home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1111 1112 [1113] 1114 1115 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874926 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16680: 13 Maj 2013, 14:51 »

Well, der kan ikke være nogen tvivl om at centerforsvaret bør have absolut førsteprioritet. Vi står med Agger og Carragher som faste startere, men når Carra så går på pension så står vi med et serisøt problem. Skrtel har være rystende dårlig og har ganske fortjent intet credit hos BR. Coates ligner også en færdig mand allerede, han viser absolut ingen teknik eller spilforståelse. Vi har akut brug for en makker til Agger...

Iflg BR selv har Skrtel stadig en rolle i klubben Wink

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37003&zone=1

-LFC-
Manager

« Svar #16681: 14 Maj 2013, 18:32 »

Er det kun mig der tænker, at Fergusons farvel er særdeles positivt for os? Eller de generelle managerrokader i top 7 er?

Det er selvfølgelig svært at gisne om, for han har selvfølgelig efterladt sig et rigtigt pænt fundament til Moyes, men omvendt så er det jo absolut heller ikke det bedste hold United har lige pt. og jeg ser deres mesterskab som værende fortjent kva. deres pointantal, men omvendt, så er en del af det jo også konkurrenternes ustabilitet. Med City som nummer to på kun maks. 81 points. Undtagen 10/11, hvor United vandt med 80 points skal vi altså en del år tilbage for at vinde en to'er med under 83 points. Helt bestemt 04/05. Jeg tror uden tvivl, at Fergusons pension og Moyes' skifte til United kommer til at ryste både United og Everton. Everton så meget, at vi ihvertfald skal slutte over dem næste år. Jeg anerkender Fergusons evne til at få det maksimale ud af sine spillere, og det er også lidt det Moyes har levet på, og det kommer vel også på en måde af sig selv, når et hold har den kontinuitet som de to klubber havde med de to. På samme måde som Arsenal trods alt altid ender pænt på trods af "dårlige" sæsoner. Jeg er ihvertfald sikker på, at vi ender over Everton næste år. Tottenham synes jeg også er en tvivlsom faktor i toppen, for de viser vitterligt ÅR PÅ ÅR, at de falder igennem til sidst. Og jeg tvivler på, at det ændres næste år, så jeg tror også godt, at vi kan ende over dem. Så har vi så City, Arsenal, United og Chelsea tilbage. City og Chelsea er enormt svære at forudsige fordi de aldrig når at opbygge det fundament der er så vigtigt, men omvendt konstant råder over de stærkeste trupper. Det afhænger meget af hvad der sker, men de kan sagtens rystes med nye managers. Får de Mourinho og Pellegrini bliver jeg så omvendt lidt bange. Men det kan godt lade sig gøre. Så er der så United, som jeg omtalte før kan være rystet af, at Ferguson er gone og Moyes er kommet, men det er jo så altid United, også står vi tilbage med Arsenal siger, at de vil bruge penge, har en ung og talentfuld træner og en manager der kender sin klub ud og ind. Jeg synes ærligt talt ikke, at Arsenal spiller for spiller er så meget bedre end os, men hvis de forstærkes bliver de så rigtig farlige for mesterskabskampen.

Jeg siger ikke, at nu vinder vi Premier League, overhovedet ikke. Den fejl har jeg lavet for mange gange før, men det jeg mener er, at dette skfit i flere af de "andre topklubber" gør, at vi ligepludselig kan få en lidt mere markant rolle i næste års topkamp end jeg turde drømme om for bare et par måneder siden næste år. Det er selvfølgelig under den forudsætning, at vi handler ordentligt ind og dermed fastholder/forbedrer den pæne form vi har haft i 2013.

Hvad tror i, er de andre klubbers skift vores chance for at bryde tilbage i topkampen? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #16682: 14 Maj 2013, 18:54 »

Det hele afhænger af om vi får forstærket vores defensiv, hentet en træner ind der forstår sig på dødbolde defensivt som offensivt, samt får hentet noget kvalitets bredde til truppen.

Navnligt dødboldene har været decideret forfærdelige i år. Vi har lukket alt for mange ind, og vores offensive dødbolde er en rendyrket skandale. Ofte kommer de slet ikke derind, og når de gør virker det mere tilfældigt end flot. Synes vi har lavet alt for få lette mål via dødbolde. Det gør det så sindsygt imponerende at vi har scoret så mange mål overall. En klar indikation af at Rodgers koncept rent offensivt allerede sidder noget nær suverænt i skabet.

Noget mere fysik til holdet kunne også gøre gavn. En mand som Diame må og skal vi simpelthen hente. Han er en tro kopi af Yaya Toure og kan blive præcist lige så god. Tung sort mand, med hurtige fødder. Han skal ind på midtbanen, og vil også være en gevinst mod hold som Stoke, WBA, og West Ham.

Derudover skal vi ikke se så meget på hvad de andre hold gør og laver. Det betyder ingenting. Hvis vi ikke selv opnår et højere bundniveau, og ikke får fjernet de 2-3 elendige perioder vi har hver sæson hvor pointene er små, så ender vi også udenfor Europa næste år.
Jeg synes dog Rodgers filosofi er god, og spillerne virker til at forstå meningen med det. Vi mangler en plan B i nogle kampe, men ting tager tid og det tror jeg egentlig vi får med Carroll tilbage ( Som jeg er fortaler for at beholde)

Tror på top 4 næste år, men det er op til os selv at præstere godt nok og få rigeligt med point. Så er det ligemeget hvad de andre gør med transfer og trænere Smiley Selvom jeg da tror et hold som City bliver svækket, det samme med United og Everton Wink !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #16683: 15 Maj 2013, 23:33 »

Det hele afhænger af om vi får forstærket vores defensiv, hentet en træner ind der forstår sig på dødbolde defensivt som offensivt, samt får hentet noget kvalitets bredde til truppen.

Navnligt dødboldene har været decideret forfærdelige i år. Vi har lukket alt for mange ind, og vores offensive dødbolde er en rendyrket skandale. Ofte kommer de slet ikke derind, og når de gør virker det mere tilfældigt end flot. Synes vi har lavet alt for få lette mål via dødbolde. Det gør det så sindsygt imponerende at vi har scoret så mange mål overall. En klar indikation af at Rodgers koncept rent offensivt allerede sidder noget nær suverænt i skabet.

Noget mere fysik til holdet kunne også gøre gavn. En mand som Diame må og skal vi simpelthen hente. Han er en tro kopi af Yaya Toure og kan blive præcist lige så god. Tung sort mand, med hurtige fødder. Han skal ind på midtbanen, og vil også være en gevinst mod hold som Stoke, WBA, og West Ham.

Derudover skal vi ikke se så meget på hvad de andre hold gør og laver. Det betyder ingenting. Hvis vi ikke selv opnår et højere bundniveau, og ikke får fjernet de 2-3 elendige perioder vi har hver sæson hvor pointene er små, så ender vi også udenfor Europa næste år.
Jeg synes dog Rodgers filosofi er god, og spillerne virker til at forstå meningen med det. Vi mangler en plan B i nogle kampe, men ting tager tid og det tror jeg egentlig vi får med Carroll tilbage ( Som jeg er fortaler for at beholde)

Tror på top 4 næste år, men det er op til os selv at præstere godt nok og få rigeligt med point. Så er det ligemeget hvad de andre gør med transfer og trænere Smiley Selvom jeg da tror et hold som City bliver svækket, det samme med United og Everton Wink !
Naturligvis, der skal forstærkninger til forsvaret og bredden til, men så står vi altså også et med hold der i mine øjne er det mest sprudlende Liverpool-hold i mange år. Der er en helt anden kreativitet og eksplosivitet over det nuværende hold end f.eks. vores sølvhold i 08/09, der i mine øjne levede i højere grad på en fantastisk dynamisk stil, og det er jeg stor fan af. Jeg synes det der i mange år har været vores svaghed er, at vi manglede kreativitet og eksplosivitet. Det har vi nu. Tilgengæld har vi så heller ikke helt samme fysiske styrke som tidligere. En midtbanemand ala. Diáme lyder som en helt fin idé i mine øjne. Smiley Og jeg er også stor fan af at beholde Carroll. Så dårlig med fødderne synes jeg heller ikke han er og han kan være et interessant alternativ til Suárez/Sturridge.

Selvfølgelig er det heller ikke normalt at kigge så meget på konkurrenterne, men når fire af de seks hold der ender over os i år får en udskiftning i større eller mindre grad, samt de sidste to ikke er berømte for stabilitet over en hel sæson, kan jeg ikke lade være med at tænke, at det kan blive en faktor som vi skal udnytte næste år. Jeg synes ikke vi har haft nogle "perioder" i foråret som sådan, men nok nærmere bare en rigtig rigtig skidt sæsonstart, hvor det sikkert kneb for spillerne med det avancerede koncept vi har. Hvis vi fortsætter som foråret, er jeg sikker på, at vi spiller os ind i top 4. Næsten da ihvertfald.

HansenLFC
Gæst

« Svar #16684: 19 Maj 2013, 10:47 »

En legende, takker af!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16685: 19 Maj 2013, 13:23 »

Er der nogen der ved om kampen overhovedet bliver vist på TV? Kan ikke finde det nogle steder Skuffet

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #16686: 19 Maj 2013, 13:27 »

Er der nogen der ved om kampen overhovedet bliver vist på TV? Kan ikke finde det nogle steder Skuffet

Den kommer muligvis på en af viasats ekstra kanaler. Men langt fra sikkert, mener bare da de stoppede med at sende der var det kun klokken 16 kampene om lørdagen de ikke måtte sende. Men ellers er der jo viaplay.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16687: 19 Maj 2013, 16:14 »

RODGERS RIGTIGE ELLEVE MOD QPR:

Reina - Johnson, Carragher, Skrtel, Enrique - Lucas, Henderson, Coutinho - Downing, Sturridge, Ibe.

SUBS: Jones, Coates, Wisdom, Coady, Suso, Assaidi, Borini.

Det ser ud til, at vi får en debutant i dag i form af Jordon Ibe. Spændende!
Men jeg undrer mig over hvorfor han ikke sætter Assaidi ind. Hvis en 17-årig er foran ham i køen må det vel betyde, at vi ikke ser ham mere efter sommer. Jeg synes det er et mystisk køb Rodgers har lavet, hvis han ikke engang bruger ham..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #16688: 19 Maj 2013, 19:02 »

Anfield Road
Manager

« Svar #16689: 19 Maj 2013, 19:05 »

Hvor er det synd! Carra har har aldrig i sit liv ramt noget som helst ude fra 25 meter, og så er han millimeterfra idag.

YNWA!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #16690: 19 Maj 2013, 21:49 »

Tak for alt, Carra! Han har altid været synonym med Liverpool, og han er en legende i LFC. Jeg beundrer det, at han har spillet i Liverpool i hele sin karriere og også i nogle ungdomsår. YNWA!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #16691: 19 Maj 2013, 23:12 »

Denne sæson har været en prøvelse - vi har indimellem spillet flot men ineffektiv fodbold og en 7 plads i PL er sgu ikke noget at prale af.

BR har dog vist vejen og jeg tror på projektet - men vi mangler stadig nogle spillere og så mener jeg vi mangler en angriber - ikke mindst nu hvor Suarez er ude de første mange runder.

Vores defensiv skal styrkes - vores defensive midt må også gerne styrkes.

Jeg håber på nogle spændende forstærkninger og så skal vi have ryddet op i truppen således de spillere som BR ikke tror på kommer væk fra klubben.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #16692: 21 Maj 2013, 20:55 »

Iflg flere rygter har vi accepteret et bud fra West Ham på ca 130 mio dkr for Carroll.
De samme rygter siger samtidig at det nu er helt op til Carroll om en evt handel bliver til noget.

Personligt vil jeg blive skuffet hvis det sker. Han fik aldrig en ærlig chance hos os.
Han er i den grad en spiller vi kan bruge når alt andet ikke virker. Han er fantastisk at spille bolden op til, han vinder jo enormt mange dueller og hans teknik er altså ikke så dårlig som det ry han desværre har fået, og kan sagtens spille den videre.

Håber det er en and, men tror desværre han er fortid hos os.

http://www1.skysports.com/football/news/12691/8726713/Transfer-news-West-Ham-agree-deal-with-Liverpool-for-Andy-Carroll

bøvle
Manager

« Svar #16693: 21 Maj 2013, 20:57 »

Så skulle vi angiveligt være blevet enig med West ham om en pris på 15 mio £ for Carroll

Edit: TOO SLOW ! Wink

bøvle
Manager

« Svar #16694: 21 Maj 2013, 20:58 »

Iflg flere rygter har vi accepteret et bud fra West Ham på ca 130 mio dkr for Carroll.
De samme rygter siger samtidig at det nu er helt op til Carroll om en evt handel bliver til noget.

Personligt vil jeg blive skuffet hvis det sker. Han fik aldrig en ærlig chance hos os.
Han er i den grad en spiller vi kan bruge når alt andet ikke virker. Han er fantastisk at spille bolden op til, han vinder jo enormt mange dueller og hans teknik er altså ikke så dårlig som det ry han desværre har fået, og kan sagtens spille den videre.

Håber det er en and, men tror desværre han er fortid hos os.

http://www1.skysports.com/football/news/12691/8726713/Transfer-news-West-Ham-agree-deal-with-Liverpool-for-Andy-Carroll

Kæmpe +1 herfra !

Sider: 1 ... 1111 1112 [1113] 1114 1115 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010