home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1081 1082 [1083] 1084 1085 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875089 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16230: 20 Feb 2013, 14:57 »

http://www.sporten.dk/fodbold/bayerns-vilde-bud-paa-suarez

Håber squ ikke det sker, men det er da også for lidt synes jeg. Hvis Andy Carroll havde en pris på 300 mil..

Old news Wink  Thumbs Up

Disse rygter kom allerede dagens efter at BM offentlig gjorde at Pep skulle være træner til sommer i klubben.
Samtidig kom der også nogle rygter om at han ville få stillet 2 mia dkr til rådighed i transferpenge.

Siden har Suarez været ude, både på den officielle hjemmeside og i div medier, at sige at han er Liverpool mindst til at hans nuværende kontrakt udløber. det har han gjort en del gange efterhånden.

Og da han har gjort det så mange gange ser jeg ingen grund til ikke at tro på ham.
Men hvis pengene bliver storre nok kan man jo ikke afvise at klubben "bliver nød til" at kigge på de tilbud der helt sikkert vil komme.

Men så lang tid at Suarez siger disse ting, og det kommer på den officielle hjemmeside, så ser jeg ingen grund til ikke at tro på ham Wink

DeBuur
Manager

« Svar #16231: 20 Feb 2013, 19:25 »

Håber squ ikke det sker, men det er da også for lidt synes jeg. Hvis Andy Carroll havde en pris på 300 mil..

Det sker hvis Liverpool ikke investerer i et hold som kan være med i CL - Suarez vil kunne lokkes og projektet i Bayern ser interessant ud.

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16232: 20 Feb 2013, 19:30 »

Det sker hvis Liverpool ikke investerer i et hold som kan være med i CL - Suarez vil kunne lokkes og projektet i Bayern ser interessant ud.

Nu skal du ikke tage skaden på forskud. Der findes stadig loyale spillere! Peace

Zone 43
Manager

« Svar #16233: 20 Feb 2013, 19:48 »

Tror ikke at i behøver at ligge søvnløse over dette. Naturligvis er der interesse i en dygtig spiller som Suarez, men Bayern har så godt som sikret sig Lewandowski, så i bør ikke frygte noget umiddelbart fra deres side af. Der udover:
https://twitter.com/indykaila/status/299659222130507776

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #16234: 20 Feb 2013, 20:24 »

Nu skal du ikke tage skaden på forskud. Der findes stadig loyale spillere! Peace

Mener såmænd også at Suarez er loyal - men han har som alle andre spillere en drøm om mere end en 5-6 plads i PL

Liverpool kan i næste sommers vindue gå ud og vise at de mener det seriøst.... skal vi tilbage til top 4 så skal der investeres.

YNWA

Swizz CataR
Manager

« Svar #16235: 21 Feb 2013, 17:02 »

Andy Carroll havde ikke en pris på 300 mio.... I smed bare penge ud af vinduet.. Wink

Tror dog ikke at Suarez smutter til sommer, men lige så lidt tror jeg på, at I virkelig investerer i truppen til sommer. Ville nærmere forvente noget ala Arsenal, altså en række indkøb fra næstbedste hylde, spillere der bestemt kan gøre det godt, men dog næppe de stjerner der skal bringe jer op blandt de allerbedste.
I spiller jo fremragende fodbold for tiden, og et eller andet sted er det mig en gåde, hvordan I med det spil ligger hvor I ligger. Men det må jo betyde, at der mangler noget kvalitet et eller flere steder (nok flere Wink), hvilket jeg tvivler på at I får lukket tilstrækkeligt til sommer.. I er jo ikke City..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-LFC-
Manager

« Svar #16236: 21 Feb 2013, 17:10 »

Andy Carroll havde ikke en pris på 300 mio.... I smed bare penge ud af vinduet.. Wink

Tror dog ikke at Suarez smutter til sommer, men lige så lidt tror jeg på, at I virkelig investerer i truppen til sommer. Ville nærmere forvente noget ala Arsenal, altså en række indkøb fra næstbedste hylde, spillere der bestemt kan gøre det godt, men dog næppe de stjerner der skal bringe jer op blandt de allerbedste.
I spiller jo fremragende fodbold for tiden, og et eller andet sted er det mig en gåde, hvordan I med det spil ligger hvor I ligger. Men det må jo betyde, at der mangler noget kvalitet et eller flere steder (nok flere Wink), hvilket jeg tvivler på at I får lukket tilstrækkeligt til sommer.. I er jo ikke City..

Vi spiller fremragende fodbold, og har gjort det i et stykke tid med enkelte svipsere (WBA f.eks.) og lidt uheld (City, Arsenal), men vi startede sæsonen elendigt. Derfor ligger vi, hvor vi ligger. Wink

Jeg ved ikke hvad jeg tror med sommer. Jeg synes vi har et godt hold, og nej vi kan ikke få spillere fra øverste hylde, men kan vi hente spillere der har talentet til at nå øverste hylde, så er det jo meget godt. Jeg tror jeg snakker på samtlige Liverpool-fans vegne, når jeg siger, at vi vender ikke bare lige tilbage i toppen sådan hokus pokus. Jeg mener dog, at vi ikke er langt fra at overhale Arsenal som hold. Især, hvis de heller ikke kommer i CL. Det er det første skridt.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #16237: 21 Feb 2013, 18:44 »

Hvor kan man se kampen i dag?

Kolo Abib Touré

Newton Heath
Manager

« Svar #16238: 21 Feb 2013, 18:45 »

Hvor kan man se kampen i dag?

Canal 9 :-)

JKJ
Gæst

« Svar #16239: 21 Feb 2013, 20:17 »

Aftenens opstilling:
The Reds team in full is: Reina, Johnson, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Allen, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez. Subs: Gulacsi, Coates, Wisdom, Shelvey, Assaidi, Suso, Sterling

Er jeg den eneste der er skuffet over den opstilling og synes den er noget defensiv?
Vi har 2-3 offensive typer i opstillingen, resten er jo boldflyttere og defensive typer.
Vi tabte med 0-2 og skal frem på banen, skal vi ikke?

Jeg håber at min pessimisme er gjort til skamme om 3 timer, men imo virker opstillingen som om at vi skal forsvarer en føring, ikke omvendt.

verdenskrig
Manager

« Svar #16240: 21 Feb 2013, 20:21 »

Det er bare vigtigt at huske på at vi har 90 minutter til at lave de to mål. Det vigtigste i første omgang er at Zenit ikke scorer, for scorer de så er kampen så godt som ovre. Selvfølgelig er det muligt at lave 4 mål, men det ville være noget nær mission impossible.

Jeg satser på at vi med denne opstilling kan holde i bolden, og lægge pres på dem via masser af løbearbejde, og energi. En ting er sikkert.
Vi skal sparke det vi får i aften, i kassen.

Kæft hvor har jeg glædet mig til kampen hele aftenen, og jeg har en rigtig god følelse i kroppen. Synes virkerlig det virker muligt det her, for Zenit var bare på ingen måde gode i første kamp, og vi havde mindst fortjent en uafgjort. Nu spiller vi på Anfield, på en fantastisk grøn bane, med et fantastisk publikum. Det her skal gå vores vej.

KOM SÅ !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #16241: 21 Feb 2013, 20:24 »

Aftenens opstilling:
The Reds team in full is: Reina, Johnson, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Allen, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez. Subs: Gulacsi, Coates, Wisdom, Shelvey, Assaidi, Suso, Sterling

Er jeg den eneste der er skuffet over den opstilling og synes den er noget defensiv?
Vi har 2-3 offensive typer i opstillingen, resten er jo boldflyttere og defensive typer.
Vi tabte med 0-2 og skal frem på banen, skal vi ikke?

Jeg håber at min pessimisme er gjort til skamme om 3 timer, men imo virker opstillingen som om at vi skal forsvarer en føring, ikke omvendt.
Enig. Jeg havde virkelig, virkelig håbet at se Assaidi fra start idag, men nej. Jeg har sat alle mine freak$ på Liverpool idag, og vi skal satse 100% på at vinde denne turnering, så vi skal frem ad banen i dag. Nu skal drengene vise lige præcis hvorfor vi støtter dem, og hvorfor Anfield er så berømt for disse aften. Jeg håber virkelig vi får vendt den. Vi skal lægge pres på fra start og håbe på en hurtig scoring, for så kan helvede blive hedt for Zenit.

KOM SÅ LIVERPOOL!!!

Nøjjh jeg glæder mig  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #16242: 21 Feb 2013, 21:55 »

JA DA !
Det så lidt sort ud da Hulk scorede, men skal da lige love for at vi rejste os fra de døde, og har fightet os tilbage i det her. Pt sidder vi totalt på kampen, og det er så vitalt at man slet ikke forstår det, at Allen prikker den bold ind før pausen. To kasser på 45 minutter er på ingen måde urealistisk, mod et Zenit hold der kæmper bravt, men hvor der er muligheder.

Mere pres, flere tacklinger, flere løb, mere hidsighed - COME ON BOYS !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16243: 21 Feb 2013, 22:01 »

JA DA !
Det så lidt sort ud da Hulk scorede, men skal da lige love for at vi rejste os fra de døde, og har fightet os tilbage i det her. Pt sidder vi totalt på kampen, og det er så vitalt at man slet ikke forstår det, at Allen prikker den bold ind før pausen. To kasser på 45 minutter er på ingen måde urealistisk, mod et Zenit hold der kæmper bravt, men hvor der er muligheder.

Mere pres, flere tacklinger, flere løb, mere hidsighed - COME ON BOYS !

Helt enig! Det er så vigtigt at vi får det andet mål, da det virkeligt sætter liv i håbet! Hvis der er noget sted, det her kan lade sig gøre, er det på Anfield! Men hvor gør det ondt at se Carra lave sådan en fejl. Han burde virkeligt være for rutineret til sådan noget, men elsker ham også for meget, til at jeg kan være sur på ham. Peace

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16244: 21 Feb 2013, 22:58 »

Er jeg den eneste, som mener at indskiftningen af Shelvey var håbløs? Han er så talentløs, og skadede mere end han gavnede. Ærgeligt vi ikke er videre, men havde ingen forventninger efter 1-0 målet af Hulk, så skuffelsen er ikke så stor, men den er der da helt klart.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1081 1082 [1083] 1084 1085 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010