home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1124 1125 [1126] 1127 1128 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875879 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16875: 05 Jul 2013, 16:56 »

Man kan på ingen måde sammenligne Jonjo med Kuyt. Kuyt spillede en anden position og havde andre forcer i sit spil. Det er korrekt at Kuyt levede højt på fight og vilje - men det kræver altså langt mere end det. Jonjo har potentialet til en blive en dygtig spiller, men han har ikke grebet chancen når han har fået den. Om han så ikke har fået nok chancer, via spilletid, er en anden snak. Men 50 mio for et talent som ikke umiddelbart har slået til, er godkendt.
Handlen er også et signal om at man ønsker at købe en spiller der også dækker samme position som Jonjo gør - og at der altså ikke var plads til ham i truppen. Eller i hvert fald ikke til mere end som ekstra udskifter og med meget begrænset spilletid.

Lad os nu se med Jonjo, det kan være at han slår til i Swansea, og viser sine kvaliteter for alvor. Men derudover havde jeg nok kunne pege på et par klubber hvor spille stilen ville passe ham bedre, men fred være med det.

- Det skal siges at jeg altid godt har kunnet lide Jonjo og synes han har potentialet og viljen til at blive en dygtig spiller, men set i lyset af den rolle han havde udsigt til i klubben, sammenholdt med prisen på ham, synes jeg det er en okay handel.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2013, 16:59 af xaagaard » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #16876: 08 Jul 2013, 10:18 »

Flere medier melder at Arsenal har budt i omegnen af 270 mio på Luis Suarez. Buddet skulle være blevet afvist øjeblikkeligt.

- IMO er buddet også under hvad vi skal forlange for en spiller af hans kaliber, selv om han selv ønsker at skifte klub.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16877: 08 Jul 2013, 16:04 »

http://www.youtube.com/v/zRUrHTOkr1c

Den film bringer alt hvad vi mangler.

En film kan vise, hvad den vil vise, men det der er virkelig en god video af en ung mand, der vil give alt for klubben. Igen noget jeg ikke ser hos nogen anden Liverpool-spiller. Tak for den.

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #16878: 08 Jul 2013, 23:58 »

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #16879: 10 Jul 2013, 22:24 »

Jeg synes det er en skam at vi ikke fik Mkhitaryan, men sådan er det jo. Lad os så håbe på at vi kan hente en mand af samme type inden vinduet lukker.

Rygter:
Arsenal skulle efter sigende have budt på Suarez endnu en gang, efter at have fået deres første bud afvist. IMO er det helt håbløst af Suarez hvis, som han har givet udtryk for, er interesseret i at skifte til Gunners. Hvad skulle det hjælpe på hans problemer med engelske journalister og FA???

Christian Eriksen sættes igen i forbindelse med os - dog blandt andre klubber. Der skrives at han (eller nok rettere hans agent) forhandler/er i kontankt med, både os og Tottenham. Hvad synes i?

Risom
Manager

« Svar #16880: 10 Jul 2013, 22:47 »

Helt enig ang. Suarez. Jeg er stadig skuffet over hans udmelding, når os fans har støttet ham så meget trods hans dumme aktioner. Hvis han tager til Arsenal, ........

Eriksen er jeg ikke særligt sikker på vil være en god investering. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg synes ikke, han kan tilføre holdet voldsomt meget, når vi i forvejen har blandt andre Coutinho. Desuden kan pengene IMO bruges bedre på andre positioner.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Enzo
Manager

« Svar #16881: 10 Jul 2013, 23:41 »

Som jeg ser vores situation nu, så kan vi lige så godt skyde Reina afsted. Mignolet er kommet til, og kan ikke se hvorfor vi skal vente et helt år med at få nogle penge for en virkelig utilregnelig og ustabil keeper.

Derudover må vi vel se os selv uden Hr. Jernkæbe næste sæson, skuffet over hans udmeldinger. Er sgu sikker på at Luis' skifte vil falde i dårlig jord hos de fleste Liverpoolfans. Men et skifte til Arsenal ser jeg intet prestige i, så hellere at han ryger til Spanien og Real Madrid så vi ikke skal se på ham i Premier League.

Og som sagt ser det også ud til at vi leder efter en central playmaker, da vi både har været på rog efter Eriksen og Mkhitaryan, men igen synes jeg vi kigger det forkerte sted. Bagkæden har måske fået lidt af Kolo Toure's tilgang, men jeg ser det mere som en erstaning for Jamie C.

- Håber virkelig vi ruster op med nogle penge og markante forstærkninger for med de nuværende transfers kan jeg kun se os selv i midten af tabellen.
Derudover venter jeg bare på at Downing bliver sparket til West Ham.

- Men hvad synes I egentlig om købet af Iago Aspas? Jeg er ikke den helt store fan af ham, hvis det er meningen han skal tage over for Suarez'. Han er fin reservespiller, men heller ikke mere end det.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #16882: 10 Jul 2013, 23:44 »

Men et skifte til Arsenal ser jeg intet prestige i, så hellere at han ryger til Spanien og Real Madrid så vi ikke skal se på ham i Premier League.

Og det mener du der er i Liverpool pt.? En så stor Spiller som Suarez vil nok bare gerne spille CL - Det er der prestige i Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #16883: 10 Jul 2013, 23:46 »

Og det mener du der er i Liverpool pt.? En så stor Spiller som Suarez vil nok bare gerne spille CL - Det er der prestige i Smiley

En spiller som Suarez skifter nok for at vinde pokaler. Måske ikke Arsenal man tager til så Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #16884: 10 Jul 2013, 23:50 »

En spiller som Suarez skifter nok for at vinde pokaler. Måske ikke Arsenal man tager til så Wink

Men du mener derved at han bliver i Liverpool så? P Thumbs Up

Enzo
Manager

« Svar #16885: 11 Jul 2013, 00:25 »

En spiller som Suarez spiller én god sæson og så er der ikke en klub der er for stor til ham. For mig at se vil Arsenal ikke have stor nok tiltrækningskraft, da han i Real Madrid vil have større chancer for en europæisk pokal. Suarez er og vil altid være arrogant, ligesom mange andre fodboldspillere i verden. Det er ved at blive normerne, men det må vi jo leve med.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #16886: 11 Jul 2013, 00:39 »

Angående Suarez, så er jeg lidt splittet.

Jeg VED, at skal vi have nogen form for mulig succes næste år, så afhænger det utrolig meget af Suarez evner på banen. Han kan simpelthen noget på egen hånd, som ingen andre kan.

På den anden side, så ønsker jeg Suarez væk fra Anfield hurtigst muligt. Jeg gider simpelthen snart ikke se på ham mere. Hans egoistiske udtalelser i pressen er ved at gøre mig sindssyg! Jeg har egentlig altid holdt af Suarez, men jeg må nok erkende, at min tidligere kærlighedserklæring til ham er mere eller mindre sluppet op.
Jeg er dog sikker på, at hvis Suarez smutter, så oplever vi et hold, som vil spille meget bedre sammen. For selvom Suarez kan utrolig meget, så går det utrolig meget ud over resten af spillet. En ting er dog sikkert. Smutter han til Arsenal, så mister jeg resten af den lille respekt jeg har tilbage for manden!

Inderst inde håber jeg vi sælger ham til Real Madrid for et godt beløb, og køber en anden angriber i stedet. Det klæder ikke Liverpool, at det ikke handler om holdet, men i stedet individet!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #16887: 11 Jul 2013, 00:43 »

Skal han skifte, så håber jeg på City!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #16888: 11 Jul 2013, 00:46 »

Skal han skifte, så håber jeg på City!

Hvorfor City? Jeg håber ham ud af den Engelske Premier League, hvis han skal skifte. Ellers mister jeg da den sidste respekt for ham.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #16889: 11 Jul 2013, 10:17 »

Hvorfor City? Jeg håber ham ud af den Engelske Premier League, hvis han skal skifte. Ellers mister jeg da den sidste respekt for ham.

Når Liverpool ikke kan vinde. Så skal en af de andre store klubber jo vinde titlerne og der vil jeg til enhver tid håbe på City og formåer de det ikke, så krydser jeg finger for Chelsea. Et skifte er et skifte, og jeg er ret ligeglad med at skulle møde manden to gange på en sæson.

Sider: 1 ... 1124 1125 [1126] 1127 1128 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010