home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:41:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953333 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #210: 01 Sep 2007, 19:36 »

Hmm, tror meget på Leverpølse i år Skuffet
Min realistisk top4:
Chelsea
Liverpool
United
Arsenal

Ønske top4:
EVERTON! Opstemt
Derby
West Ham
Sunderland

Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #211: 02 Sep 2007, 11:50 »

6-0! Jeg kan kun sige FANTASTISK!

Dejligt at få Voronin, Torres og Babel igang. Dette er kampe som Liverpool før tabte, så jeg tror vi er tættere på mesterskabet end vi har været i mange år!
t mine tvivl om ser ud til
Tror nu ikke vi havde tabt den, men vi havde nok ikke vundet med mere end 1 eller 2-0...

Men jo vi er kommet fantastisk fra land i denne sæson, den bedste start vi 5 år mener jeg at have læst, og de mange nye folk ser ud til at være faldet godt til i klubben... Og bredden er der også, når vi selv uden Carra og Gerrard kan spille som vi gør pt, det er alligevel 10 mål vi har scoret i de sidste par kampe uden at der er gået nogen ind...

Og Torres, som jeg før har haft mine tvivl om ser ud til at gøre mine ord til skamme, men det er helt ok med mig Wink

JKJ
Gæst

« Svar #212: 19 Sep 2007, 12:31 »

Så kom vi iagng i CL, ikke alt for prangende men 1 point ude mod Porto kan jeg godt leve med når vi trods alt gav dem et straffe tidligt i kampen og Pennant røg ude i 2. halvleg...
Så opskriften må nu være at vi vinder vores kampe hjemme og får uafgjort ude, så er vi videre til næste runde Wink

JKJ
Gæst

« Svar #213: 20 Sep 2007, 15:34 »

En ulykke kommer jo sjældent alene... Først blev Agger skadet og er nu ude de næste uger og efterfølgende er Alonso nu også ude de næste 6-8 uger...
MEn heldigvis er truppen nu så bred at det forhåbentlig ikke er alt for mærkbart...
Dog kunne jeg godt have brugt et lidt bredere midterforsvar, der er vel kun 3 mand til 2 pladser lige pt så et af de steder man imo skal forstærkes til januar...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7004228.stm

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #214: 20 Sep 2007, 15:44 »

Med alt ære og respekt for Hypia er alderen altså ved at indhente ham og jeg synes klart at de skal forstærke sig i forsvaret for han er simpelthen ikke stabil nok

JKJ
Gæst

« Svar #215: 20 Sep 2007, 15:56 »

Med alt ære og respekt for Hypia er alderen altså ved at indhente ham og jeg synes klart at de skal forstærke sig i forsvaret for han er simpelthen ikke stabil nok

Hørt!!!  HAn kan sagtens gå ind i enkelt kampe som afløser, men han er slet ikke god nok mere som jeg lige ser det... dog går rygterne da også på at en midterforsvar er 1. prioritet til januar, så man må krydse fingre...

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 20 Sep 2007, 16:09 »

Ja, håber i hvert fald der kommer en midterforsvar.. En skam at vi ikke fik en Gabriel Heinze

JKJ
Gæst

« Svar #217: 23 Sep 2007, 15:14 »

0-0 hjemme mod Birmingham!!! Det er bare slet ikke godt nok hvis man gerne vil være med i toppen i år, det er simpelthen sådan en kamp der skal vindes sikkert...
JEg ved godt det stadig er tidligt i turneringen men det kan være det er de 2 manglende point man står og mangler til april-maj når sæsonen er  ved at være slut...
Jeg må virkelig indrømme at jeg er ret skuffet over det resultat...

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #218: 25 Sep 2007, 23:37 »

Endelig en rigtig god kamp, 1. halvleg ikke den bedste, fra LFC's side 4-2 sejr over Reading Smiley Godt at se Torres komme godt i gang med et hattrick Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #219: 26 Sep 2007, 10:14 »

Endelig en rigtig god kamp, 1. halvleg ikke den bedste, fra LFC's side 4-2 sejr over Reading Smiley Godt at se Torres komme godt i gang med et hattrick Opstemt

Dejligt med en sejr efter de seneste halvdårlige resultater... Så desværre ikke kampen, vores antenne forening har bestemt at det er bedre at vi har 3-4 disney kanaler og 117 tyske og franske kanaler, men sejren lød da rimelig sikker efter de ting jeg har læst...

Og må jo også indtrømme at jeg har været en af de største skeptikere over købet af Torres, men det ser da ud til at jeg må æde mine ord i mig igen hvis han fortsætter som han er begyndt indtil nu... Håber vi nu langt om længe har fået vores egen bomber...

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #220: 26 Sep 2007, 10:52 »

Håber jeg også vi har.. Kampen som sådan var lidt på det jævne men torres udnydede sine chancer og derfor kom sejren til at lyde lidt mere overbevisende.. Det var da træls med de kanaler !

JKJ
Gæst

« Svar #221: 26 Sep 2007, 12:42 »

Håber jeg også vi har.. Kampen som sådan var lidt på det jævne men torres udnydede sine chancer og derfor kom sejren til at lyde lidt mere overbevisende.. Det var da træls med de kanaler !

Tro mig, det har de fået at vide op til flere gange...
Og det er især træls da de også viser CL nu og dermed også Liverpool...

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #222: 26 Sep 2007, 12:59 »

Manchester  vinder PRM. Meget TÆT fulgt af Liverpool og Arsenal. Chelsea falder af i år.

[Min signatur er for stor]

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #223: 26 Sep 2007, 13:04 »

Enig! Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #224: 26 Sep 2007, 13:05 »

Wink

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010