home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1144 1145 [1146] 1147 1148 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878851 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17175: 18 Sep 2013, 15:11 »

Suk!! Coutinho er ude i ca 6 uger. Han skal opereres i skulderen efter hans uheld mod Swansea.

Dvs at vi til næste kamp skal finde et alternativ til ham. Min første indskyldelse er Sterling hvorefter Suarez jo er tilbage.
Dvs at Moses, Sturridge og Suarez vil komme til at være de 3 i front. Det kan jeg sagtens leve med Wink

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/145258-philippe-coutinho-injury-update

DeBuur
Manager

« Svar #17176: 18 Sep 2013, 15:30 »

Suk!! Coutinho er ude i ca 6 uger. Han skal opereres i skulderen efter hans uheld mod Swansea.

Dvs at vi til næste kamp skal finde et alternativ til ham. Min første indskyldelse er Sterling hvorefter Suarez jo er tilbage.
Dvs at Moses, Sturridge og Suarez vil komme til at være de 3 i front. Det kan jeg sagtens leve med Wink

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/145258-philippe-coutinho-injury-update

Må indrømme at jeg ikke er forbavset - den skulder så ikke godt ud  Sur Moses var det godt vi fik hentet og Sterling er på trods af hans øh.. sociale problemer en fantastisk spiller - det interessante er om vi ser en Suarez i form eller en sur ugidelig angriber .

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #17177: 18 Sep 2013, 15:56 »

Fuck Ashley Williams den kæmpe idiot. Gid hans r** må klø og hans arme være for korte  ticked off !

Vi så jo hurtigt hvor ELENDIG vores offensive spil var uden Coutinho. Der skal virkelig arbejdes målrettet på træningsbanen for at finde et alternativ til at have ham, for vi mistede al evne til at holde i bolden på deres bane og skabe noget, efter han røg ud.

SATANS hvor er det uretfærdigt. ØV ØV ØV !!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #17178: 18 Sep 2013, 17:43 »

Nu skal vi møde Southampton hjemme på Anfield næste gang.
Og med alt respekt for dem, så skal vi altså kunne slå dem, med eller uden Coutinho, hvis vi vil gøre os forhåbninger om at skulle spille europæisk næste sæson.

Vi må simpelthen ikke være så afhængig af en enkelt spiller for så ender det galt. Og det tror jeg ikke det gør Wink

Risom
Manager

« Svar #17179: 19 Sep 2013, 01:41 »

Enig med JKJ. Vores offensiv i år er IMO utrolig stærk, så vi bør kunne klare os uden Coutinho mod hold som Southampton. Ja, det er helt sikkert et slag i ansigtet i forhold til den kommende halvanden måned, men det er umuligt at undgå skader gennem en sæson. Derfor er det godt, vi har en bredere offensiv i år.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #17180: 21 Sep 2013, 08:05 »

Enig med JKJ. Vores offensiv i år er IMO utrolig stærk, så vi bør kunne klare os uden Coutinho mod hold som Southampton. Ja, det er helt sikkert et slag i ansigtet i forhold til den kommende halvanden måned, men det er umuligt at undgå skader gennem en sæson. Derfor er det godt, vi har en bredere offensiv i år.

Helt enig - dette er en kamp vi skal vinde og det gør vi også, IMO så er der flere muligheder istedet for Coutinho, et naturligt valg kunne være at lade Sterling få pladsen i start 11 alternativet kunne være at spille med nogle af de nye offensive spillere som Alberto eller Aspas.

Men kampen i dag bliver ikke let - Southampton spiller bedre end deres placering indikerer og vi skal være fokuserede i forsvaret, personligt håber jeg på at Agger er klar igen og gerne med Toure eller Sakho ved hans side.

Wisdom er ikke den back jeg syntes vi skal sætte i spil - drømmer om at Kelly snart bliver klar til at kunne prøves i 45 min.

Det er opløftende at følge Liverpool i denne sæson og jeg tror dagens kamp ender med en 3-0 sejr Sterling og Sturridge står for målene Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #17181: 21 Sep 2013, 17:53 »

Uha for en elendig kamp - vi må bare komme videre og i den kommende tid må Liverpool ud og finde penge til at købe Luke Shaw - damm han er måske verdens største back talent  Thumbs Up

YNWA

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17182: 21 Sep 2013, 17:54 »

Uha for en elendig kamp - vi må bare komme videre og i den kommende tid må Liverpool ud og finde penge til at købe Luke Shaw - damm han er måske verdens største back talent  Thumbs Up

Vi må kunne lave en handel, så vi får Clyne og Shaw for Johnson og Coates  Thumbs Up

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Naustratze
Gæst

« Svar #17183: 21 Sep 2013, 18:01 »

Du joker forhåbentlig. Johnson er en fremragende back, måske den bedste HB i ligaen, offensivt ihvertfald.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17184: 21 Sep 2013, 18:04 »

Der skal vist mere end bare penge til. Med samtlige klubber i landet interesseret skal vi kunne tilbyde CL på det tidspunkt han smutter videre for at have en chance Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #17185: 22 Sep 2013, 14:09 »

Gusten indsats. Hold kæft hvor skulle alle udover Mignolet, skydes og hænges i galgen til offentlig udstillelse for hele fanscenen. FUCK nogle hundehoveder hver og en. Sakho, Gerrard, Aspas, Sturridge, Skrtel, Lucas, MOSES ( ticked off ) Hver og en er en fucking skændsel.

Jeg har seriøst aldrig i mit liv oplevet noget så tandløst, uinspirerende og fuldkommen horribelt hovedrystende vanvittigt som i går. Det ryster min grundvold i sin dybeste dybde, at vi kan præstere på et så lavt niveau i en situation hvor vi ligger nummer 1, og har fået en så fantastisk sæsonstart.

Der var INTET der hang sammen i går. Når man har en kamp hvor man ikke kan ramme en medspiller over 2 meter konsekvent gennem 90 minutter, så må man tage arbejdshandskerne på og knokle sig ud af problemerne. Der var ikke EN i går der investerede noget som helst. Navnligt Moses og Sterling kan jeg simpelthen blive syg over. Jeg er i tvivl om jeg nogensinde får den op og stå igen efter at have set på dem, og jeg overvejer kraftigt at lægge sag an mod Liverpool FC fordi jeg i går sad og hev samtligt hår jeg har på hovedet af, fordi vi spiller som en flok hovedløse høns der ikke selv kan gøre for det.

Hvordan kan man som Liverpool manager og spiller tillade at et fodboldhold går ud med en så ugidelig attitude. Vor herre til hest hvor var det en skændsel.

Det mest tragikomiske for kampen er sgu at vi stiller op med 4 grandvoksene midterforsvarere i bagkæden, som dels hæmmer vores offensiv fuldkommen, og som samtidigt er med til at lukke et mål ind på et hjørnespark.

Hvis det stod til mig skulle samtlige ti markspillere efter i går sættes ned på B holdet, trækkes i løn og piskes offentligt, samt sættes til at pudse ungdomsspillernes støvler, og sættes som bolddrenge til næste kamp.

Problemet opstår i at med Moses som bolddreng kommer vi aldrig til at se spil på banen, da han kommer til at varme bolden lige så halsbrækkende meget der, som inde på banen.

LEJESVENDE !!!!!!  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #17186: 22 Sep 2013, 14:24 »

Shaw gider ikke til Liverpool. Han er Chelsea-fan. Så I kan bare holde fingrene væk fra vores Ashley Cole-erstatning. Wink

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #17187: 22 Sep 2013, 15:29 »

Shaw gider ikke til Liverpool. Han er Chelsea-fan. Så I kan bare holde fingrene væk fra vores Ashley Cole-erstatning. Wink

Sikker på, at han kan overtales til at komme til City. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #17188: 23 Sep 2013, 17:46 »

Han bliver en fantastisk spiller og jeg tror desværre det bliver Man Utd der løber af med knægten - men når nu Liverpool vinder PL  Wink i år så kan det jo være han kan overtales.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #17189: 23 Sep 2013, 17:52 »

Gusten indsats. Hold kæft hvor skulle alle udover Mignolet, skydes og hænges i galgen til offentlig udstillelse for hele fanscenen. FUCK nogle hundehoveder hver og en. Sakho, Gerrard, Aspas, Sturridge, Skrtel, Lucas, MOSES ( ticked off ) Hver og en er en fucking skændsel.

Jeg har seriøst aldrig i mit liv oplevet noget så tandløst, uinspirerende og fuldkommen horribelt hovedrystende vanvittigt som i går. Det ryster min grundvold i sin dybeste dybde, at vi kan præstere på et så lavt niveau i en situation hvor vi ligger nummer 1, og har fået en så fantastisk sæsonstart.

Der var INTET der hang sammen i går. Når man har en kamp hvor man ikke kan ramme en medspiller over 2 meter konsekvent gennem 90 minutter, så må man tage arbejdshandskerne på og knokle sig ud af problemerne. Der var ikke EN i går der investerede noget som helst. Navnligt Moses og Sterling kan jeg simpelthen blive syg over. Jeg er i tvivl om jeg nogensinde får den op og stå igen efter at have set på dem, og jeg overvejer kraftigt at lægge sag an mod Liverpool FC fordi jeg i går sad og hev samtligt hår jeg har på hovedet af, fordi vi spiller som en flok hovedløse høns der ikke selv kan gøre for det.

Hvordan kan man som Liverpool manager og spiller tillade at et fodboldhold går ud med en så ugidelig attitude. Vor herre til hest hvor var det en skændsel.

Det mest tragikomiske for kampen er sgu at vi stiller op med 4 grandvoksene midterforsvarere i bagkæden, som dels hæmmer vores offensiv fuldkommen, og som samtidigt er med til at lukke et mål ind på et hjørnespark.

Hvis det stod til mig skulle samtlige ti markspillere efter i går sættes ned på B holdet, trækkes i løn og piskes offentligt, samt sættes til at pudse ungdomsspillernes støvler, og sættes som bolddrenge til næste kamp.

Problemet opstår i at med Moses som bolddreng kommer vi aldrig til at se spil på banen, da han kommer til at varme bolden lige så halsbrækkende meget der, som inde på banen.

LEJESVENDE !!!!!!  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Fatter ikke en dyt af den opstilling med 4 dc på ræd og række og fatter ikke at en manager sætter en Agger på når han ikke er klar - der må fandme have været mange skader i truppen siden en sådan opstiling blev prøvet af.

Desværre ramte det så også en dag hvor samtlige Liverpool spillere var helt væk.... de troede sgu ikke på at de kunne lykkes det var så let at se fra start af at denne kamp ville tabes... ren taber mentalitet - jeg sidder tilbage med følelsen af at der er uro i truppen og så ærger det mig at vi bliver ved med at hente talentløse offensive spillere som ikke kan løfte holdet... arghhhh hvor var det træls... heldigvis var der en positiv oplevelse dagen efter i Aarhus Wink

YNWA

Sider: 1 ... 1144 1145 [1146] 1147 1148 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010