home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1084 1085 [1086] 1087 1088 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874925 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16275: 22 Feb 2013, 15:27 »

Suarez står muligvis til karantæne pga hans stempling.

WHAAT!!??  Shockeret

Den var helt tydeligt ikke med vilje. Totalt latterligt hvis sådan noget koster.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16276: 22 Feb 2013, 15:33 »

Jeg synes nu det ligner at det er med vilje, desværre Skuffet

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16277: 22 Feb 2013, 15:46 »

Jeg tvivler på, at Suarez får en straf. Robert Huth fik heller ikke en straf for denne:
http://www.youtube.com/v/fFQA2qH_OLg

Desuden er det tydeligt at Suarez ikke gør det med vilje, han forsøger at "blødgøre" det.. Hvad skulle han ellers gøre? Vælte sig selv indover ham og gøre endnu mere skade?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

150797
Juniorspiller
**

« Svar #16278: 22 Feb 2013, 18:09 »

Jeg accepterer dit syn på Shelvey som fodboldspiller. Det er en smagssag, og der er ikke noget at være ved, at du har det sådan.

Dog undrer det mig en lille smule, at du kan være sådan efter en mand, der holder så meget af jeres klub i så ung en alder. Jeg ville virkelig ønske, at vi havde sådan en i spiller. En spiller fra egen avl (ved godt han kom fra Charlton) der fighter så meget for klubben i hvert evigt eneste minut, han spiller. En spiller der tænder helt af, hvis ikke stjerneangriberen til 300 millioner kroner (Andy Carroll) gør som han skal, fordi den her kamp skal fandme vindes. Prøv at tænk hvor meget godt Shelvey vil for jeres klub. Det er sommetider svært at se hos resten af truppen.
Fuldstændig enig!

madsbis
Lilleputspiller
*

« Svar #16279: 22 Feb 2013, 18:16 »

Suarez står muligvis til karantæne pga hans stempling.
Hvis det er den fra igår, kommer den jo kun til at tælle i europa, og da vi er ude af den i år, kommer det kun til at blive et par af de første par  gruppekampe eller kvalifikationskampe næste år (hvis vi da overhovedet kvalificerer)

Jeg tvivler dog på han overhovedet får karantæne Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16280: 22 Feb 2013, 18:20 »

Hvis det er den fra igår, kommer den jo kun til at tælle i europa, og da vi er ude af den i år, kommer det kun til at blive et par af de første par  gruppekampe eller kvalifikationskampe næste år (hvis vi da overhovedet kvalificerer)

Jeg tvivler dog på han overhovedet får karantæne Smiley

Det ville da også være fatalt med Suarez ude i en evt. CL kvalkamp, selvom scenariet er ret urealistisk!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16281: 02 Mar 2013, 18:49 »

Hold kæft jeg er imponeret over Coutinho

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #16282: 02 Mar 2013, 19:01 »

Hold kæft jeg er imponeret over Coutinho

Det da klart når man tænker på hvem der har udviklet ham Wink

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16283: 02 Mar 2013, 19:13 »

Det da klart når man tænker på hvem der har udviklet ham Wink

Haha Opstemt jeg troede bare ikke han kunne spille i PL, grundet hans manglende fysik.. men noget tyder på jeg tager grueligt fejl !

verdenskrig
Manager

« Svar #16284: 02 Mar 2013, 19:14 »

Haha Opstemt jeg troede bare ikke han kunne spille i PL, grundet hans manglende fysik.. men noget tyder på jeg tager grueligt fejl !

Det har man jo både troet med Silva, Mata, og Cazorla. Tror bare man må erkende at hurtiger fødder og klog fodboldhjerne sagtens kan opveje fysisk overlegenhed Wink!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16285: 02 Mar 2013, 19:16 »

Det har man jo både troet med Silva, Mata, og Cazorla. Tror bare man må erkende at hurtiger fødder og klog fodboldhjerne sagtens kan opveje fysisk overlegenhed Wink!

Du har fat i noget ! hvis liverpool kan fastholde deres niveau, på det de spiller nu her (Måske på et billigt grundlag) syntes jeg der ikke er lang tid før man må regne dem for "contenders" igen

verdenskrig
Manager

« Svar #16286: 02 Mar 2013, 19:32 »

(Måske på et billigt grundlag)

Stop her. Jeg er ved at blive sindsyg af at høre på det der hele tiden. Samtlige modfans kommer med den der slidte kliche hver gang vi udraderer en modstander. " Det er på en billig baggrund i vinder så slap nu af"

Nej det er ej. Det er os der spiller sindsygt god fodbold, med offensiv tankegang, presspil, og aggressivitet som får de andre hold til at se elendige ud.

Den eneste kamp man kan argumentere for her er Swansea kampen. Men alligevel kan man ikke snakke om billig baggrund når man udraderer et PL hold på den måde. Det var jo ikke Randrup og Kristian Bak de havde med Wink !

Folk skal stoppe med at komme med undskyldninger, fordi de ikke kan administrere at vi er begyndt at spille flot bold, og spiller på en måde der får en til at tro at vi godt kan være med længere fremme i ligaen næste år.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #16287: 02 Mar 2013, 19:55 »

Flot fodbold idag og dejligt at vi igen har spillere som kan skabe noget offensivt og damm Suarez er en drøm - svært at beholde pessimismen nu handler det om at vi begynder at arbejde med stabiliteten tror vi går en spændende tid imøde og så er det en bonus at se Reina tilbage i god form Thumbs Up

YNWA

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16288: 02 Mar 2013, 20:00 »

Stop her. Jeg er ved at blive sindsyg af at høre på det der hele tiden. Samtlige modfans kommer med den der slidte kliche hver gang vi udraderer en modstander. " Det er på en billig baggrund i vinder så slap nu af"

Nej det er ej. Det er os der spiller sindsygt god fodbold, med offensiv tankegang, presspil, og aggressivitet som får de andre hold til at se elendige ud.

Den eneste kamp man kan argumentere for her er Swansea kampen. Men alligevel kan man ikke snakke om billig baggrund når man udraderer et PL hold på den måde. Det var jo ikke Randrup og Kristian Bak de havde med Wink !

Folk skal stoppe med at komme med undskyldninger, fordi de ikke kan administrere at vi er begyndt at spille flot bold, og spiller på en måde der får en til at tro at vi godt kan være med længere fremme i ligaen næste år.

a hva ? Wigan har fået mere fat i anden halvleg, og i kommer ikke frem til mange flere chancer? de stadigvæk ikke truende for jeres sejr, men det tyder da på at de mål i fik i første halvleg var på en billig baggrund, da Wigan ikke kom ud af omklædningsrummet. Pasnings spillet var forfærdeligt, de presse ikke rigtig og lavede rigtig mange personlige fejl? det da ikke liverpools fortjeneste at en fri mand ikke kan aflevere 10m til en anden total fri mand?

Jeg har ikke svært ved at acceptere at i kommer længere frem i ligaen, selvom jeg er Tottenham fan, så savner jeg faktisk dengang Liverpool var dominerende i engelsk fodbold.  Jeg vil havde dem tilbage i toppen (så smid arsenal ned hvor i er nu), tilbage til de legendariske opgør mod United!

så med at jeg forsøger at komme med en undskyldning for jeg ikke kan kapere at i spiller godt fodbold, passer ikke, i hvertfald ikke i mit tilfælde

verdenskrig
Manager

« Svar #16289: 02 Mar 2013, 20:06 »

a hva ? Wigan har fået mere fat i anden halvleg, og i kommer ikke frem til mange flere chancer? de stadigvæk ikke truende for jeres sejr, men det tyder da på at de mål i fik i første halvleg var på en billig baggrund, da Wigan ikke kom ud af omklædningsrummet. Pasnings spillet var forfærdeligt, de presse ikke rigtig og lavede rigtig mange personlige fejl? det da ikke liverpools fortjeneste at en fri mand ikke kan aflevere 10m til en anden total fri mand?

Det drejer sig om at vi ikke behøver jagte noget? Det er da klart vi ikke vader i chancer nu, når vi bare kan køre bolden roligt rundt, og vente på tilfældige åbninger, og ellers ikke skal forcere noget. I første halvleg bærer præg af at vi konstant presser Wigan til at lave fejl, og konstant søger den direkte vej mod målet, med mange folk fremme.

Det er helt hul i hovedet at sige at det ikke er vores fortjeneste at vi fører 4-0 ude, hvor vi konstant presser dem, og konstant søger chancerne via hurtigt pasningsspil. I øvrigt kan jeg ikke se at andre end 3-0 målet skulle komme af en decideret fejl. Det er bare effektiv boldomgang og kynisk effektivitet der er grundlaget.

Og jo selvfølgelig er det sidste vores fortjeneste, for uden at lægge presset havde vi ikke fået bolden.

Angående det sidste, så har jeg ikke henvendt mig til dig specifikt, så det da kun godt du har den holdning Wink !

Cool

Sider: 1 ... 1084 1085 [1086] 1087 1088 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010