home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1054 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1101 1102 [1103] 1104 1105 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874262 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16530: 21 Apr 2013, 23:23 »

Da man købte Suarez vidste man at man havde købt en spiller der har en hang til at kunne tabe hovedet.
Så kan man enten vælge at arbejde med manden hvilket jeg ikke har indtryk af er gjort nok og bevare alle de ting han bidrager med, eller man kan sælge ham og blive fri for hans problemer OG de sportslige fordele han giver os.

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge. Fodbold er iskold business, og så længe manden er så fantastisk og dedikeret til hans arbejde i klubben så må og skal man fokusere på det og så arbejde med det andet.

At mene andet er idioti på højde med folk der påstod at jorden var flad. Det er ikke sagligt sagt, men er det min holdning. Du får mig aldrig nogensinde til at mene at vi skal give slip på Suarez pga hans personlighed.

edit: Havde vidst lige kopieret noget af den sidste del i indlægget op til starten, så undskylder forvirringen Tunge

Ovenstående er i høj grad selvmodsigende. Du har ret i én ting - fodbold er iskold business, og netop derfor er man da nødt til at forholde sig til Suarez opførsel. Suarez opførsel har helt sikkert indflydelse på, om nye spillere har lyst til at spille i Liverpool, og derfor bliver det ødelæggende og skadende for forretningen i Liverpool.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #16531: 21 Apr 2013, 23:23 »

Så manden skal reelt bures inde, før at du mener, han skal sælges?

Du kan jo prøve at høre i Manchester United hvad deres holdning var til at Cantona sparkede en tilskuer ned. Noget som jeg mener er langt værre end det her. Blev han solgt for det? Nej.

I øvrigt er det meget sjovt du begynder med hypotetiske tilgange til debatten. Fasthold dig bare til det der er sket. Jeg mener ikke det end skal komme på tale at sælge Suarez pga det her.

Hold kæft hvor er det langt ude, VK. Som Jakob siger, læg fodbolden til side og prøv at tænk på hvor stor en skændsel han er for jeres hold, og hvilket billede han viser af Liverpool rundt omkring i verden. Jeg kan slet ikke begribe at du holder fast i hårdnakket at forsvare ham, blot på baggrund af at han er god til at spille fodbold. Du havde råbt efter spillerens hoved hvis det var enhver anden.
Kæft hvor er det hyklerisk. Du er jo ikke et hak bedre selv. Det er ligesom når vi diskuterer dive. Du farer op hver gang Suarez spiller på et frispark, men når Cazorla så smider sig så er der pludselig intet ramaskrig.

Hvis jeg nu sagde at det var okay at han bed ham, så kunne jeg forstå dig. Jeg siger bare at det ikke er min opgave som Liverpool fan at træffe en disciplinær afgørelse. Min opgave som fan er at bakke op om mit hold.

Det er sødt at man som fan altid bliver pålagt at hade ens egne spillere hvis de taber hovedet. Det er en agenda jeg ikke kan hoppe med på. Men vi kan da hurtigt blive enige om at han ville have godt af at lære at styre sig, og lægge det af sig.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #16532: 21 Apr 2013, 23:25 »

Tvivler på at Barca ville smide Messi af helved til eller Real ville smide Ronaldo ud. Hvis de gjorde det samme. Vi har med verdens bedste at gøre her. Vi snakker ikke en ligegyldig Gervinho i front. Ej, her har vi altså fat i eliten her.

Som skrevet et andet sted. Nogen gange slår det vel bare klik. Men vil hellere tage de klik med end jeg vil undvære Suarez helt. Han er så sindsyg dygtig!

verdenskrig
Manager

« Svar #16533: 21 Apr 2013, 23:26 »

Ovenstående er i høj grad selvmodsigende. Du har ret i én ting - fodbold er iskold business, og netop derfor er man da nødt til at forholde sig til Suarez opførsel. Suarez opførsel har helt sikkert indflydelse på, om nye spillere har lyst til at spille i Liverpool, og derfor bliver det ødelæggende og skadende for forretningen i Liverpool.
Okay hvorfor fyrede United så ikke Cantona da han løb ud og sparkede en tilskuer ned? Det er en langt værre handling.

Det sidste er bullshit. En spiller ville aldrig vælge Liverpool fra fordi de har en spiller som har haft nogle disciplinær sager hvor han har tabt sit hoved. En spiller vælger Liverpool fra fordi de kan se at projektet ikke bliver fulgt til dørs, hvilket bedst ville vise sig ved at man sælger sin absolut bedste spiller.

Det sammen med forretningen. Måden Liverpools forretning bliver bedst af er ved at holdet kommer i CL og kommer med i kampen om guldet igen. Hvordan gør man det. I hvert fald ikke ved at sælge sin bedste spiller, som sker på opfordring af andre fans der selv gennem tiderne har haft narhoveder i deres klub som ikke er blevet solgt !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #16534: 21 Apr 2013, 23:26 »

Uden Agger og Suarez, var Liverpool bare en billig kopi af Chelsea, nu er de squ noget unikt !

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16535: 21 Apr 2013, 23:26 »

Du kan jo prøve at høre i Manchester United hvad deres holdning var til at Cantona sparkede en tilskuer ned. Noget som jeg mener er langt værre end det her. Blev han solgt for det? Nej.

I øvrigt er det meget sjovt du begynder med hypotetiske tilgange til debatten. Fasthold dig bare til det der er sket. Jeg mener ikke det end skal komme på tale at sælge Suarez pga det her.
Det er blot et reelt spørgsmål? Skal han ryge i fængsel før, du mener, at han ikke er en person, der skal have lov at repræsentere Liverpool mere?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16536: 21 Apr 2013, 23:29 »

Hyklerisk, absolut ikke, du er bare blind i din kærlighed til Suarez. Cazorla divede en enkelt gang ja, og vi sagde alle at det var idiotisk og selv Wenger syntes at det var meget underligt, for det ligger ikke til hverken Arsenal eller Cazorla. Suarez har divet ca. 3 gange i hver kamp, så kom ikke og brug det som sammenligningsgrund lag.

Og efter de sager der har været, så var jeg for længe siden nået til at manden simpelthen er for hjernelam og usportslig til at jeg gad at se ham rende rundt i en Arsenal trøje. Det er en man skal gøre sig fortjent til og man skal bære med stolthed og ikke skide på, som Suarez rent figurativt gør med Liverpooltrøjen. At du så kan se bort fra det fordi han er jeres eneste gode spiller, forklarer vel bare noget om dig og dit hold.

Jeg havde for længst ønsket sådan en spiller ud af Arsenal, uanfægtet af hvor god han er. Hvis Cazorla var typen der konstant divede, kom med racistiske udtalelser og endda bed modstanderen (det er heller ikke første gang), så ville jeg ikke se ham i Arsenal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #16537: 21 Apr 2013, 23:30 »

Det er blot et reelt spørgsmål? Skal han ryge i fængsel før, du mener, at han ikke er en person, der skal have lov at repræsentere Liverpool mere?
Wow et spørgsmål at få.
Kan passende spørge din mor om det samme.
Hej vil du egentlig mene at Jakob skal ryge i fængsel før du ikke kan respektere ham?

Det er jo et fuldkommen vanvittigt hypotetisk spørgsmål at komme med, da manden ikke er røgeti fængsel, og nok aldrig kommer det. Jeg kan jo ikke dømme det uden at vide hvad han ryger ind for.

Jeg vil sige det sådan. Lad os se den dag min tålmodighed er opbrugt hvad grunden er.
Jeg vælger dog at have tillid til Suarez og sige at jeg tror han lægger sin opførsel om nu og stopper med de her helt store problemer. Små svinestreger, spil på straffe og frispark osv vil han nok altid gøre, men det er nok heller ikke det de fleste hader ved ham. I så fald bør mange andre også hades.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16538: 21 Apr 2013, 23:35 »

Wow et spørgsmål at få.
Kan passende spørge din mor om det samme.
Hej vil du egentlig mene at Jakob skal ryge i fængsel før du ikke kan respektere ham?

Det er jo et fuldkommen vanvittigt hypotetisk spørgsmål at komme med, da manden ikke er røgeti fængsel, og nok aldrig kommer det. Jeg kan jo ikke dømme det uden at vide hvad han ryger ind for.

Jeg vil sige det sådan. Lad os se den dag min tålmodighed er opbrugt hvad grunden er.
Jeg vælger dog at have tillid til Suarez og sige at jeg tror han lægger sin opførsel om nu og stopper med de her helt store problemer. Små svinestreger, spil på straffe og frispark osv vil han nok altid gøre, men det er nok heller ikke det de fleste hader ved ham. I så fald bør mange andre også hades.
Det var en elendig sammenligning. Din indlæg lagde i den grad op til, at du vil være hamrende ligeglad med Suarez' personlighed. Bare han præsterede som han nu gjorde. Derfor spurgte jeg, om grænsen hos dig gik det sted, hvor Suarez og Liverpool ikke længere havde noget valg. Derfor inddragelse af fængsel som vil udelukke Suarez fra Liverpool. I hvert fald for en tid hvis de er så syge.

verdenskrig
Manager

« Svar #16539: 21 Apr 2013, 23:37 »

Hyklerisk, absolut ikke, du er bare blind i din kærlighed til Suarez. Cazorla divede en enkelt gang ja, og vi sagde alle at det var idiotisk og selv Wenger syntes at det var meget underligt, for det ligger ikke til hverken Arsenal eller Cazorla. Suarez har divet ca. 3 gange i hver kamp, så kom ikke og brug det som sammenligningsgrund lag.

Og efter de sager der har været, så var jeg for længe siden nået til at manden simpelthen er for hjernelam og usportslig til at jeg gad at se ham rende rundt i en Arsenal trøje. Det er en man skal gøre sig fortjent til og man skal bære med stolthed og ikke skide på, som Suarez rent figurativt gør med Liverpooltrøjen. At du så kan se bort fra det fordi han er jeres eneste gode spiller, forklarer vel bare noget om dig og dit hold.

Jeg havde for længst ønsket sådan en spiller ud af Arsenal, uanfægtet af hvor god han er. Hvis Cazorla var typen der konstant divede, kom med racistiske udtalelser og endda bed modstanderen (det er heller ikke første gang), så ville jeg ikke se ham i Arsenal.
Jeg er så træt af at høre Arsenal fans prædike om spillere der diver. Det er sødt nok at i tror fodbold er en rosenrød sport hvor man altid skal pudse sin glorie. Bliv endelig ved den holdning, men stop med at belær os andre om det.

Skider på? Manden spiller for vores klub med den største stolthed man kan. Han kunne snildt vælge en anden klub at spille for, og er ofte åbenlyst frustreret over at spille med medspillere der er under hans niveau, men alligevel lægger han hver gang den mest dedikerede indsats til man kan ønske sig.

Du skal slet ikke begynde at bilde mig ind at du ville have sådan en spiller ud af klubben hvis det kom dertil. Specielt ikke hvis han havde så vital en betydning for dit hold, og de ting han gør er ting man kan arbejde med.
Det nægter jeg simpelthen at tro på, og hans dumme handlinger kommer end ikke i nærheden af at overstråle den fantastiske sæson han har haft for os.

Man skal være komplet blind og have manglende forståelse for fodboldens verden hvis man mener at en klub skal sælge sin topscorer fordi han af og til gør ting som er udenfor kodeks.

Hvis man endelig skal kritisere noget, så er det at Liverpool som fodboldklub ikke har gjort noget mere ud af at tøjle ham. 

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16540: 21 Apr 2013, 23:43 »

Det gør han da netop ikke. Han tager jeres trøje på og så går han rundt og, ja scorer en masse mål, men derudover viser han jo bare hvor meget man kan fucke up på en fodboldbane. Det er jeres trøje han går og bider folk i, jeres trøje han smider sig rundt i, jeres trøje han ytrer sig racistisk i. Jeg ved godt at vi er vidt forskellige, og du vil aldrig fatte at jeg ser en ære i at tage en trøje på, og dermed også at man skal gøre sit hold stolt og sine fans stolte når man bærer den. Det gør Suarez ikke ved jer, og hvis det var det samme med Arsenal, ville jeg have spilleren ud af klubben, lige meget hvor vital han så end var. Der er stadig 100.000 andre spillere i verden som godt kan finde ud af at være i en klub uden at skænde den.

Jeg er godt klar over at vi ikke kan blive enige, men jeg er lige så dybt uforstående over for din mening om at fodbold udelukkende drejer sig om fodbold, som du er over for min med at man skal opføre sig sportsligt som repræsentant for sit hold.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #16541: 21 Apr 2013, 23:48 »

Det gør han da netop ikke. Han tager jeres trøje på og så går han rundt og, ja scorer en masse mål, men derudover viser han jo bare hvor meget man kan fucke up på en fodboldbane. Det er jeres trøje han går og bider folk i, jeres trøje han smider sig rundt i, jeres trøje han ytrer sig racistisk i. Jeg ved godt at vi er vidt forskellige, og du vil aldrig fatte at jeg ser en ære i at tage en trøje på, og dermed også at man skal gøre sit hold stolt og sine fans stolte når man bærer den. Det gør Suarez ikke ved jer, og hvis det var det samme med Arsenal, ville jeg have spilleren ud af klubben, lige meget hvor vital han så end var. Der er stadig 100.000 andre spillere i verden som godt kan finde ud af at være i en klub uden at skænde den.

Jeg er godt klar over at vi ikke kan blive enige, men jeg er lige så dybt uforstående over for din mening om at fodbold udelukkende drejer sig om fodbold, som du er over for min med at man skal opføre sig sportsligt som repræsentant for sit hold.
Det du kalder at gå rundt og score nogle mål, kalder jeg et sandt arbejdsraseri og topscorer. Din underdrivelse underminerer din troværdighed.

Manden er ansat til at score mål. Manden er ansat til at kæmpe. Manden er ansat til at være entusiastisk på banen. Mange andre spillere er også ansat til det men gør det ikke. Alligevel er det Suarez man mener bør sælges og ikke dem.
Misforstå mig ikke. Jeg er PISSE træt af at han har gjort det, for nu var der endelig ved at komme ensidigt fokus på hans fantastiske præstationer på banen. Jeg nød virkelig at kunne skrive ting og sige ting om Suarez rundt omkring uden at blive mødt af de samme tomhjernede kommentare men i stedet bare " Wow hvor er han vild" kommentare. Nu kan man igen sidde her og forsvare ham..

Jeg så helst han ikke gjorde det i dag, men jeg ved bare at manden er en dedikeret Liverpool spiller, og vores med afstand bedste spiller. Vil vi i CL igen og vil vi vise omverdenen at vi mener det seriøst skal vi selvfølgelig ikke sælge den spiller som vores projekt pt står og falder allermest med.

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16542: 21 Apr 2013, 23:52 »

Det du kalder at gå rundt og score nogle mål, kalder jeg et sandt arbejdsraseri og topscorer. Din underdrivelse underminerer din troværdighed.

Hvorfor gør det det? Jeg er da udmærket klar over hvad han kan af positive ting på en fodboldbane, så jeg gider ikke at sidde og remse det op som var det en 'praise Suarez' tråd. Nu drejer diskussionen sig om noget helt andet, så hvordan kan det lige underminere min troværdighed.. Du er vist godt klar over hvor meget/lidt jeg ved om engelsk fodbold, så hvorfor dog også pludselig sætte tvivl ved min 'troværdighed'.

Jeg så helst han ikke gjorde det i dag, men jeg ved bare at manden er en dedikeret Liverpool spiller, og vores med afstand bedste spiller. Vil vi i CL igen og vil vi vise omverdenen at vi mener det seriøst skal vi selvfølgelig ikke sælge den spiller som vores projekt pt står og falder allermest med.

Han er pisse hamrende vigtig for jer, ingen tvivl om det, men man må (i min optik) stadig nå til et punkt hvor man siger at nu har han skændet trøjen nok og gjort et virkelig dårligt eksempel for klubben (beklager det dårlige dansk, men jeg er for træt til at kunne udtænke hvordan det skal siges Tunge) til at man må sælge ham for alle de millioner man ville kunne få ved at skibe ham til PSG eller Real eller sådan noget, og så i stedet købe en stjernespiller som ikke render rundt og laver de ting. Selvom jeg godt ved at stjernekøb ikke er noget I gør så meget i Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #16543: 21 Apr 2013, 23:56 »

Hvorfor gør det det? Jeg er da udmærket klar over hvad han kan af positive ting på en fodboldbane, så jeg gider ikke at sidde og remse det op som var det en 'praise Suarez' tråd. Nu drejer diskussionen sig om noget helt andet, så hvordan kan det lige underminere min troværdighed.. Du er vist godt klar over hvor meget/lidt jeg ved om engelsk fodbold, så hvorfor dog også pludselig sætte tvivl ved min 'troværdighed'.

Han er pisse hamrende vigtig for jer, ingen tvivl om det, men man må (i min optik) stadig nå til et punkt hvor man siger at nu har han skændet trøjen nok og gjort et virkelig dårligt eksempel for klubben (beklager det dårlige dansk, men jeg er for træt til at kunne udtænke hvordan det skal siges Tunge) til at man må sælge ham for alle de millioner man ville kunne få ved at skibe ham til PSG eller Real eller sådan noget, og så i stedet købe en stjernespiller som ikke render rundt og laver de ting. Selvom jeg godt ved at stjernekøb ikke er noget I gør så meget i Wink

Synes bare du får det til at lyde der som om han ikke gør noget ud over det sædvanlige og at andre kunne gøre det samme. Med tanke på hvad jeg ved at du har af indblik i engelsk fodbold virkede det også mystisk. Derfor jeg skriver sådan, for det virkede meget useriøst Smiley..

Hvilken stjernespiller vil til os lige nu? Rodgers har lige været ude og udtale at vi ikke har finanserne til at købe store spillere, og vi kan ikke lokke med CL og nok ikke engang EL..

Jeg er enig i at der er en grænse, men jo mere gavn du gør i din klub og jo mere dedikation du viser jo længere snor får du.

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16544: 21 Apr 2013, 23:59 »

Tja, I ville jo som sagt nok kunne få en hel del millioner hvis I solgte ham til en af de klubber som har røven fuld af penge. Der skal jo nok være bejlere nok... Og så kan man vel godt finde en spiller som vil være del af så traditionsrig en klub og ville forsøge at hjælpe med at hive den op til tidligere tiders storhed.

Og ja, snoren er da nok længere hvis man er en vigtig spiller, men den synes jeg at Suarez for længe siden har tørret røv i Wink

Sider: 1 ... 1101 1102 [1103] 1104 1105 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010