home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1258 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1108 1109 [1110] 1111 1112 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874831 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16635: 27 Apr 2013, 22:16 »

Hold kæft en flot kamp. Ikke meget at udsætte vi sad på spillet fra start til slut, styrede opgøret fuldkommen, og var ganske kyniske på de chancer der opstod bortset fra enkelte.

10 til samtlige spillere for at være med til at levere en helstøbt holdindsats. I øvrigt sjovt at se at vi i de to kampe hvor Suarez ikke har været med i år, ude mod Newcastle og West Ham hvor vi traditionelt set har det svært - Vælger at lave intet mindre end 9 mål. Opstemt

Hvem sagde vi ikke kan uden the kannibal? Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16636: 27 Apr 2013, 22:34 »

Synes endnu engang vi beviser, trods vi møder en af ligaens mest formsvage hold, at vi på de gode dage, har et af ligaens bedste hold. Set over hele sæsonen, kan jeg ikke se et hold, som har haft et højere topniveau end os. Vores bundniveau har bare været så latterligt lavt, og vores stabilitet er ikke eksisterende. Vi har en meget god start 11'er, mens vores bredde er meget lille. Vi er 9 point efter Arsenal lige nu, 12 hvis de vinder den kamp de har i hånden mod United.

Ikke meget der skiller os fra både Tottenham og Arsenal. Vi har to kampe hvor personlige fejl koster os 4 point mod City, vi bliver snydt 2 point mod Everton ude, også har vi lige haft to kampe mod hhv. Reading og West Ham, hvor vi vadede i chancer, og burde vinde klart. Alene de kampe, har vi kunne få 10 point ekstra, men personlige fejl og ringe skarphed har kostet os i en del kampe. Samtidig har vi f.eks. en kamp mod WBA, hvor vi taber 2-0 hjemme. En kamp vi har under kontrol, og har spillet til at komme foran med bl.a. et straffe, hvor de så scorer efter 81 minutter, og hvor vi smider i hvert fald 1 sikkert point.

Alt i alt, så mener jeg at vi egentlig har været tættere på 4. pladsen end tabellen antyder. Kan faktisk ikke vente til sæsonen er overstået, og at et forhåbentligt vellykket transfervindue er ligeså, og til at næste sæson går i gang.

Liverpool F.C

Anfield Road
Manager

« Svar #16637: 27 Apr 2013, 22:34 »

Nu fik jeg ikke set kampen i dag (HVORFOR lige idag??  ticked off), men jeg er selvfølgelig glad for resultatet. Rigtig glad. Specielt hæfter jeg mig ved at Borini laver et mål.  Så står verden da ikke længere. Han bliver topscorer næste sæson.  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16638: 27 Apr 2013, 22:37 »

Nu fik jeg ikke set kampen i dag (HVORFOR lige idag??  ticked off), men jeg er selvfølgelig glad for resultatet. Rigtig glad. Specielt hæfter jeg mig ved at Borini laver et mål.  Så står verden da ikke længere. Han bliver topscorer næste sæson.  Thumbs Up
Så kampen, og var ikke overlykkelig over kampen, indtil Borini scorede, så brød jublen løs  crazy..

Liverpool F.C

Risom
Manager

« Svar #16639: 27 Apr 2013, 22:39 »

Skulle lige til at skrive præcist det samme....  crazy

Det er sgu lækkert, at vi viser niveau (og målfarlighed) uden Suarez. Det kan blive vigtigt i starten af næste sæson. Efter at have set højdepunkterne synes jeg også, at Coutinho viser klasse i dag, og så er det altså godt, at Hendo begynder at vise mere og mere målfarlighed, hvilket han manglede i sidste sæson.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager

« Svar #16640: 28 Apr 2013, 23:06 »

Årets hold i PL er jo blevet offentliggjort her til aften, og vi har en mand med. Det er selvfølgelig Suarez, og det er der vist ikke så meget at sige til. Jeg ved ikke helt om en Gerrard måske skulle have været med, men omvendt har de tre midtbanespillere på årets hold (Bale, Mata og Carrick) også været yderst gode...

Risom
Manager

« Svar #16641: 02 Maj 2013, 07:25 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/lfc-s-new-home-kit-for-2013-14

Bum. Så blev hjemme- og målmandstrøjen offentliggjort.

Jeg synes, de er fine nok. De er i hvert fald meget bedre end dem, der har været fremme i medierne på rygtebasis.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16642: 02 Maj 2013, 08:03 »

Wow! Jeg er virkelig positivt overrasket. Hjemmetrøjen synes jeg godt nok er fed - vil næsten gå så langt og sige, at den er federe end dem vi har i år  Thumbs Up
Jeg synes til gengæld, at målmandstrøjen er virkelig kedelig. Grøn passer meget bedre!
Glæder mig til at se udebanetrøjerne - de kan ikke blive grimmere end dem vi har i år - i hvert fald ikke 3. Trøjen.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Korzika
Gæst

« Svar #16643: 02 Maj 2013, 09:15 »

Trøjerne ligner noget, man kan købe i Aldi.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16644: 02 Maj 2013, 09:25 »

Jeg synes de er ganske fede - egentligt også målmandstrøjen, det er bare upraktisk, den er hvid. Så må jeg ikke få den for min mor! crazy

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #16645: 05 Maj 2013, 09:20 »

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16646: 05 Maj 2013, 10:36 »

Jeg siger: HVOR ER DET VIGTIGT!!! - hvis det passer... Wink

Det ville være fantastisk, da vi for det første beholder en absolut verdensstjerne, som gør vores hold så meget farligere. Som han spillede sidste sæson, kan jeg ikke finde mange spillere i verden jeg ville bytte ham med, og jeg vælger at håbe, at det var sidste gang Suarez lavede noget dumt, så han kan koncentrere sig 100% om fodbold.

Derudover har det en god signalværdi til omverdenen, at vi godt kan holde på vores stjerner, på trods af at resultaterne ikke har været gode, og det burde alt andet lige gøre det lettere, at hente nye spillere til holdet. Dejlige nyheder!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16647: 05 Maj 2013, 11:24 »

havde nu gerne set han var smuttet. Men okay!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16648: 05 Maj 2013, 11:32 »

havde nu gerne set han var smuttet. Men okay!

Mener du helt seriøst det? Medmindre vi havde fået et bud på +350 mio, skal han ingen steder...

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16649: 05 Maj 2013, 11:42 »

Lad os sige han gør noget dumt igen? Hvornår går grænsen?

Hvad synes i om det her - http://www.sporten.dk/fodbold/wow-agger-aabner-tattoo-shop-karrieren-kan-snart-vaere-forbi

Sider: 1 ... 1108 1109 [1110] 1111 1112 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010