home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1192 1193 [1194] 1195 1196 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876063 gange)
Icemate
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17895: 05 Maj 2014, 23:25 »

Jeg føler mig sgu ikke ordentligt behandlet, må jeg indrømme.

Jeg har ikke set særlig mange af LFCs kampe, så jeg spørger, fordi jeg oprigtigt gerne vil vide, hvor det går galt.

Hold nu op med den hånende attitude. Hvor tror du det går galt? Kig på tabellen, den siger jo alt.

Jesus alle de imbecile mennesker som findes herinde efterhånden.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17896: 05 Maj 2014, 23:26 »

Hold nu op med den hånende attitude. Hvor tror du det går galt? Kig på tabellen, den siger jo alt.

Jesus alle de imbecile mennesker som findes herinde efterhånden.
Elsker dig. Den mest korrekte sætning der er placeret herinde i virkelig lang tid.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #17897: 05 Maj 2014, 23:27 »

Skal vi ikke bare lade Liverpool fans snakke lidt om kampen for sig selv? Dem som søger forklaringer på X og Y bør nok først vende tilbage i morgen, når Liverpool fans har sovet på aftenens skuffelse. Det er klart at de ikke tænker klart efter sådan en afslutning på kampen.

HansenLFC
Gæst

« Svar #17898: 05 Maj 2014, 23:29 »

Det er klart at de ikke tænker klart efter sådan en afslutning på kampen.

Skal vi nu ikke lige?

Jeg føler jeg tænker ganske klart.

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #17899: 05 Maj 2014, 23:29 »

Der er ingen skam i, at vi ikke bliver nummer 1. Det er bare møg træls. Synes bestemt vi har haft en godkendt sæson, og jeg tror ikke man kan blame nogle, for at vi ikke kunne til sidst. Mange af spillerne, har aldrig været så tæt på noget som helst før, så det er jo et kæmpe pres.

Glæder mig til CHL næste år, og glæder mig til at se hvad BR finder på af løjer i det kommende vindue.

Anfield Road
Manager

« Svar #17900: 05 Maj 2014, 23:33 »

Næste sæson, drenge...!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #17901: 05 Maj 2014, 23:34 »

Jeg kan ikke gøre for, at jeg ikke har særlig mange kanaler. Så jeg ikke kan se Liverpool. I behøver sgu ikke kalde mig imbecil eller kalde mig provokerende. Det er sgu nærmere omvendt.

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #17902: 05 Maj 2014, 23:35 »

Tror desværre ikke, at vi kommer til at spille om mesterskab næste sæson. Hvis United kommer på fode igen så bliver der altså konkurrence. Desuden skal vi ikke glemme Pelegrini og Mourinho sikkert også har noget oppe i ærmet. Ja, og så Arsenal.

Derudover har vi også CHL, hvilket ikke ligefrem gør tingene nemmere i ligaen. Tror vi skal håbe på top fire, og gå efter dét. I hvert fald som udgangspunkt.

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #17903: 05 Maj 2014, 23:37 »

Kan I ikke lade vær med at diskutere, hvorvidt den ene eller den anden er provokerende eller skriver grimt, og så evt. bidrage til en konstruktiv diskussion om dét dette forum handler om?

HansenLFC
Gæst

« Svar #17904: 05 Maj 2014, 23:38 »

Kan I ikke lade vær med at diskutere, hvorvidt den ene eller den anden er provokerende eller skriver grimt, og så evt. bidrage til en konstruktiv diskussion om dét dette forum handler om?

Det er jo svært at få et ord indført med alle de beskeder du skriver med dig selv  Wink

Personligt glæder jeg mig bare til nogle sommerindkøb og den nye sæson. Hader sommerpausen!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17905: 05 Maj 2014, 23:40 »

Skal vi ikke bare lade Liverpool fans snakke lidt om kampen for sig selv? Dem som søger forklaringer på X og Y bør nok først vende tilbage i morgen, når Liverpool fans har sovet på aftenens skuffelse. Det er klart at de ikke tænker klart efter sådan en afslutning på kampen.
Det var dog en ynkelig kommentar, og så endda fra en administrator. Hvilke forventninger har du selv til svar, når Gemma kommer med et så nedladende indlæg, som åbenlyst kun er til for at provokere?

Liverpool F.C

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #17906: 05 Maj 2014, 23:44 »

Det er jo svært at få et ord indført med alle de beskeder du skriver med dig selv  Wink

Personligt glæder jeg mig bare til nogle sommerindkøb og den nye sæson. Hader sommerpausen!

Det er jeg ked af! Skal nok give dig et pusterum Wink

Men ja, det bliver spændende! Især hvem vi kan lokke til klubben, nu hvor vi skal i CHL.

Vinokourov
Manager

« Svar #17907: 05 Maj 2014, 23:46 »

At mit indlæg blev slettet, forstår jeg absolut intet af. Hvad er begrundelsen? Jeg laver en fin sammenligning: Crystal Palaces comeback i aften med Liverpools fremragende comeback imod Milan i Champions League.

Så vidt jeg ved, er dette en Liverpool-tråd, og mit indlæg omhandlede i den grad Liverpool. Så hvad er problemet?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

HansenLFC
Gæst

« Svar #17908: 05 Maj 2014, 23:46 »

Det er jeg ked af! Skal nok give dig et pusterum Wink

Men ja, det bliver spændende! Især hvem vi kan lokke til klubben, nu hvor vi skal i CHL.

Det bliver med sikkerhed noget sjovere at følge.

Mon ikke vi kan hente lidt bedre navne end Aly, Moses og Aspas  Djævel -

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #17909: 05 Maj 2014, 23:50 »

Jeg forstår ikke helt, at mit countdown blev slettet. Der er stadig mulighed for, at Liverpool vinder mesterskabet. Ydermere så spørger jeg til, hvor fejlene i Liverpools spil ligger og fremhæver, hvad jeg selv har set. Det kan godt være, at mine konklusioner har været forkerte, men ikke desto mindre prøver jeg at stille spørgsmålstegn, så jeg kan blive oplyst omkring Liverpool. Det må jeg åbenbart ikke. Det giver på mig ingen mening, at folk må kalde mig imbecil, når jeg bare stiller et spørgsmål. De siger, at jeg er provokerende, men jeg finder det provokerende, at jeg ikke må svar på mine spørgsmål, og at spørgsmålene bare skal slettes. Det synes jeg ikke er fair.

Sider: 1 ... 1192 1193 [1194] 1195 1196 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010