home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1125 1126 [1127] 1128 1129 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109701 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16890: 11 Jul 2013, 10:19 »

Han skal fandme ikke til City.
Vi har vidst set rigeligt med problembørn igennem den seneste tid. Helst ikke flere.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #16891: 11 Jul 2013, 14:37 »

I skal altså huske på at en del af grunden til at Luis vil væk fra klubben, som jeg ser det hovedårsagen, er at han er træt af den engelske presse og af FA, da han mener begge angriber ham personligt og altid er efter ham. Et skifte til Arsenal, City eller en anden engelsk klub vil INTET løse!!! Så kan han lige så godt blive hvor han er..

Med hensyn til at skifte til en klub der vinder titler, så han da ikke vælge Arsenal? Altså ingen grund til at skifte til dem overhovedet. City kæmper med om titler og vil garanteret betale ham en lukrativ løn, men igen en engelsk klub, løser ikke det første problem. Den ene mulighed IMO er Real Madrid, og da han selv har udtalt at han gerne vil til Real og da flere medier har skrevet at Real har budt på ham - mon ikke det så er den mest logiske og også bedste løsning for alle parter, hvis ellers posen med penge er stor nok!

HansenLFC
Gæst

« Svar #16892: 11 Jul 2013, 16:00 »

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #16893: 11 Jul 2013, 16:08 »

I skal altså huske på at en del af grunden til at Luis vil væk fra klubben, som jeg ser det hovedårsagen, er at han er træt af den engelske presse og af FA, da han mener begge angriber ham personligt og altid er efter ham. Et skifte til Arsenal, City eller en anden engelsk klub vil INTET løse!!! Så kan han lige så godt blive hvor han er..

Med hensyn til at skifte til en klub der vinder titler, så han da ikke vælge Arsenal? Altså ingen grund til at skifte til dem overhovedet. City kæmper med om titler og vil garanteret betale ham en lukrativ løn, men igen en engelsk klub, løser ikke det første problem. Den ene mulighed IMO er Real Madrid, og da han selv har udtalt at han gerne vil til Real og da flere medier har skrevet at Real har budt på ham - mon ikke det så er den mest logiske og også bedste løsning for alle parter, hvis ellers posen med penge er stor nok!

Jeg er helt enig i dette! Det er også derfor, at jeg absolut mister alt respekt for manden, hvis han skifter til en anden engelsk klub. Suarez har selv udtalt, at han vil skifte pga. pressen, og så nytter det jo ikke noget, at tage til hverken Arsenal eller City. Hvis dette sker, så har alt det Suarez har udtalt været løgn.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

oliaal
Lilleputspiller
*

« Svar #16894: 11 Jul 2013, 16:56 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=106323

Jeg har hidtil ment at vores indkøb har været en anelse uambitiøse i forhold til vores direkte konkurrenter til CHL-pladserne. Det er naturligvis vigtigt at bredden i truppen er styrket da det bestemt er nødvendigt. Jeg har dog savnet nogle store etablerede navne som kan forbedre start 11'eren. Jeg håber denne historie holder stik så vi igen kan gøre os gældende i CHL - det savner jeg om ikke andet!

Risom
Manager

« Svar #16895: 12 Jul 2013, 22:08 »

http://onside.dk/premier-league/liverpool-udlejer-midtbanespiller

Suso udlejet til Almeria. Det er i min optik ganske fint at gøre, og forhåbentligt kan han få noget spilletid og erfaring. Suso er utvivlsomt en spiller, jeg har et godt øje til, så ham glæder jeg mig til at følge i de kommende år.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16896: 13 Jul 2013, 16:42 »

Så står der 2-0 i shankley kampen mod preston..

Første mål blev skabt og sat ind af troldmanden coutinho, efter han bliver revet ned af deres center, efter at han har tabt bolden i målfeltet.
Anden mål bliver scoret af unge Jordan Ibe, som tager et træk til højre ind i banen og afslutter nærmeste hjørne.

2-0 - preston har ikke rigtig noget at byde på, og agger har haft et godt skud.

Risom
Manager

« Svar #16897: 13 Jul 2013, 16:56 »

Fint mål af Ibe, synes jeg. Hvis folk ikke ved det, kan kampen ses på Kanal 8 sport. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16898: 13 Jul 2013, 17:01 »

Ja ganske udemærket. Dejligt at se agger går med frem.

glæder mig til aspas og alberto i 2. halveg.

Enzo
Manager

« Svar #16899: 13 Jul 2013, 21:45 »

http://footy.dk/2013/07/13/liverpool-jagter-bayern-spiller/

HELL YEAH!! Håber i alle helgenes hus at det rygte holder - Vil super gerne se en spiller som Shaqiri i Liverpool  Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16900: 13 Jul 2013, 22:05 »

Mener du det??? Jeg synes han er elendig, og slet ikke en type som liverpool mangler.

Assiaidi < shaqiri.. Tror ikke han er god nok, tror bare han var for god til fc basel.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16901: 13 Jul 2013, 22:17 »

Mener du det??? Jeg synes han er elendig, og slet ikke en type som liverpool mangler.

Assiaidi < shaqiri.. Tror ikke han er god nok, tror bare han var for god til fc basel.

Er det her en joke eller? Har du set manden spille for Bayern, de gange han har fået chancen? Han har været vanvittig Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16902: 13 Jul 2013, 22:33 »

Jeg kan bare ikke se ham i vores spillestil :-)

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #16903: 13 Jul 2013, 22:45 »

At sige han er dårligere end Assaidi er direkte løgn. Assaidi havde vel dårligt en godkendt aktion idag.

Enzo
Manager

« Svar #16904: 13 Jul 2013, 22:51 »

Nu kvalificerede Basel sig så også længere i den europæiske turnering end vi gjorde, som mon ikke  Thumbs Up
Men tror helt sikkert han kan bringe noget nyt til Liverpool, Sterling og Shaqiri på kanterne og så Downing UD!!

Så mangler vi bare defensiven !!! Fingeren ud Rodgers  Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 1125 1126 [1127] 1128 1129 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010