home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1074 1075 [1076] 1077 1078 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875559 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16125: 11 Feb 2013, 11:55 »

Vil rigtig gerne se Coutinho på den offensive midtbane, og så Sterling på venstre kant og Borini på den højre (eller omvendt, for mig ligegyldigt) og så med Suarez helt fremme.
Tror altså det kunne blive en sprængfarlig cocktail de næste mange år hvis altså Sterling og Coutinho slår igennem (hvilket de selvfølgelig gør Opstemt) og så kan Borini skiftes ud med Sturridge når han bliver klar igen Thumbs Up

Er Borini ikke mere boksspiller? I så fald ville jeg nok bytte rundt på Suarez og Borini, da jeg tror Borini får svært ved at skabe noget på kanten, hvorimod Suarez ville være målfarlig selv som sweeper! Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #16126: 11 Feb 2013, 14:07 »

http://www.youtube.com/v/Z6sSyDNbqq0
Er jeg den eneste som efter at have set nogle kampe med Celtic i CL, er hamrende imponerende af den mand? Stor som et skur, fantastiske reaktioner, og fed attitude. Han fylder jo alt når han kommer ud af sit mål, og har en skræmmende fremtoning Opstemt !

Han er i mine øjne den fødte PL målmand, og hvis det stod til mig var det en mand vi burde hive ind og afløse Reina.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16127: 11 Feb 2013, 14:13 »

Fy for en video. Nu ved jeg godt at youtube videoer tit snyder, og at man derfor skal passe på.

Men hold da helt hvor fylder han meget. Hans rækkevidde er enorm og han samtidig gode reflekser for en mand på hans størrelse. Så vidt jeg ved er hans 199 cm høj.

verdenskrig
Manager

« Svar #16128: 11 Feb 2013, 14:16 »

Præcis. Han har en ENORM rækkevide, og ud fra de kampe jeg har set aflaster han også sit hold godt i feltet.
Synes han er awesome for at sige det mildt. For at sige det mildt tror jeg dog heller ikke han er billig, og vi skal nok over 100 millioner for at Celtic vil slippe deres nummer 1.

Men han er simpelthen en fantastisk keeper ud fra de klip og kampe jeg har set, og prototypen på en målmandstype jeg ville elske at have os. Der er noget Schmeichel over ham når han kommer ud af sit mål. Til forskel fra Pepe Reina der kommer ud af sit mål som en pige.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Risom
Manager

« Svar #16129: 11 Feb 2013, 14:20 »

@Heraklit

Jeg ser langt hellere, at det er Downing, som skal bruges på fløjen. Borini har i mine øjne været alt andet end god i starten af sæsonen, men til hans forsvar kan det måske siges, at han skulle vænne sig til PL. Jeg håber selvfølgelig stadig, at han blomstrer op og får scoret nogle mål, hvilket han i øvrigt kun har gjort én gang, og det var kun i EL-kvallen. Derfor vil jeg hellere have en Downing på banen, men det er jo også fint at have en mand som Borini på bænken.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16130: 11 Feb 2013, 14:21 »

Jeg vil give dig helt ret. Men over 100 millioner for en 22(?)-årig målmand er altså ikke meget. Han kan jo være jeres førstemålmand de næste 10 år.

verdenskrig
Manager

« Svar #16131: 11 Feb 2013, 14:23 »

Jeg vil give dig helt ret. Men over 100 millioner for en 22(?)-årig målmand er altså ikke meget. Han kan jo være jeres førstemålmand de næste 10 år.

Det var mere med tanke på at der sjældent bliver betalt ret meget for keepere. Men egentlig når jeg tænker mig om har du nok ret Peace !

Fremtidsperspektive rne i et køb af ham, er som du siger enorme. Jeg tror han ville blive de vildeste hit, og blandt de bedste i PL !

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16132: 11 Feb 2013, 14:24 »

Snart 25, men pointen er der stadig.

De så åbenbart ikke noget stort lys i ham i Newcastle.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16133: 11 Feb 2013, 14:26 »

I Newcastle gik der også flere år før de fik øjnene op for Tim Krul, og med både Krul og Forster måtte den ene vel ryge?

verdenskrig
Manager

« Svar #16134: 11 Feb 2013, 14:31 »

Snart 25, men pointen er der stadig.

De så åbenbart ikke noget stort lys i ham i Newcastle.

Har jeg også tænkt på, men som MBJ siger så er Krul jo også en rigtig god keeper, som i dag er blandt de bedre i PL.
Men af hvad jeg har set så virker det som en klar fejl at man lod Forster gå. Dog godt for Forster så han kunne komme til en klub og få tillid, og enda spille CL fodbold. Det har tydeligvis ikke skadet hans karriere Wink

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16135: 11 Feb 2013, 14:38 »

Jojo, der er nok næppe nogen af dem som gider sidde på bænken i længere tid af gangen. Nu har jeg af gode grunde ikke set Forster spille ret meget, men jeg må da indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret af Krul.

verdenskrig
Manager

« Svar #16136: 11 Feb 2013, 14:40 »

Jojo, der er nok næppe nogen af dem som gider sidde på bænken i længere tid af gangen. Nu har jeg af gode grunde ikke set Forster spille ret meget, men jeg må da indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret af Krul.

Krul er ikke meget bevendt i feltet, men har hurtige reaktioner. Synes han er en habil keeper, som også var rygtet til os i perioder. Det siger så ikke så meget, for vil vove den påstand at stort set alt i PL er bedre end Pepe Reina  Tunge

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #16137: 11 Feb 2013, 17:22 »

Helt enig - i de kampe jeg har set har Krul virket febrilsk og usikker...og det klarer Reina på samme niveau Wink

Vil da helt sikkert se nogle kampe med Celtic,,hvis det viser sig de har en monster målmand så skal vi da hente ham til sommer.

Jeg håber nu også vi overvejer Anders Lindegaard nu hvor han sikkert får silkesnoren i Man Utd.. han er IMO bedre end Reina.

Det jeg frygter allermest er at vi henter en Stekelenbourg i Roma.... han er ualmindelig ustabil og er ikke blevet bedre efter skiftet til Roma.

YNWA

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16138: 11 Feb 2013, 18:43 »

Lindegaard? Det må være en joke, hvorfor ikke hente en klassekeeper i stedet?. Ellers kan vi ligeså godt bare bruge Brad Jones. Enig i at Stekelenburg er pisse hamrende ustabil, og vil foretrække Reina fremfor ham til enhver tid.

Liverpool F.C

Skipper
Gæst

« Svar #16139: 11 Feb 2013, 19:04 »

Jeg syntes at vi skal kigge mod Tyskland efter en målmand.
Ter-Stegen og Bernd Leno er ikke kun gode i FM, syntes virkelig de begge 2 er imponerende deres alder taget i betragtning. Hvis man henter en af dem har man en målmand de næste 15 år, dog er det ikke sikkert Leno vil skifte, nu Leverkusen ligger til Champions League fodbold Ubeslutsom. Og Ter-stegen er sikkert mere end almindelig godt dyr, grundet alt det hype der omkring ham.
Ellers en Zieler fra Hannover kunne være et interessant bud, ikke så hypet som de andre men bestemt også en målmand med en lys fremtid.

Off topic: Er du gal Tyskland har mange gode målmænd crazy
« Seneste Redigering: 11 Feb 2013, 19:06 af Heraklit » Logged

Sider: 1 ... 1074 1075 [1076] 1077 1078 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010