home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1145 1146 [1147] 1148 1149 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878832 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17190: 23 Sep 2013, 18:45 »

Shaw gider ikke til Liverpool. Han er Chelsea-fan. Så I kan bare holde fingrene væk fra vores Ashley Cole-erstatning. Wink

Nu er det jo ikke nogen garanti for at han ikke gider til andre klubber end Chelsea - af Arsenal-fans nævnes bl.a.:

Chris Smalling, Wilfried Zaha, Ashley Young, Micah Richards, Christian Benteke... og Darren Bent. Woop.

JKJ
Gæst

« Svar #17191: 23 Sep 2013, 18:56 »

Nu er det jo ikke nogen garanti for at han ikke gider til andre klubber end Chelsea - af Arsenal-fans nævnes bl.a.:

Chris Smalling, Wilfried Zaha, Ashley Young, Micah Richards, Christian Benteke... og Darren Bent. Woop.

Og i Arsenal spiller Theo Walcott som er Liverpool fan Wink

Hvis det havde været for 25-30+ år siden havde jeg ikke udelukket disse skifter, men i moderne fodbold er det jo ikke følelserne der bestemmer men pengene  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17192: 23 Sep 2013, 19:02 »

Og i Arsenal spiller Theo Walcott som er Liverpool fan Wink

Hvis det havde været for 25-30+ år siden havde jeg ikke udelukket disse skifter, men i moderne fodbold er det jo ikke følelserne der bestemmer men pengene  Peace

Præcis Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17193: 23 Sep 2013, 19:43 »

Jeg mener også at have læst at Bale var Arsenalfan som barn .. Men okay, det var Robin van Cuntsie jo også.

Mht. Agger lød det til på hans interview at det var ham selv der havde meldt sig klar, så det kan manageren vel ikke klandres for. Spillerne har også et ansvar for ikke at underspille sin(e) skade(r). Spørg selv Wilshere hvordan det artede sig for ham..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst

« Svar #17194: 23 Sep 2013, 20:09 »

Sikker på, at han kan overtales til at komme til City. Smiley
Ja, hvis han ikke får et tilbud fra Chelsea.. Wink

Nej, det har jeg heller ikke sagt. Men kæmper Chelsea og Liverpool (eller en anden engelsk klub) om Shaw, så er der ingen tvivl om, hvor spilleren vil ende. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #17195: 23 Sep 2013, 20:32 »

Ja, hvis han ikke får et tilbud fra Chelsea.. Wink
Nej, det har jeg heller ikke sagt. Men kæmper Chelsea og Liverpool (eller en anden engelsk klub) om Shaw, så er der ingen tvivl om, hvor spilleren vil ende. Smiley

Jeg er ikke sikker på det er så enkelt - det handler om penge, CL og ikke mindst hvilken kultur der er i en klub og ikke mindst udsigt til at blive stamspiller - IMO så ser vi Shaw i enten United eller Chelsea begge klubber har god økonomi og en venstre back der vel reelt har toppet og begge klubber er og vil spille CL i de næste mange år.

Liverpool har desværre kun historien men pt er vi ikke på højde med Chelsea og Man Utd og derfor ser vi nok ikke en spiller som Shaw skifte til Liverpool.... men hellere smide 200-300 millioner for ham en hente endnu en middelmådig angriber..forsøget bør gøres

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #17196: 23 Sep 2013, 21:00 »

Jeg er ikke sikker på det er så enkelt - det handler om penge, CL og ikke mindst hvilken kultur der er i en klub og ikke mindst udsigt til at blive stamspiller - IMO så ser vi Shaw i enten United eller Chelsea begge klubber har god økonomi og en venstre back der vel reelt har toppet og begge klubber er og vil spille CL i de næste mange år.

Liverpool har desværre kun historien men pt er vi ikke på højde med Chelsea og Man Utd og derfor ser vi nok ikke en spiller som Shaw skifte til Liverpool.... men hellere smide 200-300 millioner for ham en hente endnu en middelmådig angriber..forsøget bør gøres

Hmmm hvordan kan du sammenligne at hente en back fremfor en angriber?

Det er jo det samme som at sammenligne æbler og pærer, som det klasiske eksempel Wink

Jeg vil personligt hellere bruge en formue på en angriber fremfor de middelspillere vi henter som feks Aspas. Hvis der skal hentes en angriber så grav da dybt i lommen og smid de mange mio det nu engang vil koste fremfor de her halve løsninger som feks Aspas.
Jeg kan slet ikke se hvorfor han skulle hentes når vi bla har Sterling og Ibe på holdet.
Imo så er Aspas desværre med til at sætte en stopper for deres udvikling da han jo får masser af spilletid på bekostning af de 2.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17197: 24 Sep 2013, 15:42 »

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #17198: 24 Sep 2013, 16:17 »

RVP er ikke med i morgen! Smiley

Kolo Abib Touré

JKJ
Gæst

« Svar #17199: 25 Sep 2013, 14:42 »

Tjaa er lidt splittet her. Jeg har en eller anden ide om at han er faldet i niveau og han ikke er den spiller hann var som sidst han var hos os.
Hvis han kan ramme samme niveau som sidst vil jeg juble som en gal, men det tror jeg desværre ikke han gør.
Hans alder taller jo også imod at vi vil invistere i ham.
Og hvor skulle han spille på holdet? Gerrad er jo kommet længere tilbage på banen og spiller vel nærmest hans plads nu, Lucas er vores skraldemand og det er Alonso ikke så har simpelthen svært ved at se hvor vi skal få plads til ham.

RVP er ikke med i morgen! Smiley

Og det er Agger heller ikke og andre får også en pause, så det kan vi ikke rigtig bruge til noget Wink
 Og med den form WR er i pt er jeg mere bange for ham en RVP som slet ikke har været oppe i omdrejninger endnu.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17200: 25 Sep 2013, 14:48 »

Alonso er jo en gennemført vanvittig spiller. Han ville være den bedste af alle jeres midtbanespillere, hvis I fik ham. Desuden er han "kun" 31 år, hvilket altså ikke er en katastrofe for en fodboldspiller. I har selv en anfører på 33. Jeg mener, at det vil være en fin handel, men nu er jeg også ret sikker på, at det ikke kommer til at ske.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17201: 25 Sep 2013, 14:49 »

BRING HIM BACK BR !

#Respect

The Captain says goodbye!

verdenskrig
Manager

« Svar #17202: 25 Sep 2013, 15:35 »

Alonso er jo en gennemført vanvittig spiller. Han ville være den bedste af alle jeres midtbanespillere, hvis I fik ham. Desuden er han "kun" 31 år, hvilket altså ikke er en katastrofe for en fodboldspiller. I har selv en anfører på 33. Jeg mener, at det vil være en fin handel, men nu er jeg også ret sikker på, at det ikke kommer til at ske.

Jeg er fuldkommen enig. At man kan stille spørgsmålstegn ved om han kunne styrke vores hold har jeg svært ved at forstå. Forrygende spiller  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17203: 25 Sep 2013, 16:10 »

Jeg er enig i, at Alonso ville være vild at få tilbage! Men en spiller som ham må regne med at spille i hver eneste kamp og hvem skal vi pille ud af holdet? Gerrard? Det er jeg ikke meget for.. En anden idé var at spille med en tredje mand på midtbanen, men det ville gå udover Coutinho som så enten skulle helt af holdet eller ud på en kant.. Den er svær.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

PhilipFlink
Manager

« Svar #17204: 25 Sep 2013, 16:46 »

Jeg er enig i, at Alonso ville være vild at få tilbage! Men en spiller som ham må regne med at spille i hver eneste kamp og hvem skal vi pille ud af holdet? Gerrard? Det er jeg ikke meget for.. En anden idé var at spille med en tredje mand på midtbanen, men det ville gå udover Coutinho som så enten skulle helt af holdet eller ud på en kant.. Den er svær.

Suarez
Coutinho  Sturridge
Alonso Gerrad
      Lucas

Sider: 1 ... 1145 1146 [1147] 1148 1149 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010