home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1123 1124 [1125] 1126 1127 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875758 gange)
fraize
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16860: 03 Jul 2013, 18:49 »

Eller Stoke? Måske en af oprykkerklubberne Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16861: 03 Jul 2013, 22:03 »

Enig i det meste der er blevet nævnt. I Premier League viste han aldrig rigtig 100% klassen - dog gjorde han det rigtig, rigtig godt i Europa League, men det er så heller ikke nok. Har altid holdt af ham, men det er mest pga. hans vilje og aggressivitet. Med den rette udvikling tror jeg at han kan blive en ganske god spiller i Premier League.. Spørgsmålet er så bare om Swansea er den rette klub?

Som DeBuur siger, mener jeg også at han kunne blive en rigtig god backup til Lucas som defensiv midtbanespiller netop pga. hans aggressivitet og vilje - han er ikke bange for at gå ned i tacklingerne.

Men alt i alt synes jeg det er fint og dog vemodigt, at vi skilder os af med ham.
God vind fremover, Jonjo Shelvey!
« Seneste Redigering: 03 Jul 2013, 22:06 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #16862: 03 Jul 2013, 22:15 »

Jeg er fint tilfreds med at vi sender Jonjo videre i sin karriere. Han har ikke for alvor slået til når han har fået chancen og jeg mener at vi bør have bedre alternativer. Samtidig er en pris på ca 50 mio godkendt efter min mening. Udover de 50 mio vi modtager fra Jonjo hallen, så ser det også ud til at vi får en lille penge pose i forbindelse med et salg af Tom Ince. Vi modtager 35% af transfer beløbet, da Ince er tidligere Liverpool talent.

Generelt synes jeg vi har ageret yderst fornuftigt på transfermarkedet indtil videre og jeg håber, som Rodgers også har udtalt, at vi fortsætter oprustningen. Jeg håber at vi kan hente Henrikh Mkhitaryan, da han virkelig virker som en interessant kreativ spiller med en stor fremtid! Hvis det ikke bliver ham, håber jeg at det så i hvert fald bliver en spiller af samme type.
Derudover skal vi vel anskaffe os en defensiv spiller mere. En mand der blandt andet kan dække midterforsvaret, hvor vi har godt nok har hentet Toure (men han erstatter blot Carra), og da man ikke kan regne med at Agger er skadesfri, skal vi have et godt alternativ!

Risom
Manager

« Svar #16863: 03 Jul 2013, 22:48 »

Jonjo har udviklet sig til at være en spiller, jeg vældigt godt kan lide. Og det er udelukkende grundet hans fight og 'lyst' til at VILLE vinde for holdet, og jeg kunne som andre også godt set ham i en mere defensiv rolle. Når det så er sagt, er jeg udmærket klar over, at hans tekniske kunnen ikke har været i top, og så er 50 mio. altså et helt fint beløb.

God vind fremover, Shelvey! YNWA!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16864: 04 Jul 2013, 17:39 »

Rigtig dumt at sælge jeres fremtidige kaptajn. Han tilføjede noget til holdet, som I har manglet længe. Gnist og vilje.

Og nu når vi snakker om, hvad Jonjo Shelvey åbenbart ikke kan, så vil jeg gerne stille det sådan her op:

Er Jonjo Shelvey en dårlig dribler? Nej
Er Jonjo Shelvey dårlig i pasningspillet? Nej
Er Jonjo Shelvey dårlig til at lave oplæg? Nej
Er Jonjo Shelvey uskarp? Nej

Måske har han ikke verdens bedste teknik, men han er ret komplet. Han er ikke decideret dårlig til noget, hvis man spørger mig. Dertil er han faktisk relativ målfarlig. Det så man, da han spillede angriber sidste år i Europa League. Et elendigt salg for Liverpool.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #16865: 04 Jul 2013, 18:24 »

http://www.youtube.com/v/OjI3MYP4nPg
Enig med Jakob. Jeg synes måske man har givet op for tidligt med Jonjo. Han er trods alt kun 21. Han er en fighter uden lige, en farverig spiller, som gør fodbold sjovt at se. Jeg elsker hans aggressivitet og hans gåpåmod. Jeg havde selv håbet, at West Ham ville købe ham. Jeg tror ikke Swansea er den rette klub for ham, men nu bliver de da i det mindste 80% sjovere at se på. Men hey, måske bliver han et hit i Swansea. Så kan I jo altid købe ham dyrt tilbage. Hej, Tom Ince.
<a href="http://www.youtube.com/v/N31xr5rTa4g?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/N31xr5rTa4g?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

HansenLFC
Gæst

« Svar #16866: 04 Jul 2013, 18:54 »

Jakob og Kyle.

Flotte ord, om en utrolig dygtig og dejlig spiller.

Kom tilbage !!

Anfield Road
Manager

« Svar #16867: 04 Jul 2013, 19:00 »

Men hvorvidt man kan lide ham eller ej er vel ret så ligegyldigt i den her diskussion? Spørgsmålet er vel om han er god nok eller ej, og her hælder jeg altså til det sidste. Det kan godt være at han har vilje og fighteregenskaber, men det gør dig bare ikke til en bedre fodboldspiller. Det kan bære dig langt, afgjort, men det er bare ikke helt nok at ville det hvis man skal spille på allerhøjeste niveau. Hans teknik er elendig, han læser ikke spillet specielt godt, han er ikke speciel duelstærk og han er heller ikke hurtig hverken i tanke eller handling. Derudover synes jeg bestemt godt at vi kan tillade os at kalde Shelvey for uskarp.

Jeg kan vældig godt lide manden, og har kunnet det siden han gav SAF svar på tiltale, men han er simpelthen ikke god nok til at spille i Liverpool. Så enkelt er det for mig. Derfor ser jeg det som den rigtige beslutning at sælge ham. Hvad han så vil i Swansea, og hvad Swansea så vil med ham fatter jeg minus af. Men det er en anden snak.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #16868: 04 Jul 2013, 19:19 »

Synes ik han var god nok til LFC, og mener ik at LFC ville have fået så god en pris for ham hvis han ik havde været britisk

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16869: 05 Jul 2013, 15:43 »

Men hvorvidt man kan lide ham eller ej er vel ret så ligegyldigt i den her diskussion? Spørgsmålet er vel om han er god nok eller ej, og her hælder jeg altså til det sidste. Det kan godt være at han har vilje og fighteregenskaber, men det gør dig bare ikke til en bedre fodboldspiller. Det kan bære dig langt, afgjort, men det er bare ikke helt nok at ville det hvis man skal spille på allerhøjeste niveau. Hans teknik er elendig, han læser ikke spillet specielt godt, han er ikke speciel duelstærk og han er heller ikke hurtig hverken i tanke eller handling. Derudover synes jeg bestemt godt at vi kan tillade os at kalde Shelvey for uskarp.

Jeg kan vældig godt lide manden, og har kunnet det siden han gav SAF svar på tiltale, men han er simpelthen ikke god nok til at spille i Liverpool. Så enkelt er det for mig. Derfor ser jeg det som den rigtige beslutning at sælge ham. Hvad han så vil i Swansea, og hvad Swansea så vil med ham fatter jeg minus af. Men det er en anden snak.
Laudrup vil da have ham, fordi han er god.

Shelvey er ikke uskarp. Jeg tror på, at han vil lave 10-15 mål overall, hvis man lod ham spille fast. Det er ret pænt. Og det der med at man ikke kan spille på allerhøjeste niveau med vilje og fight er ikke rigtigt. I har netop haft en fantastisk hollænder i mange år, som er et klart modbevis på dette.

Jeg kan godt forstå, at du er sur og skuffet, Hansen. Det er et dårligt signal at sende.

Anfield Road
Manager

« Svar #16870: 05 Jul 2013, 16:14 »

Laudrup vil da have ham, fordi han er god.

Shelvey er ikke uskarp. Jeg tror på, at han vil lave 10-15 mål overall, hvis man lod ham spille fast. Det er ret pænt. Og det der med at man ikke kan spille på allerhøjeste niveau med vilje og fight er ikke rigtigt. I har netop haft en fantastisk hollænder i mange år, som er et klart modbevis på dette.

Jeg kan godt forstå, at du er sur og skuffet, Hansen. Det er et dårligt signal at sende.
Manden brændte på tomt mål fra tre meters afstand mod Newcastle. Blot som eksempel. Jeg synes i den grad han er uskarp, og jeg tror modsat dig aldrig han kommer til at lave mere end højst 10 mål på en sæson.

Jeg siger ikke at man ikke kan spille på allerhøjeste niveau med vilje og fight. Jeg siger at man ikke kan spille på allerhøjeste niveau UDELUKKENDE med vilje og fight. Synes også det er lidt noget andet med Kuyt. Kuyt lavede mål, og nogle vigtige nogle af slagsen. Det gør Shelvey bare ikke, og tror aldrig han vil lave det i stor stil. Som jeg siger, kunne jeg egentlig godt lide ham, men han bliver bare aldrig mere end en middelmådig spiller, og som sådan er det den rigtige beslutning.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16871: 05 Jul 2013, 16:17 »

Manden brændte på tomt mål fra tre meters afstand mod Newcastle. Blot som eksempel. Jeg synes i den grad han er uskarp, og jeg tror modsat dig aldrig han kommer til at lave mere end højst 10 mål på en sæson.

Jeg siger ikke at man ikke kan spille på allerhøjeste niveau med vilje og fight. Jeg siger at man ikke kan spille på allerhøjeste niveau UDELUKKENDE med vilje og fight. Synes også det er lidt noget andet med Kuyt. Kuyt lavede mål, og nogle vigtige nogle af slagsen. Det gør Shelvey bare ikke, og tror aldrig han vil lave det i stor stil. Som jeg siger, kunne jeg egentlig godt lide ham, men han bliver bare aldrig mere end en middelmådig spiller, og som sådan er det den rigtige beslutning.

Manden er 21 år. Han har al fremtid foran sig. Jeg har da også set Ronaldo miss på fri kasse fra halvanden meter. Derfor er han da stadig målfarlig. Der er ingen forskel på Kuyt og Shelvey, og det er en absolut håbløs handling af Liverpool.

Swizz CataR
Manager

« Svar #16872: 05 Jul 2013, 16:17 »

@Anfield Road:
Nu spillede Kuyt vel også længere fremme på banen? Og var de år ældre? Og spillede mere fast end Shelvey nogensinde gjorde?

Hvis ikke Kuyt kan betegnes som en spiller, der udelukkende spiller med på allerhøjeste niveau pga. sin vilje og fight, så ved jeg ikke hvem der kan?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

HansenLFC
Gæst

« Svar #16873: 05 Jul 2013, 16:23 »

http://www.youtube.com/v/zRUrHTOkr1c

Den film bringer alt hvad vi mangler.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #16874: 05 Jul 2013, 16:54 »

http://www.youtube.com/v/zRUrHTOkr1c

Den film bringer alt hvad vi mangler.

Jeg sad også og så den igår. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor shelvey ikke er blevet brugt noget oftere. Jeg er sikker på at han har en virkelig stor fremtid, og at han vil udvikle sig yderligere under laudrup. Bare træls at udviklingen ikke fortsætter i liverpool.

Sider: 1 ... 1123 1124 [1125] 1126 1127 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010