home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1137 1138 [1139] 1140 1141 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876821 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17070: 31 Aug 2013, 20:18 »

Kaka er alt for dyr i forhold til hans kvalitet! Han får en enorm løn og ham skal vi ikke have! Vi er rigeligt dækket ind på den position. Derimod kunne en kantspiller være at fortrække, da det ser lidt tyndt ud og betyder at de helt unge drenge må bruges lidt for ofte i tilfælde af skader. Her tænker jeg ikke på Sterling, men deridmod Suso og Ibe.

Sakho vil jeg ikke betragte som et 'stjernekøb', omend han er god. Både ham og Llori er nogle unge drenge. Men så er vi efterhånden og godt dækket ind i forsvaret!

HB: Johnson, Kelly
VB: Enrique, Cissokho
CB: Agger, Skrtel, Toure, Sakho, Llori, (Wisdom)

Dog er det spørgsmålet om Skrtel er i klubben efter den igangværende sæson. Men det er et godt transfervindue vi har gang i, og efter som vi holder på Suarez ser offensiven og stærk ud. Som sagt ser jeg dog gerne at vi investerer i en kantspiller, hvis muligheden byder sig. I den forbindelse ideen om at leje Victor Moses ganske fornuftig, da det er en hurtig mand der kan holde bredden vi mangler - altså en anderledes type end f.eks. Coutinho.

Risom
Manager

« Svar #17071: 31 Aug 2013, 20:29 »

Kaka er alt for dyr i forhold til hans kvalitet! Han får en enorm løn og ham skal vi ikke have! Vi er rigeligt dækket ind på den position. Derimod kunne en kantspiller være at fortrække, da det ser lidt tyndt ud og betyder at de helt unge drenge må bruges lidt for ofte i tilfælde af skader. Her tænker jeg ikke på Sterling, men deridmod Suso og Ibe.

Sakho vil jeg ikke betragte som et 'stjernekøb', omend han er god. Både ham og Llori er nogle unge drenge. Men så er vi efterhånden og godt dækket ind i forsvaret!

HB: Johnson, Kelly
VB: Enrique, Cissokho
CB: Agger, Skrtel, Toure, Sakho, Llori, (Wisdom)

Dog er det spørgsmålet om Skrtel er i klubben efter den igangværende sæson. Men det er et godt transfervindue vi har gang i, og efter som vi holder på Suarez ser offensiven og stærk ud. Som sagt ser jeg dog gerne at vi investerer i en kantspiller, hvis muligheden byder sig. I den forbindelse ideen om at leje Victor Moses ganske fornuftig, da det er en hurtig mand der kan holde bredden vi mangler - altså en anderledes type end f.eks. Coutinho.

Jeg vil nu mene, at det godt ville kunne lade sig gøre at få ham lidt 'tilbage'. Som jeg skriver, er han kun et emne efter min mening, hvis han kan signes uden et kæmpe hyre.

Suso er i øvrigt lejet ud. Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17072: 31 Aug 2013, 21:31 »

Kaka er blevet 31.. Hvis vi skal have ham skal det være på en et årig kontrakt hvor han får løn efter sine præstationer og det sker nok ikke. Synes ikke det er værd at smide penge efter ham. Moses derimod ville jeg sagtens kunne se slå igennem ved os, håber dog mest på Muinian hvis rygterne er sande. 

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17073: 31 Aug 2013, 21:52 »

Men Sakho skulle være hjemme. Blanc har udtalt han ikke længere er PSG spiller! Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

22
Landsholdsspiller

« Svar #17074: 31 Aug 2013, 22:37 »

Han hedder forresten Ilori og ikke Llori, som de fleste danske medier ynder at kalde ham Wink

Risom
Manager

« Svar #17075: 01 Sep 2013, 04:57 »

For dælen jeg glæder mig! Kampene mod United er vel de største i sæsonen, og så på Anfield. Vi har noget at revanchere fra sidste år (alle husker vel kampen....) så spillerne må være opsatte. Jeg tror på en god præstation efter den fine start, og med fansene i ryggen tror jeg på, spillerne kan levere en sejr, selvom det selvfølgelig bliver en svær match. Man skal tro på det for at vinde, og det gør jeg!

Han hedder forresten Ilori og ikke Llori, som de fleste danske medier ynder at kalde ham Wink

Den har jeg også studstet over.  Peace
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 05:09 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Enzo
Manager

« Svar #17076: 01 Sep 2013, 15:57 »

Kommentatoren på West Bromwich - Swansea-kampen har lige udmeldt at West Bromwich var interesserede i Moses, men at han altså nu har skrevet kontrakt med Liverpool..
Noget han ved som ikke engang Liverpools officielle hjemme kan bekræfte? Ved godt vi sidder i forhandlinger osv, men at en dansk kommentator skal kunne bekræfte handlen før vores hjemmeside?  Huh

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #17077: 01 Sep 2013, 15:59 »

Kommentatoren på West Bromwich - Swansea-kampen har lige udmeldt at West Bromwich var interesserede i Moses, men at han altså nu har skrevet kontrakt med Liverpool..
Noget han ved som ikke engang Liverpools officielle hjemme kan bekræfte? Ved godt vi sidder i forhandlinger osv, men at en dansk kommentator skal kunne bekræfte handlen før vores hjemmeside?  Huh

Den er hvis så sikker som noget kan være, han sidder sammen med de andre nye på tribunen idag.

Enzo
Manager

« Svar #17078: 01 Sep 2013, 16:00 »

Den er hvis så sikker som noget kan være, han sidder sammen med de andre nye på tribunen idag.

Tænker jo også at Sakho og Ilori ikke er bekræftet?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #17079: 01 Sep 2013, 16:01 »

Tænker jo også at Sakho og Ilori ikke er bekræftet?

De sidder der jo også? Smiley

Nok en grund til at de sidder sammen med de skadet spillere Smiley

Enzo
Manager

« Svar #17080: 01 Sep 2013, 16:02 »

De sidder der jo også? Smiley

Nok en grund til at de sidder sammen med de skadet spillere Smiley

Måske de ville ha' en snak om klubben? Haha  Smiley
Men man kan jo ALDRIG finde det sikkert uden en offentlig udmelding angående bestået lægetjek og kontraktforhandling er.  Wink

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17081: 01 Sep 2013, 16:34 »

Virkelig, virkelig dejlig sejr. Tydeligt at se, at Moyes frygtede os og af gode grunde. Vi var taktisk overlegene og havde derfor nemt ved at "fedte" den hjem, idet United aldrig blev farlige. Jeg mindes kun en Nani afslutning fra distancen og ikke meget andet. Sturridge viser igen sin klasse ved at holde exceptionelt godt fast i bolden og fordele spillet på flot vis. Scoringen kommer ikke bag på mig, da jeg allerede ved hvor vild en goalgetter han er. Ydermere skuffede Aspas, Sterling og tildes Coutinho mig idag. De faldt alle tre ud af opgøret og tabte samtlige dueller i mand mod mand spillet. Moses virker som en logisk signing.

Thaurat al Shabab

Anfield Road
Manager

« Svar #17082: 01 Sep 2013, 16:42 »

Nu var det efterhånden også gået en og blevet to og et halvt år siden at vi slog United sidst, så nøj hvor havde vi brug for den sejr. Der er så mange vitale ting vi kan tage med:

Et så slår vi et hold der er blandt de fem bedste. Det var et af de helt store problemer for os sidste år at vi ikke formåede at vinde kampene mod de hold der ligger bedre placeret end os selv. To så holder vi endnu en gang nullet. Stærkt forsvarsspil og Mignolet virker utroligt sikker. Lille svipser ved et indlæg hvor han kolliderer med Agger, men ellers en pletfri præstation. Og tre, så kører vi forholdsvis sikkert hjem. Vi behøver ikke at vade i chancer idag, vi scorer én gang efter en dødbold og det viser sig så at være nok. Dejlig kynisk præstation.

Som sagt spiller samtlige i vores forsvar en god kamp idag, men ellers må vores bedste spiller jo igen blive Sturridge. Matchvinder mod United, så fortjener man den næsten. Aspas virker ikke som en spiller der får modstanderne til at ryste i bukserne. Kunne desværre godt ligne lidt historien om Borini her i starten.

Godt endelig at vinde en af de her dårlige, jævnbyrdige kampe.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17083: 01 Sep 2013, 16:46 »

Nu var det efterhånden også gået en og blevet to og et halvt år siden at vi slog United sidst, så nøj hvor havde vi brug for den sejr. Der er så mange vitale ting vi kan tage med:

Et så slår vi et hold der er blandt de fem bedste. Det var et af de helt store problemer for os sidste år at vi ikke formåede at vinde kampene mod de hold der ligger bedre placeret end os selv. To så holder vi endnu en gang nullet. Stærkt forsvarsspil og Mignolet virker utroligt sikker. Lille svipser ved et indlæg hvor han kolliderer med Agger, men ellers en pletfri præstation. Og tre, så kører vi forholdsvis sikkert hjem. Vi behøver ikke at vade i chancer idag, vi scorer én gang efter en dødbold og det viser sig så at være nok. Dejlig kynisk præstation.

Som sagt spiller samtlige i vores forsvar en god kamp idag, men ellers må vores bedste spiller jo igen blive Sturridge. Matchvinder mod United, så fortjener man den næsten. Aspas virker ikke som en spiller der får modstanderne til at ryste i bukserne. Kunne desværre godt ligne lidt historien om Borini her i starten.

Godt endelig at vinde en af de her dårlige, jævnbyrdige kampe.

Enig i det meste. Jeg synes dog, at Enrique placerede sig forkert mange gange i løbet af første halvleg.

Thaurat al Shabab

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17084: 01 Sep 2013, 16:59 »

Nr 1 You'll Never Walk Alone !

Udmærkus !

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 1137 1138 [1139] 1140 1141 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010