dem der ikke ser Benayoun som god, vil jeg sige at de ikke har set Liverpool. I angrebet har Torres trådt i skoene som den næste topscorer i Liverpool, dog har både Crouch, Kuyt  og Voronin haft store svingninger i deres spil, og derfor så jeg gerne at vi erstattede en af dem med en makker til Torres.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #453: 29 Dec 2007, 22:27 »

Må erklære mig fuldstændig enig med -Sommer-, vi har et godt hold, men enkelte steder mangler vi lidt forstærkning og udskiftning, hvis det sker, tror jeg vi kan være med helt fremme i næste sæson, og med 'helt fremme' menes det at jeg tror vi kan vinde ligaen næste sæson Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #454: 30 Dec 2007, 15:10 »

Er det ikke på tide at fantrådene bliver fri for disse hade-indlæg, som bliver postet af rivalers fans. For det er ikke til at se på.

Jeg tror at vi går en 3'er sæson i møde, desværre. Reina har set meget stabil ud og nu hvor Itandje også har vist kræfter ser jeg ingen grund til forstærkninger der. På backerne har vi Riise og Finnan efterfulgt af en masse talentfulde mænd, efter min mening en suveræn backkæde. I central forsvaret har vi Agger og Cara, her ser jeg grund til bekymring da Hyypia har vist mere næse for selvmål end godt spil. Oppe på midtbanen har vi Mascherano, Gerrard, Alonso, Babel og Benayoun, alle spillere som jeg mener har klassen til fodbold på absolut topplan. Til dem der ikke ser Benayoun som god, vil jeg sige at de ikke har set Liverpool. I angrebet har Torres trådt i skoene som den næste topscorer i Liverpool, dog har både Crouch, Kuyt  og Voronin haft store svingninger i deres spil, og derfor så jeg gerne at vi erstattede en af dem med en makker til Torres.
Fuldkommen enig, Hyypia er efter min mening ALT for langsom, og Hobbs er nok lidt for ung endnu, så evt. 2 backups til Agger og Cara, Hobbs lejes ud og Hyypia skal helt væk. på backpladsen er jeg også helt enig, Steve Finnan er efter min mening verdens mest undervurderede højreback. Midtbanen er jeg også helt enig, men i angrebet synes jeg Voronin skal ud, han arbejder meget, men scorer for lidt, Nu håber jeg bare at Rafá køber fornuftigt ind her til vinter

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #455: 30 Dec 2007, 16:41 »

Liverpools trup til dagens kamp mod Man City:

Start 11:Reina, Aurelio, Finnan, Carragher, Arbeloa, Benayoun, Kewell, Mascherano, Gerrard, Kuyt, Torres.
Bænken: Itandje, Riise, Alonso, Voronin, Babel.

Stærk opstilling til kampen. Spændende med Arbeloa i centerforsvaret. Håber at disse spillere tager sig sammen og levere en super indsats mod Manchester City, og henter 3 point til kontoen. Det er næsten et must nu hvor Man U smed point igår, og vi med en sejre i dag kan kom godt ind i mesterskabskampen igen.

arsenalistic
Manager

« Svar #456: 30 Dec 2007, 16:44 »

Tror ikke en sejr er utænkelig i dag.  For mig at se, så har Man. city dykket efter en god start.

Men god kamp drenge. Smiley

Go you Gunners!

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #457: 30 Dec 2007, 17:47 »

Første halvleg er over, og der står 0-0.

Det har ellers været en rigtig underholdene første halvleg mellem de to hold, meget lige kamp mellem dem også. Masser af godt spil og mange chancer bl.a. Især Liverpool Fabio Aurelio har været i øjenfalden med nogen gode skud på mål. Manchester Citys Martin Petrov er nok den City spiller der er faldet mig mest i øjene. Han har nogen fantastik ryk ned af venstre kanten, og har lagt nogen rigtig farlig indlæg ind i Liverpools boks.

JKJ
Gæst

« Svar #458: 31 Dec 2007, 11:11 »

Og det enste så også som det startede med, 0-0...

En smule skuffende når man kan læse at vi var det dominerende hold i langt det meste af kampen... og det er endnu mere træls når nu Man U smed en ellers sikker sejr væk og dermed gav os en lille gave...

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #459: 31 Dec 2007, 13:16 »

Det var en rigtig skuffende kamp i går. Liverpool spillede rigtig godt som du skriver, men vi var desværre ikke effektive nok inde foran mål når chancer tilbød sig, og vi havde nogen rigtig store chancer som vi ikke fik udnyttet...

Rigtig surt når vi havde muligheden for at komme godt tilbage i mesterskabskampen efter United smed de 3 point mod West Ham.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #460: 31 Dec 2007, 13:18 »

Fernando Torres skulle have scoret :b

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #461: 31 Dec 2007, 13:20 »

Fernando Torres skulle have scoret :b

Det skulle han da vist nok. Især på de to store chancer han havde i starten af kampen. Der skulle have været kasse!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #462: 31 Dec 2007, 13:21 »

Ja, men synd og skam :d

-LFC-
Manager

« Svar #463: 31 Dec 2007, 13:22 »

Fandme ærgeligt, vi skulle helst undgå pointtab, da vi med sejr i dag, og i vores udsatte kamp mod West Ham, kunne komme foran Chelsea, men det er især ekstraærgeligt at vi kun får 0-0 når vi havde det meste af spillet, og United for engang skyld tabte. Men stor kamp af Citys Richard Dunne.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #464: 31 Dec 2007, 13:22 »

Ja, men synd og skam :d

Ja, der er ikke så meget andet sige her dagen der på. For man sad bare og kogte over de spildte chancer igår.

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010