home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1093 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1167 1168 [1169] 1170 1171 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877802 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17520: 12 Jan 2014, 18:04 »

Pisse ufortjent at Stoke er på 2-2!!!!!!!

Man kan sige at Liverpool har fået foræret 2 mål, hvor Stoke i det mindste " selv har scoret deres "..

Udover det burde Coutinho nok ha' sparket 1 ind.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17521: 12 Jan 2014, 18:04 »

Kom nu RØD!

#Respect

The Captain says goodbye!

Drejer
Lilleputspiller
*

« Svar #17522: 12 Jan 2014, 18:21 »

Man kan sige at Liverpool har fået foræret 2 mål, hvor Stoke i det mindste " selv har scoret deres "..

Udover det burde Coutinho nok ha' sparket 1 ind.

Måske endnu mere ufortjent at Liverpool er på 3-2 nu..

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17523: 12 Jan 2014, 18:25 »

Måske endnu mere ufortjent at Liverpool er på 3-2 nu..
Hvorfor?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17524: 12 Jan 2014, 19:04 »

5-3!! Fuld fortjent sejr! God offensiv indsats, og dejligt at se Sturridge tilbage. Dog haltende deffensivt!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17525: 12 Jan 2014, 19:06 »

Vanvittig kamp i dag! Hold da kæft hvor var jeg nervøs til sidst, men så dukker dejlige Sturridge op!  Kys Kys
Den her kamp er SÅ vigtig at vinde især fordi vi historisk set har haft det utrolig svært på denne bane. Er ikke i tvivl om at vi havde tabt denne kamp hvis det var i sidste sæson. Jeg er en glad mand og denne sejr var virkelig vigtig!
Velkommen tilbage, Sturridge. Glæder mig til at se SAS bombe løs i forårssæsonen!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17526: 12 Jan 2014, 19:32 »

Av av av Simon Mignolet, det var ikke så godt i dag... Cissokho skal da ikke være i klubben mere, han laver da vildt mange fejl!!! vi skal ud og køb en ny venstre back og en til midtbanen

Anfield Road
Manager

« Svar #17527: 12 Jan 2014, 19:35 »

Jeg er snart træt af at sige det, men vores midtbanespillere skal snart begynde at lave nogle flere mål. Her tænker jeg både på Henderson, Allen og i særdeleshed Coutinho. Om jeg fatter hvor mange mål Coutinho snart skylder.

Dog ikke noget større problem når Suarez og Sturridge scorer som det passer dem. En fornøjelse.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17528: 12 Jan 2014, 20:06 »

Ja, vores offensiv fungerer rigtig godt, men når det så er sagt, så kan vi vidst hurtigt konkludere at Skrtel og Touré IKKE skal spille sammen. Min foretrukne forsvarskonstellati on er Sakho og Agger sammen når de begge er skadesfri. Skrtel var god i starten, men hans formkurve har godt nok været dalende i lang tid nu.

Anfield Road
Manager

« Svar #17529: 19 Jan 2014, 18:14 »

Rygterne går desværre på at Lucas er færdig for sæsonen med en alvorlig knæskade. Lad os ikke håbe det er sandt, den bliver svær at sluge. Hverken Henderson eller Gerrard er defensivt orienterede midtbanespillere, og med et forsvar der i forvejen er hullet som en si, ser det meget, meget skidt ud defensivt.

Kampen igår var...ringe og viste meget godt hvorfor Lucas er så vital en brik for os. Det mest skuffende er at vores normalt så løbestærke midtbane blev totalt overrendt hele kampen igennem, men især den første halve time. Fint mål, fint comeback, rystende ringe forsvarsspil. Cissokho er en skændsel for det hold.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #17530: 19 Jan 2014, 18:37 »

Rygterne går desværre på at Lucas er færdig for sæsonen med en alvorlig knæskade. Lad os ikke håbe det er sandt, den bliver svær at sluge. Hverken Henderson eller Gerrard er defensivt orienterede midtbanespillere, og med et forsvar der i forvejen er hullet som en si, ser det meget, meget skidt ud defensivt.

Kampen igår var...ringe og viste meget godt hvorfor Lucas er så vital en brik for os. Det mest skuffende er at vores normalt så løbestærke midtbane blev totalt overrendt hele kampen igennem, men især den første halve time. Fint mål, fint comeback, rystende ringe forsvarsspil. Cissokho er en skændsel for det hold.

Kampen mod Aston Villa var forhåbentlig vores bundniveau - uha uha hvor så forsvaret skidt ud og selvom der er postet mange spillere i Liverpool i de sidste år - så mangler altså en venstreback, dmc(især hvis Lucas er skadet) og så skal vi til at kigge efter noget mere bredde til pladserne... hvor ville jeg gerne have haft Eriksen istedet for Coutinho Wink

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #17531: 20 Jan 2014, 14:12 »

"Liverpool Football Club have confirmed that defender Tiago Ilori has joined Spanish outfit Granada on loan until the end of the season."

Jeps et halvt år til Tiago Ilori i Granada. Dybt skuffende at vi ikke har fået ham at se på trods af at resten sejler rundt og leger stue grøn på udflugt.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2014, 14:15 af Anfield Road » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #17532: 23 Jan 2014, 16:55 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-koeber-Mohamed-Salah
Fedt at have en agent der rådgiver sin klient til at skifte direkte til bænken.. Hold kæft en glatnakke, han havde været tættere på spilletid hos os, og vi ligger i top 4 ligesom Chelsea..

* Brækker mig *

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #17533: 23 Jan 2014, 17:02 »

Nathan Redmond så...Det er ham vi skal gå efter. Ung spiller der kan lidt af hvert med en bold. Ham og Sterling i hver sin side ville være sjovt.

Men han bliver nok også forpestet af de blå oliepenge ligeså snart vi er ude med riven...

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17534: 23 Jan 2014, 17:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-koeber-Mohamed-Salah
Fedt at have en agent der rådgiver sin klient til at skifte direkte til bænken.. Hold kæft en glatnakke, han havde været tættere på spilletid hos os, og vi ligger i top 4 ligesom Chelsea..

* Brækker mig *

Det var så tydeligt det ville ske. Vi har været "lige ved at lukke handlen" de sidste 3 uger, men ville ikke betale de sidste £2 millioner. Jeg ved ikke om det er vores tidligere handler som Allen og Carrol der har skræmt ledelsen fra at hente nye spillere overhovedet.

Tror ikke vi får hentet noget ind af betydning i januar og top 4 bliver meget svært især med Lucas ude.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 1167 1168 [1169] 1170 1171 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010