Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 969 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1104
1105
[
1106
]
1107
1108
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1874529 gange)
PhilipFlink
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16575:
22 Apr 2013, 17:46 »
Citat af: anders100 22 Apr 2013, 17:41
Ej nu stopper du fandme! Det er midt i kampenshede. Havde han gjort det udenfor banen, så var det ok. Han virker vildt syntaktisk udenfor for banen. Han har noget med hans temperament, men derfra til at svine ham på det groveste. Det er fandme! uacceptabelt.
Jeg synes du skal stoppe
Bideri har intet med fodbold at gøre, derfor skal vi sku da ikke diskutere om han er en god/eller dårlig fodbold spiller? Det har INTET med sagen at gøre. Han er blevet tilbudt at komme på et "Anger mangement", & det er ikke fordi han er dårlig til fodbold, men fordi han har et problem PERSONLIGT med sin vrede. Om det er i kampens hede eller aj, var det sygt lavet. Intet med fodbold at gøre, kun hans væremåde/Hvordan han er personligt.
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Trohde
Reserveholdsspiller
«
Svar #16576:
22 Apr 2013, 18:03 »
Giggs blev ikke ønsket væk af Uniteds fans da han lige nuppede sin brors kæreste, ligesom Terry ikke blev ønsket væk da han lige nuppede sin holdkammerats. Det nemt at sige "Hvis han spillede i min klub skulle han væk", men tvivler sgu på ret mange mener det
Suarez slår mig som en utrolig sympatisk fyr, senest da han ikke kunne holde tåren tilbage under Hillsborough-ceremonien.
Det klart det skader hans og klubbens image, og der er uden tvivl tale om en sidste chance nu. Jeg synes dog fansene skal bakke ham op, og det tvivler jeg ikke på sker. Det bliver glemt om noget tid.
Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
xanor
Landsholdsspiller
«
Svar #16577:
22 Apr 2013, 18:05 »
Citat af: anders100 22 Apr 2013, 17:01
Synes snart det må være nok med al den personlige hetz mod Suarez. Hvad han har lavet af svineri på en fodboldbane, skal jeg ikke forsvare, men derfra til at svine ham som person har jeg ingen respekt for. Folk, ikke nødvendigvis på denne side, men i al almindelighed, sviner Suarez person, i stedet for Suarez som fodboldspiller. Det sker igen og igen på diverse fodboldsider, og især [United fans] er efter ham, og føler åbenbart en eller trang til at nedgøre ham, uanset hvad der er sket. Synes det er dybt usympatisk og siger mere om de folk end Suarez.
Folk som kommer med postulater om at de ville sælge ham og ønskie ham væk hvis han spillede i deres klub, er tomme ord. Nægter at tro man ønsker sin bedste spiller væk, pga enkelte kontroverser. Er sikker på jeres kommentarer bunder i had til ham fordi han er så gennemtrængende på en fodboldbane, og fordi hans personlighed og karisma er som den er på banen. Tror i bund og grund ikke det handler om hans kontroverser, men mere et had fra jer pga førnævnte.
Nu vil jeg bare lige pointere dette og gider ikke til at blande mig i samtalen, men det er bare dumt sagt idet der kun er to der United-fans, der har skrevet, og den ene har kun skrevet et indlæg for at pointere hvilke konsekvenser der var, hvorimod der er mange andre - bl.a. Chelsea fans har skrevet langt flere indlæg.
HAMBURG MEINE PERLE
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #16578:
22 Apr 2013, 19:16 »
Citat af: xanor 22 Apr 2013, 18:05
Nu vil jeg bare lige pointere dette og gider ikke til at blande mig i samtalen, men det er bare dumt sagt idet der kun er to der United-fans, der har skrevet, og den ene har kun skrevet et indlæg for at pointere hvilke konsekvenser der var, hvorimod der er mange andre - bl.a. Chelsea fans har skrevet langt flere indlæg.
Sjovt at du ikke læser det hele, når jeg skriver generelt på diverse fodboldsites, og ikke bare denne.
Liverpool F.C
JKJ
Gæst
«
Svar #16579:
22 Apr 2013, 20:40 »
Mindst 3 dage til Suarez
http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/fa-statement-on-luis-suarez
Nu har jeg brugt de sidste 24 timer til at finde ud af hvad jeg mener om denne sag.
Og jeg er stadig lidt i tvivl om hvad jeg mener.
Det er mig stadig en gåde hvordan en så fantastisk fodboldspillerkan tabe hovedet så meget som han gjorde i går.
Jeg kunne måske tilgive ham hvis det var første gang han tabte hovedet, men der kan jo efterhånden skrives en roman om alle de negative sager han har været involveret i.
Jeg kan slet ikke forstå at nogen overhovedet kan forsvare det han gjorde, det er så dybt usympatisk som noget overhovedet kan være.
Det er sådan noget som der kan ske i min knægts børnehave, og han er altså kun 4 år. Det gør man bare ikke når man er en af verdens bedste angribere, er i midt tyverne og faktisk allerede har gjort det en gang.
Ingen over klubben er vores motto , men jeg tror desværre at hvis det var sket for næsten alle andre end Suarez så var de blevet smidt på porten på stedet.
Suarez er en ener, og er blandt verdens bedste angribere, det bør selv Liverpool fjendske personer kunne indse. Men det er desværre ikke på den måde han kommer i overskrifterne på.
Nu skal vi igen igennem en mediehetz kun pga. af ham og tildeles vores ledelse som ikke tør tage ansvar og give ham en karantæne udover den bøde han har fået.
Hvordan kan det på nogen måde gavne klubben at vi igen skal igennem dette helvede fordi han igen ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt på banen.
Hvis der kommer en klub til sommer og vil byde de her 400-500 mio som der var rygter om tidligere så skal der bare sælges på stedet.
Ingen over klubben og heller ikke Suarez.
Og når jeg så læser dette igennem så har jeg jo nok taget stilling alligevel og det må være at Suarez er en fantastisk spiller, men han kan erstattes som alle andre.
YNWA
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #16580:
22 Apr 2013, 21:50 »
Lidt off-topic, men nu ser det sandelig også ud til, at Suarez ikke bliver dette års top-scorer hvis han skal afsone karantæne, for Van Persie går da helt amok..
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #16581:
22 Apr 2013, 21:58 »
Citat af: snaever 22 Apr 2013, 21:50
Lidt off-topic, men nu ser det sandelig også ud til, at Suarez ikke bliver dette års top-scorer hvis han skal afsone karantæne, for Van Persie går da helt amok..
Det eneste der er at græde over her er at Suarez er sådan et røvhul at han svigter klubben, igen, så indrømmer gerne på stedet at det har jeg ikke ondt i røven over.
Det er 100% hans egen skyld og ingen kan klandres for at han ikke kan spille de sidste kampe og nok også de første 4-6 kampe i næste sæson.
Risom
Manager
«
Svar #16582:
22 Apr 2013, 22:12 »
Jeg er helt på linje med JKJ. Det er for mig en gåde, hvordan nogle tager Suarez i forsvar her. Situationen er jo ikke til at tage fejl af (ligesom Evra-sagen måske var. Det er fuldstændigt uacceptabelt at bide en modspiller lige meget, hvad han har gjort under en fodboldkamp. Det hører simpelthen ingen steder hjemme og i hvert fald slet ikke i en Liverpool-trøje. Samtidigt skal fodboldspillere være et godt eksempel, men det lever han bestemt ikke op til, desværre. Jeg vil ikke være sur(men naturligvis ærgerlig, dan han er så vigtig), hvis han får en lang karantæne, for det er fortjent.
Og det hele er bare endnu mere ærgerligt, eftersom han i denne sæson er begyndt at få noget positiv omtale (og heller ikke helt så meget buhen på udebane) via hans flotte præstationer og mange mål samt knap så mange dårlige historier. Jeg var også begyndt at kunne lide ham mere nu, hvor jeg i starten ellers på en måde var mere skeptisk overfor ham. Men det er jo smidt væk nu. Jeg synes, det er en skam, at en så dygtig fodboldspiller gør sådan noget.
Som sagt er det ikke en LFC-spiller værdigt, men jeg ved ikke om han skal væk af den grund. Hvis det helt store tilbud kommer, vil jeg være tilbøjelig for at sige sælg, men ellers ikke. Han er trods alt vores bedste og vigtigste spiller, men han skal altså til at tænke lidt.
YNWA
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Anfield Road
Manager
«
Svar #16583:
22 Apr 2013, 22:15 »
Hvem er det helt præcist i mener har taget ham i forsvar? Jeg kan i hvert fald ikke, se nogen, selvom jeg kan have misset noget. Diskussionen går jo bare på hvorvidt han burde fyres/sælges eller ej?
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Spardle
Landsholdsspiller
«
Svar #16584:
22 Apr 2013, 22:16 »
Han er altså heller ikke værdig at spille i Italien, hvor alle de andre "bad-boys" er. De er han simpelthen for god til, det er squ bedre han bliver i Liverpool, og I kan squ heller ikke få en ligeså god spiller som Suarez ligenu, han er også ALT for vigtig for jer!
Citat af: Anfield Road 22 Apr 2013, 22:15
Hvem er det helt præcist i mener har taget ham i forsvar? Jeg kan i hvert fald ikke, se nogen, selvom jeg kan have misset noget. Diskussionen går jo bare på hvorvidt han burde fyres/sælges eller ej?
Tror VK og jeg er nogle af dem
Burnley, Aab, FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris
DeBuur
Manager
«
Svar #16585:
22 Apr 2013, 22:34 »
wow der har sgu været gang i den - jeg vil lige sige at jeg på intet tidspunkt har ment manden skulle fyres - IMO skal vi sælge ham - uanset hvor meget han kæmper, hvor meget han scorer hvor meget han løber... så væmmes jeg over at se hans dive, hans attitude og hans pinlige og sygelige adfærd.... det er sygt at bide andre mennesker og der kan ikke findes en undskyldning for den adfærd....måske i en vuggestue eller børnehave.
Af hele mit Liverpool hjerte hader jeg at se det fjols spilde det talent han har.... er han en af verdens bedste angriber - jep det er han men hans adfærd på en bane er sgu ikke i orden.
YNWA
Anfield Road
Manager
«
Svar #16586:
22 Apr 2013, 22:59 »
Citat af: Spardle 22 Apr 2013, 22:16
Tror VK og jeg er nogle af dem
Skal ikke svare for dig, for hvis du mener at det at bide en modstander i albuen er okay, så siger du bare til. Jeg har ikke et eneste sted set vk tage ham i forsvar eller bakke ham op i hans handlinger. Jeg har set ham give udtryk for at det vil være hul i hovedet at sælge, hvilket jeg er ganske enig i for øvrigt.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Risom
Manager
«
Svar #16587:
22 Apr 2013, 23:00 »
@AR
Det er måske ikke så meget herinde, men jeg har set masser af fans rundt omkring på nettet, der tager ham i forsvar. Og det forstår jeg ganske enkelt ikke.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
verdenskrig
Manager
«
Svar #16588:
22 Apr 2013, 23:03 »
Citat af: Anfield Road 22 Apr 2013, 22:59
Jeg har ikke et eneste sted set vk tage ham i forsvar eller bakke ham op i hans handlinger. Jeg har set ham give udtryk for at det vil være hul i hovedet at sælge, hvilket jeg er ganske enig i for øvrigt.
Jeg skulle lige til at skrive det, mange tak.
Selvfølgelig kunne jeg aldrig drømme om at forsvare et bid af en modspiller af den karakter.
Generelt set efter at have sovet på den, må jeg bare erkende at jeg er utroligt ked af det.
Jeg elsker fandme Suarez som var han min kæreste, og han er en af de mest fantastiske typer på en fodboldbane. Entusiastisk, passioneret, kreativ, målsøgende, arbejdsom. Samtidigt er han rendyrket Liverpool fan. Manden sidder og græder ved Hillsborough ceremonien på Anfield.
Men jeg får stres over at jeg igen skal bruge noget af min kostbare tid på at forsvare ham, for noget han let kunne have undgået. Hvad i alverden tænker manden på, at bide en modspiller sådan uden videre? Hvad er det som går galt i hovedet på manden? Han er fantastisk, men efter at have tænkt over det er min dom klar.
Manden skal have en gigantisk bøde af FA, +10 kampe i karantæne, og samtidigt skal der i straffen indkluderes at sker der en gentagelse af samme karakter så skal han udelukkes for evigt fra PL.
Han får med andre ord en chance mere hos mig, ellers kan jeg ikke længere retfærdiggøre at han er i klubben.
Og alt imens vi sidder i lort til halsen med vores bedste spiller, fejrer de guldet længere mod øst i Scumchester. Jeg går lige ud og graver mig ned.....
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Camus
Gæst
«
Svar #16589:
23 Apr 2013, 03:21 »
Suarez er den eneste der holder verdensklasse på Liverpools hold. Uden Suarez tror jeg ikke Liverpool var kommet i top 10.. Der for er det klart han ikke skal fyres, eller sælges.. Faktisk kan det her vise sig som en fordel for Liverpool; Det kan måske få potentielle bejler til at trække følehornene en smule til sig, og desuden medføre en skyldfølelse hos Suarez der vil afholde ham fra at bruge sommeren på at tale om hvor gerne han vil skifte til CL klub, som hans potentiale i den grad rækker til..
Evra forsøger for øvrigt her at efterligne jeres racistiske kanibal
Hvis I synes det er for hårdt at kalde ham en racistisk kanibal, kan I jo spørge jer selv om hvorvidt det var et tilfælde at han ikke bed i en farvet fyr?
Sider:
1
...
1104
1105
[
1106
]
1107
1108
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »