home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1097 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1082 1083 [1084] 1085 1086 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875026 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16245: 21 Feb 2013, 23:00 »

Vi er ude, men vil altid være de største - Intet mindre end en fantastisk stemning, alle andre klubber må sidde og slikke sig selv om munden. YOU NEVER WALK ALONE ♥

HansenLFC
Gæst

« Svar #16246: 21 Feb 2013, 23:00 »

Er jeg den eneste, som mener at indskiftningen af Shelvey var håbløs? Han er så talentløs, og skadede mere end han gavnede. Ærgeligt vi ikke er videre, men havde ingen forventninger efter 1-0 målet af Hulk, så skuffelsen er ikke så stor, men den er der da helt klart.

Ja du er alene med den holdning.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16247: 21 Feb 2013, 23:04 »

Er jeg den eneste, som mener at indskiftningen af Shelvey var håbløs? Han er så talentløs, og skadede mere end han gavnede. Ærgeligt vi ikke er videre, men havde ingen forventninger efter 1-0 målet af Hulk, så skuffelsen er ikke så stor, men den er der da helt klart.
Vil du også have den holdning, når han om fem år er jeres anfører?

Shelvey har noget aggressivitet og vildskab, I havde brug for til at jagte en 4-1-føring. Indskiftningen var helt fin.

Newton Heath
Manager

« Svar #16248: 21 Feb 2013, 23:07 »

Til gengæld er hans evner som spiller grænsende til det skandaløse. Vilje og aggressiviteten opvejer ikke alle de åbenlyse andre mangler han tydeligvis har i sit spil. Selvfølgelig kan han blive bedre, men hvis han er fremtidens anfører for Liverpool, så er der lang vej tilbage til toppen.

verdenskrig
Manager

« Svar #16249: 21 Feb 2013, 23:08 »

Hvor er det sygt at vi ikke går videre her.

Vi er over to kampe så klart det bedste hold, skaber de største chancer. Men Hulk sparker et vanvittigt skud op i krogen i den første, og i dag laver vi en stor fejl defensivt og bliver straffet.

Det er vores sæson i en nøddeskal. Hver gang vi laver fejl defensivt så straffer modstanderene os prompte. Det er decideret til at tude over.

Når det så er sagt kan jeg ikke være andet end tilfreds. Vi kommer bagud sammenlagt 3-0, og kunne her bare have givet op og slået op i banen. Men spillerne fighter forbilledligt, kæmper sig tilbage i kampen, og vi er så små marginaler fra at lave et vanvittigt comeback.

Mange positive præstationer, men vi bliver igen igen straffet på kynismen. Lad os håbe holdet lærer af det.

Tak for kampen til vores fantastiske hold Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #16250: 21 Feb 2013, 23:09 »

Ja du er alene med den holdning.
Nej det er han ikke.  Shelvey er gennemgående elendig,  og det er fuldstændigt klokkeklart at han mangler utroligt meget rutine. Manden laver det ene torskedumme frispark efter det andet, og dem skal man for guds skyld undgå. Shelvey lavede ingenting. Jeg kan derudover ikke forstå at BR ikke snart ser lyset i Assaidi, for manden afdribler jo praktisk talt samtlige modspillere der er dumme nok til at gå en mod en. Han er hurtig, driblestærk og så har han bare et moment af uforudsigelighed vi mangler så meget. Han skulle have været fra start i dag.

Kæft hvor er det ærgeligt mand. Vi var så tæt på, men de sidste 10 minutter fik vi slet ikke lagt det nødvendige tryk. Flot præstation, især mentalt, og selvom vi lige er blevet slået ud af en flok russere, så er det på dage som denne man er stolt af at være Liverpool-fan. YNWA!!

Edit: Wow vk. Havde ærligt talt forventet en masse " ticked off" fra dig, men selvom vi ryger ud på sådan en dag mønstrer du "kun" en enkelt " Smiley" Shockeret Grin
« Seneste Redigering: 21 Feb 2013, 23:11 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16251: 21 Feb 2013, 23:10 »

Til gengæld er hans evner som spiller grænsende til det skandaløse. Vilje og aggressiviteten opvejer ikke alle de åbenlyse andre mangler han tydeligvis har i sit spil. Selvfølgelig kan han blive bedre, men hvis han er fremtidens anfører for Liverpool, så er der lang vej tilbage til toppen.
Han bliver med sikkerhed anfører i klubben. Jeg er ikke i tvivl. Han er ikke verdens allerbedste spiller, men han har en god evne til at komme ind i boks og komme frem til nogle chancer. Bliver han lidt mere kynisk, kunne han faktisk være relativ god.

Jeg ser et stort potentiale.

HansenLFC
Gæst

« Svar #16252: 21 Feb 2013, 23:13 »

Han bliver med sikkerhed anfører i klubben. Jeg er ikke i tvivl. Han er ikke verdens allerbedste spiller, men han har en god evne til at komme ind i boks og komme frem til nogle chancer. Bliver han lidt mere kynisk, kunne han faktisk være relativ god.

Jeg er helt enig. Der er ingen andre med det anfører potentiale i truppen som han har. Han har en stor stor fremtid foran sig. Han startede hver gang, hvis jeg bestemte. Som at se Gerrard i sine unge dage.

Jeg købte en trøje med Gerrard da han løb rundt med nummer 17 på ryggen og var en lille dreng. I denne sæson har jeg købt en med Jonjo på ryggen. Jeg kan allerede se historien gentage sig.

Newton Heath
Manager

« Svar #16253: 21 Feb 2013, 23:15 »

Jeg er bestemt ikke enig, men det må tiden vel vise. Personligt synes jeg slet ikke han passer ind i Liverpools koncept og som fodboldspiller er han jo himmelråbende elendig efter det jeg har set ham præstere. Måske har han nogle af de kvaliteter der gør sig gældende for en anførertype og måske er han viljestærk og fandenivoldsk, men som fodboldspiller har han så mange mangler, at jeg ikke ser ham som fremtidig fast mand på et Liverpool-hold der gerne vil tilbage til fordums styrke. Dertil er han simpelthen for ringe.  

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #16254: 21 Feb 2013, 23:19 »

Hold kæft hvor er jeg træt af, at hver gang der bliver lavet en personlig fejl, så scorer modstanderen bare hver evig eneste gang. Hold fast hvor har vi tabt mange point/kampe på sådan noget fis.

Efter 0-1 målet var jeg klar til at kyle fjernbetjeningen ind i fjernsynet af raseri. Hvordan laver vores bundrutinerede levende legende sådan en håbløs fejl og hvorfor fanden vælger han at gøre det lige for snotten af Hulk?

Dog svarer vi godt igen og jeg var lykkelig da vi fik 2-1 målet for hey, 2 mål i anden halvleg på hjemmebane, hvor vi som altid har alt spillet? No problem! Men nu igen sidder jeg og er klar til at hoppe i graven, 1 sølle fucking mål. Nu kan vi i det mindste fokusere på at levere ordenlige resultater i PL. Suk.

verdenskrig
Manager

« Svar #16255: 21 Feb 2013, 23:20 »

Edit: Wow vk. Havde ærligt talt forventet en masse " ticked off" fra dig, men selvom vi ryger ud på sådan en dag mønstrer du "kun" en enkelt " Smiley" Shockeret Grin

Jeg har brugt AL min energi i den her kamp Grin Orker ikke at være sur, over noget som vi i bund og grund fortjente. Men synes ikke det var bundkorrupt at vi røg ud, for Zenit havde også gode momenter i spillet.
Men synes vi var det bedste hold set over to kampe, skabte flest chancer, og havde de bedste momenter. Men vi lavede også de største fejl, og brændte flest chancer.

Alt i alt så savner jeg en boksspiller i truppen. Det er helt tydeligt at da vi skal begynde at skabe noget de sidste ti min, så mangler vi et lokum oppe foran. Ved godt sådan en type ikke er meget bevendt ellers, men det er så tåkrummende nødvendigt med sådan en type på sådan et tidspunkt.

Derudover, hvis jeg endelig skal kritisere noget ved vores spil, så er det hvor få folk vi har i feltet generelt. Vi slår utrolig ofte indlæg hvor der står to mand derinde, og det er bare ikke nok. Der skal som minimum, og her taler vi ABSOLUT minimum være 3 mand i boksen ved indlæg.

Det var dog tydeligt at kræfterne var sluppet op til sidst, og der ikke var mere at komme efter.  Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16256: 21 Feb 2013, 23:21 »

Jeg er enig med Jakob - ser bestemt også et potentiale!

Det er logik for burhøns, at han mangler rutine - manden er 20 år! Lad os ikke glemme det! Han har brug for et gennembrud og det skal nok komme - uden tvivl!

Simpelthen på tide, at Assaidi får en chance, og den greb han! Han kan jo tørre alle forsvarsspiller i Premier League.

Rigtig god kampen af Suarez, men hvor er jeg dog træt af at se ham lave svinestreger! Af hvad jeg ser, så kunne han have været smidt ud to gange i anden halvleg!

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16257: 21 Feb 2013, 23:22 »

Alt i alt så savner jeg en boksspiller i truppen. Det er helt tydeligt at da vi skal begynde at skabe noget de sidste ti min, så mangler vi et lokum oppe foran. Ved godt sådan en type ikke er meget bevendt ellers, men det er så tåkrummende nødvendigt med sådan en type på sådan et tidspunkt.

Et lokum? Den skal lige defineres, for jeg tror ikke en 2-meter-mand er det Rodgers er ude efter Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #16258: 21 Feb 2013, 23:24 »

Jeg er bestemt ikke enig, men det må tiden vel vise. Personligt synes jeg slet ikke han passer ind i Liverpools koncept og som fodboldspiller er han jo himmelråbende elendig efter det jeg har set ham præstere. Måske har han nogle af de kvaliteter der gør sig gældende for en anførertype og måske er han viljestærk og fandenivoldsk, men som fodboldspiller har han så mange mangler, at jeg ikke ser ham som fremtidig fast mand på et Liverpool-hold der gerne vil tilbage til fordums styrke. Dertil er han simpelthen for ringe.  

Jeg er desværre enig i at han på spillesiden mangler utrolig meget forståelse, samt teknik. Han er en fanden i voldsk spiller som går til stålet, saver igennem, løber de sure meter, og har en fantastisk attitude.

Men hans driblinger, førsteberøring(!!!! ), pasningsspil (Han har sine momenter her) samt spark på mål lader meget tilbage at ønske.
For at han skal blive rigtig god for os, er han nødt til at forbedre sin omgang med bolden, som pt virker ret klodset og ustruktureret. De mentale og fysiske egenskaber har han tilgengæld til fulde, og når en så ung gut beder Sir Rødvin om at " Shut the fuck up ", samt beder Andy Carroll om at " Get in the fucking box" så ved man at man har med en spiller at gøre der er pisse ligeglad.
En fantastisk egenskab at have Smiley !

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #16259: 21 Feb 2013, 23:26 »

Et lokum? Den skal lige defineres, for jeg tror ikke en 2-meter-mand er det Rodgers er ude efter Wink

Det er meget sødt at vi insisterer på at spille os igennem lige til sidste fløjt. Det holder bare ikke.
I fodbold er du NØDT TIL at have en stor fysisk stærk spiller som er god på låget, når man har presset sin modstander ned og skal bruge et mål. Det er en absolut nødvendig trussel i en periode af en kamp, hvor koncept i stor grad minimeres, og hidsigt pres intensiveres.

Vi kommer så mange gange i dag til baglinien, hvor man kan se at spillerne tøver med at slå den ind fordi der
1. Ikke er nok i feltet
2. Ikke er en åbenlyst trussel på låget derinde.

En Andy type havde været guld værd de sidste 15 min.

Cool

Sider: 1 ... 1082 1083 [1084] 1085 1086 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010