home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 959 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1059 1060 [1061] 1062 1063 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875828 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15900: 15 Jan 2013, 09:27 »

Vi er eftersigende på jagt efter en vis Vegard Forren fra Molde, som er en norsk central forsvarsspiller. Har aldrig hørt og ham og jeg kan heller ikke se hvad vi skal med ham. Jeg synes det ville være dumt at spilde Coates' talent og tvivler også på at Forren er bedre end Coates allerede nu.. Coates er vel fast på det uruguayanske landshold? Jeg må indrømme at jeg ikke forstår dette... Ikke hvis vi har planer om at blive en topklub i hvert fald.

EDIT: Men nu skulle han (heldigvis) ikke være så langt fra at skrive med Southhampton.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2013, 10:31 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #15901: 15 Jan 2013, 10:54 »

Vi er eftersigende på jagt efter en vis Vegard Forren fra Molde, som er en norsk central forsvarsspiller. Har aldrig hørt og ham og jeg kan heller ikke se hvad vi skal med ham. Jeg synes det ville være dumt at spilde Coates' talent og tvivler også på at Forren er bedre end Coates allerede nu.. Coates er vel fast på det uruguayanske landshold? Jeg må indrømme at jeg ikke forstår dette... Ikke hvis vi har planer om at blive en topklub i hvert fald.

EDIT: Men nu skulle han (heldigvis) ikke være så langt fra at skrive med Southhampton.

Ingen tvivl om at Vegard Forren næppe er en spiller der har klasse til Liverpool ikke hvad jeg ved af i hvert fald. Nu må der vel være nogle FCK-fans herinde som kender lidt til ham da de jo var i gruppe med Molde? Jeg tror BR har vurderet at Coates er alt for stor og har alt for dårlig teknik til at spille i hans system og det kan jeg sagtens se en logik i. Han virker utroligt usikker med bolden og er ofte lidt for langsom i tankegangen. Men han er jo en utrolig nyttig spiller at have hvis vi f. eks. skal spille mod Stoke eller forsvare en føring. Men han bliver jo ikke brugt alligevel? Så jeg kan sagtens se logikken i at leje Coates ud eller at sælge ham.

Derfor har jeg en anelse om at han er lidt mere boldsikker end Coates og lidt ala Agger som type. Måske det er helt i skoven men et eller andet siger mig altså at sådan er det  crazy Meeen vi kan jo være heldige. Da Benitez i sin tid hentede Agger i Brøndby tænkte de engelske fans sikkert ligesom os nu; Hvem i alverden er det og hvordan pokker kan han have niveau til Liverpool? I dag er han stamspiller og en af de bedste på banen. Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15902: 15 Jan 2013, 11:11 »

Jeg kan godt forstå dig lidt, men derfor vil han altid være rigtig god at have som back-up. Jeg vil f.eks. heller ikke kalde Skrtel for specielt boldsikker, så Coates ville sagtens kunne tage hans plads. Men jeg kan godt følge dig i at vi så skal have endnu en der så kan tage Aggers plads - for jeg forventer ikke, at Carragher forbliver spiller for klubben meget længere. Jeg tvivler bare på at den her nordmand er den rette.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #15903: 15 Jan 2013, 22:16 »

Som det ser ud så er det med Forren en and, til gengæld skulle han være tæt på et skifte til Southampton som formentlig også passer bedre til hans niveau. Jeg syntes ikke det er det centrale forsvar der er det største problem for os, det er derimod den defensive midtbane hvor vi savner et alternativ til Lucas samt et alternativ til José Enrique. Når Rodgers ikke vil give Jack Robinson chancen så må han hente en reserve, for det dur bare ikke med Wisdom som HB og Johnson som VB, Johnson bliver simpelthen for forudsigelig og ufarlig i hans offensive aktioner samtidig med at niveauet fra Wisdom i det offensive ikke er en stor nok trussel. 

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #15904: 16 Jan 2013, 12:40 »

Freelance journalist‏@indykaila
Part 1: Torres advisors have been meeting #ChelseaFC last few days. The player wants out due to personal issues. (Cont)

Part 2: Torres has asked #CFC to look for clubs in England and his 1st choice is Liverpool FC. Player willing to take pay cut (cont)

Part 3: #CFC are willing to let player in January if they can complete deal for Falcao. This will be Torres last season at #ChelseaFC.

Hvad siger folk til ovenstående? Hvis Torres vitterlig kom tilbage til Liverpool?
Jeg tror ikke at det vil ske, da løn og nuværende form ikke vil stemme overens. Men en Torres i sin gamle form ville være et stærkt kort.
Men med Suarez form, så er det ikke nødvendigt at have en Torres, selvom det ville være sejt - såfremt at han var giftig - at kunne smide ind og presse på til et mål sidst i en kamp.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

MichaelPaw
Gæst

« Svar #15905: 16 Jan 2013, 12:55 »

Part 1: Torres advisors have been meeting #ChelseaFC last few days. The player wants out due to personal issues. (Cont)

Part 2: Torres has asked #CFC to look for clubs in England and his 1st choice is Liverpool FC. Player willing to take pay cut (cont)

Part 3: #CFC are willing to let player in January if they can complete deal for Falcao. This will be Torres last season at #ChelseaFC.

Hvad siger folk til ovenstående? Hvis Torres vitterlig kom tilbage til Liverpool?
Jeg tror ikke at det vil ske, da løn og nuværende form ikke vil stemme overens. Men en Torres i sin gamle form ville være et stærkt kort.
Men med Suarez form, så er det ikke nødvendigt at have en Torres, selvom det ville være sejt - såfremt at han var giftig - at kunne smide ind og presse på til et mål sidst i en kamp.
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge ham til. Manden er jo snot dum at tro at Liverpool, vil have ham tilbage...

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15906: 16 Jan 2013, 12:58 »

Jeg takker også pænt nej tak. Tvivler på at Torres finder sit helt gamle-jeg frem igen og jeg vil til hver en tid foretrække Suarez frem for Torres. Derudover har vi lige købt Sturridge, som indtil videre har gjort et godt indtryk.

Han traf et valg da han skiftede væk fra Liverpool - og det må han stå ved. Desuden tror jeg bare at det er en and.

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #15907: 16 Jan 2013, 13:45 »

Under ingen omstændigheder vil jeg have Torres tilbage til LFC. Han er overhovedet ikke i nærheden af at være den spiller han var i Liverpool før han skiftede, det eneste vi ville få ud af det var en afdanket stjerne til en alt for høj løn.

Desuden er jeg tilfreds med Suarez og forhåbentligt kan Sturridge vise sit værd også.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15908: 17 Jan 2013, 02:16 »

Jeg ville hellere end gerne have manden tilbage. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han vil genfinde målfarligheden som sidst han var i klubben. Hvem har ikke haft våde drømme omkring Torres og Suarez sammen på toppen i Liverpool? Det vil jeg gerne opleve virkelig. Han skal uden tvivl vinde fansne tillid tilbage, men han vil uden tvivl blive en gevinst for holdet og for Liverpool! Jeg håber de danner en due, næste gang jeg sætter mine ben på Anfield.

Jeg er dog bange for det er en and, ligesom snaever påpeger.

DeBuur
Manager

« Svar #15909: 18 Jan 2013, 10:17 »

Jeg ville hellere end gerne have manden tilbage. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han vil genfinde målfarligheden som sidst han var i klubben. Hvem har ikke haft våde drømme omkring Torres og Suarez sammen på toppen i Liverpool? Det vil jeg gerne opleve virkelig. Han skal uden tvivl vinde fansne tillid tilbage, men han vil uden tvivl blive en gevinst for holdet og for Liverpool! Jeg håber de danner en due, næste gang jeg sætter mine ben på Anfield.

Jeg er dog bange for det er en and, ligesom snaever påpeger.

fuldstændig enig, Liverpool er den eneste klub i England der kan få Torres tilbage... jeg tvivler dog på det sker da jeg tror han ender i Spanien - det der kan tale for er den økonomiske krise i spanien hvor skatte % er sat voldsom op og derfor vil en Torres kunne tjene på at blive i England.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15910: 18 Jan 2013, 14:37 »

Pt vil jeg hellere have Sneijder.
Der er meget som efterhånden tyder på at han ender hos os. Han har sagt han gerne vil til England, og vi er bedømt fra mediernes skriverier, de eneste bejlere. Galatasarary har trukket følehornene til sig, og han vil gerne gå ned i løn. Derudover mangler vi VIRKELIG en kreativ 10'er som IKKE er Suso ( Og sikkert aldrig bliver det ).

Rodgers har godt nok udtalt at der ikke kommer nogle store indkøb. Men man kan vel have et standpunkt til man tager et nyt Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #15911: 18 Jan 2013, 15:02 »

Pt vil jeg hellere have Sneijder.
Der er meget som efterhånden tyder på at han ender hos os. Han har sagt han gerne vil til England, og vi er bedømt fra mediernes skriverier, de eneste bejlere. Galatasarary har trukket følehornene til sig, og han vil gerne gå ned i løn. Derudover mangler vi VIRKELIG en kreativ 10'er som IKKE er Suso ( Og sikkert aldrig bliver det ).

Rodgers har godt nok udtalt at der ikke kommer nogle store indkøb. Men man kan vel have et standpunkt til man tager et nyt Rullende Øjne

Hvis valget stod mellem Sneijder og Torres bum bum bum...... så tror jeg VK har ret i at vi mangler en 10'er og mon ikke Sturridge ville få visse betænkeligheder hvis vi hentede Torres.

Men lad os da bare signe begge to hvis vi kan få dem billigt Wink

En anden mulighed var at købe en Jores Okore til forsvaret, han skulle kunne købes for 40-50 millioner og det mener jeg er en god investering idet Carragher er pensionsmoden og Coates ikke er god nok.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2013, 15:05 af DeBuur » Logged

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #15912: 18 Jan 2013, 15:05 »

Vi har ikke brug for Torres nu hvor vi har hentet Sturridge Wink Selvom jeg stadig synes det kunne være fedt at se ham tilbage.

Er jeg i øvrigt den eneste som sidder og håber at Suso bliver lejet ud til en anden klub ? For hold kæft hvor synes jeg han er ringe i dag. Han er noget af det mest uproduktive, og tunge man kan forestille sig. Han har et fantastisk touch, og et godt blik for spillet men det går så laaaaaaaaaaaaangsom t Huh

Han er om nogen en spiller der skal lære tempoet at kende i PL. Pt bør han end ikke være tæt på startopstillingen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #15913: 18 Jan 2013, 15:11 »

Vi har ikke brug for Torres nu hvor vi har hentet Sturridge Wink Selvom jeg stadig synes det kunne være fedt at se ham tilbage.

Er jeg i øvrigt den eneste som sidder og håber at Suso bliver lejet ud til en anden klub ? For hold kæft hvor synes jeg han er ringe i dag. Han er noget af det mest uproduktive, og tunge man kan forestille sig. Han har et fantastisk touch, og et godt blik for spillet men det går så laaaaaaaaaaaaangsom t Huh

Han er om nogen en spiller der skal lære tempoet at kende i PL. Pt bør han end ikke være tæt på startopstillingen.

Jeg glemmer sgu aldrig Torres og så ham også gerne i den rigtige trøje igen - men lige pt giver det nok ikke mening -Sturridge skal have så mange kampe som overhovedet muligt - Borini skal prøves af i forårs sæsonen og så må vi se til sommer om vi har brug for en Torres.

Her og nu mangler vi en offensiv midt der kan score og skabe muligheder til en Suarez og så mangler vi en 6'er

Vi skal begynde at lede efter en midtforsvarer - jeg kunne få mareridt hvis vi skulle spille flere kampe hvor Carragher og Coates skulle danne bagtrop.... 

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15914: 18 Jan 2013, 15:21 »

Selvom det ville være vældigt smukt osv. hvis Torres kom til Pool og fandt sit gamle jeg frem igen, mener jeg ikke vi bør hente ham hjem. Han er over the hill, han toppede nok bare i en tidlig alder Tunge Jeg tror ganske enkelt ikke på at han kan spille så godt længere. Derudover vil det sikkert også pisse Sturridge af, og han er ikke ligefrem kendt for sin fremragende attitude og store tolerence Wink

Sider: 1 ... 1059 1060 [1061] 1062 1063 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010