home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1196 1197 [1198] 1199 1200 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875793 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17955: 05 Jul 2014, 12:16 »

Ja, gør lige det. Der er nok ikke større klubber foran i køen end jer jo.  Huh

1. Jeg gider ikke have ham.
2. http://www.youtube.com/v/igVbyufw908

DeBuur
Manager

« Svar #17956: 07 Jul 2014, 10:50 »

100 millioner for en 19 årig Belgisk talent.... hmmm enten er det genialt eller spild af penge - håber vores scouts har fulgt ham mere end under VM

http://www.bold.dk/nyt/bbc-liverpool-taet-paa-vm-komet

Det er dog et indkøb som der er en vis perspektiv i men havde dog hellere set en spiller som Lukaku i en rød trøje nu hvor Chelsea ikke vil benytte ham  Peace

YNWA

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17957: 07 Jul 2014, 11:38 »

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17958: 07 Jul 2014, 12:27 »

Origi skulle eftersigende blive købt og lejet tilbage til Lille for sæsonen.
Markovic fra Benfica skulle ligeledes snart blive bekræftet.

Hvad angår Skrtel, så håber jeg vi sælger ham og henter Lovren. Et salg af Skrtel kan betyde at Agger bliver, og jeg synes han er bedre end Skrtel. Jeg er stadig ikke overbevist om at Sakho er fremtiden.

Sidste ting: Så håber jeg at Suarez snart er done deal. Om det betyder et salg eller ikke, men lad os nu for pokker få låg på den sag så vi kan komme videre,

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17959: 07 Jul 2014, 19:55 »

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #17960: 07 Jul 2014, 20:44 »

Det er ikke fra en officiel shop Wink Det er bare et twitterbillede som er eksploderet.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17961: 09 Jul 2014, 10:04 »

http://sillyseason.com/football/premier-league/chelsea-fc/tottenham-bid-ps20m-chelsea-man

Hvis det er rigtig, han kun koster det. SÅ skal Liverpool da også sende et bud afsted og få ham købt!!!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #17962: 09 Jul 2014, 11:02 »

Bliver alligevel interessant hvor Sanchez ender, det går rygter om Barca holder handlen tilbage lidt endnu, indtil de har underskriften på Suárez, da Liverpool højst sandsynligt vil have Sanchez med i Suárez-Handlen

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

DeBuur
Manager

« Svar #17963: 11 Jul 2014, 13:48 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/166178-lfc-statement-suarez-to-leave

Farvel og tak - IMO så får Barcelona verdens bedste angriber - men det er ikke kun det de får ! de får en spiller som ikke er i balance og som aldrig vil komme det - Suarez redde vores hold sidste år og jeg vil huske ham for at gøre det han sagde han ville - nemlig at kæmpe røven ud af bukserne for Liverpool.

Suarez adfærd kom desværre til udtryk på den mest uværdige måde under årets VM og jeg tror ejerne i det øjeblik tog en beslutning om at han måtte væk og kan det så gøres til den pris er det fint.

Der venter Liverpool en spændende tid og det bliver en interessant sæson hvor vi gerne skal fastholde en placering i top 4 og hvor målet må være at komme videre fra gruppe spillet i PL.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #17964: 11 Jul 2014, 17:07 »

Men hvad gør vi så nu? Manden er uerstattelig og vi er langt fra at kunne hente spillere af samme klasse. Det skulle ikke undre om vi laver præcis samme fejl som Spurs og hælder en masse middelmådige spillere ind, der falder igennem alle som en...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #17965: 11 Jul 2014, 17:55 »

Det her er en ubeskrivelig katastrofe... Er seriøs bange for at vi får rigtig svært ved at komme i top 4 nu medmindre der sker noget rigtig stort på transfermarkedet. Desværre kan jeg bare ikke lige se hvad der kan gøres for at erstatte verdens suverænt bedste angriber.. YNWA Luis
(Anser ikke Cris og Messi som deciderede angribere)

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17966: 11 Jul 2014, 19:04 »

Du vil blive savnet Luis Suarez ! Lige meget om du er racist eller cannibal. You'll Never Walk Alone

#Respect

The Captain says goodbye!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17967: 11 Jul 2014, 19:26 »

Selvfølgelig kan vi holde vores plads i toppen. Vi er andet end suarez og vi får et breder hold hvilet sagtens kan gøre det op for suarez hvis pengene bruges rigtigt. Glem ikke Sturridge

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17968: 11 Jul 2014, 22:03 »

Dette er en sorgens dag for alle Liverpool fans. Suarez har været fantastisk og jeg tvivler på om vi nogensinde får en spiller på hans niveau at se i klubben igen - han er en stjerne i svøb. Jeg kommer virkelig til at savne ham og troede fuldt og fast på at han ville blive i denne sæson for at spille Champions Leauge fodbold med den klub han holder af. Klubben gjorde alt hvad de kunne for at beholde ham, men det lykkedes ikke. Dog ønsker jeg ham alt held og lykke i fremtiden og selvom jeg ikke kan lide Barcelona, så vil jeg stadig heppe på Suarez i Barcelona-trøjen.

Spørgsmålet er så hvad vi gør nu? Pengene skal ikke bare spildes væk på 4-5 middelmådige spillere der alle skal til at spilles ind på holdet. Er Sturridge god nok som enlig angriber eller skal vi hente en ny? Hvis vi skal hente en ny skal det være en spiller med klasse, men dem er der desværre ikke mange af, som er tilgængelige. De første der falder i mine tanker og som er typer der vil passe nogenlunde ind i filosofien er spillere som Benzema eller Cavani. Det bliver et rigtig spændende transfervindue nu, men når det er sagt så stoler jeg 100 % på at Rodgers ved hvad han gør.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17969: 14 Jul 2014, 23:01 »

Nu har der været lidt rygter om Marco Reus. Nok bare et i mængden. Liverpool har pengene til ham, spørgsmålet er nok om Marco Reus i så fald vil skifte til Liverpool.

Derudover er Markovic nok officiel inden længe. Origi var for nogle dage siden også meldt som done deal, men siden er skiftet feset lidt ud - men altså Markovic skulle være meget tæt på. Ser også gerne Lovren i klubben. Udfra navn ikke en spiller fra øverste hylde, men nok noget af det bedste Liverpool kan hente. Moreno rygtet var også meget intenst på et tidspunkt, også den handen er feset lidt ud. Ærgerligt, for ser meget gerne i ny VB på holdet. Foretrækker Ricardo Rodriguez, men Moreno vil også være et fornuftigt køb.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1196 1197 [1198] 1199 1200 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010