home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1178 1179 [1180] 1181 1182 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877119 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17685: 17 Feb 2014, 19:24 »

Af alle de spillere Liverpool har til rådighed i øjeblikket, så var der to fra spillere, der spillede, som ikke ville spille, hvis det "virkelig" gjaldte. Af alle de spillere Arsenal har til rådighed i øjeblikket, så kan jeg tælle seks (stensikkert fem i hvert fald), der ikke ville spille.

Jones og Agger ville ikke spille for Liverpool - det ville Mignolet og Toure.
Fabianski, Monreal, Jenkinson, Sanogo, Flamini, Oxlade-Chamberlain/Podolski (den er tæt)ville ikke spille for Arsenal - det ville Szczesny, Gibbs, Sagna, Giroud, Wilshere Cazorla og (Oxlade/Chamberlain).

Det er fakta, og det kan ikke benægtes. Af de spillere der var til rådighed stillede Arsenal med flest spillere, der ikke ville spille i en vigtig kamp. At du så ikke mener, at spillere som Flamini, Monreal, Sanogo osv er reserver siger vel mest om Arsenals bredde.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17686: 17 Feb 2014, 19:33 »

Af alle de spillere Liverpool har til rådighed i øjeblikket, så var der to fra spillere, der spillede, som ikke ville spille, hvis det "virkelig" gjaldte. Af alle de spillere Arsenal har til rådighed i øjeblikket, så kan jeg tælle seks (stensikkert fem i hvert fald), der ikke ville spille.

Jones og Agger ville ikke spille for Liverpool - det ville Mignolet og Toure.
Fabianski, Monreal, Jenkinson, Sanogo, Flamini, Oxlade-Chamberlain/Podolski (den er tæt)ville ikke spille for Arsenal - det ville Szczesny, Gibbs, Sagna, Giroud, Wilshere Cazorla og (Oxlade/Chamberlain).

Det er fakta, og det kan ikke benægtes. Af de spillere der var til rådighed stillede Arsenal med flest spillere, der ikke ville spille i en vigtig kamp. At du så ikke mener, at spillere som Flamini, Monreal, Sanogo osv er reserver siger vel mest om Arsenals bredde.
Det siger helt sikker noget om Arsenal's bredde. Arsenal sparede spiller hvor de kunne tåle det, men det gjorde ikke holdet svagere. Fra 1-5 til 2-1 ved at skifte lidt ud. Jeg nægter også at tro, at Wenger ville stille i samme opstillingen som ved 5-1 kampen. Der vil helt sikkert være vragede spillere.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17687: 18 Feb 2014, 00:36 »

Jeg kan fortælle dig at Wenger byttede Gibbs for Monreal og Arteta (skadet) for Rosicky hvis man sammenligner 5-1 startopstillingen med kampen efter (0-0 mod United).

Og så finder jeg det pudsigt at du ikke forholder dig til g00ns indlæg som direkte modargumenterer hvad du siger. Der var 7 reservespillere på vores hold i forhold til stærkeste start-11'er. Og i øvrigt demonstrerer du hvor lidt du ved om Arsenal ved at sige at Cazorla har været crap på det sidste og er blevet droppet på baggrund af dette. Han har været en af vores absolut bedste spillere den sidste måned og han var småsyg op til cup-braget.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #17688: 18 Feb 2014, 08:17 »

MBJ det kendetegner et tophold at tage alle 3 point, også de dage de spiller dårligt imod de mindre hold Tunge

Det gjorde de så bare ikke mod West Brom og Aston Villa.

verdenskrig
Manager

« Svar #17689: 18 Feb 2014, 08:32 »

Det gjorde de så bare ikke mod West Brom og Aston Villa.

Ligesom i ikke gjorde mod WBA og West Ham Grin Alle taber point til alle i år, bundholdende skal man bestemt ikke undervurdere..

Jeg synes generelt niveauet i PL er hævet helt ekstremt, der findes ingen lette kampe Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #17690: 18 Feb 2014, 08:54 »

Ligesom i ikke gjorde mod WBA og West Ham Grin Alle taber point til alle i år, bundholdende skal man bestemt ikke undervurdere..

Jeg synes generelt niveauet i PL er hævet helt ekstremt, der findes ingen lette kampe Smiley

Ja, der findes ingen lette kampe.

Nu startede det hele med, at jeg sagde, at I var for svingende til at vinde ligaen. Jeg mener, at I er mere svingende end f.eks. City og Chelsea. Derfor bliver det også en af de hold, der vinder ligaen.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #17691: 18 Feb 2014, 09:02 »

MBJ det kan også være at et svingende hold kan være positivt, hvis de rammer topniveauet imod de andre tophold, men bundniveauet imod bundholdene, da de nok vil have fine chancer for at tage point og måske alle 3 imod et af bundholdene, selvom de spiller dårligt.

Men det er svært at spå om i år, da vi har en af de tætteste PrLs længe, da vi i år ikke bare har en eller 2 hold der er trumlet igennem ligaen.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager

« Svar #17692: 18 Feb 2014, 10:18 »

Desværre synes jeg faktisk det virker til at gå den anden vej i år. Topholdene sætter kun få point til, og man ser gentagne gange at midterholdende bliver kørt rundt af topholdene. Eksempelvis City og Liverpool der har uddelt bøllebank på hjemmebane til stort set alle hold.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #17693: 18 Feb 2014, 10:41 »

Desværre synes jeg faktisk det virker til at gå den anden vej i år. Topholdene sætter kun få point til, og man ser gentagne gange at midterholdende bliver kørt rundt af topholdene. Eksempelvis City og Liverpool der har uddelt bøllebank på hjemmebane til stort set alle hold.

Chelsea har mistet point i ni kampe efter 26 kampe. Til sammenligning mistede United kun point 10 gange i alt i sidste sæson.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17694: 18 Feb 2014, 11:16 »

Det er så rigtigt nok, til gengæld er der kommet flere såkaldte "tophold". Endelig ser jeg Liverpool som et tophold igen, mens Tottenham også kan tages med i den diskussion. Everton nærmer sig også. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #17695: 23 Feb 2014, 16:27 »

Vi skal da være så glade for at vi har spillere som Sterling, Suarez og Sturridge.... især på en dag hvor vores midtbane er piv åben og forsvaret usikkert som sjældent set før.

Henderson og Flanagan er jeg glad for får så mange kampe det gør os stærkere næste sæson.

Vi mangler en defensiv midtbane nu hvor Lucas er ude - Allen skal IMO sælges til sommer og vi skal af med Moses.. hans attitude på banen er sgu en fornærmelse at se på.

3 point kom i hus og det er så vigtigt i en runde hvor alle de andre top hold fik fuld udbytte.... vi skal i top 4 sådan er det bare... men dammm hvor skal der arbejdes med defensiven  ticked off

YNWA

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17696: 23 Feb 2014, 16:38 »

Vi skal da være så glade for at vi har spillere som Sterling, Suarez og Sturridge.... især på en dag hvor vores midtbane er piv åben og forsvaret usikkert som sjældent set før.

Henderson og Flanagan er jeg glad for får så mange kampe det gør os stærkere næste sæson.

Vi mangler en defensiv midtbane nu hvor Lucas er ude - Allen skal IMO sælges til sommer og vi skal af med Moses.. hans attitude på banen er sgu en fornærmelse at se på.

3 point kom i hus og det er så vigtigt i en runde hvor alle de andre top hold fik fuld udbytte.... vi skal i top 4 sådan er det bare... men dammm hvor skal der arbejdes med defensiven  ticked off
Sjovt at du lige udpeger Allen efter dagens kamp. Han var fremragende efter han kom ind. Lykkedes stort set med alt, og var sikker på bolden.

Liverpool F.C

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17697: 23 Feb 2014, 16:53 »

Jeg rev mig selv i håret da Allen kom ind, men han gjorde mig i den grad til skamme. Fantastisk indhop og han sætter dårligt en fod forkert!
Skrtel er færdig til sommer, han er bare ikke god nok.
Nu skal Tottenham bare smide point, og så er det dejligt!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17698: 23 Feb 2014, 17:00 »

Jeg rev mig selv i håret da Allen kom ind, men han gjorde mig i den grad til skamme. Fantastisk indhop og han sætter dårligt en fod forkert!
Skrtel er færdig til sommer, han er bare ikke god nok.
Nu skal Tottenham bare smide point, og så er det dejligt!
Han var ringe i dag Skrtel, men har ellers været bedste mand i forsvaret. Agger derimod er efterhånden elendig hver gang. Han tabte alle dueller i dag, og lavede flere opspilsfejl, som gav overtalssituationer til Swansea højt på Liverpool's banehalvdel.

Nu er Skrtel blevet straffet for hans evige riven i straffefeltet, så lur mig om han ikke minimerer det. Så længe dommerne ikke dømmer det, så hvorfor stoppe det? Nu er det blevet dømt, og derfor tror jeg også han stopper med det til en vis grad. Jeg tror at han potentielt har reddet flere mål end det enkelte han kostede i dag, ved at have revet modstandere ned i feltet.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2014, 17:01 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17699: 23 Feb 2014, 17:06 »

Det ændrer i min bog ikke på han er en risiko ved hver eneste dødbold.
Det er rent held vi ikke har fået dømt flere straffespark mod os. Den i dag er helt hovedløs da bolden ikke engang ville have kommet ind til Bony.
Jeg ser gerne Agger og Sakho få chancen. Agger er faldet i sit niveau rent defensivt, men han er den eneste vi har som kan føre bolden frem fra forsvaret.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 1178 1179 [1180] 1181 1182 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010