Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1169 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1071
1072
[
1073
]
1074
1075
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1875897 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16080:
03 Feb 2013, 18:59 »
Pepe Reina er en skændsel for målmændene i PL! Jeg tror ikke jeg kan huske at vi har haft en keeper i den her stolte klub som har været så pisse elendig, og fuldkommen uden format. Han kan INGENTING koster point gang på gang, er tung i røven, kan INTET I luiftspillet, dropper, fejler, sejler..
Jeg forstår ikke hvordan det er muligt at den mand spiller i en klub som Liverpool fc. Hvad er det han bidrager med, andet end at lave den ene fejl efter den anden og koste point konstant? INTET. Og han skulle angiveligt være en af de bedst lønnede i Liverpool.
Jeg kunne brække mig. Vores største problem på det her hold står i målet, og viser gang på gang, og sekvens efter sekvens at han ikke magter opgaven. I dag kostede han os en fuldkommen vital sejr. Vi skal have en ny keeper, hvis ikke vi vil forblive den bløde mellemvare i PL, for en keeper i Liverpool skal redde point. Ikke koste dem hver anden kamp. Amatør ud over alle grænser!!!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #16081:
03 Feb 2013, 19:01 »
Normalt har jeg støttet Reina og foretrukket ham frem for Brad Jones... Men med præstationer som denne begynder jeg godt nok at blive negativ! Vi spiller en super kamp og scorer to gode mål. Alligevel er det nok en gang personlige fejl der koster sejren!
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #16082:
03 Feb 2013, 19:07 »
Vi er så fucking meget bedre end City, og vi smider gang på gang en føring mod et af de store hold, og vi fortjener stort set 3 point hver eneste gang, men hver gang koster en klam personlig fejl de 3 point. Tror vist at den 4. plads er tabt, og glæder mig bare til denne sæson er slut, og alle de pinsler som den har ført.
Alt i alt, må vi slå koldt vand i blodet, og se fremad. Det ser lovende ud frem til næste sæson. Selvom vi siger det sæson efter sæson, så er der virkelig grundlag til det denne gang.
Liverpool F.C
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #16083:
03 Feb 2013, 19:08 »
God kamp i dag. Især af Gerrard, Sturridge og Henderson. Suarez var ikke på toppen i dag desværre, men arbejdede helt fantastisk. Han brændte alt for meget. Reina laver et kæmpe sats ved at gå ud der og Aguero er jo alt for heldigt får den ind der. Det er pisse irreterende når vi nu var klart bedst i gennem hele kampen. Forstår slet ikke indskiftningen af Skrtel, det begynder at blive fuldstændig usikkert da han kommer ind.
Ærgeligt vi tabte de 2 point her, men en god kamp alt i alt af drengene. Carragher var utrolig stærk - klasse fornægter sig aldrig. Når vi nu taler om klasse. Gerrard's mål bringer virkelig minder frem hvilket fantastisk mål.
Vi går en spændende sæson afslutning i møde og vi kan stadig nå at kravle lidt op af.
Citat af: anders100 03 Feb 2013, 19:07
Alt i alt, må vi slå koldt vand i blodet, og se fremad. Det ser lovende ud frem til næste sæson. Selvom vi siger det sæson efter sæson, så er der virkelig grundlag til det denne gang.
Jeg er så enig i det her. Hvis vi har tålmodigheden til at beholde Rodgers, hvilket alt tegner på og med de rigtige indkøb til sommer så kan vi sagtens få en højere placering næste år.
«
Seneste Redigering: 03 Feb 2013, 19:12 af Fogt
»
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Anfield Road
Manager
«
Svar #16084:
03 Feb 2013, 19:15 »
Et point mere end forventet, men to mindre end håbet.
Hold kæft hvor er det ulækkert. Vi sidder på det hele, og udspiller dem fuldstændigt, men nej nej nej. Så beslutter Reina og Skrtel sig åbenbart for at det er tid til et nyt fuck up og endnu en gang sidder vi med et resultat som er absolut ubrugeligt. Skrtel har kun været på banen i to minutter og alligevel formår han at lave en ordentlig brøler, igen igen. Hvorfor skal han dog lade den gå? Han skal bare fortsætte og losse bolden helt ud på 13. række fremfor at lade den gå til en presset målmand der endnu en gang styrter ud med hovedet under armen. Flot mand! Reina har jeg ikke meget at tilføje til. VKs indlæg siger det hele.
Fremragende kamp af Sturridge og et drømmehug af Gerrard. Men igen kan vi kun fokusere på det negative da vores forsvar igen spillede som grøn stue fra børnehaven mudderpølen. Hold kæft det er en skandale det der.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
TardCore
Ynglingespiller
«
Svar #16085:
03 Feb 2013, 19:27 »
Jeg var hele tidne imod salget af Sturridge. Men at se ham spille så fantastisk for jer gør det bare værre - fremragende indkøb af jer!
Jeres forsvar så helt forkert ud på Agüero målet og Reina var jo håbløs. I havde helt ærligt fortjent de 3 point i den kamp, men det er forskellen på de helt store og et hold der er på vej mod fordums styrke - topholdene har heldet.
Men syntes i kan være stolte. God indstilling, flot spil og flotte mål. Det ser rigtigt fornuftigt ud for jer.
Blue blood runs in my veins and through my blue heart!
Forever a
true blue!
DeBuur
Manager
«
Svar #16086:
03 Feb 2013, 19:35 »
2-2 det er som sådan et godt resultat, men bare ikke idag vi skulle have haft de 3 point.
Reina skal sælges hvis der da er nogen der gerne vil købe.
Daniel Agger spiller noget af det ringeste fodbold længe, det gør han iøvrigt altid når det er sammen med Carragher.
Jeg mener vi stiller bedre op med Agger og Skrtel.
BR så rigtigt da han hentede Sturridge genialt køb - vi er blevet så meget mere målfarligere siden han er kommet.
YNWA
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #16087:
03 Feb 2013, 20:00 »
Citat af: Jakob E 03 Feb 2013, 18:44
Det er bare sjovt, at crewet/prospects ikke skal overholde deres egne regler.
Selvfølgelig skal vi det.
VKs seneste indlæg var heldigvis bedre end det andet der var rent vredesudbrud, som du pointerer. Det var en langt bedre måde at komme ud med sine synspunkter.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JKJ
Gæst
«
Svar #16088:
03 Feb 2013, 21:14 »
Citat af: anders100 03 Feb 2013, 19:07
Jeg er så enig her.
Selvom vi desværre ikke vinder disse kampe, så taber vi dem heller ikke. Det gjorde vi sidste sæson og dem derfør.
Det er altså ikke mange hold der tager til City og dominere langt største delen af kampen. Og det skal da lige nævnes at vi de seneste 2 kampe i PL mod City ude er endt med 2x 0-3 så det er jo en klar forbedring.
Hvad er det helt præcis folk forventer os i denne sæson? Inden sæson start blev der meldt ud af alt hvad der kunne krybe og gå af officielle personer i klubben at vi skulle fordre forrige sæsons skuffelser.
Der blev meldt ud at vi skulle bruge 3-4 år på at komme med helt i toppen igen, hvis det skete før ville det jo selvfølgelig også være ok.
Det er en proces vi er igang med, ja der skal skiftes ud i truppeb flere steder, men da vi ikke har en City, QPR eller Chelsea multi millardær der kan købe alt det vi har lyst til må vi bruge flere vinduer til at opnå den trup.
I samme ombæring kan vi altså heller ikke købe fra de øverste hylde. Ja feks Falcao og Cavani vil pynte på toppen, men de er jo totalt uden for vores rækkevide både økonomisk og sportligt. Men alligevel bliver spillere i den katagori altid nævnt når et transfervindue er åbent.
Med alt respekt, kom nu ind i kampen og se lidt realistisk på det fremfor at tro vi kan hente disse spillere, det kan vi ikke.
Vi spillere bedre end længe og scorer altså en del mål. Feks har vi scoret 44 mål i 25 PL kampe i denne sæson. I sidste sæson scorede vi 47 i 38 kampe!
Hvis det ikke er en forbedring så ved jeg ikke hvad.
Jeg vil da ikke ligge skjul på t jeg også er skuffet over dagens resultat.
Men vi gør så mange ting rigtigt at der ikke burde være tvivl om at vi er på rette vej.
Men ting tager tid og det gør vores proces altså også. Og jeg er optimist for jeg synes der er mange forbedringer i forhold til de seneste sæsoner.
DeBuur
Manager
«
Svar #16089:
03 Feb 2013, 21:40 »
Der er flere elementer vi skal blive bedre på.
Defensivt, når vi bliver mødt af hold der presser vores backs og samtidig har tekniske offensive midtbane folk,,så hænger vores defensiv i laser - det gør den fordi vi mangler en defensiv midtbane mand der kan stå for presset - Lucas og Henderson kan ikke spille den plads.
Vores venstre back er defensivt ikke oppe på niveau det giver en del plads og det kræver at vores dc har mere speed end Carragher har - Agger og Carragher står forkert sammen og det giver alt for meget plads.
IMO så skal vi til sommer hente en dmc og vi skal have en hurtig dc som kan afløse når Skrtel og Agger har brug for en pause - jeg mener vi kunne bruge en Okore eller en type som ham idet vi ikke skal ud og smide 200 millioner for en forsvars spiller.
Vi skal istedet ud og hente en dmc og her skal vi prioritere vores midler.
Vi har mange backs men er de gode nok ? venstre backs hænger sjældent på træerne derfor skal vi kun smide penge efter en venstre back hvis han løfter niveauet - Luke Shaw i Southampton er et kæmpe talent men reelt læfter han os ikke her og nu.
Suarez bliver ikke mange sæsoner hos os hvis vi ikke nærmer os CL - viskal derfor blive ved med at scoute efter angrebs stjerner og her skal vi holde øje med en Viktor Fisher og en Andreas Cornelius de har muligheden for at udvikle sig til topklasse angribere i løbet af 3 år - det er ikke sikkert det sker men muligheden er der og skal vi have dem til en rimelig pris så skal de købes snart - spillere som Falcao og Cavani vil ikke til Liverpool så enten skal vi hente unge spillere eller vi skal satse på nogle af de spillere som ikke længere gør det super i deres top klubber.... måske vi skulle kigge lidt til Real Madrid
Efter dagens kamp så tror jeg igen på Liverpool der er lys forude..men damm hvor var det ærgerligt
YNWA
JKJ
Gæst
«
Svar #16090:
03 Feb 2013, 22:09 »
Hvorfor skal vi hente en ung centerforsvarer? Vi har selv Kelly og Wisdom som er naturlige på den plads. De spiller begge kun back pga nød.
Jeg ville elske at se muskelbundet Wisdom gå ind i forsvaret ned Agger. De kunne imo blive et kanont makkerpar
Vi kan måske være enig om at vi mangler en venstre back, men Enrique's formkurve var altså stigende inden han blev skadet og han gjorde det imo ganske fornuftigt idag indtil der vikke var mere luft.
Hvad skal vi med feks Eriksen, jeg ved du er kampefan og aldrig forpasser chancen for at nævne ham som en transfermulighed, men vi har altså lige købt Coutinho som såvidt jeg kan forstå spiller ca den samme plads som CE.
VF er lige kommet op på Ajax bedste hold, jeg vil nu gerne se hvad han kan over en længere periode, han er en spændende spiller ja, men dette er jo ikke FM så venter gerne lidt endnu.
Desuden har vi allerede Yesil af unge spillere så hvorfor hente endnu som nok vil få mest tid på bænken eller hos reserverne?
Agger spiller kun PL kampe, det bliver altså kun til 38 kampe på en sæson, så skal han vel heller ikke have flere pauser?
Jeg er til gengæld enig i at vi mangler en back-up for Lucas, der står vi ret svagt hvis han af den ene eller anden grund ikke er med.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16091:
03 Feb 2013, 22:12 »
Nå. Hvis vi ser bort fra klaphatten i målet der skal sælges asap så har jeg også en del andre pointer om dagens kamp.
Hold KÆFT hvor er jeg en stolt Liverpool fan. Vi spiller så pisse god fodbold, vi er så sindsygt offensive, vi løber, stresser dem, presser dem overalt, og tør have bolden og spille den iskoldt rundt. Vores hold er så pisse ligeglad med at vi står på udebane mod Manchester City som er engelske mestre..
Gal hvor har vi flyttet os meget de seneste måneder under Rodgers. Vi er jo et helt forvandlet hold. Vi skaber spandevis af chancer hver kamp, har så meget bevægelse, og har lavet et af vinduets absolut bedste køb i Sturridge, som jeg var vild med på forhånd og troede meget på. Men havde aldrig drømt om at han allerede nu ville have en så massiv indvirkning på vores spil. Hold kæft hvor er han god, han kan blive en af de helt store i PL og verden. Fantastisk lille fyr vi har fået os der.
I dag gør vi så mange ting rigtigt, også defensivt. Vi spiller klogt, lader bolden gøre arbejdet og slår til når åbningerne byder sig. Gerrard banker et langskud ind som i de gode gamle dage og jeg troede fandme ikke mine egne øjne og døde helt i mit jubelskrig. Det var så fantastisk at se skipperen gå forrest som in the good old days, og bare tæske læderet uindtageligt i nettet forbi Hart. Gerrard har også hæve sig fantastisk de seneste måneder og fremstår nu som den leder vi ved han er, med en fantastisk evne til at flytte spillet fra side til side. Og langskuddet besidder han stadig. Fantastisk kaptajn!
Jeg ser ENORME muligheder for det her hold. De køb KD lavede som vi var utilfredse med ( Enrique, Henderson, Downing) blomstrer i Rodgers system pt, og gør det alle tre godt. Vi har en fantastisk blanding af rutine og unge spillere, og kan vi få lidt mere fysisk styrke ind i truppen, plus få en ny keeper, så ser jeg ingen begrænsninger for holdet.
Jeg er fandme glad for at være Liverpool fan pt. Vi er nu omsider begyndt at spille noget fodbold som jeg gerne vil identificeres med, og hold kæft hvor var dagens kamp en fryd for øjet at se. Jeg nød det ganske enkelt, og i første halvleg sad jeg næsten og grinte i perioder fordi jeg synes vi var så overlegen.
Der er altså ikke langt til stjernerne, og vi er helt sikkert gået ud af den rette sti
verdenskrig
Manager
«
Svar #16092:
03 Feb 2013, 22:18 »
Citat af: DeBuur 03 Feb 2013, 21:40
enten skal vi hente unge spillere eller vi skal satse på nogle af de spillere som ikke længere gør det super i deres top klubber.... måske vi skulle kigge lidt til Real Madrid
Lige præcis her har du en fantastisk pointe. Måske ikke nødvendigvis ved Real, men generelt er det en super ide. Sturridge er jo netop et sådan køb. En rigtig god spiller som af den ene eller anden grund ikke passer ind i den klub han er i. Vi kan helt sikkert gøre flere gode køb på den konto, ved at lure hvem der er utilfreds bænkevarmer rundt omkring i de større klubber i Europa. Sturridge er jo et fint bevis på at det at være nedgraderet til reserve ikke nødvendigvis er et flopstempel
Hvis klubber smider guld på gaden skal vi ikke tøve med at tage det.
Risom
Manager
«
Svar #16093:
03 Feb 2013, 22:35 »
Endnu engang står vi med et på papiret godt resultat. En udekamp mod et tophold, hvor vi får et point. Ligesom mod Arsenal sidder man dog med en lidt træls fornemmelse, da vi burde og sagtens kunne have snuppet de tre point. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det havde set ud, hvis vi havde vundet begge kampe. Men nok om det, der i hvert fald masser af positivt at tage med fra kampen idag.
Ligesom jer ser jeg på baggrund af den seneste periode, især kampene mod Arsenal og City, rigtigt lyst på fremtiden. Rodgers kan uden tvivl skabe noget stort med det her, men det kræver hårdt arbejde, tålmodighed, gode transfervinduer og spillere, der tror på det. Alle de parametre tror jeg, kan gå op i en højere enhed. Ved godt, at jeg/vi har sagt det flere år nu, men jeg føler virkeligt, at der er grundlag for en lys fremtid i Liverpool nu.
Angående indkøb er der en stor opgave foran lederne på den front i klubben. Det kan og vil blive altafgørende om vi kommer styrket ud af vinduerne. Som andre har nævnt har vi ikke uendelige summer, så det er vigtigt, at de træffer de rigtige beslutninger angående køb og salg. Nogle siger vi skal hente mange og andre mener, vi er godt besat de fleste steder. Det afgørende for mig er, at vi forbedret truppen og ikke henter flere reservespillere. Selvom vi føler, at spilleren til en given position gør det godt, er det måske meget godt at købe en eller to ind, som kan forstærke holdet fra start af. Det er IMO også det, der kan få os til at tage det sidste skridt tilbage mod toppen, nemlig ved at hente et par etablerede spiller og derved styrke holdet.
Dermed ikke sagt, at det er skidt, at der render mange gode unge spillere rundt i klubben og at vi henter spillere med potentiale. Men for at rykke os i toppen, mener jeg vi lige skal have en eller to etablerede spillere, der som Debuur og vk (+andre?) nævner kan være spillere, der som Sturridge ikke kunne begå sig helt i de største klubber, men alligevel kan forbedre LFC. Hvem det så skal være og til hvilke positioner ved jeg ikke, men det er på det punkt at lederne/staben får sin opgave, da det vil betyde meget. Hvis vi så tager det sidste skridt er der jo mange gode unge spillere, der over 1-2-3 år har udviklet sig til gode spillere, og som der så kan bevare os i toppen og måske gøre os endnu bedre. De kan jo også få masser af kampe i de forskellige cups vi deltager i.
In Brendan Rodgers we trust # YNWA
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
verdenskrig
Manager
«
Svar #16094:
03 Feb 2013, 22:47 »
Helt enig med dig Risom !
Men er der et sted vi kan blive MARKANT bedre så er det til at holde føringer.
Både mod City to gange, mod arsenal ude, og mod United hjemme har vi været foran, og alligevel er vi "kun" endt med 3 point i de fire kampe. Det er ikke godt nok, og det virker som om vi bliver lidt nervøse når vi kommer foran.
I stedet så jeg gerne at vi begynder at holde hovedet koldt og spille videre.
Det mod Arsenal og i dag er fandme noget af det værste jeg kan huske jeg har oplevet. Det værste var i dag.. Kontrasten til ens jubel ved Gerrards mål, og så at man igen sidder der 5 min efter med hovedet dybt begravet i trøjen er forfærdeligt. Vi har fandme fået nogle solide bollespark, men når smerten har lagt sig kan vi se tilbage på to kampe mod nogle af de bedste i PL hvor vi har stået distancen påtrods af at vi kun er et halvt år inde i Rodgers periode. Opløftende !
Sider:
1
...
1071
1072
[
1073
]
1074
1075
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »