home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1085 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1102 1103 [1104] 1105 1106 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874467 gange)
Spardle
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16545: 22 Apr 2013, 00:02 »

Tja, I ville jo som sagt nok kunne få en hel del millioner hvis I solgte ham til en af de klubber som har røven fuld af penge. Der skal jo nok være bejlere nok... Og så kan man vel godt finde en spiller som vil være del af så traditionsrig en klub og ville forsøge at hjælpe med at hive den op til tidligere tiders storhed.

Og ja, snoren er da nok længere hvis man er en vigtig spiller, men den synes jeg at Suarez for længe siden har tørret røv i Wink

Suarez er sej, og kunne godt forestille mig, at han er en af dem der bliver solgt aller flest trøjer med. Så tvivler på det sker, og så længe fansne elsker ham, ville det jo bare være at skyde sig selv i snoren Tunge

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

-LFC-
Manager

« Svar #16546: 22 Apr 2013, 00:06 »

Et glimrende eksempel på, at så er det heller ikke være er netop Cantonas angreb på tilskueren, som da er en langt værre handling end det Suarez har foretaget? United fyrede jo heller ikke ham? Eller Roy Keane der da om nogen kunne fremstå som en psykopat på en fodboldbane.

Jeg er selv pissehamrende irriteret over, at Suarez skal være sådan et fjols fra tid til anden, men jeg ved ikke om det er fordi, jeg er en påståelig og stædig idiot, at jeg stadig finder Evra-sagen som et meget tvivlsomt grundlag til fyring, grundet omstændighederne, også har vi bidesagen nu. Det der undrer mig mest er, at han bider folk. Det er sgu lidt småskørt Mike Tyson-fetich han har, men det er sgu ikke så meget anderledes end mange af de psykopater der har optrådt en årrække i klubber uden at blive fyrede eller solgt. Suarez har temperament, men han har en helt UNIK dedikation til klubben, og jeg vil ikke se ham videre fra noget andet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16547: 22 Apr 2013, 00:10 »

Et glimrende eksempel på, at så er det heller ikke være er netop Cantonas angreb på tilskueren, som da er en langt værre handling end det Suarez har foretaget? United fyrede jo heller ikke ham?

Der havde jeg så også forlangt at han blev fyret/solgt. Mht. Keane, så var han jo bare psykopat på benbrækkermåden som så mange andre, hvilket i sig selv ikke nødvendigvis kræver salg.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #16548: 22 Apr 2013, 00:14 »

Der havde jeg så også forlangt at han blev fyret/solgt. Mht. Keane, så var han jo bare psykopat på benbrækkermåden som så mange andre, hvilket i sig selv ikke nødvendigvis kræver salg.

Er vi enige om at det at lave de tacklinger han lavede er mere farligt end at bide en modspiller i frustration ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16549: 22 Apr 2013, 00:17 »

Er vi enige om at det at lave de tacklinger han lavede er mere farligt end at bide en modspiller i frustration ?

Kan godt være de er mere farlige, men er hårde tacklinger ikke mere en del af fodboldspillet? Hvor racistiske udtalelser og at bide, som var en han en 7 årig lille pige bare total usportsligt? Vi har alle sammen lavet hårde tacklinger i vores liv, og diverse andre ting. Men nu har han bidt 2 gange, taget med hånd til VM, racistiske udtalelser og så hev han Rafael i håret sidste år. Synes bare listen er ved at være lang.

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16550: 22 Apr 2013, 00:17 »

Ja, det kan vi da. MS har dog svaret bedre end jeg ville kunne Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16551: 22 Apr 2013, 00:21 »

Gik Uruguay videre? jep. Hvis skyld var det? Suarez. Var det usportsligt? Meget. Ville jeg ha' gjort det samme for at redde mit hold videre? Jep.

Alle spillere med bare lidt hjerte for klub/Land ville gøre det. I sær i så vigtig en kamp, og hvad betydningen var..

-LFC-
Manager

« Svar #16552: 22 Apr 2013, 00:23 »

Kan godt være de er mere farlige, men er hårde tacklinger ikke mere en del af fodboldspillet? Hvor racistiske udtalelser og at bide, som var en han en 7 årig lille pige bare total usportsligt? Vi har alle sammen lavet hårde tacklinger i vores liv, og diverse andre ting. Men nu har han bidt 2 gange, taget med hånd til VM, racistiske udtalelser og så hev han Rafael i håret sidste år. Synes bare listen er ved at være lang.
Se, det er den TYPISKE undskyldning fra United-fans hvergang man angriber Roy Keane. "Hårde tacklinger er en del af fodboldspillet." Javist, det er de, men Roy Keane var psykopat, og psykopat-tacklinger hører jo ikke med i fodbold. Jeg synes i højere grad, at det er typer som Roy Keane, Nigel De Jong og deres slags som burde udelukkes/være blevet udelukket fra en fodboldbane.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16553: 22 Apr 2013, 00:24 »

Et glimrende eksempel på, at så er det heller ikke være er netop Cantonas angreb på tilskueren, som da er en langt værre handling end det Suarez har foretaget? United fyrede jo heller ikke ham? Eller Roy Keane der da om nogen kunne fremstå som en psykopat på en fodboldbane.

Jeg er selv pissehamrende irriteret over, at Suarez skal være sådan et fjols fra tid til anden, men jeg ved ikke om det er fordi, jeg er en påståelig og stædig idiot, at jeg stadig finder Evra-sagen som et meget tvivlsomt grundlag til fyring, grundet omstændighederne, også har vi bidesagen nu. Det der undrer mig mest er, at han bider folk. Det er sgu lidt småskørt Mike Tyson-fetich han har, men det er sgu ikke så meget anderledes end mange af de psykopater der har optrådt en årrække i klubber uden at blive fyrede eller solgt. Suarez har temperament, men han har en helt UNIK dedikation til klubben, og jeg vil ikke se ham videre fra noget andet.

Cantona blev også udelukke fra fodbold af Manchester United i 4 måneder. Straffen blev efterfølgende, forståeligt nok, hævet til 8 måneder af FA. Så jo, han blev straffet af klubben, men han kom selvfølgelig tilbage igen efter endt karantæne.

-LFC-
Manager

« Svar #16554: 22 Apr 2013, 00:27 »

Cantona blev også udelukke fra fodbold af Manchester United i 4 måneder. Straffen blev efterfølgende, forståeligt nok, hævet til 8 måneder af FA. Så jo, han blev straffet af klubben, men han kom selvfølgelig tilbage igen efter endt karantæne.
Ja, men han blev ikke fyret?

Det jeg opponerer imod er folk der vil have Suarez fyret. Selvfølgelig, skal han straffes og straffes hårdt, men fyring er for langt ude.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16555: 22 Apr 2013, 00:28 »

Se, det er den TYPISKE undskyldning fra United-fans hvergang man angriber Roy Keane. "Hårde tacklinger er en del af fodboldspillet." Javist, det er de, men Roy Keane var psykopat, og psykopat-tacklinger hører jo ikke med i fodbold. Jeg synes i højere grad, at det er typer som Roy Keane, Nigel De Jong og deres slags som burde udelukkes/være blevet udelukket fra en fodboldbane.

Nu får du det til at lyde som om, at mit indlæg er en forsvaring af Roy Keane. For det er det langt fra.

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16556: 22 Apr 2013, 00:28 »

Gik Uruguay videre? jep. Hvis skyld var det? Suarez. Var det usportsligt? Meget. Ville jeg ha' gjort det samme for at redde mit hold videre? Jep.

Alle spillere med bare lidt hjerte for klub/Land ville gøre det. I sær i så vigtig en kamp, og hvad betydningen var..

Ja hvis det var et enkeltstående tilfælde. Men nu har han lavet en del andre ting også.

Manchester United

-LFC-
Manager

« Svar #16557: 22 Apr 2013, 00:30 »

Nu får du det til at lyde som om, at mit indlæg er en forsvaring af Roy Keane. For det er det langt fra.
Det ved du bedst selv. Det eneste jeg kan sige er, at jeg synes det Roy Keane har foretaget sig på en fodboldbane er langt mere forkasteligt end hvad Suarez har.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16558: 22 Apr 2013, 00:30 »

Ja, men han blev ikke fyret?

Det jeg opponerer imod er folk der vil have Suarez fyret. Selvfølgelig, skal han straffes og straffes hårdt, men fyring er for langt ude.

Fyret er også helt i overkanten. Sælges er dog noget helt andet Smiley

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16559: 22 Apr 2013, 00:31 »

Det ved du bedst selv. Det eneste jeg kan sige er, at jeg synes det Roy Keane har foretaget sig på en fodboldbane er langt mere forkasteligt end hvad Suarez har.

Roy Keane var også et kæmpe svin. Men ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Synes mere Roy Keanes ting var indenfor "fodboldspillet", og intet med at bide folk osv.

Manchester United

Sider: 1 ... 1102 1103 [1104] 1105 1106 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010