home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  1 Bruger, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1204 1205 [1206] 1207 1208 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1600299 gange)
Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18075: 23 Aug 2014, 20:53 »

Balo har eftersigende valgt at gå 50% ned i løn, dog med mulighed for at tjene mere alt efter opførsel og præstationer.
Tror han bliver vigtig, da vi lige nu kun har Sturridge og Lambert som kan spille oppe foran. (Regner med Borini bliver solgt)
Alt andet er han en spiller som forsvarene kender, og derfor vil han helt sikkert tage noget opmærksomhed og skabe noget plads.
« Seneste Redigering: 23 Aug 2014, 22:43 af Trohde » Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18076: 23 Aug 2014, 21:29 »

Der har været så mange ligegyldige og "uværdige" spillere igennem tiden, og jeg mener da personligt at Craig Bellamy var og er et større fjols der har trukket i en LFC trøje end Balotelli nogensinde bliver

Bellamy var tilgengæld altid god for en 112% indsats men han var endnu et spildt talent som kunne have været meget mere succes fuld hvis hjernen og viljen havde været anderledes.

Det jeg personligt hader ved Balotelli er hans indstilling og manglende respekt overfor alle andre end ham selv - der er ikke tvivl om at han kunne være en af verdens bedste angribere og kan Rodgers få det frem i ham så kan det blive en succes... men det bliver noget af en pædagogisk opgave.

En af de spiller jeg gennem tiderne har beundret mest er Cantona... han var beviset på at selvom han var noget speciel så lykkes det at få ham til at præstere gang på gang på et ekstremt højt niveau.

Logged

YNWA

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18077: 23 Aug 2014, 23:07 »



Jesus, han respekterer ikke engang sig selv!!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18078: 24 Aug 2014, 00:41 »

Jesus, han respekterer ikke engang sig selv!!

Nope ikke et kønt syn men mon ikke han får penge for at rende rundt med de der lyserøde dimser.. som iøvrigt er magen til dem mine unger har... forskellem på dem og Balotelli er så bare at de er præteenager og teenager  Wink

Jeg er bange for at Balotellis mentale udvikling er gået i stå på udviklings stadier længe før det.

Men OK lad ham få en chance og lad ham få lov at vise at han fortsat har lyst og evne til at være en verdensklasse spiller og Rodgers har da været van til lidt af hvert efter at have haft en bidende Suarez i truppen. 
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18079: 25 Aug 2014, 23:14 »

Man City var desværre en klasse bedre end os idag og jeg sad hele tiden med en følelse af at de havde et yderligere gear i reserve.

Mignolet er på ingen måde en bedre målmand end Reina og det er sgu et problem vi bør forsøe at hente Cech i Chelsea for Mignolet bliver dyr.

Moreno havde jeg glædet mig til at se, og der var da positive indtryk ikke mindst i det offensive... men samspillet og de defensive indsatser lader noget tilbage.

Forsvaret som helhed dumpede med et brag, og jeg vil påstå at de øverste 10 hold i PL kan udspille vores forsvar - Johnsons niveau pt er utrolig ringe og Skrtel flagrer rundt alt imens Lovren indimellem bliver overspillet i feltet.

Joe Cole, Henderson og Gerrard er ikke godt nok midtpå og her burde vi have forstærket os med en stærkere 6 er.

Sturridge og Sterling skal nok komme til at score mål - Sterling ser fit ud og damm han er hurtig.

Jeg frygter en sæson hvor vi let kan ende som sorteper idet Chelsea, Man City og Arsenal er en klasse over os.

Man Utd tror jeg ikke på i denne sæson - men naboerne i Everton har købt klogt ind og Tottenham tror jeg desværre vi være kandidat til en 4 plads - vi mangler altså stadig noget og jeg håber vi sælger Agger hvis de alligevel ikke bruger ham og bruger kassen på at hente en verdensklasse spiller til midten smid 500 millioner og hent Pogba Juventus mangler penge så det burde kunne lade sig gøre... drømmer jeg i hvert fald om Wink
Logged

YNWA

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18080: 25 Aug 2014, 23:21 »

Man City var desværre en klasse bedre end os idag og jeg sad hele tiden med en følelse af at de havde et yderligere gear i reserve.

Mignolet er på ingen måde en bedre målmand end Reina og det er sgu et problem vi bør forsøe at hente Cech i Chelsea for Mignolet bliver dyr.

Moreno havde jeg glædet mig til at se, og der var da positive indtryk ikke mindst i det offensive... men samspillet og de defensive indsatser lader noget tilbage.

Forsvaret som helhed dumpede med et brag, og jeg vil påstå at de øverste 10 hold i PL kan udspille vores forsvar - Johnsons niveau pt er utrolig ringe og Skrtel flagrer rundt alt imens Lovren indimellem bliver overspillet i feltet.

Joe Cole, Henderson og Gerrard er ikke godt nok midtpå og her burde vi have forstærket os med en stærkere 6 er.

Sturridge og Sterling skal nok komme til at score mål - Sterling ser fit ud og damm han er hurtig.

Jeg frygter en sæson hvor vi let kan ende som sorteper idet Chelsea, Man City og Arsenal er en klasse over os.

Man Utd tror jeg ikke på i denne sæson - men naboerne i Everton har købt klogt ind og Tottenham tror jeg desværre vi være kandidat til en 4 plads - vi mangler altså stadig noget og jeg håber vi sælger Agger hvis de alligevel ikke bruger ham og bruger kassen på at hente en verdensklasse spiller til midten smid 500 millioner og hent Pogba Juventus mangler penge så det burde kunne lade sig gøre... drømmer jeg i hvert fald om Wink
Joe Cole?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18081: 25 Aug 2014, 23:24 »

Joe Cole?

Bevares. du ved hvad manden mener!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18082: 25 Aug 2014, 23:25 »

Joe Cole?
Det kan sgu være det samme, de bidrager jo begge to med absolut ingenting.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18083: 26 Aug 2014, 17:38 »

Det kan sgu være det samme, de bidrager jo begge to med absolut ingenting.

netop vi skal ikke have spille der hedder Joe og heller ikke Mario og slet ikke nogen der kommer fra Italien
Logged

YNWA

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18084: 27 Aug 2014, 12:47 »

Rygterne der siger at United vil købe Joe Allen for 20 mio. pund må da meget gerne være rigtige. Sælg sælg sælg og nyt nyt nyt til midtbanen.
Lad os komme af med en mand der ikke kan bidrage med noget fornuftigt i liverpool og køb en boldsikker man der kan erstatte og forbedre den rolle Lucas har forsøgt at udfylde i Liverpool.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18085: 28 Aug 2014, 18:43 »

Så røg holdet i gruppe med Real, Basel og Ludogorets. Tænker det bliver en førsteplads .
Logged

Liverpool F.C

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18086: 28 Aug 2014, 19:03 »

Tænker at det bliver svært med Basel om hvem af os der går videre
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18087: 28 Aug 2014, 19:09 »

Hvis ikke vi stensikkert kommer videre på andenpladsen, så opgiver jeg.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18088: 28 Aug 2014, 19:16 »

Basel har slået United så de bliver ikke nemme
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18089: 28 Aug 2014, 19:19 »

Tænker Real bliver slået på Anfield, og holdet snupper førstepladsen.
Logged

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1204 1205 [1206] 1207 1208 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010