|
Legenden
|
|
City var heldige med deres sejr i dag, så tror nu nok vi har en chance på Etihad. Lucas er elendig i dag, og starter forhåbentlig ikke inde mere!
Mens Liverpool bare var altdominerende og skabte masser af 100% chancer og kørte Southampton ud på røv og albuer eller hvad...? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
anders100
|
|
Jeg tror også på, at der er en chance på Etihad. Der vil være mere plads i omstillingerne, og det tror jeg nok skal kaste et par mål af sig. Spørgsmålet er så, om defensiven kan holde City fra at score for mange mål.
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Det var nu ment som et svar til en som skrev at vi ikke viste niveau til at hamle op med City. Så ville jeg bare pointere at City heller ikke viste for højt niveau 
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Mens Liverpool bare var altdominerende og skabte masser af 100% chancer og kørte Southampton ud på røv og albuer eller hvad...?  Vi havde et par chancer mere end FCK skabte mod Hobro. Det siger lidt om niveauet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Vores lille magiker, Coutinho er blevet udtaget til Brasiliens 2 landskampe i september mod Colombia og Ecuador. Virkelig fortjent, men også på tide!
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Vi havde et par chancer mere end FCK skabte mod Hobro. Det siger lidt om niveauet!
Så havde I fandme også mange chancer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Vores lille magiker, Coutinho er blevet udtaget til Brasiliens 2 landskampe i september mod Colombia og Ecuador. Virkelig fortjent, men også på tide!
Så må vi da håbe at den nye landstræner spiller med en lidt mere raffineret taktik end under vm hvor Brasilien satsede alt på at give bolden til neymar og nå ja glemte at en forsvars spiller også skal forsøge at hindre modstanderen i at score  Håber Coutinho får spilletid og at han får løftet sit spil endnu mere, han har et kæmpe potentiale
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Så må vi da håbe at den nye landstræner spiller med en lidt mere raffineret taktik end under vm hvor Brasilien satsede alt på at give bolden til neymar og nå ja glemte at en forsvars spiller også skal forsøge at hindre modstanderen i at score  Håber Coutinho får spilletid og at han får løftet sit spil endnu mere, han har et kæmpe potentiale Jeg kunne godt se ham gå ind på Oscars 10'er plads og så Oscar bliver rykket lidt længere tilbage på banen, som han har gjort et par gange.
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
lol
Hader om nogen Balotelli for det cirkus han medfører så hellere Bendtner... han ville jo alligevel ikke komme på hold.
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
Jeg er pisseligeglad med hvad han laver uden for banen, tror sgu det blir sjovt at se ham på banen sammen med Sturridge og Sterling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Kommer Balotelli ikke på holdet i Liverpool? Wauw, DeBuur. Wauw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Kommer Balotelli ikke på holdet i Liverpool? Wauw, DeBuur. Wauw.
Han skriver at Bendtner ikke ville komme på holdet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KyleBrotzman
Gæst
|
|
Så det vil sige, at jeg godt kan pakke min høtyv og fakkel væk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Så det vil sige, at jeg godt kan pakke min høtyv og fakkel væk?
Lad vær med at pakke dem helt væk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|