home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1193 1194 [1195] 1196 1197 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2090164 gange)
El Cubo
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17910: 06 Maj 2014, 00:08 »

Dr. Steve Peters får en hel del, at se til det næste stykke tid, med både Liverpools og Ronnie O'Sullivans kollaps her til aften.

Vinokourov
Manager

« Svar #17911: 06 Maj 2014, 00:14 »

Dr. Steve Peters får en hel del, at se til det næste stykke tid, med både Liverpools og Ronnie O'Sullivans kollaps her til aften.
Ok, Henrik Kaj Hansen.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #17912: 06 Maj 2014, 00:22 »

Ok, Henrik Kaj Hansen.
Tag det som du vil, om du finder det relevant eller ej, er dit valg.

Liverpool har fået ros og resultater, ved at bruge den her sportspsykolog igennem sæsonen, konstaterer bare at det er nu der for alvor er brug for ham.

Vinokourov
Manager

« Svar #17913: 06 Maj 2014, 00:39 »

Tag det som du vil, om du finder det relevant eller ej, er dit valg.

Liverpool har fået ros og resultater, ved at bruge den her sportspsykolog igennem sæsonen, konstaterer bare at det er nu der for alvor er brug for ham.
Og jeg konstaterede blot, at du lige sagde præcis, hvad HKH sagde.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

DeBuur
Manager

« Svar #17914: 06 Maj 2014, 14:27 »

Shockeret det har sgu krævet en del at være Liverpool fan... men kampen igår aftes var sgu et eksempel på at Rodgers taktik  ikke hænger sammen - at være foran 3-0 skal sgu give 3 point uanset hvem man spiller imod - Liverpool smed selv sejren igår og der har været lignende kampe i denne sæson - men damm hvor er det flot at se et Liverpool hold med så smal en trup spille så flot fodbold målet var CL og det når vi men dasmm hvor ville det have været smukt med en PL titel.

Næste sæson bliver svær - holdet skal forstærkes og jeg er sgu alvorlig bekymret for om vi har de rigtige personer i ledelsen til at hente de rigtige spillere - vi henter jo nok ikke lige en Gareth Bale eller lignende Wink

YNWA

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17915: 10 Maj 2014, 11:05 »

Så er det imorgen det går løs mod Newcastle jeg tror på en stensikker sejr samt jeg tror vi løber med den engelske mester skab Smiley Tror West Ham går ud og gir den alt hvad de overhovedet kan, og med en Andy på toppen kan alting ske Smiley!

#Respect

The Captain says goodbye!

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #17916: 10 Maj 2014, 11:17 »

Shockeret det har sgu krævet en del at være Liverpool fan... men kampen igår aftes var sgu et eksempel på at Rodgers taktik  ikke hænger sammen

Jeg synes ikke man kan klandre Rodgers taktik. Den gav 3 mål og hvad der lignede en sikker sejr. At holdet så vælger at falde sammen i defensiven som de gjorde, på så kort tid, det kan han næsten ikke gøre noget ved.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager

« Svar #17917: 10 Maj 2014, 13:48 »

Jeg synes ikke man kan klandre Rodgers taktik. Den gav 3 mål og hvad der lignede en sikker sejr. At holdet så vælger at falde sammen i defensiven som de gjorde, på så kort tid, det kan han næsten ikke gøre noget ved.

hmm nu mener jeg det er manageren der har ansvar for taktikken - og her mener jeg at Rodgers spiller alt for risikabelt ved at lade vores dc presse alt alt for langt op og det giver alle hold en masse muligheder mod os bare de har ebn hurtig angriber eller de er hurtige til at omstille sig.

Prøv at se hvor Skrtel flagrer rundt ved 2 af scoringerne af vores kamp mod Palace... det er her vi skal forstærke os til næste sæson og tænker ikke kun på nye spillere men også hvordan vi vil bruge vores bagerste kæde.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #17918: 11 Maj 2014, 18:05 »

Thumbs Up dejligt at se Agger igen og så som målscorer - der har været en vanvittig sæson hvor vi ser flere spillere løfte deres niveau og her tænker jeg især på Suarez, Sturridge, Sterling og såmænd også gamle Gerrard.

Vi har også set en Henderson, Flanagan og Coutinho vise at der skal satses på dem fremover.

Spillere som jeg mener vi skal sige tak og farvel til er spillere som Moses, Toure og Enriques.

Vi skal forhåbentlig sige godddag til nogle nye og her mener jeg at vi skal på jagt efter en ny venstreback, en ny dc og ikke mindst en ny angriber hvis det viser sig at Borini ikke har Rodgers tillid.

Spillerne løber rund i Southampton hvor en Ward Prowwse, Lalana og Shaw alle var spillere som jeg godt kunne se i Liverpool - desuden ville jeg nde at se min favorit Eriksen.... men det er kun interessant hvis vi skiller os af med Coutinho og det ser jeg ikke som en mulighed.

Endelig skal vi til at se Liverpool i CL igen - det bliver stort og jeg kan sgu ikke vente til det sker - fantastisk sæson hvor jeg mener vi har vundet 2 pladsen og det er reelt mere end godkendt Thumbs Up

YNWA

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #17919: 11 Maj 2014, 18:23 »

Håbede på en sejr til Manchester City og hadede Liverpool i 90 minutter...

Men hold nu !!!! hvor er det syndt for Gerrard. Han ser så ked af det ud Skuffet

(Arsenal Faaaaaaan)

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17920: 11 Maj 2014, 19:56 »

Såådan der!! Fremragende sæson. Er glad for den er overstået, for de sidste 5 måneder har kun handlet om fodbold. Så snart den ene kamp var færdig, så man bare frem til den næste. Hver kamp har været en finale, og at Liverpool overhovedet kunne spille sig ind mesterskabskampen er en fantastisk bedrift. Ingen kan forvente at et hold som Liverpool skal vinde 14 kampe i streg, og derfor har jeg heller intet til overs for de mennesker som gør grin med at Liverpool ikke vandt. At bliver toer er en kæmpe sejr, og fremtiden ser lys ud. Klubben har nogle store talenter, og en af verdens mest talentfulde trænere. Glæder mig bare til VM nu, og så et godt transfervindue, inden endnu en sæson. Bliver fantastisk med Champions League! YNWA!!!

Liverpool F.C

Risom
Manager

« Svar #17921: 12 Maj 2014, 01:54 »

Tak for en fantastisk sæson, allesammen. Tiden efter jul har jo været absolut fantastisk. Store sejre, flot fodbold og utroligt mange point på kontoen, som har opfyldt målet for denne sæson: Kvalifikation til Champions League!

Hvor er det fedt, at vi endelig er tilbage, hvor vi hører til. Det har været en klasse periode som LFC-fan, og hvem havde regnet med, at vi skulle kæmpe med om mesterskabet? Inden sæsonen snakkede vi vel om, at top 4 var et ambitiøst mål. Jeg har hele tiden troet på, at BR er den rigtige mand på posten, og det synes jeg han har bevist i år. Selvfølgelig har der været et par dumme pointtab, men igen, det er en kæmpe forbedring ift de seneste sæsoner.

Offensiven har selvfølgelig været vores våben, og 101 mål viser tydeligt det. Suarez i særklasse den bedste spiller i denne sæson, og uden ham havde Liverpool nok ikke været med i kampen om mesterskabet hele vejen til 38. spillerunde. Jeg var meget træt af ham i sommers, men har vundet min tillid tilbage. Jeg krævede helthjertet arbejde fra hans side som undskyldning, og det må man sige, han har givet.

Når alt dette så er sagt, bliver næste sæson selvfølgelig langt sværere end i år. Nu har vi minimum 2 turneringer, der kræver fuldt fokus, mens f.eks. Man Utd ikke er i Europa. Men det glæder mig, at CL kommer tilbage til Anfield! Det betyder også, at der skal hentes forstærkninger nu. Jeg håber på Lallana lige nu, men der kommer langt flere transfers tror jeg. Det bliver utroligt spændende at følge!

PROUD TO BE A RED - YNWA  Thumbs Up

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Enzo
Manager

« Svar #17922: 26 Maj 2014, 23:00 »

Der diskuteres Liverpools spillertrup, hør med!  Thumbs Up
http://www.genlud.dk/lyt-til-genlud/

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

« Svar #17923: 01 Jun 2014, 11:59 »

Så går rygterne løs..
Rickie Lambert skulle eftersigende blive præsenteret mandag, da han bestod lægetjek i går.
Derudover går rygterne på at vi også skulle være i kamp om Lallana, men Southampton vil dog ikke slippe ham for en pris mindre end 230 millioner. Et nyt rygte i dag skulle være Fabregas og Keita, hvor jeg synes førstnævnte et yderst interessant.

Og sidst men ikke mindst skulle Alex Song eftersigende ha' fået hjemve til hans tidligere bopæl, England, hvor rygterne siger at United og Liverpool kæmper om midtbanemanden.

Hvad siger i Reds, hvilke er go, og hvilke skal vi holde os langt væk fra?  Peace

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #17924: 01 Jun 2014, 12:30 »

Utroligt at vi ikke er mere målrettede på Sharqiri.....

Synes godt nok 230 millioner er mange penge at smide for Lallana, der ganske vist er en meget, meget dygtig fodboldspiller. Vi har før lavet den fejl at hente spillere der falder helt igennem til de priser.

Fabregas kan jeg simpelthen ikke se kunne ende i Liverpool. Song skal vi gå efter, hvis det er en mulighed, helt sikkert.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1193 1194 [1195] 1196 1197 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010