home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1197 1198 [1199] 1200 1201 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1596810 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17970: 14 Jul 2014, 23:11 »

Nu har der været lidt rygter om Marco Reus. Nok bare et i mængden. Liverpool har pengene til ham, spørgsmålet er nok om Marco Reus i så fald vil skifte til Liverpool.

Ikke at det nødvendigvis er sandt - jeg ved ikke hvor gode kilder Tony Barrett har i Liverpool, men det lyder ikke som om der er hold i det.

Tony Barrett @TonyBarretTimes  ·  10h
Liverpool baffled by reports linking them with Marco Reus and insist they've shown no interest in him despite suggestions to the contrary.
Logged



Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17971: 14 Jul 2014, 23:17 »

Selvom vi skulle lukke handler med Origi, Moreno, Lovren og Markovic, vil vi stadig savne et tab som ingen af de nævnte kan erstatte - Håber virkelig vi laver en klassesigning og ikke bare gengiver Tottenhams ageren på transfermarkedet i tiden af deres Bale-salg, hvor man kun formåede at hente middelmådige spillere.  Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17972: 14 Jul 2014, 23:26 »

Men hvem kan man hente af klassespillere? Jeg mener at Moreno og Lovren er to af de bedste vi kan købe på deres positioner. Vi har solgt vores største stjerne, og jeg tror det er begrænset hvem der vil til klubben. Jeg tror vi får svært ved at hente de allerbedste spillere til. Samtidig så vil jeg være tilfreds, hvis vi henter Lovren, Moreno/Rodriguez, Markovic og Origi.
Logged

Liverpool F.C

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17973: 14 Jul 2014, 23:36 »

Men hvem kan man hente af klassespillere? Jeg mener at Moreno og Lovren er to af de bedste vi kan købe på deres positioner. Vi har solgt vores største stjerne, og jeg tror det er begrænset hvem der vil til klubben. Jeg tror vi får svært ved at hente de allerbedste spillere til. Samtidig så vil jeg være tilfreds, hvis vi henter Lovren, Moreno/Rodriguez, Markovic og Origi.

Vil du spille med Sturridge alene på toppen så?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17974: 14 Jul 2014, 23:43 »

Vil du spille med Sturridge alene på toppen så?
Ja evt. med Coutinho, Sterling og Lallana eller Markovic bag sig. Hvis vi henter Origi, og ikke udlejer ham, så vil han være en fin gardering til Sturridge. Samtidig er der også Lambert, som er en fin indskifter at have. Borini er endnu uvis.
Logged

Liverpool F.C

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17975: 14 Jul 2014, 23:52 »

Det kunne være en glimrende mulighed, men ser nu stadig vi henter en form for individualist lidt ala Luís, dog er det nok ikke den type spillere der er flest af på markedet, og slet ikke af hans kaliber - Ligemeget hvad, tror jeg kan man kan sige at alle Reds kan se frem til nogle kommende uger på vores front  Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17976: 14 Jul 2014, 23:59 »

Nemlig. Mulighederne ligner noget ala. Lukaku eller Bony, og den slags targetman er jeg ikke meget for. Det vil selvfølgelig give en ekstra dimension i spillet, men ødelægger samtidig så meget andet. Lambert er fin at have, hvis vi mangler et mål sidst i en kamp, og han er tilfreds med at være reserve - hvilket de andre ikke vil være.

Logged

Liverpool F.C

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17977: 15 Jul 2014, 00:02 »

Tror ik en Bony eller Lukaku vil passe til være spil - En sådan targetmand så vi i Andy Carrol og han floppede fælt, samtidig med er vi igang med at banke et fornuftigt koncept ind i hovederne på spillerne, så ville det være tosset at gå ud og andre det efter en successæson  Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17978: 15 Jul 2014, 00:59 »

Men hvem kan man hente af klassespillere? Jeg mener at Moreno og Lovren er to af de bedste vi kan købe på deres positioner. Vi har solgt vores største stjerne, og jeg tror det er begrænset hvem der vil til klubben. Jeg tror vi får svært ved at hente de allerbedste spillere til. Samtidig så vil jeg være tilfreds, hvis vi henter Lovren, Moreno/Rodriguez, Markovic og Origi.

Med en andenplads i sidste sæson, tæt på et mesterskab, samt Champions League i den kommende sæson, så kan jeg ikke forstå, hvorfor du ikke tror på, at i ikke kan hente nogle store navne til klubben. Med det spil i spillede i sidste sæson, så kunne jeg da kun forestille mig, at det kribler i mange angribere for at komme til og erstatte Suarez' plads.
Logged


Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17979: 15 Jul 2014, 11:20 »

Med en andenplads i sidste sæson, tæt på et mesterskab, samt Champions League i den kommende sæson, så kan jeg ikke forstå, hvorfor du ikke tror på, at i ikke kan hente nogle store navne til klubben. Med det spil i spillede i sidste sæson, så kunne jeg da kun forestille mig, at det kribler i mange angribere for at komme til og erstatte Suarez' plads.
Lige såvel som Manchester United fortsat kan tiltrække store spillere, så kan Liverpool få svært ved det. En enkelt god sæson fjerner ikke de sidste 3-4 sæsoner. For Liverpool for alvor kan plukke spillere fra øverste hylde, så kræver det stabilitet i toppen og de skal bevise, at de kan være med i Champions League hver sæson.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17980: 15 Jul 2014, 11:31 »

Lige såvel som Manchester United fortsat kan tiltrække store spillere, så kan Liverpool få svært ved det. En enkelt god sæson fjerner ikke de sidste 3-4 sæsoner. For Liverpool for alvor kan plukke spillere fra øverste hylde, så kræver det stabilitet i toppen og de skal bevise, at de kan være med i Champions League hver sæson.

Arsenal har hentet spillere som Santi Carzola, Mesut Özil og Alexis Sanchez. De to sidstnævnte vil jeg kalde spillere fra øverste hylde. Synes nu ikke det er fordi arsenals evige 3. og 4. pladser i Premier League og manglede succes i champions league viser tegn på noget stort - modsat liverpool var ufattelig tæt på mesterskabet i sidste sæson.
Smider de pengene tror jeg også godt de kan lokke diverse spillere fra øverste hylde.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17981: 15 Jul 2014, 11:43 »

Arsenal har hentet spillere som Santi Carzola, Mesut Özil og Alexis Sanchez. De to sidstnævnte vil jeg kalde spillere fra øverste hylde. Synes nu ikke det er fordi arsenals evige 3. og 4. pladser i Premier League og manglede succes i champions league viser tegn på noget stort - modsat liverpool var ufattelig tæt på mesterskabet i sidste sæson.
Smider de pengene tror jeg også godt de kan lokke diverse spillere fra øverste hylde.

Du siger det selv - Liverpool var TÆT PÅ noget stort i ÉN sæson, og har solgt en af de største drivkræfter til den succes. Arsenal har nu været fast inventar i Champions League i 19 sæsoner i træk. Som Doni siger, skal Liverpool nu til at bevise at sidste sæson ikke var en enlig svale. Jeg siger ikke at det er umuligt for Liverpool at hente fra "øverste hylde", men det er nok ikke uden grund at en spiller som Sanchez eksempelvis valgte Liverpool fra til fordel for Arsenal.
Logged



Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17982: 15 Jul 2014, 12:05 »

Du siger det selv - Liverpool var TÆT PÅ noget stort i ÉN sæson, og har solgt en af de største drivkræfter til den succes. Arsenal har nu været fast inventar i Champions League i 19 sæsoner i træk. Som Doni siger, skal Liverpool nu til at bevise at sidste sæson ikke var en enlig svale. Jeg siger ikke at det er umuligt for Liverpool at hente fra "øverste hylde", men det er nok ikke uden grund at en spiller som Sanchez eksempelvis valgte Liverpool fra til fordel for Arsenal.

Han valgte da fra fordi han vidste at han ikke ville få spilletid i Liverpool. Og hvor svært kan det lige være at slå Walcott af holdet? :-D
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17983: 15 Jul 2014, 12:33 »

Arsenal har hentet spillere som Santi Carzola, Mesut Özil og Alexis Sanchez. De to sidstnævnte vil jeg kalde spillere fra øverste hylde. Synes nu ikke det er fordi arsenals evige 3. og 4. pladser i Premier League og manglede succes i champions league viser tegn på noget stort - modsat liverpool var ufattelig tæt på mesterskabet i sidste sæson.
Smider de pengene tror jeg også godt de kan lokke diverse spillere fra øverste hylde.
Der er netop forskellen. Mens Arsenal har haft den stabilitet omkring 3-4. pladsen i Premier League, så har forventningsafstemn ingen mellem nye spillere og klubben været nemmere at håndtere end ved Liverpool. Hvor er Liverpool næste sæson? De vil helt sikkert selv mene, at de igen blander sig i mesterskabskampen, men med salg af stjernespilleren og en historik de seneste år, som ikke ligefrem er kendt for plads i top fire, så vil de helt store spillere formentlig takke ja til andre tilbud fremfor Liverpool. Og det er netop problematikken for Liverpool. Når de finder en spiller, som der er aktuel, så finder andre klubber dem også og umiddelbart er de andre valg mere sikre rent sportsligt end Liverpool, når der kigges på resultater de seneste sæsoner.

Så de spillere, som Liverpool tiltrækker er spillere fra mindre klubber og det at de spiller i Premier League. Tror ganske enkelt ikke, at Liverpool har tiltrækningskraft, grundet Champions League denne ene sæson. Man skal vel tilbage til 09-10, siden man sidst var i CL? Topspillere kan ikke nøjes med Champions League hver femte sæson, for at sætte det lidt hårdt op Tunge
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17984: 15 Jul 2014, 16:19 »

Med en andenplads i sidste sæson, tæt på et mesterskab, samt Champions League i den kommende sæson, så kan jeg ikke forstå, hvorfor du ikke tror på, at i ikke kan hente nogle store navne til klubben. Med det spil i spillede i sidste sæson, så kunne jeg da kun forestille mig, at det kribler i mange angribere for at komme til og erstatte Suarez' plads.
Tror godt vi kan hente store navne, men det skal også være den rigtige type. Jeg kan ikke se en type som Suarez på markedet, og som er villig til at komme til Liverpool. Mulighederne ligner lidt noget ala. Lukaku og Bony, og hvorfor ødelægge en hel spillestil, for at hente en targetman?
Logged

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1197 1198 [1199] 1200 1201 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010