Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1042 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1085
1086
[
1087
]
1088
1089
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1874783 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16290:
02 Mar 2013, 20:14 »
Citat af: verdenskrig 02 Mar 2013, 20:06
Det drejer sig om at vi ikke behøver jagte noget? Det er da klart vi ikke vader i chancer nu, når vi bare kan køre bolden roligt rundt, og vente på tilfældige åbninger, og ellers ikke skal forcere noget. I første halvleg bærer præg af at vi konstant presser Wigan til at lave fejl, og konstant søger den direkte vej mod målet, med mange folk fremme.
Det er helt hul i hovedet at sige at det ikke er vores fortjeneste at vi fører 4-0 ude, hvor vi konstant presser dem, og konstant søger chancerne via hurtigt pasningsspil. I øvrigt kan jeg ikke se at andre end 3-0 målet skulle komme af en decideret fejl. Det er bare effektiv boldomgang og kynisk effektivitet der er grundlaget.
Og jo selvfølgelig er det sidste vores fortjeneste, for uden at lægge presset havde vi ikke fået bolden.
Angående det sidste, så har jeg ikke henvendt mig til dig specifikt, så det da kun godt du har den holdning
!
Det var heller ikke mål jeg hentydede til med fejl, men bare generelt. Selvfølgelig har i jeres fortjeneste det heller ikke det jeg siger, jeg sagde bare måske, da for mine øjne så ud som om Wigan aldrig rigtig var klar. Til dette kan der også ligge en præstation fra liverpool til grundlag, men jeg holder stadig fast i at når to mand der ikke er under pres kan lave en simpel aflevering, uden at smadre den ud til publikum så er det da ringe ! Jo det fair, i ikke skal presse noget og leder efter tilfældige åbninger, men det forhindrer ikke at Wigan har haft betydeligt bedre styr på jer i anden halvleg, hvilket igen peger på at de har underpræsteret i første.
Når i udraderer en modstander, så følger der en mærkelig kamp senere hvor i ikke spiller fodbold ? derfor kan dette føre tll tankegang om at når i udraderer en modstander så er modstanderen dårlig på dagen. Fair nok, i spiller flot fodbold når i vinder stort men det ændrer ikke på det faktum at en så svingende præstations kurve som i har haft, at det fører til tanker omkring underpræsterende modstander
Det med min holdning omkring liverpool, var heller ikke svar på et formået angreb, syntes bare den skulle med
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #16291:
02 Mar 2013, 20:15 »
hold kæft jeg skal blive bedre til grammatik
verdenskrig
Manager
«
Svar #16292:
02 Mar 2013, 20:20 »
Citat af: boxx0775 02 Mar 2013, 20:14
Det var heller ikke mål jeg hentydede til med fejl, men bare generelt. Selvfølgelig har i jeres fortjeneste det heller ikke det jeg siger, jeg sagde bare måske, da for mine øjne så ud som om Wigan aldrig rigtig var klar. Til dette kan der også ligge en præstation fra liverpool til grundlag, men jeg holder stadig fast i at når to mand der ikke er under pres kan lave en simpel aflevering, uden at smadre den ud til publikum så er det da ringe ! Jo det fair, i ikke skal presse noget og leder efter tilfældige åbninger, men det forhindrer ikke at Wigan har haft betydeligt bedre styr på jer i anden halvleg, hvilket igen peger på at de har underpræsteret i første.
Når i udraderer en modstander, så følger der en mærkelig kamp senere hvor i ikke spiller fodbold ? derfor kan dette føre tll tankegang om at når i udraderer en modstander så er modstanderen dårlig på dagen. Fair nok, i spiller flot fodbold når i vinder stort men det ændrer ikke på det faktum at en så svingende præstations kurve som i har haft, at det fører til tanker omkring underpræsterende modstander
Det med min holdning omkring liverpool, var heller ikke svar på et formået angreb, syntes bare den skulle med
Men om de var klar eller ej kan vi jo være ligeglade med. Arbejdet er ikke gjort af den grund
Vi skal stadig ud og stresse og presse dem og spille noget fodbold der får dem til at se dårlige ud, hvilket vi er lykkes med.
Når man fører så stort er det meget normalt at man går et gear eller to ned, og dermed virker mere jævnbyrdig med modstanderen.
Det andet synes jeg bare bunder i at vi stadig er ustabile, og det skyldes primært at vi nogle kampe var ikke kan få det læder i nettet. Det er sjældent fordi vi er kampelendige, men mere manglende effektivitet i felterne.
Synes ikke det handler om at modstanderne ikke er gode, men mere at det handler om at vi får dem til ikke at se gode ud
!
Dog er jeg ikke naiv jubeloptimist, der mener at vi skal vinde guld næste år. Men med forstærkninger til midterforsvaret, samt noget på midten, anser jeg det som et mål at ende i top 4, og med det spil jeg ofte har set os spille tror jeg på det.
Målet i år er bare at komme i europa, og det er fuldt ud muligt endnu
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #16293:
02 Mar 2013, 20:25 »
Dejlig solid præstation hele vejen rundt. Første 50 minutter var outstanding hvorefter den bliver sat på cruise control. Suarez er Premier Leages farligste mand lige nu, det kan vist ikke diskuteres. Derudover virker Coutinho utroligt lovende, samtidig med at Reina står en klassekamp. Skal noget negativt nævnes, er det nok, at Wigan trods alt kommer ret let frem til et par chancer, som jeg ikke mener de må komme frem til... men det er i småtingsafdelingen!
Fantastisk kamp!
YNWA!
verdenskrig
Manager
«
Svar #16294:
02 Mar 2013, 20:26 »
Wigan 0-4 Liverpool FT
Fantastisk kamp fra vores side. Jeg har længe synes at vi leverer godt, men i dag var ganske enkelt en perle af en indsats. Dybt koncentreret, fremragende organiseret, og effektiv og velspillende offensivt.
Vores dejlige ( I følge nogen racistiske) sydamerikaner, har sendt RVP ned på en andenplads på topscorerlisten, og det spil vi leverer i disse tider gør at man får større og større tro på fremtiden. Mange af de indsatser vi har leveret i denne sæson, har været blandt de bedste jeg har set som Liverpool fan. Ikke desto mindre har vi haft for mange kampe hvor vi ikke fik sparket bolden ind, og dummede os defensivt.
Men jo mere systemet sidder på rygraden jo mere stabile bliver vi.
Ja det er classy Liverpool fans det her, men jeg synes virkelig det ser fantastisk ud, og et mål om europa i år og CL kval næste sæson mener jeg slet ikke er urealistisk med henblik på de tendenser vi har set i år. Der skal stadig handles lidt, men tegningerne er der, og så har vi bare en af verdens bedste angribere hvis ikke den bedste
!
Anfield Road
Manager
«
Svar #16295:
02 Mar 2013, 20:27 »
Citat af: verdenskrig 26 Apr 1974, 17:20
Dog er jeg ikke naiv jubeloptimist, der mener at vi skal vinde guld næste år. Men med forstærkninger til midterforsvaret, samt noget på midten, anser jeg det som et mål at ende i top 4, og med det spil jeg ofte har set os spille tror jeg på det.
Og en angriber. Nok har vi Sturridge, men stadig er to alt for lidt og Carroll virker ikke til at have tillid fra BR. Med kun to angribere er vi fucked hvis Suarez bliver skadet....
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #16296:
02 Mar 2013, 20:30 »
Jeg ved godt det ikke lyder af meget. Men Borini er også i truppen og klar fra den nye sæson af. Lad os nu lige give ham en chance for at bevise sig inden vi går ud og signer en angriber i dyre domme.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #16297:
02 Mar 2013, 20:30 »
Citat af: verdenskrig 02 Mar 2013, 20:20
Men om de var klar eller ej kan vi jo være ligeglade med. Arbejdet er ikke gjort af den grund
Vi skal stadig ud og stresse og presse dem og spille noget fodbold der får dem til at se dårlige ud, hvilket vi er lykkes med.
Når man fører så stort er det meget normalt at man går et gear eller to ned, og dermed virker mere jævnbyrdig med modstanderen.
Det andet synes jeg bare bunder i at vi stadig er ustabile, og det skyldes primært at vi nogle kampe var ikke kan få det læder i nettet. Det er sjældent fordi vi er kampelendige, men mere manglende effektivitet i felterne.
Synes ikke det handler om at modstanderne ikke er gode, men mere at det handler om at vi får dem til ikke at se gode ud
!
True, i kan være ligeglade med om de er klar eller ej. True, i skal stadig gøre jeres arbejde. Men når en modstander ikke er klar, så gør det arbejderet nemmere, og i kommer til at fremstå bedre. Det samme gør sig gældende i håndbold (som jeg spiller). Det er der mit argument ligger.
Kan godt følge argumentet mod manglede effektivitet i målfeltet, men jeg har ikke set mange af jeres kampe, så derfor bliver jeg i tvivl om hvorledes i er ustabile, eller om modstanderen bare spiller bedre. Så den køber jeg, og fjerner det som argumentet for billig baggrund
Ja det er urealistisk, at i vinder guld næste år, men champions league bør værer minimum når i spiller som i gør
verdenskrig
Manager
«
Svar #16298:
02 Mar 2013, 20:35 »
Citat af: boxx0775 02 Mar 2013, 20:30
True, i kan være ligeglade med om de er klar eller ej. True, i skal stadig gøre jeres arbejde. Men når en modstander ikke er klar, så gør det arbejderet nemmere, og i kommer til at fremstå bedre. Det samme gør sig gældende i håndbold (som jeg spiller). Det er der mit argument ligger.
Kan godt følge argumentet mod manglede effektivitet i målfeltet, men jeg har ikke set mange af jeres kampe, så derfor bliver jeg i tvivl om hvorledes i er ustabile, eller om modstanderen bare spiller bedre. Så den køber jeg, og fjerner det som argumentet for billig baggrund
Ja det er urealistisk, at i vinder guld næste år, men champions league bør værer minimum når i spiller som i gør
Der er da ingen tvivl om at arbejdet bliver lettere hvis alle 11 hos modstanderen har fået det forkerte ben ud af sengen. Min pointe er bare at jeg ofte føler at Liverpool mangler anderkendelse når de gør det godt og vinder stort.
Det virker ofte som om det bare bliver fejet af bordet med " Ja men modstanderne var jo også lort" Det glemmes bare at der nok er en grund til det. Netop at vi spiller som vi gør.
Havde vi nu haft Hodgson som træner havde vi med garanti ikke fået Wigan til at se så elendige ud.
Angående det sidste så bliver det stadig svært. Tottenham som du holder med har et fantastisk hold, Arsenal vinder på trods af en elendig defensiv, mange kampe, og City samt Chelsea har en enorm pengetank, mens United har en enorm stabilitet. Så det er ikke hvilke som helst hold vi skal overhale. Skal vi i CL skal et af de her hold under os, og det kræver at systemet bliver endnu mere finpudset, og at vi får færre kampe hvor bolden ikke vil ind
Anfield Road
Manager
«
Svar #16299:
02 Mar 2013, 20:38 »
Citat af: verdenskrig 02 Mar 2013, 20:30
Jeg ved godt det ikke lyder af meget. Men Borini er også i truppen og klar fra den nye sæson af. Lad os nu lige give ham en chance for at bevise sig inden vi går ud og signer en angriber i dyre domme.
Ved godt man skal give ham tid og bla bla bla, men faktum er at manden intet har bedrevet og generelt virker mere uskarp end en hvalros inde foran mål. Manden kan ganske åbenlyst ikke lave mål, og det er jo trods alt det en angriber lever af. Vi behøver absolut ikke gå ud og signe i dyre domme heller, for det burde altså kunne lade sig gøre at finde en nogenlunde skarp angriber til under de beløb vi tidligere har betalt.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #16300:
02 Mar 2013, 20:42 »
Svært at vurdere synes jeg. Manden kommer fra Serie A som man notorisk ved ikke er det bedste sted at købe spillere fra for PL klubber. Hvilke Serie A spillere har de senere år slået igennem i PL? Det er meget få, kan faktisk ikke komme i tanke om nogen.
Manden har haft to meget uheldige skader som har holdt ham ude længe. Inden han fik den første synes jeg faktisk der var noget spændende over ham. Han virker lidt som en Kuyt type med bedre spilforståelse og touch. Han kom ofte frem til chancerne hvilket er positivt, og det er et grundlag for at man kan score mål. Skulle vi også have sparket Suarez ud fordi han ikke ramte en ladeport sidste år
Tror stadig at Borini kan blive en fin backup for det vi har. Hvem vil du ellers have af angribere, som vil acceptere store dele af sæsonen på bænken?
JKJ
Gæst
«
Svar #16301:
02 Mar 2013, 21:26 »
Citat af: verdenskrig 02 Mar 2013, 20:42
Svært at vurdere synes jeg. Manden kommer fra Serie A som man notorisk ved ikke er det bedste sted at købe spillere fra for PL klubber. Hvilke Serie A spillere har de senere år slået igennem i PL? Det er meget få, kan faktisk ikke komme i tanke om nogen.
Manden har haft to meget uheldige skader som har holdt ham ude længe. Inden han fik den første synes jeg faktisk der var noget spændende over ham. Han virker lidt som en Kuyt type med bedre spilforståelse og touch. Han kom ofte frem til chancerne hvilket er positivt, og det er et grundlag for at man kan score mål. Skulle vi også have sparket Suarez ud fordi han ikke ramte en ladeport sidste år
Tror stadig at Borini kan blive en fin backup for det vi har. Hvem vil du ellers have af angribere, som vil acceptere store dele af sæsonen på bænken?
Helt enig her.
Vi aner jo rent faktisk ikke hvad Borini kan pga de skader han har fået i hans første sæson i klubben. Allerede nu kan man jo næsten snakke om at vi får en ny angriber til den kommende sæson når Borini, forhåbenligt, er 100% klar igen.
Ellers var der vel ikke så meget at komme efter idag, vi spillede Wigan ud af banen i de første 50 min, slog derefter autopiloten til og tog det stille og roligt resten af kampen.
Det eneste jeg bagefter er skuffet over er rent faktisk at BR ikke brugte chancen for at få feks Jonjo og Assaidi på banen også så de rent faktisk kunne få spillet sig ind på holdet. Får der skal nok blive brug for dem på et tidspunkt.
Wisdom kunne også have vøret en mulighed, GJ kunne godt fortjene en pause.
Risom
Manager
«
Svar #16302:
02 Mar 2013, 21:44 »
Ang. Borini er jeg enig, at det er svært at bedømme hans niveau grundet hans flere skader.
Men én ting lyser dog mig i øjnene. Jeg synes, at han mangler masser af fysik for at begå sig i Premier League. Ofte får jeg associationer til nogle små spillere fra mit hold, når vi træner med senior, når jeg ser ham i dueller i kampe. Men det har selvfølgelig heller ikke været til hans fordel, at de skader har ramt ham. Han har nok mistet en del der, men det er stadig noget, der uden tvivl skal bygges på.
Derudover er det nok tempoet, som har ramt ham, som man ofte ser fra nyankomne udenlandske spillere, som du siger, VK. Han har ikke den tid til at kigge op i afslutningsøjeblikk
et - og i mange andre situationer - og det har man tydeligt kunne se på ham. Når det så er sagt er jeg enig i, at han vil være en ganske habil backup, hvis han får bygget en fin fysik og vænner sig mere til PL ved at spille flere kampe uden skader, og på den måde bliver bedre afslutningsmæssigt. Og så er der også Morgan og Yesil, der nok har bedre chancer for spilletid, hvis Borini er i klubben frem for en dyr reserve.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Anfield Road
Manager
«
Svar #16303:
02 Mar 2013, 22:18 »
Citat af: Risom 02 Mar 2013, 21:44
Ang. Borini er jeg enig, at det er svært at bedømme hans niveau grundet hans flere skader.
Men én ting lyser dog mig i øjnene. Jeg synes, at han mangler masser af fysik for at begå sig i Premier League. Ofte får jeg associationer til nogle små spillere fra mit hold, når vi træner med senior, når jeg ser ham i dueller i kampe. Men det har selvfølgelig heller ikke været til hans fordel, at de skader har ramt ham. Han har nok mistet en del der, men det er stadig noget, der uden tvivl skal bygges på.
Derudover er det nok tempoet, som har ramt ham, som man ofte ser fra nyankomne udenlandske spillere, som du siger, VK. Han har ikke den tid til at kigge op i afslutningsøjeblikk
et - og i mange andre situationer - og det har man tydeligt kunne se på ham. Når det så er sagt er jeg enig i, at han vil være en ganske habil backup, hvis han får bygget en fin fysik og vænner sig mere til PL ved at spille flere kampe uden skader, og på den måde bliver bedre afslutningsmæssigt. Og så er der også Morgan og Yesil, der nok har bedre chancer for spilletid, hvis Borini er i klubben frem for en dyr reserve.
Bommelum. Nu har han desværre ikke rigtigt nået at komme tilbage fra sin tidligere skade, men inden da(i sommers) fik vi set lidt af hans evner. Måske han skal spilles ind, komme i form osv. osv. men ikke desto mindre er min tro på at han bliver en god spiller for os i fremtiden, mere eller mindre ikke tilstedværende. Hans afslutningsevne har vist sig uhyre ringe, og det er trods alt ikke noget der bliver bedre af at sidde mange måneder på tribunen, eller at blive spillet ind på holdet. Han virkede spændende i starten, men ærligt talt virker han som verdens mest forudsigelige angriber i sine løbemønstre osv.
Derudover er han som Risom så korrekt påpeger ikke just nogen stor mand. Han er forholdsvis lav og vejer en fjer. Man hører tit at små spillere sagtens kan klare sig i premier league, men det er jo trods alt kun for dem der har hurtige fødder og er teknisk dygtige. Ingen af delene kendetegner desværre Borini. Han er ikke verdens hurtigste angriber, og kommer han i en nærkamp bliver manden fejet af banen. Sådanne typer skal i langt højere grad overleve på målnæse og placeringsevne end hurtige og teknisk dygtige angribere, noget Borini i den grad ikke lever op til.
Omvendt kan vi næppe gå ud og sælge ham lige efter han er blevet købt for 110 mio. Han er Brendans mand, og lige såvel som Joe Allen, er det ikke en spiller man sælger når man lige har købt ham dyrt. Så han skal nok få sin chance uden tvivl, men jeg tror desværre ikke at han vil gribe den.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #16304:
02 Mar 2013, 22:21 »
Citat af: JKJ 02 Mar 2013, 21:26
Helt enig her.
Vi aner jo rent faktisk ikke hvad Borini kan pga de skader han har fået i hans første sæson i klubben. Allerede nu kan man jo næsten snakke om at vi får en ny angriber til den kommende sæson når Borini, forhåbenligt, er 100% klar igen.
Ellers var der vel ikke så meget at komme efter idag, vi spillede Wigan ud af banen i de første 50 min, slog derefter autopiloten til og tog det stille og roligt resten af kampen.
Det eneste jeg bagefter er skuffet over er rent faktisk at BR ikke brugte chancen for at få feks Jonjo og Assaidi på banen også så de rent faktisk kunne få spillet sig ind på holdet. Får der skal nok blive brug for dem på et tidspunkt.
Wisdom kunne også have vøret en mulighed, GJ kunne godt fortjene en pause.
Så vil jeg gerne gengælde noget enighed her.
Jeg havde virkelig gerne se at Jonjo, Assaidi, samt Wisdom havde fået spilletid i dag.
Assaidi er i mine øjne en usleben diamant, som kan det man skal kunne med en bold for at blive en god kantspiller i PL. Han er derudover hurtig på fødderne. Men han mangler taktisk skoling, og mangler at vende sig til tempoet. Den eneste måde det sker på, er ved at han får noget spilletid.
Jeg (Som en af få måske? ) har stadig stor tro på Assaidi som en fast bestandel af vores trup, og synes han er utrolig spændende. Det piner mig at han ikke får mere spilletid.
Jonjo har været nede i et formdyk efter sin gode periode i efteråret, og dagens kamp kunne have været fantastisk at komme ind i, fordi der var mere plads mod et Wigan hold som havde givet op i anden halvleg. Han kunne have fået slået nogle gode pasninger, vundet nogle tacklinger, og måske få scoret, for at styrke selvtilliden.
Wisdom ene og alene fordi Johnson er slidt. Det er helt åbenlyst, og lige her må jeg sige at BR er decideret blind. Han er stadig solid defensivt, men kommer man ubegribeligt lidt i offensiven i forhold til en normal Johnson. Han burde i mine øjne helt spares i en kamp, og om ikke andet få en udskiftning i en kamp som i dag. Vi skal passe på her, for Johnson kan let rende ind i en overbelastningsskad
e.
Det er helt åbenlyst at han er brugt.
Ellers har jeg sgu ikke meget at udsætte på BR for tiden
!
Sider:
1
...
1085
1086
[
1087
]
1088
1089
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »