home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I dag kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1934433 gange)
Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #195: 24 Aug 2007, 11:05 »

Liverpool har stadig Aurelio - skadet pt men er stærkt på vej tilbage, Arbeloa - er imo godt nok højreback men har efterhånden mange gange spillet venstreback - Insua, stort talent fra Argentina og pt lånt fra Boca men med forkøbsret...

Så imo har vi da rigeligt med seriøs konkurrence...

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set Aurelio i aktion. En klub som Liverpool som ønsker at spille med om PL-trofæet skal have de rigtige spillere på de rigtige pladser, dvs. Arbeloa spiller måske godt nok på venstre, men det nytter ikke noget, at han mentalt ikke er 100% inde pladsen. Insua, ja talent, dvs han formentlig ikke er moden nok til toppen af PL.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

JKJ
Gæst

« Svar #196: 24 Aug 2007, 12:51 »

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set Aurelio i aktion. En klub som Liverpool som ønsker at spille med om PL-trofæet skal have de rigtige spillere på de rigtige pladser, dvs. Arbeloa spiller måske godt nok på venstre, men det nytter ikke noget, at han mentalt ikke er 100% inde pladsen. Insua, ja talent, dvs han formentlig ikke er moden nok til toppen af PL.

Kerm

Han har haft en overrevet akilleshæl de seneste mange mdr, så det er nok derfor du ikke har set ham... Ang Arbeloa har Benitez faktisk mange gange brugt ham med held, bla opgørerne mod Barcelona hvor han mere eller mindre tog pynten af Messi...
Insua er nok ikke klar endnu, men et par kampe her og der gør jo at han får lidt rutine, og hvis købet af Heinze var gået igennem var han jo bare røget endnu længere ned i fødekæden... Og hvem siger Heinze ikke kun var nr 3, efter Riise  og Aurelio??
Og skader er du nu engang ikke altid herrer over, og du kan jo heller ikke bare købe ind til højre og venstre, for så er der jo alt for mange i truppen når de er skadesfri...

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #197: 24 Aug 2007, 12:58 »

Han har haft en overrevet akilleshæl de seneste mange mdr, så det er nok derfor du ikke har set ham... Ang Arbeloa har Benitez faktisk mange gange brugt ham med held, bla opgørerne mod Barcelona hvor han mere eller mindre tog pynten af Messi...
Insua er nok ikke klar endnu, men et par kampe her og der gør jo at han får lidt rutine, og hvis købet af Heinze var gået igennem var han jo bare røget endnu længere ned i fødekæden... Og hvem siger Heinze ikke kun var nr 3, efter Riise  og Aurelio??
Og skader er du nu engang ikke altid herrer over, og du kan jo heller ikke bare købe ind til højre og venstre, for så er der jo alt for mange i truppen når de er skadesfri...

Du siger selv, han har været skadet i mange måneder, så er det jo også begrænset hvor meget han er værd, ikk'? Tjae, det kræver sin mand at kunne gøre det, så måske han bare skulle omskoles til den plads også, også samtidig være konstant på bænken, og hele tiden give manden spilletid, for at holde ham ved lige?
Kampe giver rutine, selvfølgelig, men det kræver jo lige at holdet har så meget overskud, at det kan sætte en reserve ind på backpladsen, måske han skulle spille fast for 2. holdet? Smiley
- Nej, selvfølgelig er du ikke herre over skader selv, men hvis truppen bliver hårdt ramt, så må træneren jo gøre noget ved det. Jeg mener stadig at Liverpool ville have gjort et godt køb i Heintze og det vil jeg altid mene, specielt fordi jeg har rigtig gode erfaringer med den mand.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #198: 24 Aug 2007, 13:22 »

Arbeloa blev sandsynligvis købt som backup for finnan på højreback, men pga finnans stabilitet, så er han mere og mere brugt som venstreback, specielt i de større kampe, f.eks. mod barcelona, og også chelsea i sidste uge, hvor han spillede en god kamp, da han er meget stærkere end Riise, i det defensive spil ihf.

Aurelio viste et godt niveau før han blev skadet, ligesom han gjorde i Valencia, hvor specielt hans indlæg gavner i særdeleshed en Crouch. Bortset fra Kewell så har vi efter min mening ingen fløjspiller til venstrekanten der decideret giver en stor bredde og masser af indlæg. Babel søger lidt for meget mod målet, det samme med Benayoun. Sådan synes jeg i hvertfald de har gjort det i de kampe jeg har set. Dette kræver nærmest en back der holder bredden, hvor aurelio passer fint ind. Så han er helt sikkert tæt på startopstillingen, hvis han kan finde sit niveau igen.

Til det med at købe en ny venstreback er jeg til dels enig. Efter min mening er det ikke livsnødvendigt, men der kan bruges forstærkninger på den plads. Riise er for dårlig defensivt, arbeloa er endnu for ustabil, samt en aurelio der som sagt er skadet. Dog mener jeg ikke at Heinze ville være den rigtige mand. Men det er måske bare mit farvede syn, pga hans gamle klub.

Derimod kunne jeg godt tænke mig Leighton Baines fra Wigan, men han endte vist i Everton (Af alle klubber i verden Skuffet Wink) Men hvilke spillere der er på markedet nu, der kunne gå ind og styrke holdet ved jeg ikke. Måske en Puerta fra Sevilla, men han er for det første nok temmelig dyr, plus at han sandsynligvis, uden at jeg er sikker, allerede har spillet i champions league kvalifikationen, så han vil blive spærret der.

JKJ
Gæst

« Svar #199: 26 Aug 2007, 14:11 »

Aurelio har netop idag haft sin første træningsdag siden hans alvorlige skade så om nogle uger skulle han være klar igen...

Og ellers var det lækkert at se at vi fik 3 point mod Sunderland ude... de sidste par sæsoner er det i sådanne kampe vi mere eller mindre har stillet os tilfredse med 1 point...

Desværre fik vi også nogle alvorlige skadesproblemmer i forsvaret, Hyypia brækkede næsen mens Carra har brækket nogle riben og de er i hvert fald ikke med på onsdag mod Toulouse, så hvem Agger nu får som makker i forsvaret bliver spændene at se... Men Agger kan i hvert fald godt regne med en del spilletid de næste par uger...
« Seneste Redigering: 26 Aug 2007, 14:25 af JKJ » Logged

RCD
Gæst

« Svar #200: 26 Aug 2007, 14:23 »

Aurelio har netop idag haft sin første træningsdag siden hans alvorlige skade så om nogle uger skulle han være klar igen...

Og ellers var det lækkert at se at vi fik 2 point mod Sunderland ude... de sidste par sæsoner er det i sådanne kampe vi mere eller mindre har stillet os tilfredse med 1 point...

Desværre fik vi også nogle alvorlige skadesproblemmer i forsvaret, Hyypia brækkede næsen mens Carra har brækket nogle riben og de er i hvert fald ikke med på onsdag mod Toulouse, så hvem Agger nu får som makker i forsvaret bliver spændene at se... Men Agger kan i hvert fald godt regne med en del spilletid de næste par uger...
?

JKJ
Gæst

« Svar #201: 26 Aug 2007, 14:25 »

?

Ups... sorry tastefejl... 3 point selvfølgelig  Forlegen

Nope
Ynglingespiller

« Svar #202: 26 Aug 2007, 14:54 »

Smuk sejr igår over Sunderland. Nu skal næste uges walk-over mod Toulouse overståes. Endelig en sæson med en god start - det lover godt.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #203: 28 Aug 2007, 12:54 »

JKJ
Gæst

« Svar #204: 28 Aug 2007, 13:13 »

Meget unødvendigt... imo er vi mere end godt besat i den ende af banen mens det kniber en del mere i den anden ande af banen...
Men med transfer vinduet  meget tæt på at lukke inmente er det nok sådaane rygter der vil komme de næste par dage...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #205: 31 Aug 2007, 08:57 »

Puljemodstanderne i CL kom til at hedde Marseille, Porto og Besiktas. De tyrkiske hold er aldrig sjove på udebane. Marseille er langt fra fordums styrke, og har også fået en skidt start på ligaen. Det er svært at vurdere, hvor meget de har at komme med. Porto gjorde fin figur sidste år, og kan sagtens komme til at volde lidt besvær.

Umiddelbart synes jeg dog, at det er en god lodtrækning, og man bør uden tvivl gå videre.

JKJ
Gæst

« Svar #206: 31 Aug 2007, 09:05 »

Puljemodstanderne i CL kom til at hedde Marseille, Porto og Besiktas. De tyrkiske hold er aldrig sjove på udebane. Marseille er langt fra fordums styrke, og har også fået en skidt start på ligaen. Det er svært at vurdere, hvor meget de har at komme med. Porto gjorde fin figur sidste år, og kan sagtens komme til at volde lidt besvær.

Umiddelbart synes jeg dog, at det er en god lodtrækning, og man bør uden tvivl gå videre.

Vil blive slemt skuffet hvis vi ikke går sikkert viderer...

Så dog gerne at vi her på falde rebet lige fik købt en central-forsvarsspiller, med Carra ude og stort set kun Agger og Hyppia til de 2 pladser synes jeg vi ser aldeles tynde ud dernede... men tvivler desværre på at det er planen fra Benitez...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #207: 31 Aug 2007, 09:21 »

Vil blive slemt skuffet hvis vi ikke går sikkert viderer...

Så dog gerne at vi her på falde rebet lige fik købt en central-forsvarsspiller, med Carra ude og stort set kun Agger og Hyppia til de 2 pladser synes jeg vi ser aldeles tynde ud dernede... men tvivler desværre på at det er planen fra Benitez...

Man har vist forsøgt at hente Ujfalusi i Fiorentina uden held. Så jeg tror, at Rafa er opmærksom på problemet. Alternativt skulle man forsøge sig med et af LFC's egne talenter (uden at jeg dog har kendskab til kvaliteten af disse). Det er ikke meget der er kommet op gennem egne rækker i Rafa's regeringstid. Lidt ærgerligt at man forsømmer den del.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #208: 31 Aug 2007, 09:24 »

ka kun erklære mig enig i at det ser tyndt ud i forsvaret nu med skader og Paletta solgt, håber også på at Rafa køber en spiller og hans udmelding blot var for at lægge slør over en eventuel handel, i forhold til CL ser det ok ud, tror dog at udebane kampene i Portugal & Tyrkiet ka blive svære, men burde stadig være overkommeligt at komem videre.

7kfum
Gæst

« Svar #209: 01 Sep 2007, 18:38 »

6-0! Jeg kan kun sige FANTASTISK!

Dejligt at få Voronin, Torres og Babel igang. Dette er kampe som Liverpool før tabte, så jeg tror vi er tættere på mesterskabet end vi har været i mange år!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010