home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1130 1131 [1132] 1133 1134 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109382 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16965: 07 Aug 2013, 22:10 »

Nå nå hr Suarez, du har ikke så meget at komme med mere. PFA's formand, Gordon Taylor, bekræfter after at have set kontrakten at Liverpool IKKE er forpligtet til at sælge hvis er kommer et bud på £40 mio men derimod er det det mindste vi skal have for ham hvis der kommer et bud.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102

Så hvis Arsenal vil på banen, så kan de vel godt ryste om med en hel del flere pund.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16966: 07 Aug 2013, 22:19 »

Så tror jeg helt ærligt at Arsenal opgiver jagten. Måske vi er dumme nok til at byde op mod £50mio for ham, men Liverpool snakker selv om £80mio (absolut vanvittigt beløb) og vi vil aldrig give den slags penge for en spiller. Jeg kan dog forestille mig at hvis Suarez bliver i Liverpool, så vil han ikke lave andet end ravage der, så I må håbe på at en ikke-PL klub byder på ham - der skal nok ikke helt så mange monetos til..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #16967: 07 Aug 2013, 22:25 »

Så tror jeg helt ærligt at Arsenal opgiver jagten. Måske vi er dumme nok til at byde op mod £50mio for ham, men Liverpool snakker selv om £80mio (absolut vanvittigt beløb) og vi vil aldrig give den slags penge for en spiller. Jeg kan dog forestille mig at hvis Suarez bliver i Liverpool, så vil han ikke lave andet end ravage der, så I må håbe på at en ikke-PL klub byder på ham - der skal nok ikke helt så mange monetos til..

Problemet er jo bare at han gerne vil væk og ikke ønsker at blive. Det kan skabe en masse uro og vi ønsker vel ikke at smide en £40+ mio mand på bænken eller ned til reserverne.
På den anden side så det VM år og hvis han ikke spiller optimalt det næste å kan det vel bringe hans udtagelse i fare og det ønsker han jo nok heller ikke.

Han er en verdensklasse spiller, ingen tvivl om det. Men hvor ønsker jeg ham dog langt væk, gerne til det nordlige Rusland, findes der ikke klubber i Sibirien?

Svartovich
Gæst

« Svar #16968: 07 Aug 2013, 22:29 »

Nå nå hr Suarez, du har ikke så meget at komme med mere. PFA's formand, Gordon Taylor, bekræfter after at have set kontrakten at Liverpool IKKE er forpligtet til at sælge hvis er kommer et bud på £40 mio men derimod er det det mindste vi skal have for ham hvis der kommer et bud.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102

Så hvis Arsenal vil på banen, så kan de vel godt ryste om med en hel del flere pund.
Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #16969: 08 Aug 2013, 07:34 »

£80mio (absolut vanvittigt beløb)

Et helt fair beløb i mine øjne.
Vi har en af PL's bedste angribere, vi kæmper for at komme over jer i ligaen, i er en stor konkurrent, og i vil have vores bedste spiller = Vi kan fastsætte prisen fuldkommen som vi vil Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16970: 08 Aug 2013, 08:13 »

Et helt fair beløb i mine øjne.
Vi har en af PL's bedste angribere, vi kæmper for at komme over jer i ligaen, i er en stor konkurrent, og i vil have vores bedste spiller = Vi kan fastsætte prisen fuldkommen som vi vil Opstemt

Det eneste fair ved det beløb, er hvis man sammenligner det med hvad I har givet for Carrol, Henderson, Downing osv. I en verden hvor priserne ikke er blevet skruet op af et par tosser, ville jeg ikke vurdere ham til at være mere end £35mio værd. Men jeg er også en nærigpind i FM. Det er Wenger vist også...

Siden hvornår har I kunne kæmpe for at komme over os i ligaen?  Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #16971: 08 Aug 2013, 17:31 »

Problemet er jo bare at han gerne vil væk og ikke ønsker at blive. Det kan skabe en masse uro og vi ønsker vel ikke at smide en £40+ mio mand på bænken eller ned til reserverne.
På den anden side så det VM år og hvis han ikke spiller optimalt det næste å kan det vel bringe hans udtagelse i fare og det ønsker han jo nok heller ikke.

Han er en verdensklasse spiller, ingen tvivl om det. Men hvor ønsker jeg ham dog langt væk, gerne til det nordlige Rusland, findes der ikke klubber i Sibirien?

http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-Jeg-tager-haand-om-Suarez

Fint at statuere et eksempel - Hvis Suarez har en kontrakt med en klausul så er sagen klar har han ikke så er den seneste tids medie stunt fra Suarez bare endnu et eksempel på at Suarez ikke fortjener at bære vores trøje - sølg fjolset til en eller anden suspekt russer klub - Wenger byder aldrig 50 eller 60 millioner for Suarez.

Uanset hvad så er der kun en ting der kan få mig til at tilgive Suarez og det er at han øjeblikkelig holæder kæft også ellers gør det som han er så fandens god til scorer må og gerne for Liverpool.... men det løb er sgu nok kørt.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #16972: 09 Aug 2013, 17:18 »

http://sporten.tv2.dk/2013-08-09-liverpool-spiller-anholdt-overfald-p%C3%A5-k%C3%A6reste

Damm Rodgers har noget at se til.... der bliver trængsel på reserve holdet.

Det er sgu ærgeligt at Sterling lever det liv han gør ..... 18 år og allerede så langt ude - Bendtner typer er der åbenbart flere steder.

YNWA

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16973: 09 Aug 2013, 17:42 »

Han er lige blevet frifundet Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16974: 09 Aug 2013, 18:03 »

Breaking : Daniel Agger er nu blevet valgt som vice kaptajn, og hvis man tager dansker brillerne af, så er jeg stadig fuldt ud tilfreds :-) håber han kan holde sig fit hele sæsonen!

- Riise er nu på fri transfer, kunne det være noget som back up til Enrique?? Hvis vi ikke kan få cisokkoh?
« Seneste Redigering: 09 Aug 2013, 18:05 af daugaard » Logged

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #16975: 09 Aug 2013, 18:17 »

Hvor er det fedt med Agger!. Så er den vel hjemme  at han bliver i klubben. <3. Lækkert!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #16976: 10 Aug 2013, 13:16 »

Synd for Sterlings fængselstraf! Men man må lære af sine gerninger.

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #16977: 10 Aug 2013, 13:18 »

Hvor er det fedt med Agger!. Så er den vel hjemme  at han bliver i klubben. <3. Lækkert!
Ville ellers gerne have set ham i et af verdens bedste klubber Opstemt

Men godt for Liverpool's fremtid!

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #16978: 10 Aug 2013, 13:39 »

Breaking : Daniel Agger er nu blevet valgt som vice kaptajn, og hvis man tager dansker brillerne af, så er jeg stadig fuldt ud tilfreds :-) håber han kan holde sig fit hele sæsonen!

- Riise er nu på fri transfer, kunne det være noget som back up til Enrique?? Hvis vi ikke kan få cisokkoh?

Jeg ville elske at få Riise tilbage til LFC, også selvom han måske ik er så god som han har været.

Newton Heath
Manager

« Svar #16979: 10 Aug 2013, 14:50 »

Ville være sindssygt uambitiøst at hente Riise tilbage, efter min mening.

Bevares, han er en populær mand i Liverpool, men han har mistet den speed, der gjorde ham til en fin spiller, og så er han altså kun blevet ringere defensivt. Og det siger ikke så lidt.

Sider: 1 ... 1130 1131 [1132] 1133 1134 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010