home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1122 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1133 1134 [1135] 1136 1137 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876561 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17010: 17 Aug 2013, 12:38 »

Fortrækker denne holder og Suarez sendes til Real istedet Wink (Eller beholdes)
« Seneste Redigering: 17 Aug 2013, 12:40 af Hansen. » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #17011: 17 Aug 2013, 12:47 »

Så er det idag det sker, jeg er lidt skuffet over at vi nu hvor PL starter ikke har vores indkøb på plads... mit bud på en opstilling kunne være

Mignolet

Johnson-Toure -Agger-Enrique

Lucas
      Henderson-Gerrard

Sturridge - Coutinho
             Aspas

Stoke er et hold som tidligere har gennemskuet at Liverpool på Anfield skal presses og med deres fysiske tilgang så er det præcis det vi vil se og derfor skal vi være stærke når Stoke får brudt på midten.

Damm hvor ville det pynte med 3 point i denne kamp.

Du ramte den godt!

Liverpools lag: Mignolet, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Coutinho, Aspas, Sturridge Res: Jones, Sterling, Wisdom, Ibe, Allen, Borini, Luis Alberto

Kolo Abib Touré

DeBuur
Manager

« Svar #17012: 17 Aug 2013, 12:57 »

Du ramte den godt!

Liverpools lag: Mignolet, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Coutinho, Aspas, Sturridge Res: Jones, Sterling, Wisdom, Ibe, Allen, Borini, Luis Alberto

jep... desværre viser det bare at vores trup er meget tynd og ved enkelte skader så er vi godt nok dårligt stillet.

Jeg er spændt på at se samarbejdet mellem Agger og Toure umiddelbart er de jo ikke verdens hurtigste spillere.

Mignolet som målmand.... hmmm interesssant men da jeg syntes Reinas form de sidste 2 sæsoner har været ringe så håber jeg at Mignolet vokser med opgaven og får skabt stabilitet.

Sturridge var IMO et godt køb, i denne sæson får han mulighed for at vise et stabilt niveau idet Suarez er sendt i skammekrogen for bid og ualmindelig dårlig opførsel. Sturridge har altid periodevis vist sin klasse men har altid været meget svingende, med udsigt til fast spille tid så håber jeg han løfter sig og får tanket selvtillid og gerne som målsscorer i dagens kamp... jeg tror på 2 kasser fra ham og en fra Aspas.... resultatet bliver 3-1 Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #17013: 17 Aug 2013, 15:46 »

3 point og vi kunne sagtens have vundet 5-1.

Agger og Toure er et godt par og især Toure var stærk idag.

Johnson starter flot på sæsonen og han få skabt meget fremadrettet.

Gerrard... spiller med styrke og virker utrolig fit

Aspas og Sturridge virker som et godt match og de lover godt for de næste 6 kampe.

Coutinho spillede fantastisk og når han lige bliver lidt mere skarp på afslutningerne så kommer vi til at blive ekstrem farlige

Mignolet redder os idag fantastisk redning og han har allerede fået alle fans til at glemme Reina... men overstråle Begovic idag det kunne han ikke uden ham havde vi scoret minimum 3 mål mere... håber han bliver i Stoke så vi kun skal møde ham en gang mere i denne sæson.

Fantastisk kamp som vi dog skulle have lukket langt tidligere og forskellen på succes og fisko idag var redningen fra mignolet

YNWA

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #17014: 17 Aug 2013, 17:11 »

http://plbold.dk/karakterbog-liverpool-stoke/

Er egentlig meget enig - synes dog Lucas var bedre end Henderson og Gerrard i dag Smiley

Risom
Manager

« Svar #17015: 17 Aug 2013, 18:01 »

Vigtigt at komme fra land med tre point, så det er super. Synes at det offensive i dag var glimrende, og hvis Willian og (en 'tilbagevendt' og undskyldende) Suarez kommer på holdet, kan det blive giftigt. Mignolet redder os selvfølgelig til sidst, og det må give selvtillid efter en halvnervøs start.

YNWA!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17016: 17 Aug 2013, 18:15 »

Sturridge er så vild. Jeg håber virkelig Suarez tager sig sammen og giver den gas for os igen, så ser vi pænt giftige ud efterhånden. Cissokho skal bare sikres nu, og så gerne en Willian eller lign. Så er vi godt kørende. Smiley Dejtligt at ligge godt for land for en gangs skyld.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17017: 19 Aug 2013, 21:31 »

Så kom Cissokho i hus. En spiller jeg har kigget efter længe efterhånden, så det er dejligt vi får ham nu.

http://www.thisisanfield.com/2013/08/aly-cissokho-completes-liverpool-move/

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #17018: 19 Aug 2013, 22:06 »

Så kom Cissokho i hus. En spiller jeg har kigget efter længe efterhånden, så det er dejligt vi får ham nu.

http://www.thisisanfield.com/2013/08/aly-cissokho-completes-liverpool-move/

Hmmm, jeg mener på ingen måder at manden har niveauet til en klub som Liverpool FC. Jeg ser ham i hvertfald ikke slå Jose Enrique af holdet, dertil er han simpelthen ikke god nok.
Han har intet vist siden han spillede i Porto og har kæmpe mangler specielt defensivt. Jeg tror Valencia er ret glade for at slippe af med ham, selvom det kun er en lejekontrakt. Ligesom Lyon også var tilfredse med at slippe af med ham. Hvis han ikke har niveauet til Lyon eller Valencia har han så niveauet til Liverpool? Jeg tvivler. Men spændende med Willian. Han ville være en ret så markant forstærkning.

bøvle
Manager

« Svar #17019: 20 Aug 2013, 14:15 »

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #17020: 20 Aug 2013, 14:20 »

Tror du har ret, vi har vidst tabt kampen om Willian...  http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/willian-til-laegetjek-i-london

verdenskrig
Manager

« Svar #17021: 20 Aug 2013, 14:33 »

Fuck jeg hader Spurs.. Skyd mig og kald mig Kuyt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #17022: 20 Aug 2013, 14:35 »

Tror du har ret, vi har vidst tabt kampen om Willian...  http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/willian-til-laegetjek-i-london
"Købet menes at koste Tottenham omkring 260 millioner kroner, hvilket vil bringe deres total for dette transfervindue op på næsten 800 millioner."

I så fald er Bale vel så godt som væk.

welbz is dat guy

Fonzie
Juniorspiller
**

« Svar #17023: 20 Aug 2013, 14:41 »

Pis, havde meget hellere set Erik Lamela, som Bales erstatning. Synes han viser meget mere potentiale end Willian, selvom han uden tvivl er en sindssyg dygtig spiller.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #17024: 20 Aug 2013, 14:44 »

Pis, havde meget hellere set Erik Lamela, som Bales erstatning. Synes han viser meget mere potentiale end Willian, selvom han uden tvivl er en sindssyg dygtig spiller.

Noget tyder jo så på vi køber begge

Sider: 1 ... 1133 1134 [1135] 1136 1137 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010