home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1165 1166 [1167] 1168 1169 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877893 gange)
warmon
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17490: 29 Dec 2013, 19:50 »

Det kan du sagtens have ret i, at han ikke har. Men han blev alligevel nummer to i kåringen af verdens bedste dommer i 2011. Det er fair nok, at du ikke er af den opfattelse, at han er blandt de bedste i verden. Jeg vil blot sige, at det svarer til at sige, at Messi/Ronaldo/Ribery you name it ikke er blandt verdens bedste fodboldspillere. Altså en holdning der ikke er delt af normen. Derfor synes jeg heller ikke, at du kan tillade dig at kalde min kommentar usympatisk, for det var den bestemt ikke.

Jakob... 2011 skriver du... Kalenderen siger 2013...

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17491: 29 Dec 2013, 20:00 »

Jakob... 2011 skriver du... Kalenderen siger 2013...
Du må gerne finde det seneste resultat. Uden at vide det, er jeg overbevist om, at Howard Webb er højt placeret.

Han dømmer stadig internationale topkampe, og det er kun de bedste, der får lov til det. F.eks. som at dømme i Confederations Cup, som han gjorde i sommers. Der er ikke så mange kampe, så man vælger de bedste.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2013, 20:02 af Jakob E » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #17492: 29 Dec 2013, 20:15 »

Synes generelt dommerniveauet i PL er meget lavt, spillet må åbenbart gå så hurtig at de ikke kan nå og få alt med. Tekniklogi ja tak!
« Seneste Redigering: 29 Dec 2013, 20:19 af Messi1987 » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17493: 29 Dec 2013, 20:16 »

Han blev nr. 3 i 2012:

1.   Pedro Proença - Portugal - 174 points (UEFA)
2.   Cüneyt Çakır - Turkey - 73 points (UEFA)
3.   Howard Webb - England - 72 points (UEFA)
4.   Viktor Kassai - Hungary - 50 points (UEFA)
5.   Wolfgang Stark - Germany - 40 points (UEFA)
6.   Ravshan Irmatov - Uzbekistan - 35 points (AFC)
7.   Damir Skomina - Slovenia - 26 points (UEFA)
8.   Wilmar Roldán - Colombia - 20 points (CONMEBOL)
9.   Felix Brych - Germany - 15 points (UEFA)
10. Stéphane Lannoy - France - 13 points (UEFA)
~   Nicola Rizzoli - Italy - 13 points (UEFA)
12. Milorad Mažić - Serbia - 11 points (UEFA)
13. Carlos Velasco Carballo - Spain - 8 points (UEFA)
14. Mark Clattenburg - England - 6 points (UEFA)
15. Carlos Vera - Ecuador - 5 points (CONMEBOL)

HansenLFC
Gæst

« Svar #17494: 29 Dec 2013, 20:19 »

Du behøver ikke cementere din plads som FmFs største troll og tumpe, pladsen er din, for good Smiley

Heheheheheheheheheh ehehehe...

Du gik bort før jeg.

Din besked betyder alligevel meget for meget.

Masser loooooooooove til dig <3 <3 <3

verdenskrig
Manager

« Svar #17495: 29 Dec 2013, 20:52 »

Martin Skrtel og Howard Webb er seriøst helt ude og skide i dag..
Skrtels bedste egenskab er at miste sin markering, og Webb snyder os for to oplagte straffespark..

Det lagt sammen med at Glen Johnson ligner en der var i byen i går, Mignolet har studeret Reina på youtube, og at Sakho har mere travlt med at falde over sine egne ben end at tage bolden, ja så er det sgu svært at tage point på broen.

To gange fører vi 1-0 ude, og to gange går der 20 min så har vi smidt det væk. Jeg mister simpelthen lysten til at leve når jeg ser os forsvare.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #17496: 29 Dec 2013, 21:07 »

Nu følger jeg ganske vist ikke Liverpool særlig meget, men en af de ting jeg har lagt mærke til de seneste to kampe, som jeg har set er ikke Skrtels egenkaber, men nærmere Sakho, som jeg syntes er helt væk i rigtig mange tilfælde. Er han fast starter i jeres forsvar, eller er det kun pga. skader?

Derudover vil jeg sige tak for kampen i dag, beklager at vi har skaffet sådan en dårlig dommer til kampen, han var jo helt væk i mange tilfælde. En ting kan man konkludere at han lægger det man i Danmark kalder en international linje ... = Alt er tilladt. Mest imponeret er jeg dog over at hverken oscar eller Lucas fik rødt kort for deres episode sidst i kampen.

Derudover så har jeg været ganske imponeret over jeres sæson indtil videre, i min verden er dog om i er for afhængige af en skarp Suarez. I dag er han lukket ned og skaber ikke nok, men det er måske "bare" pga. skader til de kreative spillere. Jeg savnede specielt Sturridge i dag, en mand som jeg helst havde set blive i Chelsea, da han jo kan skabe et mål helt selv.

Tak for kampen, jeg håber i holder jer i Top 4 resten af sæsonen (I er jo ikke  helt ude af mesterskabskampen endnu, selvom jeg tror City snart løber fra de andre hold)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Anfield Road
Manager

« Svar #17497: 01 Jan 2014, 18:31 »

Jeg finder det meget bekymrende at vi igen i dag ikke har andre end Suarez der kan lave mål. Sterling har lavet et par stykker hen over December, men ikke helt nok. Henderson skal begynde at putte nogle flere mål i kassen, der mangler lige det sidste i hans spil og Coutinho bliver ved med at brænde og brænde...

Fin sejr, uden dog for alvor at være prangende. Hull var på ingen måde udspillet som visse andre hold har været på Anfield, men omvendt var vi heller aldrig rigtigt i fare for at sætte føringen over styr, så godkendt herfra. Selvfølgelig. Gerrard er totalt ude af kampform, han skal lige i omdrejninger og Aspas er ganske enkelt ikke god nok. Fine ting indimellem, men også rigtig meget ubrugeligt blah. Suarez må nu definitivt være i samme kategori som mange af de aller, allerbedste frisparksskytter hvad angår frispark. Jeg sad bare og sagde, at den der scorer han på og ti sekunder senere er bolden blevet smadret op i krogen med 127 km/t. Det er simpelthen så vildt.

At både Arsenal og Everton sikrer point til sidst er pisseirriterende, men det må man også forvente ide sådan nogle kampe.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #17498: 12 Jan 2014, 02:16 »

Så gælder det Stoke på udebane i morgen! Jeg forudser en rimelig svær kamp, som jeg synes, vi (for) ofte har mod dem. Dog er det en kamp, der skal give tre point, hvis vi skal holde os til i top 4!

Jeg glæder mig personligt til at se, om Sturridge er tilbage og i så fald, hvordan BR vil gribe det taktiske an.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17499: 12 Jan 2014, 11:56 »

Vi har ikke vundet på Stokes hjemmebane siden  d. 3 nov. 1984 i ligasammenhæng. Derudover har Stoke vidst nok kun tabt en enkelt kampe på deres egen bane de sidste 10 kampe. Det bliver en meget svær kamp, tro mig.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17500: 12 Jan 2014, 12:33 »

Enig det blir en meget meget svær kamp idag mod stoke, men vi skal have de 3 point for at holde trit med top 4

#Respect

The Captain says goodbye!

22
Landsholdsspiller

« Svar #17501: 12 Jan 2014, 12:41 »

Hvilken kanal bliver den sendt på? Ser ud til at tv3+ sender Charlies Angels ved kampstart?..

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17502: 12 Jan 2014, 12:48 »

Hvilken kanal bliver den sendt på? Ser ud til at tv3+ sender Charlies Angels ved kampstart?..
TV3 Sport2 sender den så vidt jeg ved.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #17503: 12 Jan 2014, 12:49 »

TV3 Sport2 sender den så vidt jeg ved.

Yups, 3Sport2 sender dagens PRL kampe

22
Landsholdsspiller

« Svar #17504: 12 Jan 2014, 12:52 »

wow...

har ikke engang hørt om den kanal..

Sider: 1 ... 1165 1166 [1167] 1168 1169 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010