home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1134 1135 [1136] 1137 1138 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876674 gange)
Fonzie
Juniorspiller
**

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17025: 20 Aug 2013, 14:56 »

Noget tyder jo så på vi køber begge

Hvis det er tilfældet, så løber jeg en nøgenrunde på nørrebro.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17026: 20 Aug 2013, 16:53 »

´Sygt at Tottenham altid går efter de samme spillere som Liverpool. Lader til at AVB og mandskabet bag ikke selv kan finde spillere, og bare bliver interesseret i alle dem som Liverpool er interesseret i. Det er efterhånden en sensation hvis ikke Spurs bliver meldt interesseret, og gør mere end bare deres interessere i at købe de spillere, som er tæt på Liverpool.

Mit had til Spurs er kun voksende, og det nærmer sig snart United højder. Fy for den!

Liverpool F.C

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #17027: 20 Aug 2013, 16:55 »

´Sygt at Tottenham altid går efter de samme spillere som Liverpool. Lader til at AVB og mandskabet bag ikke selv kan finde spillere, og bare bliver interesseret i alle dem som Liverpool er interesseret i. Det er efterhånden en sensation hvis ikke Spurs bliver meldt interesseret, og gør mere end bare deres interessere i at købe de spillere, som er tæt på Liverpool.

Mit had til Spurs er kun voksende, og det nærmer sig snart United højder. Fy for den!

Vi er Tottenham, vi meldes interesseret i 500 spillere i hvert vindue.
Men kunne jo være jer der gik efter de samme som os Wink

Lige præcis Willan har AVB jo så faktisk jagtet i flere år, først i Chelsea, også i spurs da han valgte de russiske penge.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17028: 20 Aug 2013, 17:02 »

Vi er Tottenham, vi meldes interesseret i 500 spillere i hvert vindue.
Men kunne jo være jer der gik efter de samme som os Wink

Lige præcis Willan har AVB jo så faktisk jagtet i flere år, først i Chelsea, også i spurs da han valgte de russiske penge.
Når ja, for det var ikke fordi at både Sigurdsson og Dempsey var tæt på Liverpool, da Spurs lige besluttede sig for at købe dem, og Soldado var meldt tæt på Liverpool, og så havner han selvfølgelig i Spurs. Suprise? Overhovedet ikke.

Nu ved jeg ikke med Willian, om han har udtalt sig positivt om Tottenham, som han har med Liverpool. Liverpool har sendt et bud afsted, og hvad sker der? Tottenham topper det lige, som så mange gange før. Suprise? Overhovedet ikke.

I øvrigt så mindes jeg ikke at Liverpools indkøb har været meldt tæt på Tottenham, men kun at det har været omvendt, og at det sker gang på gang. Tydeligt at Tottenham køber dem, som deres værste konkurrenter er interesseret i, fremfor at gå deres egne veje.

Liverpool F.C

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17029: 20 Aug 2013, 17:04 »

Hehe, konspirationsteorie r  er det fedeste!
« Seneste Redigering: 20 Aug 2013, 17:12 af g00n » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17030: 20 Aug 2013, 17:12 »

Liverpool F.C

JG7
Gæst

« Svar #17031: 20 Aug 2013, 17:14 »

Hah, g00n. Der er sgu lavet en meme med det. Så er det sandt. Tottenham køber bare for at irritere alle rivalerne.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #17032: 20 Aug 2013, 17:28 »

Hah, g00n. Der er sgu lavet en meme med det. Så er det sandt. Tottenham køber bare for at irritere alle rivalerne.
Det er vel bare AVB's taktik at gøre det på den måde, og nu hvor det er gået igen og igen, så er det tydeligt hvad hans planer på markedet er.

Liverpool F.C

JG7
Gæst

« Svar #17033: 20 Aug 2013, 17:29 »

Tror sgu du har ret. Tror han bruger dagen lang på Twitter for at scoute efter rygterne.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #17034: 20 Aug 2013, 17:51 »

Han er en vaskeægte røver ham Villas-Boas.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #17035: 20 Aug 2013, 17:53 »

Det er i hverfald nogle bissede tricks han bruger. Shame on you, André!

Enzo
Manager

« Svar #17036: 24 Aug 2013, 18:29 »

Okore med fra start.. Uhh, bliver spændende  Smiley

Glæder mig til at se Aspas og Touré, mon ikke vi kan hente en sejr? Det håber jeg ihvertfald på  Thumbs Up

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

« Svar #17037: 24 Aug 2013, 18:52 »

Sturridge!! Flot spil, tror dog at Villa kan drille os på deres kontraspil, men lad os nu se. 1-0!!  Peace

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager

« Svar #17038: 25 Aug 2013, 10:52 »

Vil godt have æren af at kalde mig selv en KÆMPE idiot. Måden jeg svinede Kolo Toure til da vi købte ham var simpelthen sådan en joke. Tænk at undervurdere sådan en spiller. Hold KÆFT hvor er han god. Det er jo fuldstændigt ude i hampen, jeg har ikke haft så god en forsvarsspiller i en af de klubber jeg holder med siden Andreas Jakobsson fjernede alt hvad der kom i Brøndby !!!

Derudover må jeg give en KÆMPE ros til Mignolet. Gal hvor er det fedt at have en keeper der ikke optræder som spørgese. Den redning han har kort før tid havde Reina ALDRIG set så meget som skyggen af. Mignolet er (som jeg sagde) så langt over Reinas niveau at det først nu fremgår hvor fuldkommen ubrugelig Reina har været hos os de sidste 3 år, og hvor sygt det er han ikke er blevet sparket ud noget før.

FANTASTISK SEJR!! To sejre, to kampe, to gange rent bur. BUM! Så vi i gang Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17039: 25 Aug 2013, 12:17 »

Må også indrømme at jeg ikke kunne se meningen med at hente Kolo Toure og Mignolet i stedet for at bruge Reina og Skrtel.
To kampe til rent bur og super præstationer af begge to er dog svar på tiltale!

Desværre spillede vi offensivt en utrolig svag 2. halvleg så der er stadig arbejde forude Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 1134 1135 [1136] 1137 1138 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010